Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Heb je mijn kaartje dan ook niet ontvangen voor Ean,?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Needie van knobolach ook niet. Volgens mij is de postbode boos op mij ofzo.
Dat zou ik kunnen hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. heeft 2 dagen hard gewerkt in de tuin, dus vinden we dat we iig ff buiten moesten zitten vanavond.
En tis best koud
Dat is lief maar we hebben er wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
f_r: ik heb nog wat kaartjes, moet ik ze morgen even op de bus gooien? Proberen we het gewoon nog een keer.
Inderdaad! De tijd kruipt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Toekito het volgende:
Hocus Pocus Pas, ik wou dat het dinsdag een uur of 14 was
Jawel, maar ik ga zo toch voor de cv denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier regent het. Geen terrasverwarmer ING?
Gave tas oognip.
Die wel dank je nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef indaha het volgende:
Mooie tas Nip
[..]
Heb je mijn kaartje dan ook niet ontvangen voor Ean,?
Hopelijk wordt er geen post achter gehouden
Brr , hier onweert het op dit moment .quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie tas Oognip
En Boe, verwend beest
Ean alweer 2![]()
Gefeliciteerd F_R
En verder gooi ik ff wat aaitjes over de bol in de rondte
Meneer I. heeft 2 dagen hard gewerkt in de tuin, dus vinden we dat we iig ff buiten moesten zitten vanavond.
En tis best koud
Dat zou wel fijn zijn dan iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Brr , hier onweert het op dit moment .
We gaan weer richting herfst![]()
Bij ons in het dorp doen ze morgen de communie, ik hoop op een beetje mooi weer .
Nee dat klopt, maar ik kon zo snel haar geboortekaartje niet vinden en toen wist ik de achternaam van je man niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die wel dank je nog.
Vriend had wel zoiets van hun zo heet ze niet.
Perse buiten willen zitten omdat ik in de tuin heb gewerktquote:
Oh zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Perse buiten willen zitten omdat ik in de tuin heb gewerkt
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh zo
Nou ja, uiteindelijk is meneer I. al dik 20 minuten geleden onze residentie binnen gegaan en ik zit nog buiten te blauwbekken
En waar wacht jij precies op dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh zo
Nou ja, uiteindelijk is meneer I. al dik 20 minuten geleden onze residentie binnen gegaan en ik zit nog buiten te blauwbekken
De zonquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar wacht jij precies op dan?
Kheb nog een flessie Pienjoooo Colaadaquote:
Of ie nog buiten komtquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar wacht jij precies op dan?
Wat ga je met dat flessie doen danquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kheb nog een flessie Pienjoooo Colaada
Als dat me niet warm krijgt
Voor een zonnige dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ga je met dat flessie doen dan
Heeft ze dat kanten dingetje ook achtergelaten??
Lui varrukkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Of ie nog buiten komt
Als ik nu naar binnen ga moet ik de stoelen en kussens opruimen en daar heb ik geen zin in
Owquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, daar istie weer....hij was Farmvillen
chefville?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lui varrukken
[..]
Ow
Mijn beeb doet tegenwoordig iets met een eetcafe. Of zoiets
Beetje interesse tonen Mam!quote:
quote:Ja ja, bijzonder hip
xD speel ik al maanden niet meer, heeft Beeb even pechquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oke, ff nagevraagd en inderdaad: Chefville
thnxquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef Adnap het volgende:
halve dag geen internet lag volgens ziggo aan mijn modem, maar nu blijkt naar er toch een enorme storing naar die ze naar niet opgelost krijgen dus nu via de wifi van de buren
beetje bijgelezen ,las dat toek weer een knuffel kan gebruiken en dat er goed naar baloe is gekeken
Tsja hoe wil je het dan oplossen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef ElisaB het volgende:
Nieuwsuur op 2: vergoeding voor betaalde seks vanuit een PGB, een subsidie of Bijzondere Bijstand. Ik heb er echt moeite mee
Uhhh... niet? Ik geloof niet dat ik vind dat de overheid (lees: de gemeenschap) dat moet oplossenquote:
Daar heb ik ook moeite meequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef ElisaB het volgende:
Nieuwsuur op 2: vergoeding voor betaalde seks vanuit een PGB, een subsidie of Bijzondere Bijstand. Ik heb er echt moeite mee
Ik heb er nooit over nagedacht dus geen meningquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... niet? Ik geloof niet dat ik vind dat de overheid (lees: de gemeenschap) dat moet oplossen
Is seksuele bevrediging een basisbehoefte en een recht van ieder mens? Indien ja: als iemand daar zelf niet voor kan zorgen, moet de gemeenschap dat dan oplossen in de vorm van financiële middelen om het betaald te verkrijgen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht dus geen mening
Zeker die pillen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:
baloe's buik is wat opgezet en hij ruft + borrelende maag.
In godsnaam, kan hij gewoon weer beter worden???
Schat het is 23:00 wil je dat ik er nu over na denk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is seksuele bevrediging een basisbehoefte en een recht van ieder mens? Indien ja: als iemand daar zelf niet voor kan zorgen, moet de gemeenschap dat dan oplossen in de vorm van financiële middelen om het betaald te verkrijgen?
Tuurlijk wil ik datquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Schat het is 23:00 wil je dat ik er nu over na denk?
Dunno. Vanmoren laatste tramadol gegeven, wilde hem vanaaf niet geven. Hij is nog steeds vet onrustig en hijgerig. Lijkt me toch niet goed ook, zo van zijn buik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker die pillen?
Tis zonde. Zou een beetje lichaamsbeweging helpen?
Pfffffffffffffffquote:
Zou je hem geen voer kunnen geven dat z'n maag wat tot rust brengt? Desnoods een paar dagen hetzelfde?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunno. Vanmoren laatste tramadol gegeven, wilde hem vanaaf niet geven. Hij is nog steeds vet onrustig en hijgerig. Lijkt me toch niet goed ook, zo van zijn buik.
*zucht*
Hij ruft al zo sinds vanmorgen, gaat heel vaak naar buiten, kleine stukjes, maar lijkt niet te helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |