De drol van Geo4kant is net zo bruin als Sjek. Alleen dat vond ik te onsmakelijk worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja dan ben ik de linker.
Nou ik vind hem slecht. er zou iets Anti Sjek in staan.
Nee grapje hoor hij is geslaagd. Ik mag die jongen toch al niet zo omdat hij zo vaak negatief doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De drol van Geo4kant is net zo bruin als Sjek. Alleen dat vond ik te onsmakelijk worden.
Moh, laat maar, veterstrikdiploma jaloers enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overstappen hoeft niet bij HMF. Zolang je maar loyaal aan hem bent, en elke dag al zijn diploma's opnoemt.
Haha geinig ja zoquote:Ik zag het later ja. Leuk detail
Wie? Geo4kant? Ik vind dat best een aardige knul hoor. Alleen deze anekdote vroeg om een tekening.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee grapje hoor hij is geslaagd. Ik mag die jongen toch al niet zo omdat hij zo vaak negatief doet.
quote:
ben je nog steeds hier? achterlijk wijfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Konijn, ik vroeg je, wat zie jij als nonsens? Ik snap, moeilijke vraag, maar span je even in voor een antwoord
Boe is vast niet orgineelquote:
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je nog steeds hier? achterlijk wijf
Tja sommige mensen liggen je beter als anderen ik maak me daar geen druk om. Ik heb met niemand ruzie (behalve Rickazio natuurlijk als hij irritant doet)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie? Geo4kant? Ik vind dat best een aardige knul hoor. Alleen deze anekdote vroeg om een tekening.
ja, ik begeef me graag tussen verstandelijk beperktenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je nog steeds hier? achterlijk wijf
leuk voor je, maar ze is nog steeds achterlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens normaal.Ze heeft wel een rode loper voor mij neergelegd.
Ik heb soms ruzie met Stijn, al is dat dan niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja sommige mensen liggen je beter als anderen ik maak me daar geen druk om. Ik heb met niemand ruzie (behalve Rickazio natuurlijk als hij irritant doet)
goede kans dat iedereen hier een fatsoenlijkere studie doet dan jijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ja, ik begeef me graag tussen verstandelijk beperkten
Rode loper?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
alleen als hij irritant doet, gelukkig is dat nog beperktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja sommige mensen liggen je beter als anderen ik maak me daar geen druk om. Ik heb met niemand ruzie (behalve Rickazio natuurlijk als hij irritant doet)
Dat is 'normaal' in sommige milieus...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
studerenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:16 schreef Adames het volgende:
[..]
goede kans dat iedereen hier een fatsoenlijkere studie doet dan jij
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:16 schreef Adames het volgende:
[..]
goede kans dat iedereen hier een fatsoenlijkere studie doet dan jij
Dat zegt z'n dochter, ik betwijfel het, zo'n fascist die gaat uiteraard leugens verspreiden en niettemin door z'n eigen kinderen te hersenspoelen soort van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Willem Sassen is een vieze NSB'er. Een beetje Mengele verraden.
Ik ga tv kijken
positiefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:17 schreef Adames het volgende:
wat ben ik negatief, en dat na zo'n leuke avond
Doel je op 'Doe eens normaal' of op de rode loper?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is 'normaal' in sommige milieus...
dat is volgens mij officieel verstandelijk beperkt, dat geef ik haar ook niet. misschien de officieuze mbo-3 routequote:
Jij bent echt een tong he?quote:
2quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar krijg je rekentoetsen met vragen als wat is 5-3.
21=5quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
leer je klok kijken, zelfs op mbo 4 trouwens, echt wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volk wat met een muil inlogt maar nog geen melkflesje van inhoud kan voorzienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doel je op 'Doe eens normaal' of op de rode loper?
dat weet ik niet. Wat ik wel weet: 21=5quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Adames het volgende:
[..]
leer je klok kijken, zelfs op mbo 4 trouwens, echt wtf
je moet eens weten hoeveel melk ik heb als ik goed gemolken wordtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volk wat met een muil inlogt maar nog geen melkflesje van inhoud kan voorzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |