Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Heb je mijn kaartje dan ook niet ontvangen voor Ean,?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Needie van knobolach ook niet. Volgens mij is de postbode boos op mij ofzo.
Dat zou ik kunnen hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. heeft 2 dagen hard gewerkt in de tuin, dus vinden we dat we iig ff buiten moesten zitten vanavond.
En tis best koud
Dat is lief maar we hebben er wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
f_r: ik heb nog wat kaartjes, moet ik ze morgen even op de bus gooien? Proberen we het gewoon nog een keer.
Inderdaad! De tijd kruipt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Toekito het volgende:
Hocus Pocus Pas, ik wou dat het dinsdag een uur of 14 was
Jawel, maar ik ga zo toch voor de cv denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier regent het. Geen terrasverwarmer ING?
Gave tas oognip.
Die wel dank je nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef indaha het volgende:
Mooie tas Nip
[..]
Heb je mijn kaartje dan ook niet ontvangen voor Ean,?
Hopelijk wordt er geen post achter gehouden
Brr , hier onweert het op dit moment .quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie tas Oognip
En Boe, verwend beest
Ean alweer 2![]()
Gefeliciteerd F_R
En verder gooi ik ff wat aaitjes over de bol in de rondte
Meneer I. heeft 2 dagen hard gewerkt in de tuin, dus vinden we dat we iig ff buiten moesten zitten vanavond.
En tis best koud
Dat zou wel fijn zijn dan iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Brr , hier onweert het op dit moment .
We gaan weer richting herfst![]()
Bij ons in het dorp doen ze morgen de communie, ik hoop op een beetje mooi weer .
Nee dat klopt, maar ik kon zo snel haar geboortekaartje niet vinden en toen wist ik de achternaam van je man niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die wel dank je nog.
Vriend had wel zoiets van hun zo heet ze niet.
Perse buiten willen zitten omdat ik in de tuin heb gewerktquote:
Oh zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Perse buiten willen zitten omdat ik in de tuin heb gewerkt
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh zo
Nou ja, uiteindelijk is meneer I. al dik 20 minuten geleden onze residentie binnen gegaan en ik zit nog buiten te blauwbekken
En waar wacht jij precies op dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh zo
Nou ja, uiteindelijk is meneer I. al dik 20 minuten geleden onze residentie binnen gegaan en ik zit nog buiten te blauwbekken
De zonquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar wacht jij precies op dan?
Kheb nog een flessie Pienjoooo Colaadaquote:
Of ie nog buiten komtquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar wacht jij precies op dan?
Wat ga je met dat flessie doen danquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kheb nog een flessie Pienjoooo Colaada
Als dat me niet warm krijgt
Voor een zonnige dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ga je met dat flessie doen dan
Heeft ze dat kanten dingetje ook achtergelaten??
Lui varrukkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Of ie nog buiten komt
Als ik nu naar binnen ga moet ik de stoelen en kussens opruimen en daar heb ik geen zin in
Owquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, daar istie weer....hij was Farmvillen
chefville?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lui varrukken
[..]
Ow
Mijn beeb doet tegenwoordig iets met een eetcafe. Of zoiets
Beetje interesse tonen Mam!quote:
quote:Ja ja, bijzonder hip
xD speel ik al maanden niet meer, heeft Beeb even pechquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oke, ff nagevraagd en inderdaad: Chefville
thnxquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef Adnap het volgende:
halve dag geen internet lag volgens ziggo aan mijn modem, maar nu blijkt naar er toch een enorme storing naar die ze naar niet opgelost krijgen dus nu via de wifi van de buren
beetje bijgelezen ,las dat toek weer een knuffel kan gebruiken en dat er goed naar baloe is gekeken
Tsja hoe wil je het dan oplossen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef ElisaB het volgende:
Nieuwsuur op 2: vergoeding voor betaalde seks vanuit een PGB, een subsidie of Bijzondere Bijstand. Ik heb er echt moeite mee
Uhhh... niet? Ik geloof niet dat ik vind dat de overheid (lees: de gemeenschap) dat moet oplossenquote:
Daar heb ik ook moeite meequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef ElisaB het volgende:
Nieuwsuur op 2: vergoeding voor betaalde seks vanuit een PGB, een subsidie of Bijzondere Bijstand. Ik heb er echt moeite mee
Ik heb er nooit over nagedacht dus geen meningquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... niet? Ik geloof niet dat ik vind dat de overheid (lees: de gemeenschap) dat moet oplossen
Is seksuele bevrediging een basisbehoefte en een recht van ieder mens? Indien ja: als iemand daar zelf niet voor kan zorgen, moet de gemeenschap dat dan oplossen in de vorm van financiële middelen om het betaald te verkrijgen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht dus geen mening
Zeker die pillen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:
baloe's buik is wat opgezet en hij ruft + borrelende maag.
In godsnaam, kan hij gewoon weer beter worden???
Schat het is 23:00 wil je dat ik er nu over na denk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is seksuele bevrediging een basisbehoefte en een recht van ieder mens? Indien ja: als iemand daar zelf niet voor kan zorgen, moet de gemeenschap dat dan oplossen in de vorm van financiële middelen om het betaald te verkrijgen?
Tuurlijk wil ik datquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Schat het is 23:00 wil je dat ik er nu over na denk?
Dunno. Vanmoren laatste tramadol gegeven, wilde hem vanaaf niet geven. Hij is nog steeds vet onrustig en hijgerig. Lijkt me toch niet goed ook, zo van zijn buik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker die pillen?
Tis zonde. Zou een beetje lichaamsbeweging helpen?
Pfffffffffffffffquote:
Zou je hem geen voer kunnen geven dat z'n maag wat tot rust brengt? Desnoods een paar dagen hetzelfde?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunno. Vanmoren laatste tramadol gegeven, wilde hem vanaaf niet geven. Hij is nog steeds vet onrustig en hijgerig. Lijkt me toch niet goed ook, zo van zijn buik.
*zucht*
Hij ruft al zo sinds vanmorgen, gaat heel vaak naar buiten, kleine stukjes, maar lijkt niet te helpen
Zo is dat; we zijn het eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Toekito het volgende:
Pfffffffffffffff
Ik denk dat men eerst in NL tegen de armoede moet vechten alvorens ze hoeren met subsidie gaan regelen voor bepaalde mensen.
Wat sneu!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
nijnsel van pg is overledendie ene die laatst geplet leek op de foto (en nee ze is niet geplet ofzo hoor
)
Ahwquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
nijnsel van pg is overledendie ene die laatst geplet leek op de foto (en nee ze is niet geplet ofzo hoor
)
Hoe bedoel je? Gewoon zijn brokken? Want dat heeft hij gewoon gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou je hem geen voer kunnen geven dat z'n maag wat tot rust brengt? Desnoods een paar dagen hetzelfde?
Ja maar hij had ook spareribs oid gehad toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Gewoon zijn brokken? Want dat heeft hij gewoon gehad.
ja zeker omdat t t vriendinnetje was van de vlaam van wie achterpoot is geamputeerd dus kan niet zomaar ander konijn bijquote:
Oehquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kheb nog een flessie Pienjoooo Colaada
Als dat me niet warm krijgt
Ja, datquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij had ook spareribs oid gehad toch?
Misschien beter een dagje of twee alleen zijn gewone voer, om te kijken of het borrelen wat minder wordt. Kan best zijn dat ie er altijd goed tegen kon, maar misschien is hij nu wat verzwakt en kan hij dan minder goed tegen die kruiden, eventueel in combinatie met de medicijnen
Ahwquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zeker omdat t t vriendinnetje was van de vlaam van wie achterpoot is geamputeerd dus kan niet zomaar ander konijn bijdie is ook helemaal van de wap
en nee m_d, plots, lag dood in de ren
Ja dat zou idd kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij had ook spareribs oid gehad toch?
Misschien beter een dagje of twee alleen zijn gewone voer, om te kijken of het borrelen wat minder wordt. Kan best zijn dat ie er altijd goed tegen kon, maar misschien is hij nu wat verzwakt en kan hij dan minder goed tegen die kruiden, eventueel in combinatie met de medicijnen
Snap ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zou idd kunnen.
Ik ben gewoon zoooooooooo bezorgd om hem.
Achquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
)
Vind ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:
baloe's buik is wat opgezet en hij ruft + borrelende maag.
In godsnaam, kan hij gewoon weer beter worden???
Ik persoonlijk vind van nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is seksuele bevrediging een basisbehoefte en een recht van ieder mens? Indien ja: als iemand daar zelf niet voor kan zorgen, moet de gemeenschap dat dan oplossen in de vorm van financiële middelen om het betaald te verkrijgen?
Ik vind ook echt van niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef indaha het volgende:
Ik persoonlijk vind van nieten volgens mij is dat ook niet de bedoeling van een PGB.
Dat ga ik idd doen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik
Maar doe effe rustig in elk geval morgen met extra hapjes. Je weet nooit of ie sneller last van maag en darmen krijgt als bij-effect van de medicijnen. Dus dan maar even een dagje of twee alleen zijn normale voer.
Ik overweeg hetquote:
Welke partijen willen dit dan? Want heb het ff gemist verder geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overweeg het
Ik hoop eigenlijk dat er zich nog iemand meldt die vindt dat het wél vergoed zou moeten worden. Want dan kan hij / zij mij misschien uitleggen wáárom. Ik kan het namelijk niet bedenken
Geen idee. Zag er net zijdelings iets van langskomen op TV, maar dat waren volgens mij gewoon mensen die dat graag wilden en patiëntenverenigingen (oid).quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Toekito het volgende:
Welke partijen willen dit dan? Want heb het ff gemist verder geloof ik.
quote:
Oh want ik googlede even en kwam wel een artikel uit 2010 tegen dat SP, CDA en blabla tegen waren in elk geval....toen vroegen ze aan minister Klink hoe het kon dat verzorgers overgingen tot seksuele handelingen. Tevens zeiden ze dat de PGB niet voor seks is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee. Zag er net zijdelings iets van langskomen op TV, maar dat waren volgens mij gewoon mensen die dat graag wilden en patiëntenverenigingen (oid).
Ergens in '99 speelde het ook. Een meneer uit Tilburg wilde het toen. En ook toen was ik erg verbaasdquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Toekito het volgende:
Oh want ik googlede even en kwam wel een artikel uit 2010 tegen dat SP, CDA en blabla tegen waren in elk geval....toen vroegen ze aan minister Klink hoe het kon dat verzorgers overgingen tot seksuele handelingen. Tevens zeiden ze dat de PGB niet voor seks is.
Toen was ik meer bezig met voetbal dan politiekquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ergens in '99 speelde het ook. Een meneer uit Tilburg wilde het toen. En ook toen was ik erg verbaasd
Het gebeurd wel volgens het Eindhovens Dagblad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef Murmeli het volgende:
Verzorgers die overgaan tot.sexuele handelingen? Lijkt me ook niet de bedoeling.
Jonkie!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toen was ik meer bezig met voetbal dan politiekIk bemoei me er pas mee sinds Fortuyn.
Bizar!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het gebeurd wel volgens het Eindhovens Dagblad.
Ja, om wat voor reden dan ook. Het gaat volgens mij wel om mensen die al om een of andere reden in het systeem zitten. Vanwege een psychische of lichamelijke uitdaging van de een of andere soort (en de redenering is dus dat ze dáárdoor niet op de gebruikelijke manier aan iemand kunnen komen die ze aan hun trekken helpt).quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Murmeli het volgende:
In wat voor zin er zelf niet voor kunnen zorgen? Vanwege een handicap ofzo?
Ik vind in principe niet dat dat vergoed moet worden. Of iemand moet er zwaar psychisch door in de knel komen ofzo. En dan nog zou ik er eerder voor pleiten dat iemand daar mee moet leren dealen. Evt met hulp van psych ofzo.
Dat was destijds ook. Thuiszorg, wijkverpleging of de medewerksters in instellingen die dat dan gingen doen. Tsja...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef Murmeli het volgende:
Verzorgers die overgaan tot.sexuele handelingen? Lijkt me ook niet de bedoeling.
Bedanktquote:
Jupquote:
Valt een weeskind met een hartkwaal onder die voorwaarde?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, om wat voor reden dan ook. Het gaat volgens mij wel om mensen die al om een of andere reden in het systeem zitten. Vanwege een psychische of lichamelijke uitdaging van de een of andere soort (en de redenering is dus dat ze dáárdoor niet op de gebruikelijke manier aan iemand kunnen komen die ze aan hun trekken helpt).
Yups, maar halve wezen (want prothese-mamma in tweevoud) dan weer niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:28 schreef Toekito het volgende:
Valt een weeskind met een hartkwaal onder die voorwaarde?
Dan moet ik maar wat beter mijn best doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, maar halve wezen (want prothese-mamma in tweevoud) dan weer niet.
Echt zielig voor jou
ADHD heb ik welquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef Murmeli het volgende:
Nee Toek!
Is alleen voor adhd-ers met een angststoornis en depressies. Haha
Elisa en Beeb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef Murmeli het volgende:
Heb je al 2 nepmama's toekje? Wie nog meer? Of tel jij jezelf dubbel ElisaB
Ik denk dat een hoer goedkoper is per keer dan een consult bij een psychiater.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Murmeli het volgende:
In wat voor zin er zelf niet voor kunnen zorgen? Vanwege een handicap ofzo?
Ik vind in principe niet dat dat vergoed moet worden. Of iemand moet er zwaar psychisch door in de knel komen ofzo. En dan nog zou ik er eerder voor pleiten dat iemand daar mee moet leren dealen. Evt met hulp van psych ofzo.
dat zal maar een psych heb je maar tijdje nodig. Wie weet hoelang de man in kwestie seksuele lusten heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoer goedkoper is per keer dan een consult bij een psychiater.
actionquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:15 schreef Qwea het volgende:
Zo. Huiskamer omgebouwd met een stuk zeil, dan heeft Baloe wel grip. Kleedjes en laken gewassen, matras schoongemaakt en hangt buiten, morgen ff zo'n matras was hoes beschermer ding (weet IEMAND hoe die heet en waar ik die kan kopen? Heb er al 1, van Non gehad ooit, maar moet nog 1. Is gewoon te wassen, die zoek ik.) en vannacht maar op de bank bij Baloe slapen zodat hij me kan wakker maken als hij moet plassen.Ik ben moe.
Die hebben die matten? Wegwerp of wasbaar? Weet je waar ze liggen? Ga morgen gelijk kijkenquote:
Hema verkoopt waterdichte moltonhoezen, speciaal voor bedplassenquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die hebben die matten? Wegwerp of wasbaar? Weet je waar ze liggen? Ga morgen gelijk kijken
Zag het! Thnxquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hema verkoopt waterdichte moltonhoezen, speciaal voor bedplassen
Alkmaar (Langeweg en Stationsstraat) is vanmiddag open
Eerst maar kijken bij de Action, daar zijn ze goedkoper (en als je meerdere filialen in de buurt hebt en eentje heeft ze niet, dan kan de ander ze nog wel hebben: niet elk filiaal heeft ze). Kusje voor de Boequote:
Will do!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eerst maar kijken bij de Action, daar zijn ze goedkoper (en als je meerdere filialen in de buurt hebt en eentje heeft ze niet, dan kan de ander ze nog wel hebben: niet elk filiaal heeft ze). Kusje voor de Boe
Die Tilburgers ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ergens in '99 speelde het ook. Een meneer uit Tilburg wilde het toen. En ook toen was ik erg verbaasd
Omdat iedereen eindelijk een dagje vrij heeft en met jouw werkgever kan bellen over z'n probleempjesquote:
Eerst nog ontbijtenquote:
Brunchquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat iedereen eindelijk een dagje vrij heeft en met jouw werkgever kan bellen over z'n probleempjes
[..]
Eerst nog ontbijten
Ik heb eigenlijk nergens trek in. En ik baal, want we zouden lekker naar Duiven, rondje Ikea en Makro en zo. Maar zonder linkerspiegel rijden is gevaarlijk (en levert een dikke boete op), dus ik voel me nogal aan huis gekluisterd (slaat nergens op, magoequote:
wat is er gebeurd met je linkerspiegel want volgens mij mis ik ietsquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nergens trek in. En ik baal, want we zouden lekker naar Duiven, rondje Ikea en Makro en zo. Maar zonder linkerspiegel rijden is gevaarlijk (en levert een dikke boete op), dus ik voel me nogal aan huis gekluisterd (slaat nergens op, magoe)
Er is gisteravond een opa tegenop geklapt die het begrip 'eigen weghelft' niet meer begreepquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met je linkerspiegel want volgens mij mis ik iets
aw da's erger dan ik dachtquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is gisteravond een opa tegenop geklapt die het begrip 'eigen weghelft' niet meer begreep
Ja dan snap ik wel dat je baalt. Wel kut.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nergens trek in. En ik baal, want we zouden lekker naar Duiven, rondje Ikea en Makro en zo. Maar zonder linkerspiegel rijden is gevaarlijk (en levert een dikke boete op), dus ik voel me nogal aan huis gekluisterd (slaat nergens op, magoe)
Alleen tegen de spiegel dus he, het had veel erger kunnen zijn. Bij het invullen van het schadeformulier bleek ook dat hij niet zo goed is met schrijven (lees: hij kon het niet...)....quote:
Ja, dat gaat hier dus niet, alles zit dichtquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat je baalt. Wel kut.
Ik ga zo naar de action, even voor Beer en voor Oognip. Dan ff filet american bij de AH halen en Mo wilde vanmiddag ff snel naar een keukenwinkelt in Schagen.
Nope. Mo wil niet bij Ikea kijken. We hebben kastjes boven van Ikea. Flikkert van ellende in elkaar. Plus dat je dan helemaal naar Haarlem moet als er wat is / omgeruild moet worden. En Ikea heeft geen whirlpool apparaten en de meest vage matenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen tegen de spiegel dus he, het had veel erger kunnen zijn. Bij het invullen van het schadeformulier bleek ook dat hij niet zo goed is met schrijven (lees: hij kon het niet...)....
[..]
Ja, dat gaat hier dus niet, alles zit dichtMisschien de meubelboulevard nog, maar ja, ik heb niks nodig
Heb je ook al bij Ikea gekeken voor een keuken??
maar is hij der helemaal af of niet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen tegen de spiegel dus he, het had veel erger kunnen zijn. Bij het invullen van het schadeformulier bleek ook dat hij niet zo goed is met schrijven (lees: hij kon het niet...)....
Nee, dat niet, maar de behuizing is wel helemaal beschadigd, dus hij moet wel helemaal nieuw.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar is hij der helemaal af of niet?
hier zijn de meeste winkels dicht
Ikea eigen merk is toch whirlpool? Dat hebben ze mij tenminste wijs gemaakt altijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Mo wil niet bij Ikea kijken. We hebben kastjes boven van Ikea. Flikkert van ellende in elkaar. Plus dat je dan helemaal naar Haarlem moet als er wat is / omgeruild moet worden. En Ikea heeft geen whirlpool apparaten en de meest vage maten
Dunnow?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar de behuizing is wel helemaal beschadigd, dus hij moet wel helemaal nieuw.
[..]
Ikea eigen merk is toch whirlpool? Dat hebben ze mij tenminste wijs gemaakt altijd
Ik ga even tegen de baas praten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op hun site noemen ze ook Whirlpool (en Electrolux)
Ikea heeft juist wel whirlpool apparaten of is dat eruit? Bij mij stond whirlpool by Ikea op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Mo wil niet bij Ikea kijken. We hebben kastjes boven van Ikea. Flikkert van ellende in elkaar. Plus dat je dan helemaal naar Haarlem moet als er wat is / omgeruild moet worden. En Ikea heeft geen whirlpool apparaten en de meest vage maten
He bah. En op een hoge temperatuur en lang programma zetten dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
een van de katten heeft over wit schoon wasgoed geplast
Maar gauw in de wasmachine met hoop biotex wit en wasmiddel gegooid
ja zolang het niet over mij is wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
He bah. En op een hoge temperatuur en lang programma zetten dan komt het wel goed.
Ik heb het even gehad. Mag ik even klagen?
Heb het even op 40 graden gezet, aangezien het allemaal kleding is wat op 30 graden moet..quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
He bah. En op een hoge temperatuur en lang programma zetten dan komt het wel goed.
Uiteraardquote:Ik heb het even gehad. Mag ik even klagen?
speak it out !!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad. Mag ik even klagen?
Waarom zou je? Hij sloopt haar huisquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
(en mijn moeder dan lief zegt mag niet en ik vervolgens op mag treden omdat hij niet naar haar luistert )
Hoe komt het?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:02 schreef Qwea het volgende:
Godsfuck, ik ben me een partij gruwelijk misselijk
Ik kwam net ff kijken of er al nieuws was van Boe.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:03 schreef Qwea het volgende:
Ooh en we hebben nu van 1 winkel een 3d model van een keuken en prijs.ik ga zo eerst maar eens instorten op de bank. Ben benieuwd hoe het met mijn beertje is.
Denk van de tramadol van gisterenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe komt het?
[..]
Ik kwam net ff kijken of er al nieuws was van Boe.
betaald? Ik krijg alleen maar een koekje hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben jaloers op jullie omdat jullie betaald werken
Donkere tong wijst op oververhitting, toch? Wat is zijn temp?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:40 schreef Qwea het volgende:
Nou, boe loopt IMHO nog steeds kut. Maak me nog steeds zorgen en zijn tong is nig steeds rood / roder / donkerder dan anders.
Gisteren ook al tig keer gemeten, normaal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Donkere tong wijst op oververhitting, toch? Wat is zijn temp?
Was wel oke weer....bij het eerste tuincentrum was het echt achterlijk druk.....bij de 2e lekker rustig....en daarna aan de poets, want ik krijg het hele weekend visite!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Oognip het volgende:
Ik dacht dat het rot weer zou worden vandaag, maar het valt ontzettend mee. Het was net heerlijk op het terras in het zonnetje
Leuke visite?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was wel oke weer....bij het eerste tuincentrum was het echt achterlijk druk.....bij de 2e lekker rustig....en daarna aan de poets, want ik krijg het hele weekend visite!
Nou, ik was ook verbaasd, super lekker!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Oognip het volgende:
Ik dacht dat het rot weer zou worden vandaag, maar het valt ontzettend mee. Het was net heerlijk op het terras in het zonnetje
Ik ook. Maak me continue zorgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Laysa het volgende:
Ah Boeboe
Ik hoop dat de boel eens snel gaat aanslaan bij hem
Ik ookquote:
Dat wijst toch wel weer op dat hij het warm heeft denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker onder zijn kinnetje...
Ooh en omdat meneer zo'n last heeft van zijn achterhand, met name links, en dus onwijs moeilijk omhoog komt op laminaat momenteel, want geen grip... dachten we behulpzaam te zijn en een stuk zeil in de kamer te flikkeren. Lekker boeiend dat het totaal niet lijkt, het is voor BoeBoe, who gives a fuck then. Dus, stuk zeil in de kamer, hoppa, halve kamer onder het zeil. Matras tegen de muur aan (1 pers) en een kindermatras (zijn normale matras) bij de bank. Bij beide een waterbak... kan hij kiezen of hij bij ons wilt lekker (bank) of lekker alleen bij de muur / bij mij als ik achter mijn pc zit.
[ afbeelding ]
Waar gaat meneer liggen? Overal, maar niet op het zeil, of zijn matrasgewoon op het laminaat
Je kan 300x zeggen dat het niet mag, hij heeft geen oren
Maar hij heeft geen koortsquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat wijst toch wel weer op dat hij het warm heeft denk ik
Hijgen lees ik veel in combinatie met pijn maar hijgen en rode tong meestal een teken van oververhitting.
Misschien is hij wat gespannen door de pijn. Ik weet dat Elco altijd een rode/blauwe tong en rode oren had als we bij de dierenarts waren, puur door de zenuwen
Bel de DA dan gewoon, je zoveel zorgen maken is toch ook niet fijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen koorts![]()
Niet goed te zien, wel wat :
[ afbeelding ]
Mo vind hem ook rood/roder/donkerder / raar
Ik vind hem rood.quote:
zijn er geen dierenartsen van wacht bij jullie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem rood.
En mijn eigen DA (de nieuwe) heeft geen dienst. Hij maakt verder wel een blije indruk.
Staat het toevallig bij de bijwerkingen of zo? Nou ja, als hij verder een blije indruk maakt, zou ik niet naar de dokter rennen nu hoor...quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem rood.
En mijn eigen DA (de nieuwe) heeft geen dienst. Hij maakt verder wel een blije indruk.
+1quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Staat het toevallig bij de bijwerkingen of zo? Nou ja, als hij verder een blije indruk maakt, zou ik niet naar de dokter rennen nu hoor...
Goed bezigquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef Toekito het volgende:
Zo ff 40 min gelopen van werk naar huis met collegageen zin om met dit weer de metro te nemen.
jij ook goed bezigquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goed bezig
D. en ik hebben vanmiddag geluncht in de stad, lopend naar toe en terug gegaan. In totaal 1 uur en 10 minuten lopenDaarna ijsje gegeten met mama_mia en vanavond zou ik shoarma gaan eten. Gaat mooi niet door, brood it is
Is dat lopen toch niet voor niks geweest.
Nopes. Had ik al gekeken. Bel morgen wel ff, dan hebben ze weer dienst.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Staat het toevallig bij de bijwerkingen of zo? Nou ja, als hij verder een blije indruk maakt, zou ik niet naar de dokter rennen nu hoor...
Pardon? Ik denk dat je toch echt even 100x na moet gaan denken alvorens je wilt gaan impliceren dat ik slecht zorg en risico's neem met mijn hond. Want dan kun je de schijt krijgen. Blijf lekker in je lurk modus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Q, ik snap alleen niet dat jij, als Boe zo beroerd is nog fijn blijkbaar bij een keukenboer gaat hangen.....(of ik mis weer eens iets)
No way dat ik mijn hond ook maar een seconde alleen laat als ze beroerd is.
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
Verschil moet er zijn
[ link | afbeelding ]
Rust kan ook heel goed zijn voor een dier. Die van mij zijn blij als ik even niet om ze heen hang als ze ziek zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Q, ik snap alleen niet dat jij, als Boe zo beroerd is nog fijn blijkbaar bij een keukenboer gaat hangen.....(of ik mis weer eens iets)
Jeetje.. doe even rustig joh.. Q zal heus wel weten wat ze doet..quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ooooh, wat deprimerend... ik zou huilen, geloof ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
Verschil moet er zijn
[ link | afbeelding ]
Ik had echt geen zin in pizza dus neequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh, wat deprimerend... ik zou huilen, geloof ik
Juist niet!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pardon? Ik denk dat je toch echt even 100x na moet gaan denken alvorens je wilt gaan impliceren dat ik slecht zorg en risico's neem met mijn hond. Want dan kun je de schijt krijgen. Blijf lekker in je lurk modus.
Echt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh, wat deprimerend... ik zou huilen, geloof ik
Ik vind die pizza er ook niet echt aanlokkelijk uitzien... ligt er nou spaghetti op?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had echt geen zin in pizza dus neeIk was wel trots op mezelf. Al smaakte dat broodje me ook niet
Breng het dan anders ipv op zo'n belerende kuttoon.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Juist niet!
Juist omdat je Boe je geheel en alle alles is vroeg ik het me af en vond het al raar en helemaal niet jou.
Ik snapte het bericht alleen niet, daarom. Vond het al raar.
Vreet me niet op zeg
Maar waarom kon ze niet even weg dan? Het is niet zo dat ze uren is weggeweest he? En ik denk dat Baloe het ook wel lekker vond dat hij even alleen wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, dat zijn uienquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind die pizza er ook niet echt aanlokkelijk uitzien... ligt er nou spaghetti op?![]()
Maar een lekkere lasagne of zo...
ik zou dat brood nemen......wtf is er met die pizza?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
Verschil moet er zijn
[ link | afbeelding ]
First world problems.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Qwea het volgende:
Ik wil Smoothie maken, maar mijn vaatwasser is stuk, en dan moet ik alles weer afwassen
Maar dan vraag je het toch gewoon ipv verwijtend te reageren?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tjonge zeg, alsof ik het belerend of rot bedoelde....Geenszins want eerlijk is eerlijk, Q is net zo dol als ik op HHH en als het slecht gaat met je liefje blijfje er bij, Ik lás enkel ietds verkeerd en snapte het niet want ik wéét dat Q net als ik álles doet voor haar liefke. Don't shoot me voor gewoon een verkeerde, domme vermeende soort van stomme conclusieEvengoed absoluut en geheel niet verkeerd bedoeld (en waarom ik dát nou uit moet leggen)
Wtf lachen jullie die pizza uit stelletje hatersquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou dat brood nemen......wtf is er met die pizza?
normaal eet ik het liefst 365 dagen pizza maar die ziet er gewoon "minder" uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wtf lachen jullie die pizza uit stelletje haters
Poten af van mijn eten he.. anders krijg je problemenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
normaal eet ik het liefst 365 dagen pizza maar die ziet er gewoon "minder" uit.
Maar je merkt dinsdag welals de wervelstorm Toek en MPG over de tafels raast.
Ik had er eerst geen, toen wel 1, 1 van fucking 45cmquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef roos85 het volgende:
Wij hebben geen vaatwasser, wordt een van de eerste aanschaffen als we een huis gaan kopen.
Al duurt dat laatste nog wel even..
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Poten af van mijn eten he.. anders krijg je problemen
Ik zou nu al blij zijn met eentje van 45 cmquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had er eerst geen, toen wel 1, 1 van fucking 45cmdie is nu stuk
dus in de nieuwe keuken komt er 1 van 60 cm
Echt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor mij is een normale vaatwasser al te klein... geen idee wat we fout doen, maar ik heb dagen dat 'ie drie keer per dag aan gaat![]()
jubileum trouwdag toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Ook niet mijn soort pizzaEn ik ben dol op pizza
Morgen bruiloft van de buren, net bij hun dochter in het hotel geweest waar het feest wordt gehouden (hotel is van hun dochter en schoonzoon). De tafel gefotografeerd en het programma doorgesproken voor morgen, zodat we weten wat ze graag willen qua foto'sHet wordt een lange dag...
Hier moet ie om de 2 dagen aan. Ik vind hem zo kutkrap. Hihi, kutkrap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jaren een vaatwasser van 45cm gehad. Dat ging prima er ging genoeg in.
We doen nu samen de afwas.. ik HAAT hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zou nu al blij zijn met eentje van 45 cmGelukkig doet meneerroos meestal afwassen.
Meestal is dat juist fijn toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier moet ie om de 2 dagen aan. Ik vind hem zo kutkrap. Hihi, kutkrap.
Nu snap ik ook waarom jouw post nooit aankomtquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Qwea het volgende:
Was mooi dom btw, we hebben een keuken nu in 3d op papier. Alleen met verkeerde kleur, en blijkbaar de verkeerde maat aan 1 kant. Hij kon mijn handschrift niet lezen.. ik had 2,00 genoteerd, hij heeft er 2,80 in gezien
Stoere boy.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
normaal eet ik het liefst 365 dagen pizza maar die ziet er gewoon "minder" uit.
Maar je merkt dinsdag welals de wervelstorm Toek en MPG over de tafels raast.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom jouw post nooit aankomt
heb laatste x met MPG samen zowel bij sp3c als mono lopen jatten en nog wat bij mijn mam en greysje weggehaald. Die twee lieten gewoon meer dan de helft staan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoere boy.Ik heb met MPG toet gedeeld en met jou buffet gegeten... En geen hapje tekort gekomen.
50 jarig huwelijk jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
jubileum trouwdag toch?
Veel plezier en succes morgen.
QFT!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
EN IK HEB GEEN VAATWASSER DUS MENSEN DIE ER WEL EENTJE HEBBEN MOETEN NIET KLAGEN.![]()
Zo. Dus.
IK HEB ER GEEN MEER DUS RECHT OM TE KLAGEN.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
EN IK HEB GEEN VAATWASSER DUS MENSEN DIE ER WEL EENTJE HEBBEN MOETEN NIET KLAGEN.![]()
Zo. Dus.
Ik ook. Ik ben echt zoooooooo blij met de vaatwasserquote:
Babyboomquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef teirnon het volgende:
Ik heb er ook geen, heb net de afwas gedaan. Ik vind het niet eens zo vervelend, muziekje aan en als het klaar is staat het zo lekker opgeruimd.
Ik moet eigenlijk strijken vanavond maar er is niks op TV.Ik kijk altijd TV als ik strijk, anders is het zo ontieglijk saai, maar nu is er niks om te kijken.
In en uitruimen vind ik idd ook niet echt een probleem.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben echt zoooooooo blij met de vaatwasserIn- en uitruimen doe ik met plezier
DAN HAD JE HEM MAAR NIET STUK MOETEN MAKENquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB ER GEEN MEER DUS RECHT OM TE KLAGEN.
Ik ben een ster in het inruimen van andermans vaatwasser.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
In en uitruimen vind ik idd ook niet echt een probleem.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Laysa het volgende:
Kutupckutupckutupckutupc![]()
Zo....Inet en foon vielen weg...ik wachten.... resetten...wachten... resetten enz enz enz....toch maar na een uur gebeld met mobiel....wachten...wachten..wachten...
Ja nee geen idee...wat vervelend mevrouw...dat kan dus 1o werkdagen duren voordat u en een nieuw modem heeft en de monteur langs kan komen![]()
Ik uitleggen wat mijn situatie is en toen kon dinsdag dus ineens de monteur komen...echt wtf dinsdag pas....en hopelijk waren de spullen dan ook binnen![]()
afijn 3 kwartier met mobiel gebeld...dag geld....
echt super chagie.....bel ik moeders via mobiel....springt dat modem weer ineens aan![]()
![]()
Ik laat de afspraak maar nog even staan, maar wat ongelukkig kan je zijn zonder internet en het vooruitzicht van zo lang niet bereikbaar kunnen zijn terwijl je nu alles moet regelen via internet.
Dawast
Ja, mo ook. Die vervloekt mijn inruimkunstenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben een ster in het inruimen van andermans vaatwasser.Ik krijg er meer zooi in dan menig ander. En -niet onbelangrijk- het komt er ook schoon uit.
Heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DAN HAD JE HEM MAAR NIET STUK MOETEN MAKEN
Je kan die centjes van mobiel bellen terugkrijgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Laysa het volgende:
Zo....Inet en foon vielen weg...ik wachten.... resetten...wachten... resetten enz enz enz....toch maar na een uur gebeld met mobiel....wachten...wachten..wachten...
Ja nee geen idee...wat vervelend mevrouw...dat kan dus 1o werkdagen duren voordat u en een nieuw modem heeft en de monteur langs kan komen![]()
Ik uitleggen wat mijn situatie is en toen kon dinsdag dus ineens de monteur komen...echt wtf dinsdag pas....en hopelijk waren de spullen dan ook binnen![]()
echt super chagie.....bel ik moeders via mobiel....springt dat modem weer ineens aan![]()
![]()
Ik laat de afspraak maar nog even staan, maar wat ongelukkig kan je zijn zonder internet en het vooruitzicht van zo lang niet bereikbaar kunnen zijn terwijl je nu alles moet regelen via internet.
Dawast
Ik las iets andersquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Qwea het volgende:
Hmm, een hele limoen door je smoothie is teveel
Ik heb er ook geen, in een sociale woning kennen ze dat niet denk ik plus er is geen plaats.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Zo. Dus.
Echt?.....ff goed kijken wat het dan heeft gekost als ik de rekening krijg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan die centjes van mobiel bellen terugkrijgen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Laysa het volgende:
![]()
Dawast
Wat las jij?quote:
uhu. Gewoon ff KS bellen en aangeven. Geloof dat je daar een formulier of een briefje oid voor moet invullen, klah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?.....ff goed kijken wat het dan heeft gekost als ik de rekening krijg.
thanxquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu. Gewoon ff KS bellen en aangeven. Geloof dat je daar een formulier of een briefje oid voor moet invullen, klah.
Enige wat je dan ff moet hebben is een kopie van specificatie. Maar goed, die zijn meestal graties.quote:
"Een hele limoen" en de rest vulde mijn hoofd aanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat las jij?
En ik heb het bloedheet van de zurigheidMo kwam binnen, ik zo "hier, proef es. Jij zeikt altijd dat ie zo zuur is met yoghurt...." Nou, die kop
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
"Een hele limoen" en de rest vulde mijn hoofd aan
Was niet zo moeilijk hoor; ging vanzelfquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef Oognip het volgende:
Elies heeft een open huwelijk he, ben wel benieuwd hoe ze dat voor elkaar gekregen heeftIk krijg het niet voor elkaar
ja met Rossiquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:39 schreef Qwea het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Dexamethason eigenlijk?
Ik liet het vroeger ook altijd staan. Totdat alles op was, en dan moest ik, en dan was ik bloody chago, want dan was het gelijk keiveul.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:40 schreef Laysa het volgende:
ik vind afwassen niet zo'n drama...5 minuutjes en dan gewoon laten drogen.
Vroegervroeger liet ik het dagen staan....nu doe ik soms weleens 2 x per dag de afwas
![]()
Eigenlijk toen ik in 2008 gescheiden ben, kreeg ik ineens een schoonmaak manie....ik stofzuig 3 a 4 x per week en dweil 2 x ofzo
Ik weet niet of dat anders is dan voor een hond. Maar dronk rossi veel en ook veel plassen? Was rossi er ook onrustig door?quote:
Hoe is het eigenlijk met je UPC-aansluiting de laatste tijd?quote:
*herkent*quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik liet het vroeger ook altijd staan. Totdat alles op was, en dan moest ik, en dan was ik bloody chago, want dan was het gelijk keiveul.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je UPC-aansluiting de laatste tijd?
En toch stuur je Bette eerst naar hier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk hoor; ging vanzelf
Wil je iets wat niet mag
Hier gaat dat niet vanzelf. En ja dat wil ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je iets wat niet mag
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je UPC-aansluiting de laatste tijd?
Of een kat echt veel drinkt is moeilijk te zien voor ons. Maar dat idee had ik niet eigenlijk. En onrustig ook niet echt. Nu heeft ros het vrij snel gekregen volgens mij maar naar mijn idee werd hij eerder suffer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat anders is dan voor een hond. Maar dronk rossi veel en ook veel plassen? Was rossi er ook onrustig door?
Waaaaaarom wil je een open relatie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hier gaat dat niet vanzelf. En ja dat wil ik
Ja ja, met mij kan je lachenquote:
Had ros een stootkuur of gewoon een wat langere behandeling? En injectie of pillen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of een kat echt veel drinkt is moeilijk te zien voor ons. Maar dat idee had ik niet eigenlijk. En onrustig ook niet echt. Nu heeft ros het vrij snel gekregen volgens mij maar naar mijn idee werd hij eerder suffer.
Pillen en hij heeft het lang gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had ros een stootkuur of gewoon een wat langere behandeling? En injectie of pillen?
nah ik wil nog steeds wel die nwe aansluiting dus dat bel ik niet af....die monteur bel ik maandag wel afquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, met mij kan je lachen
Laat ze de tyfus genieten met hun kutaansluiting
In je dromen. Echt, never, nooit, nietquote:
Da's mooi lastig danquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Oognip het volgende:
Hier gaat dat niet vanzelf. En ja dat wil ik
Is dat echt serieus? Of mag ik dat niet vragenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je iets wat niet mag
Oke.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Pillen en hij heeft het lang gehad.
Gewoon lekker laten komen! Nieuwe modem en alles weer even nagekeken; kan nooit kwaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef Laysa het volgende:
nah ik wil nog steeds wel die nwe aansluiting dus dat bel ik niet af....die monteur bel ik maandag wel af
Kom je wel achter!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In je dromen. Echt, never, nooit, niet
Tuurlijk mag je dat vragen, want dat is leuk voor het topicquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat echt serieus? Of mag ik dat niet vragen
Ik weet het niet, maar ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet je toch?
Je weet wat een open relatie is? Dan weet je dus ook waarom
Ruilen van partner?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In je dromen. Echt, never, nooit, niet
[..]
Da's mooi lastig dan
Ik wil het niet, maar kan en mag alles...
Het leven is oneerlijk
Ja, tuurlijk weet ik wat een open relatie is. Ik zou dat echt never kunnen handelen of willen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet je toch?
Je weet wat een open relatie is? Dan weet je dus ook waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |