Jep. D heeft volgens mij de politie gebeld en is nu de papieren aan het invullen. Ik kan me er niet mee bemoeien want als ik de deur opendoe en uitstap pleur ik een halve meter naar benedenquote:
Want jullie staan naast een ravijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. D heeft volgens mij de politie gebeld en is nu de papieren aan het invullen. Ik kan me er niet mee bemoeien want als ik de deur opendoe en uitstap pleur ik een halve meter naar beneden
Nou, ravijn is wel dieper he... maar hij heeft de auto strak langs de weg gezet... uitstappen = vallen.quote:
Precies. Hij is dol op die spareribs. Dus ik ben gewoon spareribs gaan halen. Mo zat zijne op te bikken en Baloe sowieso de helft maar volgens mij meer dan de helft, van de mijnequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Oognip het volgende:
Maar dat is wat waard, dat je berenvriend genoten heeft
oiquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik met m'n briljante ideetjes.... even gezellig een stukje rijden, rijdt een of andere lul onze spiegel eraf
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Zooooo helemaal geen zwaar verwende hond he?![]()
What's up?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Boeboe
Soms zit het leven zo tegen hè? Ik word er een beetje moe van
Dat is zo'n lang verhaal dat ik dat maar niet op het forum zet, maar de moed zinkt me af en toe in de schoenenquote:
Dikke knuffel dan maarquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is zo'n lang verhaal dat ik dat maar niet op het forum zet, maar de moed zinkt me af en toe in de schoenen
Vertel anders iets leuks!
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Boeboe
Soms zit het leven zo tegen hè? Ik word er een beetje moe van
Nieuwe tassen zijn altijd goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dikke knuffel dan maar
Ik heb een nieuwe tasLeuk he?
Ook van mij een dikke knuffelquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is zo'n lang verhaal dat ik dat maar niet op het forum zet, maar de moed zinkt me af en toe in de schoenen
Vertel anders iets leuks!
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dank jeGefeliciteerd met Ean! Heb je de Efteling kaartjes nog gekregen?
Ik heb alleen slechte foto's, maar ik vind de kleur zo mooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nieuwe tassen zijn altijd goedPicture?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |