Die is zich aan het bezatten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is Rensie Rensie als we 'm nodig hebben.
VI HOOLIGANS
mieters!quote:
Geo!quote:
Hoelang ben jij en heb je haar gezien?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wel erg kort, kwam bij mij net tot onder mijn schouders.
ohhh daarom begon ze over dat wij niet zoveel melk kunnen gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt een kloon van Madame he.![]()
Ja, ik post geen 'tetten' ik snap jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je maar een beetje onaardig.
1.84 en ja al een paar keer ontmoet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang ben jij en heb je haar gezien?
Wil je weten hoe ik er achter ben gekomen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohhh daarom begon ze over dat wij niet zoveel melk kunnen geven
gevat hoor madame_paon gevat
Welke cup heb je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik post geen 'tetten' ik snap je
Zal ik jou eens helemaal uit elkaar trekken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een quote uit Flodder. Dan mag het.
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je weten hoe ik er achter ben gekomen?
Heb ik 0 keer iemand op Fok naar gevraagd maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze quote zou Gerard Joling nog niet eens gebruiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik jou eens helemaal uit elkaar trekken?
Quote uit VI dus het mag
Ik heb al zoveel namen voorbij zien gaan van wie ik een kloon zou zijn.. Ik ben wie jij bent dat jij wil.. op je zolderkamerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt een kloon van Madame he.![]()
Iemand quote mademe hier heen en ze was er 2 minuten daarna direct hier met deze account. Toeval bestaat niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gevonden! Maar jij bent het nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
Poezel hoopte hier de doorsnee voetbal-debiel te treffen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik 0 keer iemand op Fok naar gevraagd maar dat geheel terzijde.
Begin nu opeens aan mijn eigen geaardheid te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |