Je hebt wel veel posts voor een kloon. De enige die dat vol hield was steven en die heeft nu een baan en heeft ons verlaten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel namen voorbij zien gaan van wie ik een kloon zou zijn.. Ik ben wie jij bent dat jij wil.. op je zolderkamer
Dan had ze wel der tieten gepost, die heeft VBL SC toch al gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt een kloon van Madame he.![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Omdat je op een openbaar toilet zit en je de deur vergeten op slot bent te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
naakte poeper
Maar waarom er 3 dudes naar mij kijken snap ik niet![]()
*bestaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand quote mademe hier heen en ze was er 2 minuten daarna direct hier met deze account. Toeval bestaan niet.
Dat overkomt mij nooit. Toch jammer, de rest was tof.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je op een openbaar toilet zit en je de deur vergeten op slot bent te doen.
Picsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had ze wel der tieten gepost, die heeft VBL SC toch al gezien.
75 E, zegt je dat iets?quote:
en dan komen er drie jongens en die gluren massaal naar binnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je op een openbaar toilet zit en je de deur vergeten op slot bent te doen.
Emilia Clarke uit GoT is volgens mij best kleinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Maar ik vind kleine meisjes vaak best fijn. Maar niet te klein natuurlijk.
Meisjes die even lang of langer zijn, zijn eng.
Dat pleit voor je..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik 0 keer iemand op Fok naar gevraagd maar dat geheel terzijde.
Begin nu opeens aan mijn eigen geaardheid te twijfelen.
Nounounounouquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef Jimbo het volgende:
Hoe heet het stukje vlees om de kut heen....
De vrouw.
Neequote:
Het geeft de tekening een extra dimensie. Maar zie jij er echt zo uit, of heb ik een totaal verkeerd beeld van je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat overkomt mij nooit. Toch jammer, de rest was tof.
Ze is een keer in Den Haag geweest voor een shoot (Hum Tum) en 2x in India (Mumbai). Maar goed, in het echt is het dus een doorsnee dwerg met kapsones.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Maar ik vind kleine meisjes vaak best fijn. Maar niet te klein natuurlijk.
Meisjes die even lang of langer zijn, zijn eng.
En ze is lekker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia Clarke uit GoT is volgens mij best klein
en dat het leugens zijn tot anders bewezen is.quote:
Of vrouwen met een kort pittig kapsel...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan komen er drie jongens en die gluren massaal naar binnen
Gedraag je een beetje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je je voor 75 euro helemaal uit elkaar laat trekken?
Ik voeg 'steven' toe aan de lijst..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt wel veel posts voor een kloon. De enige die dat vol hield was steven en die heeft nu een baan en heeft ons verlaten.
Dankje voor de link ik was hem kwijtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. http://www.tblop.com/ ook weer gehad, bedtijd.
Dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voeg 'steven' toe aan de lijst..
Doei.quote:
Die heb ik weer niet gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze is een keer in Den Haag geweest voor een shoot (Hum Tum) en 2x in India (Mumbai). Maar goed, in het echt is het dus een doorsnee dwerg met kapsones.
Het zegt je dus nietsquote:
Nee, maar ik werk morgen van thuis.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Jimbo het volgende:
Wat druk hier trouwens voor 3uur snachts...de rest morgen ook vrij?
Nee, heb niet zo'n grote ogen, veel meer haren, en je mist 25kg aan spieren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het geeft de tekening een extra dimensie. Maar zie jij er echt zo uit, of heb ik een totaal verkeerd beeld van je?
Trusten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. http://www.tblop.com/ ook weer gehad, bedtijd.
Ik ben altijd vrij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
allemaal werkloos, wajong en leven voor het voetbal tochquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Jimbo het volgende:
Nee joh.. dat doen zij die zelf niks hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb morgen en volgende week nog vrij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Jimbo het volgende:
Oké dit zal ik verwerken als ik ooit een SC groepsportret maak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, heb niet zo'n grote ogen, veel meer haren, en je mist 25kg aan spieren.
Het is voor mij bewezen dat het lot bestaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit woord moet verspreidt worden. Hemel op aarde in de vorm van één simpele URL.
arbeit macht frei zeggen ze dan hequote:
Waarom verbaast me dat nu weer niet? Werk eens aan je openingszin.. joh!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, veel verder dan 2 goede handjes vol ben ik nog niet gekomen.
Help ons dan, wat zijn goede openingszinnen bij vrouwen met grote borsten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nu weer niet? Werk eens aan je openingszin.. joh!
Kont>Tietenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Huh poan was toch veel donkerder?quote:
jij hebt een opening, en hij heeft zin.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn vriendin van nu, dus niet nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Wat jammer dat ik je hier tref, ik had je graag een betere ambiance aangeboden'quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Help ons dan, wat zijn goede openingszinnen bij vrouwen met grote borsten?
Hee wil je beffenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij hebt een opening, en hij heeft zin.
Opgelost.
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij hebt een opening, en hij heeft zin.
Opgelost.
Lijkt me welquote:
flinke handjes vol jaquote:
Echt een schatje is Deepika Padukone. Lief en mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doei.
[..]
Die heb ik weer niet gezien.
Maar jammer hoor. Ze ziet er juist schattig uit.
Ik vind Emilia Clarke leuker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt een schatje is Deepika Padukone. Lief en mooi![]()
[ afbeelding ]
En ze heeft kuiltjes in haar wangen
Ik zie niet in waarom dit specifiek voor vrouwen met grote borsten geldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Wat jammer dat ik je hier tref, ik had je graag een betere ambiance aangeboden'
Heb daar weer niets mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar die zag je op mijn pica'squote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geldt..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit specifiek voor vrouwen met grote borsten gelddit zou op elke vrouw met elk borstformaat moeten werken.
Maakt het uit joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:56 schreef DeParo het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik het topic 1989 heb gemist![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |