Gaat goed zoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had 'm al aangepast. Weijt het aan het emigreren
Arme Catquote:
Voor jou honderd anderen. Als jij niet geschikt bent, dan wordt er gewoon een compromis gesloten dat een ander het maar moet doen die wat minder getalenteerd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:
[..]
Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
En dan ook nog in de Uk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, heb in elk geval wel 'n dak boven m'n hoofd!
Een koopwoning zelfs, TS is mijlenver verwijderd van dat ideaal.quote:
Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.quote:
Dat lukt niemand op eigen kracht. Je zal altijd afhankelijk blijven van andere mensen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Beetje jammer dat jij je blijkbaar moet ophangen aan een onmisbaar beroep om nee te durven zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:
[..]
Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
De enige reden dat jij niet naar dat bedrijfsuitje wilt is je totaal gebrek aan sociale intelligentie. Als je daar nu eens aan werkt dan zal het leven een stuk makkelijker zijn. Dan zeg je geen "nee" tegen een bedrijfsuitje, maar kijk je er 2 weken van te voren naar uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:
Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
Typt ie vanuit de Openbare Bibliotheek met z'n dagbesteding van 4 euro, angstvallig naar buiten kijkend nu het weer omslaat, een kruisje slaand in de hoop dat ie er niet uitgekickt wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:
[..]
Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Goede denkwijze, echt heel logisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:
[..]
Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
Ja hoor. We hebben uitgevonden hoeveel stroom een menselijk lichaam kan verdragen door zonder compromissen die mensen aan een stoel te binden en te elektrocuteren. Daarnaast werkten beroemde natuurkundigen en musici zelfstandig aan hun muziek/theorie. Die theorie kan alleen verworpen worden op basis van feiten en dat is eerlijk. Mensen hoeven je theorie niet leuk te vinden. Mensen hoeven jou niet leuk te vinden. Die theorie staat daar als een huis en je verwerpt die theorie met keiharde feiten or gtfo met jouw gevoelens of jouw autoriteit over hoe de natuur werkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:50 schreef Deckard het volgende:
Weet je inmiddels al een voorbeeld uit de wereldgeschiedenis of een uitvinding die ten goede aan de mens kwam welke zonder compromissen kwam en door een mens was uitgevoerd vanwege zijn/haar superieure talent?
"ja kinderen, het is mijn plicht om jullie op te voeden als loonslaaf. Doe er mee wat je wil, maar je kan beter naar mij luisteren. Vrienden worden is totaal niet handig, inefficient. Die barbie die je net had uitgeleend aan je vriendinnetje? Terugnemen! Alle tijd moet je besteden aan je hobby.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:52 schreef Ewelina het volgende:
Leraar worden zou ik TS zwaar afraden vanwege zijn sociale capaciteiten en een verstoord wereldbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |