Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhoudenquote:
Grootste gedeelte van FOK! is mbo volgens mij, dat is hier een uitzondering.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.
Moh ik verwacht niet dat Ajax tegen die tijd nog überhaupt Europees speelt!quote:
jawel mattiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.
mijn troefkaart, wat doe jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertel haar anders even iets over HMF
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhouden
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhouden
Cricketquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?
Maar zij die hier op hun donder krijgen gaan juist daar de dominant uithangen.. medaille - keerzijdequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk juist in het keldertje.
De meest geleerde mensen eñ hoge bazen houden wel van een pak rammel
Mijn record voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Beter als er de hele tijd doorheen praten
Nee, maar ik weet wel welke je bedoeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?
ja ok, maar dat is dan ook weer een grote grapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertel haar anders even iets over HMF
Elke keer als ik door heen praat dan zeggen dat ik moet stoppen of anders verpest ik hun avond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn record is voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.
Hoofdrolspeelster is wel abnormaal knap.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel welke je bedoelt
Reallife trollquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn record voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serieus... dat wil je toch niet? Zowel KPD als Het Keldertje
Ik heb toegang tot KPD, maar ben er slechts 1x geweest. Het was daar toen erg eng...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serieus... dat wil je toch niet? Zowel KPD als Het Keldertje
Alleen maar users zoals drizzt die op alles rawr zeggen iddquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot KPD, maar ben er slechts 1x geweest. Het was daar toen erg eng...
Vanwege de diepe discussies.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef Typisch het volgende:
Wat doe je voor werk Poezel?
En ik snap nog steeds niet waarom je hier post.
SO mUCH QUESTIONS
Er gaat daar een wereld voor me open.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot KPD, maar ben er slechts 1x geweest. Het was daar toen erg eng...
Ik heb geen toegang en dat houd ik zo na een aantal foto's gezien te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen rechten, en nooit gezien. Zo blijft het ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
paar topics vond ik wel leuk, keek ik wel vaker met mijn vriendinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang en dat houd ik zo na een aantal foto's gezien te hebben.
Hoe dik dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij lijkt dat alleen leuk als ze ook nog knap zijn en niet al te dik.
Waarom moet zulks achter gesloten deuren? Taboes vooral in stand houden of een second life promoten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
haha watquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:39 schreef Adames het volgende:
[..]
paar topics vond ik wel leuk, keek ik wel vaker met mijn vriendin
Ik onderwijs kleuters, de reden dat ik hier postquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:38 schreef Typisch het volgende:
Wat doe je voor werk Poezel?
En ik snap nog steeds niet waarom je hier post.
SO mUCH QUESTIONS
Rani Mukherjeequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Elke keer als ik door heen praat dan zeggen dat ik moet stoppen of anders verpest ik hun avond.
[..]
Hoofdrolspeelster is wel abnormaal knap.
mattie wat doe je neerbuigendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik onderwijs kleuters, de reden dat ik hier post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |