abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126347413
Ik zou het anders willen stellen: wil je gelijk of wil je een beter leven?
Wil je gelijk: ga vooral zo door, bedenk alleen wel dat je er he-le-maal niets aan hebt
Wil je een beter leven: luister dan eens naar wat een heleboel verstandige mensen hier zeggen, je zou daar namelijk echt heel veel aan kunnen hebben als je er voor open zou staan en er niet met een stormram tegenin zou beuken.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_126347422
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
versprijden.


:'( :D :X :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347440
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:'( :D :X :'(
Ik had 'm al aangepast. Weijt het aan het emigreren ;(
Ja doei.
pi_126347442
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, je wil dictator worden :')
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:42:53 #155
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126347467
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had 'm al aangepast. Weijt het aan het emigreren ;(
Gaat goed zo
pi_126347481
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Arme Cat ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347507
Ja doei.
pi_126347565
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gaat goed zo
Ach, heb in elk geval wel 'n dak boven m'n hoofd!
Ja doei.
pi_126347617
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Voor jou honderd anderen. Als jij niet geschikt bent, dan wordt er gewoon een compromis gesloten dat een ander het maar moet doen die wat minder getalenteerd is.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:46:21 #160
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126347618
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, heb in elk geval wel 'n dak boven m'n hoofd!
En dan ook nog in de Uk.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:47:03 #161
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126347637
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan ook nog in de Uk.
Een koopwoning zelfs, TS is mijlenver verwijderd van dat ideaal.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126347660
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, je wil dictator worden :')
Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
pi_126347687
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Dat lukt niemand op eigen kracht. Je zal altijd afhankelijk blijven van andere mensen.

En niet alleen van superieuren. Ik ben vaak zelfs afhankelijk van bijvoorbeeld een secretaresse als ik bepaalde formulieren nodig heb of moet inleveren, of een ontmoeting met een andere "expert" moet regelen. Dat werkt beter als ik die persoon in haar waarde laat en niet op haar neerkijk.
pi_126347766
Weet je inmiddels al een voorbeeld uit de wereldgeschiedenis of een uitvinding die ten goede aan de mens kwam welke zonder compromissen kwam en door een mens was uitgevoerd vanwege zijn/haar superieure talent?
pi_126347785
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
Beetje jammer dat jij je blijkbaar moet ophangen aan een onmisbaar beroep om nee te durven zeggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347798
Waarom word je eigenlijk niet alsnog arts, leraar of computerexpert? Want dat is je eigenlijke droom volgens mij, ik zie dat alleen maar terugkomen in je berichten.
ADHD-C
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:52:44 #167
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126347834
Leraar worden zou ik TS zwaar afraden vanwege zijn sociale capaciteiten en een verstoord wereldbeeld. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126347840
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:
Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
De enige reden dat jij niet naar dat bedrijfsuitje wilt is je totaal gebrek aan sociale intelligentie. Als je daar nu eens aan werkt dan zal het leven een stuk makkelijker zijn. Dan zeg je geen "nee" tegen een bedrijfsuitje, maar kijk je er 2 weken van te voren naar uit.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:54:16 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126347874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Typt ie vanuit de Openbare Bibliotheek met z'n dagbesteding van 4 euro, angstvallig naar buiten kijkend nu het weer omslaat, een kruisje slaand in de hoop dat ie er niet uitgekickt wordt. :')
Sorry hoor, maar zo wereldvreemd als jou heb ik ze niet vaak meegemaakt. De enige dienst waar jij je druk om zou moeten maken momenteel is de sociale dienst.

Zie eerst de basis maar eens voor elkaar te krijgen en goed te houden, dan kun je verder met dagdromen en je idealen nastreven. Voorlopig moet je maar hopen dat je uitkering geen vertraging oploopt en dat de mensen die je voorlopig nodig hebt niet dusdanig geïrriteerd raken van jouw houding dat je zelfs dáar niet hoeft aan te kloppen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:54:48 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126347902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
Goede denkwijze, echt heel logisch.
Die operatie heeft geen fuck met een bedrijfsuitje te maken.
pi_126347920
Misschien dat Hakuna nog een kamergenoot kan gebruiken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347931
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:50 schreef Deckard het volgende:
Weet je inmiddels al een voorbeeld uit de wereldgeschiedenis of een uitvinding die ten goede aan de mens kwam welke zonder compromissen kwam en door een mens was uitgevoerd vanwege zijn/haar superieure talent?
Ja hoor. We hebben uitgevonden hoeveel stroom een menselijk lichaam kan verdragen door zonder compromissen die mensen aan een stoel te binden en te elektrocuteren. Daarnaast werkten beroemde natuurkundigen en musici zelfstandig aan hun muziek/theorie. Die theorie kan alleen verworpen worden op basis van feiten en dat is eerlijk. Mensen hoeven je theorie niet leuk te vinden. Mensen hoeven jou niet leuk te vinden. Die theorie staat daar als een huis en je verwerpt die theorie met keiharde feiten or gtfo met jouw gevoelens of jouw autoriteit over hoe de natuur werkt.
pi_126347957
Jezelf te goed voelen voor bedrijfsuitjes ??? Men you got issues ....
En overigens vriendschappen zijn heel belangrijk , ik heb nu ook even moeilijke tijden en zit ook niet financieel goed maar heel eerlijk , ik heb mensen om me heen waar ik mee praat en die ik zie en die geven me juist even de afleiding die ik nodig heb van alles.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:56:45 #174
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126347967
Misschien is het leuk om te weten dat Mozart ook afhankelijk was van geldschieters (bazen) en dat hij toch echt een handje geholpen is door zijn papa. Vaak werd er ook gewoon in opdracht gecomponeerd hoor.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126347984
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:52 schreef Ewelina het volgende:
Leraar worden zou ik TS zwaar afraden vanwege zijn sociale capaciteiten en een verstoord wereldbeeld. :')
"ja kinderen, het is mijn plicht om jullie op te voeden als loonslaaf. Doe er mee wat je wil, maar je kan beter naar mij luisteren. Vrienden worden is totaal niet handig, inefficient. Die barbie die je net had uitgeleend aan je vriendinnetje? Terugnemen! Alle tijd moet je besteden aan je hobby.
Jullie vaders en moeders hebben het allemaal zo makkelijk gehad. Ik haat jullie vaders en moeders. Maar jullie lieve kinders, jullie kunnen de wereld verbeteren. Volg mij als een lammetje over die bergen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')