Wat werken is?quote:
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.quote:
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb nooit zonder werk gezeten. Maar dat is een unicum hier?
Je grossiert in stront.. ook een vermelding waard..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag dat niet aan iemand met de boerenmentaliteit, die weten wel wat werken is.
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.
Van Dijk? Wat een overschatte speler is dat zeg, Ik hoor zelfs van mensen dat hij zo goed is in de opbouw, wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die Van Hoorn komt, hopelijk die knakker van Groningen, nou dan heb je er al twee prima verdedigers bij. Verder verwacht ik nog steeds Maher en veel spelers blijven met het oog op het WK.
MJ - Thriller.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag van de week de trailer van een Bollywood zombiefilm. Gelukkig nemen ze zichzelf niet al te serieus, er zaten namelijk zombie zang - en dansscenes in...
Engelaar vertrekt!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?
Dat is echt zo slecht he, Bollywoodquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag van de week de trailer van een Bollywood zombiefilm. Gelukkig nemen ze zichzelf niet al te serieus, er zaten namelijk zombie zang - en dansscenes in...
Kan er geen kut van inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Dijk? Wat een overschatte speler is dat zeg, Ik hoor zelfs van mensen dat hij zo goed is in de opbouw, wtf
Lucht in het stadion verkopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat geld vandaan dan?
Me zussen kijken al die films.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is echt zo slecht he, Bollywood![]()
jij misschien, maar wat wil je anders met zo'n flutstudie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je grossiert in stront.. ook een vermelding waard..
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.
ik denk juist in het keldertje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je hier een van de hoogste gemiddeldes tegenkomt (in de SC dan he) qua werk en/of studies vergeleken met de rest van FOK!. Dus valt wel mee mij dunkt.
daar zitten een stel autisten ja. maar ook een hoop werklozen zoals drizztquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk juist in het keldertje.
De meest geleerde mensen eñ hoge bazen houden wel van een pak rammel
Vertel haar anders even iets over HMFquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |