abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126348058
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat Hakuna nog een kamergenoot kan gebruiken?
Ja! Ik had in vorige topic al iets willen posten over kleren met leuke kleurtjes en bij de wbv langs gaan(zonder mes).
Maar misschien zouden die twee toch steun aan elkaar kunnen hebben
pi_126348148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Misschien is het leuk om te weten dat Mozart ook afhankelijk was van geldschieters (bazen) en dat hij toch echt een handje geholpen is door zijn papa. Vaak werd er ook gewoon in opdracht gecomponeerd hoor.
Ummm , Mozart had geldzorgen en leefde boven zijn stand , zijn vrouw heeft later van alles moeten verkopen na zijn dood om onderhouden te kunnen worden.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:02:28 #183
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126348179
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ummm , Mozart had geldzorgen en leefde boven zijn stand , zijn vrouw heeft later van alles moeten verkopen na zijn dood om onderhouden te kunnen worden.
Dat ook ja. Maar ook iemand als Beethoven of Bach was gewoon in dienst hoor. :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:02:57 #184
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126348193
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat ook ja. Maar ook iemand als Beethoven of Bach was gewoon in dienst hoor. :)
Ook die moesten de vaste lasten betalen he.
pi_126348198
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ja hoor. We hebben uitgevonden hoeveel stroom een menselijk lichaam kan verdragen door zonder compromissen die mensen aan een stoel te binden en te elektrocuteren.
Ik had het over positieve dingen.

quote:
Daarnaast werkten beroemde natuurkundigen en musici zelfstandig aan hun muziek/theorie.
Dit is al niet waar. Want de tot standkoming van die theorien hebben bij een boel natuurkundigen en musici geleid tot veel interactie met andere mensen. Ze hebben het allemaal nooit op eigen houtje gedaan. De professoren die het allemaal op eigen houtje hebben gedaan zijn gek geworden en hebben nooit hun theorieen naar buiten durven te brengen omdat het een wirwar werd. Groot voorbeeld zijn de wiskundigen onder ons. Juist door veel discussies en compromissen werd er de juiste theorie gevonden.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:03:14 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126348203
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef SomewhatCereal het volgende:
maar whatever floats your goat.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126348224
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:58 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Zo zie ik het wel zitten ja. :D
Maar ik bedoelde het als grapje :(
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:04:30 #188
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126348242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik had het over positieve dingen.

[..]

:D Scherp.

quote:
Dit is al niet waar. Want de tot standkoming van die theorien hebben bij een boel natuurkundigen en musici geleid tot veel interactie met andere mensen. Ze hebben het allemaal nooit op eigen houtje gedaan. De professoren die het allemaal op eigen houtje hebben gedaan zijn gek geworden en hebben nooit hun theorieen naar buiten durven te brengen omdat het een wirwar werd. Groot voorbeeld zijn de wiskundigen onder ons. Juist door veel discussies en compromissen werd er de juiste theorie gevonden.
Ook dat.
Daarnaast leer je doorgaans meer van je fouten dan van datgene wat je meteen goed doet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126348272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde het als grapje :(
Stel je hem eens voor bij een VMBOklas vol met ongemotiveerde bontkraagjes _O-
pi_126348284
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef Deckard het volgende:
Dit is al niet waar. Want de tot standkoming van die theorien hebben bij een boel natuurkundigen en musici geleid tot veel interactie met andere mensen. Ze hebben het allemaal nooit op eigen houtje gedaan. De professoren die het allemaal op eigen houtje hebben gedaan zijn gek geworden en hebben nooit hun theorieen naar buiten durven te brengen omdat het een wirwar werd. Groot voorbeeld zijn de wiskundigen onder ons. Juist door veel discussies en compromissen werd er de juiste theorie gevonden.
Inderdaad. Je moet medestanders vinden op congressen. En dat gaat niet zonder slag en stoot. Dat is niet alleen mijn eigen beperkte ervaring. Dat blijkt ook uit wetenschappelijke documentaires die ik vaak kijk omdat ik een echte wetenschapgeek ben. Als je geen mensen kan overtuigen, is je theorie niets waard.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:06:01 #191
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126348293
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zo is het. :)

Ik heb net als TS ook een beroerde jeugd achter de rug met veel pesterijen, gescheiden ouders en een geweldadige biologische vader die structureel dronken was. Daarna ook een hoop ellende meegemaakt van het overlijden van m'n vriendin tot aan chronisch ziek raken en depressies tot aan het suïcidale aan toe en ook bijna m'n huis uitgezet omdat het allemaal weinig meer kon interesseren.

Maar op een gegeven moment kom je op een punt waarbij je denkt, het is allemaal kut maar zoveel slechter als nu kan het toch écht niet meer worden en dan ga je bij jezelf te raden hoe je er weer uit kunt komen en er sterker uit komt. En dát mis ik bij TS, die geeft alles en iedereen de schuld van zijn situatie, de hele maatschappij is gek en als wij daar in meegaan zijn we ook maar debiel. Over de complete afgunst maar niet te spreken. Dat jij gefaald hebt en nu in een uitzichtloze situatie lijkt te zitten betekend natuurlijk niet dat ieder ander maar geluk heeft gehad of er niets voor hoeft te doen óf als kuddedier 'het systeem' in stand houdt.

Je kunt nog zoveel punten hebben die hout snijden, maar jij zit zonder huis en met enorme schulden die grotendeels aan jezelf te wijten zijn terwijl wij ons 'saaie' baantje doen en een hoop zekerheden hebben en die zijn ook wat waard. Dan zul je door een incompetente zak de les gelezen worden, 'hij' betaald je uiteindelijk wel en zorgt ervoor dat je kunt voldoen in je levensbehoefte, nu moeten wij dat voor je doen.

Ik vind het allemaal prima dat je zo negatief tegen alles en iedereen aankijkt en jezelf te goed lijkt te vinden voor de situatie waarin je verkeerd. Maar uiteindelijk heb je daar alleen jezelf mee hoor, sociaal gehandicapt, financieel aan de grond en een levenswijsheid van een opstandige 8-jarige zonder realiteitsbesef.

Zoals een mede-Rotterdammer ooit mooi liet optekenen, jij hebt geen bord voor je kop maar een complete bunker voor je taas. :)
Vind het knap ^O^
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126348308
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Typt ie vanuit de Openbare Bibliotheek met z'n dagbesteding van 4 euro, angstvallig naar buiten kijkend nu het weer omslaat, een kruisje slaand in de hoop dat ie er niet uitgekickt wordt. :')
Sorry hoor, maar zo wereldvreemd als jou heb ik ze niet vaak meegemaakt. De enige dienst waar jij je druk om zou moeten maken momenteel is de sociale dienst.

Zie eerst de basis maar eens voor elkaar te krijgen en goed te houden, dan kun je verder met dagdromen en je idealen nastreven. Voorlopig moet je maar hopen dat je uitkering geen vertraging oploopt en dat de mensen die je voorlopig nodig hebt niet dusdanig geïrriteerd raken van jouw houding dat je zelfs dáar niet hoeft aan te kloppen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:06:51 #193
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126348327
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

Stel je hem eens voor bij een VMBOklas vol met ongemotiveerde bontkraagjes _O-
Om je gezag te kunnen bewaren moet je volgens mij vrij sterk in je schoenen staan én communicatief zijn.

Ik voorzie een spervuur van uitgekauwde propjes. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126348420
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:10:26 #195
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126348455
Je moet de stof anders wel kunnen overbrengen. Dat lukt niet zonder sociale vaardigheden. :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:10:26 #196
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126348457
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
Nee niet echt.
Als leraar zijn juist je sociale vaardigheden heel belangrijk, ook 1 op 1.
pi_126348483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
Nee.
Hoe meer ik over je lees, hoe minder intelligent je over komt. Weet je zeker dat je wel intelligent bent? En niet gewoon een hele gemiddeld persoon?
pi_126348498
Ok dan.
pi_126348890
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
En dat zijn kwaliteiten die je bezit ?? Man je wilt hier al niet luisteren en geduld heb je ook niet dan wens ik je heel veel succes met luisteren en geduldig zijn bij dwarse pubers
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:22:52 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126348938
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
Juist dan zijn sociale skills van belang.
Ik heb nu al meelij met jouw eventuele huiswerkbegeleidingslachtoffers
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:25:52 #201
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126349073
Jij faalt gewoon compleet op sociaal vlak en laat dat nou juist van groot belang zijn voor banen, relaties, vriendschappen, omgang in z'n algemeenheid, zaken voor elkaar krijgen, medeleven en waardering krijgen én de sleutel tot succes.

Op Fok! wordt structureel met de term autist gestrooid, maar jij lijkt hem wel te verdienen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:27:44 #202
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126349145
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef Lastpost het volgende:
Jij faalt gewoon compleet op sociaal vlak en laat dat nou juist van groot belang zijn voor banen, relaties, vriendschappen, omgang in z'n algemeenheid, zaken voor elkaar krijgen, medeleven en waardering krijgen én de sleutel tot succes.

Op Fok! wordt structureel met de term autist gestrooid, maar jij lijkt hem wel te verdienen.
Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij. :D
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:28:45 #203
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126349188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij. :D
Dat geloof ik. :o :D
pi_126349457
- Minachting voor de medemens en de maatschappij
- Wil wel gebruik maken van wat de maatschappij te bieden heeft, liefst het allerbeste
- Gunt een ander niks
- Sociaal inflexibel, verstard, bijna hatelijk
- Lijkt niet te begrijpen dat een mens geen machine is die altijd dezelfde resultaten geeft, dus dan is de mens 'defect'
- Overtuigd van superieuriteit
- Zwart/wit-denken
- Geen empathie, alleen oog voor eigen lijden
- Wil niks met anderen te maken hebben tenzij ze volledig voorspelbaar en vormbaar zijn
- Neemt geen verantwoordelijkheid voor eigen fouten

Gaat helemaal goedkomen. De enige geschikte baan is schaapsherder. Van dode schapen.
pi_126349523
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij. :D
Same here, maar dan een vriendin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126352908
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:35 schreef Gezond2012 het volgende:
Gaat helemaal goedkomen. De enige geschikte baan is schaapsherder. Van dode schapen.
Maar die vragen niet hoe het met hem gaat _O-
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:01:23 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126355200
ik snap dat TS problemen heeft, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij maar van alle kanten aangevallen of geridiculiseerd hoeft te worden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:09:20 #208
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126357441
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:01 schreef Re het volgende:
ik snap dat TS problemen heeft, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij maar van alle kanten aangevallen of geridiculiseerd hoeft te worden.
Vraagt hij er niet een heel klein beetje om?
pi_126357968
Nee hij vraagt om dit:
quote:
Nu heb ik een waardeloos diploma, schulden en geen hoop om meer te zijn dan een wegwerpbatterij. Hoe creëer ik zo'n kans?
Maar heeft niet het inzicht om zichzelf aan de kaak te stellen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:23:25 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126358032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Vraagt hij er niet een heel klein beetje om?
misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houden :).
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:36:54 #211
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126358683
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:23 schreef Re het volgende:

[..]

misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houden :).
Maar als iemand na ontelbare pagina's/posts nog niet in de spiegel wil kijken (let op dat 'wil'), dan is ridiculiseren wellicht een logisch gevolg?
pi_126359631
Ik weet het niet , ik denk ondertussen meer dat het is om juist dingen van zich af te schrijven dan er daadwerkelijk uit te komen
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:58:56 #213
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126359739
In dat geval reageert (en denkt mee enzo) iedereen al helemaal voor niets. Lekker dan. Toch?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 20:47:25 #214
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126362076
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:23 schreef Re het volgende:

[..]

misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houden :).
van de mensen die hier hem willen helpen (en sommige ook hun hulp hebben aangeboden) is denk ik 80% omgeslagen gezien de houding van TS. Ook ik kwam met van alles aan, ts reageert niet eens en gaat nog net niet de mensen uitlachen die hem willen helpen...

Juist de houding van hem, heeft mij gemaakt om hem maar cynisch te benaderen... hij vraagt er gewoon om.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126367511
De mensen die hem helpen heeft hij óf keihard de hulp terug in het gezicht geworpen, of direct of indirect beledigd met neerbuigende rants over 'de gemiddelde mens' die compleet inferieur is in alle opzichten, maar toch succesvoller dan hij. De laatdunkendheid en afgunst spatten van het scherm af.

Daar krijg je dus iets mindere opmerkingen voor terug, van de mensen die eerst nog graag wilden helpen, ja.

Vooral die post met quotes van mensen die met een gemiddelde of geen opleiding toch succesvol waren vond ik walgelijk. Dan ook nog het opleidingsniveau en het inkomen bold neerzetten.
Van 'kijk die retard eens geld verdienen, en ik zit in de goot.' WTF

[ Bericht 9% gewijzigd door Gezond2012 op 11-05-2013 22:43:31 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:09:02 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126368864
See what I did there...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:13:19 #217
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126369059
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Re het volgende:
See what I did there...
I don't. Tell me.
pi_126371221
Beste lezer,

Wat een verhaal! En wat een negativiteit bij alle 'goed bedoelde' hulp! Jammer eigenlijk want het lijkt erop dat de betreffende persoon de rode pil heeft genomen. Betreffende past niet in een hokje waar velen wel in passen en dat is het mooie aan dit verhaal. Zelf kom ik uit de goot, van de straat. Ik heb geen vakopleiding genoten en zoals velen een heleboel narigheid gehad. Het is waar dat je moet vechten en de situatie moet nemen zoals het is maar het is geen uitzichtloze situatie! Integendeel, ik begreep dat betreffende 27 jaar oud is. Dit zou een omslagpunt moeten zijn, volg je hart en leef niet zoals u zegt volgens de gemiddelde Nederlander want dit is blijkbaar niet goed voor u! Ik zat in hetzelfde schuitje, hekelde de situatie in Nederland, hekelde de sociale cultuur en hekelde de hokjes gedachten en hekelde het idee om te werken voor een baas en bij pensioen dood te vallen. Pensioen haal ik niet maar tot die tijd leef ik wel! De rode pil heeft mij hier gebracht! Geen hokje, maar een paar hectare met beestjes en mensen die ik help. Zoek niet naar kansen, maar volg je hart, vertrek u past daar niet.

Met vriendelijke groet,

Ger
Ger van der Hom
pi_126377367
Ik ga hier niet meer reageren...Alles wat ik probeer te zeggen wordt wordt zo ontzettend kwaad opgevat en alle ''goed bedoelde hulp'' die ik krijg zijn verbeten aanvallen op mij als persoon, terwijl je me nooit hebt leren kennen...
  zondag 12 mei 2013 @ 10:24:32 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126377417
Succes in het leven. Je zult het hard nodig hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126379372
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:21 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik ga hier niet meer reageren...Alles wat ik probeer te zeggen wordt wordt zo ontzettend kwaad opgevat en alle ''goed bedoelde hulp'' die ik krijg zijn verbeten aanvallen op mij als persoon, terwijl je me nooit hebt leren kennen...
Je moet het niet te serieus opvatten, die boze reacties. Voor ons is het natuurlijk makkelijk reageren vanuit onze luie stoel vanuit huis. Maar we bedoelen het wel goed. En ik vind de punten die je aansnijdt over de maatschappij erg interessant, en ik ben het er ook deels mee eens.
There are only 151 Pokémon.
pi_126380362
Vooral negeren dat de manier waarop je mensen behandelt averechts werkt en gewoon zo doorgaan. Dat werkt tot nu toe het beste? Toch?
Je hoeft van niemand een sociaal wonder te worden, maar als je bepaalde dingen van mensen verwacht, zoals een goede baan, kan je beter een paar basisdingen aanleren qua sociale omgang.
pi_126380576
jajaja
  zondag 12 mei 2013 @ 12:37:01 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126380655
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:34 schreef computergirl het volgende:
ehhh, hij is dakloos, baanloos, familieloos, vriendloos en heeft grote schulden?
Sarcasme, herken het.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 12 mei 2013 @ 12:37:37 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126380668
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

ehhh, hij is dakloos, baanloos, familieloos, vriendloos en heeft grote schulden?
Eh, sarcasme?
The love you take is equal to the love you make.
pi_126380682
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sarcasme, herken het.
:D :o :'(
sorry
pi_126380719
Wat een topic ook. Het enige dat TS eigenlijk doet is 1) reageren op kritische posts (inclusief posts die niet aanvallend bedoeld zijn) door zichzelf te verdedigen en 2) redenen opgeven waarom bepaalde adviezen volgens hem niet werken.

Alle andere posts worden genegeerd.
  zondag 12 mei 2013 @ 12:41:43 #229
43653 sigme
Veraan
pi_126380770
TS heeft natuurlijk wel gelijk dat de gemiddelde Nederlander een luizeleventje in de schoot geworpen krijgt. De gemiddelde aardbewoner kan niet eens dromen van zoveel luxe, en de problemen die de meeste Nederlanders treffen in het leven zijn werkelijk luxeproblemen.

Maar goed, hoe onrechtvaardig ook, dat is nu eenmaal de wereld waarom wij, ook TS, geworpen zijn.

En ja, praktisch alle puber nemen zich voor om nooit zo te worden als de volwassenen die zij zien, met saaie burgerlijke leventjes, en natuurlijk worden ze dat bijna allemaal wel.

En bijna alle mensen die zich het lot van de wereld en de mensheid vreselijk aantrekken stompen af - want anders word je gek. Een enkeling stompt niet af en wordt gek.

TS is nog maar 25, jong genoeg om nog af te stompen en tot inkeer te komen en gewoon mee te gaan draaien. Maar ik denk dat hij gek gaat worden (of alsnog zich bekeert tot alcohol of drugs, de andere uitweg om ondragelijke zorgen te verdoven).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 mei 2013 @ 12:50:45 #230
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126381042
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:21 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik ga hier niet meer reageren...Alles wat ik probeer te zeggen wordt wordt zo ontzettend kwaad opgevat en alle ''goed bedoelde hulp'' die ik krijg zijn verbeten aanvallen op mij als persoon, terwijl je me nooit hebt leren kennen...
Zie je het dan niet?? In het begin steekt hier iedereen je een helpende hand toe (sommige zelfs letterlijk). Jij wijst het af of je gaat er niet eens op in. Je moet zelf stappen zetten om geholpen te worden. met DIE houding creëer je dus hoe mensen nu op je reageren.

Je zal hier toch wel niet op reageren, gezien het hele topic...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126381414
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:50 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Zie je het dan niet?? In het begin steekt hier iedereen je een helpende hand toe (sommige zelfs letterlijk). Jij wijst het af of je gaat er niet eens op in. Je moet zelf stappen zetten om geholpen te worden. met DIE houding creëer je dus hoe mensen nu op je reageren.

Je zal hier toch wel niet op reageren, gezien het hele topic...
Mee eens!

Jammer TS, er worden hele zinvolle dingen gezegd en je zou er echt wel wat aan kunnen hebben, juist ook aan de reacties die jij als negatief ervaart of die niet direct in je straatje passen. Maarja, zelf weten.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_126383994
Beste lezer,

En dan niet de mensen die reageren, jullie hebben de verkeerde pil genomen of de verkeerde keuze. Er is meer! Hier laat ik het bij, lees eerst maar eens!

Met vriendelijke groet,

Ger
Ger van der Hom
pi_126384008
Vraagje aan de TS, waarom ben je dit topic begonnen eigenlijk ? Je kwam hier met de vraag om hulp maar wees alle goedbedoelde hulp af bent overal superkritisch over.
Er waren zat mensen die je wilde helpen maar dat wees je af , was dit topic dan meer om dingen van je af te schrijven ???

En je kan wel heel erg op mensen neerkijken en hekel hebben aan sociale dingen maar heel eerlijk dat zijn de dingen die het belangrijkst zijn. Als het moeilijk gaat zijn de kleine dingen van mensen heel belangrijk , en ik blijf hierbij ik denk dat je ook echt hulp moet gaan zoeken op psychisch gebied want je bent je eigen vijand en kan dingen totaal niet overzien.

Het zou fijn zijn als je eruit kwam maar dan moet je ook echt wat aan je eigen houding doen want deze houding helpt totaal niet.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:29:39 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126384371
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef gervanderhom het volgende:
Beste lezer,

En dan niet de mensen die reageren, jullie hebben de verkeerde pil genomen of de verkeerde keuze. Er is meer! Hier laat ik het bij, lees eerst maar eens!

Met vriendelijke groet,

Ger
Is het een beetje leuk toeven in de Matrix, Ger?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 12 mei 2013 @ 14:32:16 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126384473
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef gervanderhom het volgende:
Beste lezer,

En dan niet de mensen die reageren, jullie hebben de verkeerde pil genomen of de verkeerde keuze. Er is meer! Hier laat ik het bij, lees eerst maar eens!

Met vriendelijke groet,

Ger
Wat moeten we lezen Ger? En wat moet TS lezen? Hij heeft serieuze problemen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 12 mei 2013 @ 14:36:59 #236
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126384700
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef gervanderhom het volgende:
Beste lezer,

En dan niet de mensen die reageren, jullie hebben de verkeerde pil genomen of de verkeerde keuze. Er is meer! Hier laat ik het bij, lees eerst maar eens!

Met vriendelijke groet,

Ger
Klinkt eerder alsof jij al aan de pillen hebt gezeten.
pi_126384950
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef gervanderhom het volgende:
Beste lezer,

En dan niet de mensen die reageren, jullie hebben de verkeerde pil genomen of de verkeerde keuze. Er is meer! Hier laat ik het bij, lees eerst maar eens!

Met vriendelijke groet,

Ger
Shut the fuck up donny

(als jij met film gerelateerde dingen komt, mag ik ook een quote doen uit een favo film)
pi_126385043
quote:
Hoe kom ik hier uit?
Niet op deze manier.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:48:36 #239
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_126385241
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
Hai. Nee hoor. Begeleiders zoals jij denkt die goed zijn, helpen ons juist niet. Vooral zulke begeleiders bij betavakken leggen stof erg moeilijk uit, juist omdat ze er al zoveel van weten. Dan liever een fris iemand die niets meer weet dan wat ik moet leren maar het wel leuk en duidelijk kan uitleggen. Helpt veel meer én is leuker.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_126397819
Een baan waar jij onmisbaar bent?... opeens heb je het: WC-juffrouw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')