SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.....Kennedy
Zolang het niet op VI staat neem ik het bericht niet echt serieus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:22 schreef Wessiej het volgende:
Zoals ik zei: geloof de geruchten niet van ajaxfanzone, ajaxmuseum, sport1 en al die troep. Beter nog, geloof geen geruchten. Helpt je hart ook. Kusjes.
Telegraaf is met dat soort nieuws ook meestal wel okquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zolang het niet op VI staat neem ik het bericht niet echt serieus.
Tenzij je 'm thuis uit doet natuurlijk...quote:
Heel Amsterdam zit op de fiets nu denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef Sickert het volgende:
Arsenal wil Vermeer voor 10miljoen? Waar is mn fiets waar is mn fiets!
Voor 5 miljoen mogen ze hem ook hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Arsenal kan wel een fatsoenlijke keeper gebruiken
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige mooie bekerfinale welke ik mij kan herinneren
[ afbeelding ]
!
Zo zien we dat graag bij Ajax.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2155368.html
baasje
Als je maar van ze wintquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef Iwanius het volgende:
Maar ik wil het even over het nieuwe uit-shirt hebben.
Ik vind dat roze kleurtje erbij weer echt zoiets van
Van alle kleuren kiest men zo een gay kleur.
Ik voorspel dat in het nieuwe seizoen de tegenstanders weer massaal hierop zullen inspelen.
zelf problemen met je geaardheid?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef Iwanius het volgende:
Ik voorspel dat in het nieuwe seizoen de tegenstanders weer massaal hierop zullen inspelen.
jezus, wat een gezeik over een kleur toch. Lijken wel een stelletje Feyenoorders, zouden ie jaren terug ook niet een compleet roze keeperstrui nemen? Werd teruggedraaid na protest van de supportersquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef Iwanius het volgende:
Als je bij roze meteen denkt aan homo ligt dat toch echt aan jezelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef Iwanius het volgende:
De tegenstanders hierop zullen inspelen? Door 4-4-2 te gaan spelen ofzo? Of zie jij de supporters meer als de tegenstander dan de daadwerkelijke tegenstander?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef Iwanius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |