wat wil je dan ook met de dames die op die school zitten, daar steekt ze met kop en schouders bovenuit, zou ik ook van afgeleid raken.quote:
Nimmer geweest. Vraag eens om je heenquote:
Jullie hebben misschien Frank 'Nandrolon' de Boer maar wij hebben Philip Cocu, Ernest Faber, en Chris van der Weerden aan het roerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:24 schreef Adames het volgende:
[..]
de kampioensploeg van PSV lijkt er nu echt klaar voor te zijn ja
De taal an sich boeide me.quote:
zoveel dingen in deze post waarop ik wilde reageren, maar ik laat het achterwegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat wil je dan ook met de dames die op die school zitten, daar steekt ze met kop en schouders bovenuit, zou ik ook van afgeleid raken.
(Misschien had je je studie meer aandacht moeten geven ipv haar, dan had je het jaar wel gehaald)
Haha jullie worden nooit meer kampioen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jullie hebben misschien Frank 'Nandrolon' de Boer maar wij hebben Philip Cocu, Ernest Faber, en Chris van der Weerden aan het roer![]()
![]()
![]()
voor elke cup een.
Ik verwacht niet dat Ajax voor 2120 de 40 haalt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat minimaal 8x kampioen worden in de komende 10 jaar.
conjo , patrick manquote:
Volgend jaar!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha jullie worden nooit meer kampioen!
Uh, oké.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Ajax voor 2120 de 40 haalt.
wat moet ik vragen danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nimmer geweest. Vraag eens om je heen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoveel dingen in deze post waarop ik wilde reageren, maar ik laat het achterwegen.
Die is neergeschoten in New Kids schijnt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Muy guapo el chico caliente Jody Bernal
Ik heb nooit zonder werk gezeten. Maar dat is een unicum hier?quote:
Wat werken is?quote:
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.quote:
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb nooit zonder werk gezeten. Maar dat is een unicum hier?
Je grossiert in stront.. ook een vermelding waard..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag dat niet aan iemand met de boerenmentaliteit, die weten wel wat werken is.
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.
Van Dijk? Wat een overschatte speler is dat zeg, Ik hoor zelfs van mensen dat hij zo goed is in de opbouw, wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.
MJ - Thriller.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag van de week de trailer van een Bollywood zombiefilm. Gelukkig nemen ze zichzelf niet al te serieus, er zaten namelijk zombie zang - en dansscenes in...
Engelaar vertrekt!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?
Dat is echt zo slecht he, Bollywoodquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag van de week de trailer van een Bollywood zombiefilm. Gelukkig nemen ze zichzelf niet al te serieus, er zaten namelijk zombie zang - en dansscenes in...
Kan er geen kut van inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Dijk? Wat een overschatte speler is dat zeg, Ik hoor zelfs van mensen dat hij zo goed is in de opbouw, wtf
Lucht in het stadion verkopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?
Me zussen kijken al die films.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is echt zo slecht he, Bollywood![]()
jij misschien, maar wat wil je anders met zo'n flutstudie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je grossiert in stront.. ook een vermelding waard..
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.
ik denk juist in het keldertje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.
daar zitten een stel autisten ja. maar ook een hoop werklozen zoals drizztquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk juist in het keldertje.
De meest geleerde mensen eñ hoge bazen houden wel van een pak rammel
Vertel haar anders even iets over HMFquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |