Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhoudenquote:
Grootste gedeelte van FOK! is mbo volgens mij, dat is hier een uitzondering.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.
Moh ik verwacht niet dat Ajax tegen die tijd nog überhaupt Europees speelt!quote:
jawel mattiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar dat mag jij uiteraard dunken.
mijn troefkaart, wat doe jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertel haar anders even iets over HMF
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhouden
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook wel, gemiddeld 2 per maand ofzo. Alleen kijk ik ze niet en mijn vrouw wil niet samen met mij kijken omdat ik mijn lach nooit kan inhouden
Cricketquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?
Maar zij die hier op hun donder krijgen gaan juist daar de dominant uithangen.. medaille - keerzijdequote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk juist in het keldertje.
De meest geleerde mensen eņ hoge bazen houden wel van een pak rammel
Mijn record voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Beter als er de hele tijd doorheen praten
Nee, maar ik weet wel welke je bedoeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ook die ene gezien, dat een vrouw voor deed als een man om in het cricket team te komen?
ja ok, maar dat is dan ook weer een grote grapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertel haar anders even iets over HMF
Elke keer als ik door heen praat dan zeggen dat ik moet stoppen of anders verpest ik hun avond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn record is voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.
Hoofdrolspeelster is wel abnormaal knap.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel welke je bedoelt
Reallife trollquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn record voordat ze pissig werd is 30 seconden na het begin van de film. Ik vroeg toen namelijk of het niet weer eens tijd werd voor een zang en dansscene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |