quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom er nu eindelijk achter hoe jemaakt
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
de T van tongquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:21 schreef ajacied4lf het volgende:
2004, de 'gouden' wissel van Dick Adocaat toch?
en kut koeman, koeman gooit alle dingen omquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Griekenland toenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een baas was dat. Sowieso toen dat Portugal verloor in de finalequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Charisteas koekoekte alle teams naar huis
ik (be)studeerde je chick in de klasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:23 schreef Jimbo het volgende:
Ik weet wat typisch vorig jaar studeerde, wie wil me aanraken
nee die is zuipenquote:
rasechte Feijnenoorderquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Charisteas koekoekte alle teams naar huis
Dat ga je over 2013 binnenkort ook zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
2004 laatste kampioenschap van Ajax voor de magere jaren.
Ga jij ook zo hikken van pindakaas?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga een boterhammetje met pindakaas smeren.
Einde bericht.
Paar deuren verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ja, ik begeef me graag tussen verstandelijk beperkten
Nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij ook zo hikken van pindakaas?
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat ga je over 2013 binnenkort ook zeggen.
Wat studeerde je dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij ook zo hikken van pindakaas?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Paar deuren verder.
VBL / AFC AJAX #2008: Niet arrogant, maar ook dit jaar de beste
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Paar deuren verder.
VBL / AFC AJAX #2008: Niet arrogant, maar ook dit jaar de beste
de kampioensploeg van PSV lijkt er nu echt klaar voor te zijn jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat ga je over 2013 binnenkort ook zeggen.
Nederlandsquote:
wat wil je dan ook met de dames die op die school zitten, daar steekt ze met kop en schouders bovenuit, zou ik ook van afgeleid raken.quote:
Nimmer geweest. Vraag eens om je heenquote:
Jullie hebben misschien Frank 'Nandrolon' de Boer maar wij hebben Philip Cocu, Ernest Faber, en Chris van der Weerden aan het roerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:24 schreef Adames het volgende:
[..]
de kampioensploeg van PSV lijkt er nu echt klaar voor te zijn ja
De taal an sich boeide me.quote:
zoveel dingen in deze post waarop ik wilde reageren, maar ik laat het achterwegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat wil je dan ook met de dames die op die school zitten, daar steekt ze met kop en schouders bovenuit, zou ik ook van afgeleid raken.
(Misschien had je je studie meer aandacht moeten geven ipv haar, dan had je het jaar wel gehaald)
Haha jullie worden nooit meer kampioen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jullie hebben misschien Frank 'Nandrolon' de Boer maar wij hebben Philip Cocu, Ernest Faber, en Chris van der Weerden aan het roer![]()
![]()
![]()
voor elke cup een.
Ik verwacht niet dat Ajax voor 2120 de 40 haalt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat minimaal 8x kampioen worden in de komende 10 jaar.
conjo , patrick manquote:
Volgend jaar!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha jullie worden nooit meer kampioen!
Uh, oké.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Ajax voor 2120 de 40 haalt.
wat moet ik vragen danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nimmer geweest. Vraag eens om je heen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoveel dingen in deze post waarop ik wilde reageren, maar ik laat het achterwegen.
Die is neergeschoten in New Kids schijnt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Muy guapo el chico caliente Jody Bernal
Ik heb nooit zonder werk gezeten. Maar dat is een unicum hier?quote:
Wat werken is?quote:
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.quote:
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb nooit zonder werk gezeten. Maar dat is een unicum hier?
Je grossiert in stront.. ook een vermelding waard..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag dat niet aan iemand met de boerenmentaliteit, die weten wel wat werken is.
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.
Van Dijk? Wat een overschatte speler is dat zeg, Ik hoor zelfs van mensen dat hij zo goed is in de opbouw, wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.
MJ - Thriller.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag van de week de trailer van een Bollywood zombiefilm. Gelukkig nemen ze zichzelf niet al te serieus, er zaten namelijk zombie zang - en dansscenes in...
Engelaar vertrekt!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?
Dat is echt zo slecht he, Bollywoodquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag van de week de trailer van een Bollywood zombiefilm. Gelukkig nemen ze zichzelf niet al te serieus, er zaten namelijk zombie zang - en dansscenes in...
Kan er geen kut van inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Dijk? Wat een overschatte speler is dat zeg, Ik hoor zelfs van mensen dat hij zo goed is in de opbouw, wtf
Lucht in het stadion verkopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?
Me zussen kijken al die films.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is echt zo slecht he, Bollywood![]()
jij misschien, maar wat wil je anders met zo'n flutstudie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je grossiert in stront.. ook een vermelding waard..
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.
ik denk juist in het keldertje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.
daar zitten een stel autisten ja. maar ook een hoop werklozen zoals drizztquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk juist in het keldertje.
De meest geleerde mensen eñ hoge bazen houden wel van een pak rammel
Vertel haar anders even iets over HMFquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb alleen slumdog millionaire gezien. Gingen ze ook opeens dansen dat ik dacht : uh, oké.quote:
Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhoudenquote:
Grootste gedeelte van FOK! is mbo volgens mij, dat is hier een uitzondering.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.
Moh ik verwacht niet dat Ajax tegen die tijd nog überhaupt Europees speelt!quote:
jawel mattiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.
mijn troefkaart, wat doe jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertel haar anders even iets over HMF
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhouden
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhouden
Cricketquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?
Maar zij die hier op hun donder krijgen gaan juist daar de dominant uithangen.. medaille - keerzijdequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk juist in het keldertje.
De meest geleerde mensen eñ hoge bazen houden wel van een pak rammel
Mijn record voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Beter als er de hele tijd doorheen praten
Nee, maar ik weet wel welke je bedoeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?
ja ok, maar dat is dan ook weer een grote grapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertel haar anders even iets over HMF
Elke keer als ik door heen praat dan zeggen dat ik moet stoppen of anders verpest ik hun avond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn record is voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.
Hoofdrolspeelster is wel abnormaal knap.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel welke je bedoelt
Reallife trollquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn record voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serieus... dat wil je toch niet? Zowel KPD als Het Keldertje
Ik heb toegang tot KPD, maar ben er slechts 1x geweest. Het was daar toen erg eng...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serieus... dat wil je toch niet? Zowel KPD als Het Keldertje
Alleen maar users zoals drizzt die op alles rawr zeggen iddquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot KPD, maar ben er slechts 1x geweest. Het was daar toen erg eng...
Vanwege de diepe discussies.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef Typisch het volgende:
Wat doe je voor werk Poezel?
En ik snap nog steeds niet waarom je hier post.
SO mUCH QUESTIONS
Er gaat daar een wereld voor me open.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot KPD, maar ben er slechts 1x geweest. Het was daar toen erg eng...
Ik heb geen toegang en dat houd ik zo na een aantal foto's gezien te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen rechten, en nooit gezien. Zo blijft het ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
paar topics vond ik wel leuk, keek ik wel vaker met mijn vriendinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang en dat houd ik zo na een aantal foto's gezien te hebben.
Hoe dik dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij lijkt dat alleen leuk als ze ook nog knap zijn en niet al te dik.
Waarom moet zulks achter gesloten deuren? Taboes vooral in stand houden of een second life promoten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
haha watquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:39 schreef Adames het volgende:
[..]
paar topics vond ik wel leuk, keek ik wel vaker met mijn vriendin
Ik onderwijs kleuters, de reden dat ik hier postquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef Typisch het volgende:
Wat doe je voor werk Poezel?
En ik snap nog steeds niet waarom je hier post.
SO mUCH QUESTIONS
Rani Mukherjeequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Elke keer als ik door heen praat dan zeggen dat ik moet stoppen of anders verpest ik hun avond.
[..]
Hoofdrolspeelster is wel abnormaal knap.
mattie wat doe je neerbuigendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik onderwijs kleuters, de reden dat ik hier post
Ah, lijpe shit. Basisschool dus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent de derde!quote:
JUFFFFF HULLIE PESTEN MIJquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Strapons?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ik val alleen op vrouwen, dus dat is nooit een kwestie geweest bij mij
Waar zie je mij neerbuigend doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mattie wat doe je neerbuigend
iedereen doet hier gewoon goede studie/goed beroep
en jij gaat fa2 proberen te maken over ons
Waarom ben je hier eigenlijk? Je praat de hele tijd heel minachtend over ons.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mensen hier dom noemen, terwijl je zelf wat koters les geeftquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar zie je mij neerbuigend doen?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom moet zulks achter gesloten deuren? Taboes vooral in stand houden of een second life promoten?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zei je moeder ook gister
BRRA BRRA POW POW POW
Wij zijn allemaal keurig universitaire studentenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:42 schreef Adames het volgende:
[..]
mensen hier dom noemen, terwijl je zelf wat koters les geeft
(no homo)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor rare fantasien jij hebt
Als ze heel hard huilen verwijs ik ze naar hier: Het kan ergerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JUFFFFF HULLIE PESTEN MIJ
En dat wil je nog meer uren van de dag ervaren?
Dat klopt, je was de eerste van de 3quote:
Wat kan precies erger?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze heel hard huilen verwijs ik ze naar hier: Het kan erger
Nou nou dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een neerbuigende post gevonden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mattie wij zijn later gewoon de leiders van NL en jij doet beetje kleuters les geven hahaahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
kleutersquote:
Dat ervaar jij zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je hier eigenlijk? Je praat de hele tijd heel minachtend over ons.
Jij stroopt kerkhoven af?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zei je moeder ook gister
BRRA BRRA POW POW POW
precies, mij hoor je niet klagen :pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een game-kamer, dus maakt niet uit.
Doesn't matter has a game room
Jij bent echt een kloon van Madame he.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
en k van kut
kut leuters
hahaahahihihi
oi oi oi
Waar is Rensie Rensie als we 'm nodig hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
Poezel hoopte hier de doorsnee voetbal-debiel te treffen.
'ze pesten me'quote:
Die is zich aan het bezatten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is Rensie Rensie als we 'm nodig hebben.
VI HOOLIGANS
mieters!quote:
Geo!quote:
Hoelang ben jij en heb je haar gezien?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wel erg kort, kwam bij mij net tot onder mijn schouders.
ohhh daarom begon ze over dat wij niet zoveel melk kunnen gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt een kloon van Madame he.![]()
Ja, ik post geen 'tetten' ik snap jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je maar een beetje onaardig.
1.84 en ja al een paar keer ontmoet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang ben jij en heb je haar gezien?
Wil je weten hoe ik er achter ben gekomen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohhh daarom begon ze over dat wij niet zoveel melk kunnen geven
gevat hoor madame_paon gevat
Welke cup heb je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik post geen 'tetten' ik snap je
Zal ik jou eens helemaal uit elkaar trekken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een quote uit Flodder. Dan mag het.
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je weten hoe ik er achter ben gekomen?
Heb ik 0 keer iemand op Fok naar gevraagd maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze quote zou Gerard Joling nog niet eens gebruiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik jou eens helemaal uit elkaar trekken?
Quote uit VI dus het mag
Ik heb al zoveel namen voorbij zien gaan van wie ik een kloon zou zijn.. Ik ben wie jij bent dat jij wil.. op je zolderkamerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand quote mademe hier heen en ze was er 2 minuten daarna direct hier met deze account. Toeval bestaat niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gevonden! Maar jij bent het nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
Poezel hoopte hier de doorsnee voetbal-debiel te treffen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik 0 keer iemand op Fok naar gevraagd maar dat geheel terzijde.
Begin nu opeens aan mijn eigen geaardheid te twijfelen.
Je hebt wel veel posts voor een kloon. De enige die dat vol hield was steven en die heeft nu een baan en heeft ons verlaten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel namen voorbij zien gaan van wie ik een kloon zou zijn.. Ik ben wie jij bent dat jij wil.. op je zolderkamer
Dan had ze wel der tieten gepost, die heeft VBL SC toch al gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Omdat je op een openbaar toilet zit en je de deur vergeten op slot bent te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
naakte poeper
Maar waarom er 3 dudes naar mij kijken snap ik niet![]()
*bestaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand quote mademe hier heen en ze was er 2 minuten daarna direct hier met deze account. Toeval bestaan niet.
Dat overkomt mij nooit. Toch jammer, de rest was tof.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je op een openbaar toilet zit en je de deur vergeten op slot bent te doen.
Picsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had ze wel der tieten gepost, die heeft VBL SC toch al gezien.
75 E, zegt je dat iets?quote:
en dan komen er drie jongens en die gluren massaal naar binnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je op een openbaar toilet zit en je de deur vergeten op slot bent te doen.
Emilia Clarke uit GoT is volgens mij best kleinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Maar ik vind kleine meisjes vaak best fijn. Maar niet te klein natuurlijk.
Meisjes die even lang of langer zijn, zijn eng.
Dat pleit voor je..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik 0 keer iemand op Fok naar gevraagd maar dat geheel terzijde.
Begin nu opeens aan mijn eigen geaardheid te twijfelen.
Nounounounouquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef Jimbo het volgende:
Hoe heet het stukje vlees om de kut heen....
De vrouw.
Neequote:
Het geeft de tekening een extra dimensie. Maar zie jij er echt zo uit, of heb ik een totaal verkeerd beeld van je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat overkomt mij nooit. Toch jammer, de rest was tof.
Ze is een keer in Den Haag geweest voor een shoot (Hum Tum) en 2x in India (Mumbai). Maar goed, in het echt is het dus een doorsnee dwerg met kapsones.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Maar ik vind kleine meisjes vaak best fijn. Maar niet te klein natuurlijk.
Meisjes die even lang of langer zijn, zijn eng.
En ze is lekker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia Clarke uit GoT is volgens mij best klein
en dat het leugens zijn tot anders bewezen is.quote:
Of vrouwen met een kort pittig kapsel...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan komen er drie jongens en die gluren massaal naar binnen
Gedraag je een beetje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je je voor 75 euro helemaal uit elkaar laat trekken?
Ik voeg 'steven' toe aan de lijst..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt wel veel posts voor een kloon. De enige die dat vol hield was steven en die heeft nu een baan en heeft ons verlaten.
Dankje voor de link ik was hem kwijtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. http://www.tblop.com/ ook weer gehad, bedtijd.
Dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voeg 'steven' toe aan de lijst..
Doei.quote:
Die heb ik weer niet gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze is een keer in Den Haag geweest voor een shoot (Hum Tum) en 2x in India (Mumbai). Maar goed, in het echt is het dus een doorsnee dwerg met kapsones.
Het zegt je dus nietsquote:
Nee, maar ik werk morgen van thuis.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Jimbo het volgende:
Wat druk hier trouwens voor 3uur snachts...de rest morgen ook vrij?
Nee, heb niet zo'n grote ogen, veel meer haren, en je mist 25kg aan spieren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het geeft de tekening een extra dimensie. Maar zie jij er echt zo uit, of heb ik een totaal verkeerd beeld van je?
Trusten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. http://www.tblop.com/ ook weer gehad, bedtijd.
Ik ben altijd vrij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
allemaal werkloos, wajong en leven voor het voetbal tochquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Jimbo het volgende:
Nee joh.. dat doen zij die zelf niks hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb morgen en volgende week nog vrij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Jimbo het volgende:
Oké dit zal ik verwerken als ik ooit een SC groepsportret maak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, heb niet zo'n grote ogen, veel meer haren, en je mist 25kg aan spieren.
Het is voor mij bewezen dat het lot bestaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit woord moet verspreidt worden. Hemel op aarde in de vorm van één simpele URL.
arbeit macht frei zeggen ze dan hequote:
Waarom verbaast me dat nu weer niet? Werk eens aan je openingszin.. joh!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, veel verder dan 2 goede handjes vol ben ik nog niet gekomen.
Help ons dan, wat zijn goede openingszinnen bij vrouwen met grote borsten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nu weer niet? Werk eens aan je openingszin.. joh!
Kont>Tietenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Huh poan was toch veel donkerder?quote:
jij hebt een opening, en hij heeft zin.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn vriendin van nu, dus niet nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Wat jammer dat ik je hier tref, ik had je graag een betere ambiance aangeboden'quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Help ons dan, wat zijn goede openingszinnen bij vrouwen met grote borsten?
Hee wil je beffenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij hebt een opening, en hij heeft zin.
Opgelost.
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij hebt een opening, en hij heeft zin.
Opgelost.
Lijkt me welquote:
flinke handjes vol jaquote:
Echt een schatje is Deepika Padukone. Lief en mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doei.
[..]
Die heb ik weer niet gezien.
Maar jammer hoor. Ze ziet er juist schattig uit.
Ik vind Emilia Clarke leuker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt een schatje is Deepika Padukone. Lief en mooi![]()
[ afbeelding ]
En ze heeft kuiltjes in haar wangen
Ik zie niet in waarom dit specifiek voor vrouwen met grote borsten geldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Wat jammer dat ik je hier tref, ik had je graag een betere ambiance aangeboden'
Heb daar weer niets mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar die zag je op mijn pica'squote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geldt..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit specifiek voor vrouwen met grote borsten gelddit zou op elke vrouw met elk borstformaat moeten werken.
Maakt het uit joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:56 schreef DeParo het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik het topic 1989 heb gemist![]()
.
Jammer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:56 schreef Typisch het volgende:
Ik heb ook nog een naakte versie van die tieten in de FOK.rar gezien, maar daavoor krijg ik een ban en het tooltje werkt niet want die tukkert slaapt al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |