Hoe komt het?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:02 schreef Qwea het volgende:
Godsfuck, ik ben me een partij gruwelijk misselijk
Ik kwam net ff kijken of er al nieuws was van Boe.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:03 schreef Qwea het volgende:
Ooh en we hebben nu van 1 winkel een 3d model van een keuken en prijs.ik ga zo eerst maar eens instorten op de bank. Ben benieuwd hoe het met mijn beertje is.
Denk van de tramadol van gisterenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe komt het?
[..]
Ik kwam net ff kijken of er al nieuws was van Boe.
betaald? Ik krijg alleen maar een koekje hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben jaloers op jullie omdat jullie betaald werken
Donkere tong wijst op oververhitting, toch? Wat is zijn temp?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:40 schreef Qwea het volgende:
Nou, boe loopt IMHO nog steeds kut. Maak me nog steeds zorgen en zijn tong is nig steeds rood / roder / donkerder dan anders.
Gisteren ook al tig keer gemeten, normaal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Donkere tong wijst op oververhitting, toch? Wat is zijn temp?
Was wel oke weer....bij het eerste tuincentrum was het echt achterlijk druk.....bij de 2e lekker rustig....en daarna aan de poets, want ik krijg het hele weekend visite!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Oognip het volgende:
Ik dacht dat het rot weer zou worden vandaag, maar het valt ontzettend mee. Het was net heerlijk op het terras in het zonnetje
Leuke visite?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was wel oke weer....bij het eerste tuincentrum was het echt achterlijk druk.....bij de 2e lekker rustig....en daarna aan de poets, want ik krijg het hele weekend visite!
Nou, ik was ook verbaasd, super lekker!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Oognip het volgende:
Ik dacht dat het rot weer zou worden vandaag, maar het valt ontzettend mee. Het was net heerlijk op het terras in het zonnetje
Ik ook. Maak me continue zorgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Laysa het volgende:
Ah Boeboe
Ik hoop dat de boel eens snel gaat aanslaan bij hem
Ik ookquote:
Dat wijst toch wel weer op dat hij het warm heeft denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker onder zijn kinnetje...
Ooh en omdat meneer zo'n last heeft van zijn achterhand, met name links, en dus onwijs moeilijk omhoog komt op laminaat momenteel, want geen grip... dachten we behulpzaam te zijn en een stuk zeil in de kamer te flikkeren. Lekker boeiend dat het totaal niet lijkt, het is voor BoeBoe, who gives a fuck then. Dus, stuk zeil in de kamer, hoppa, halve kamer onder het zeil. Matras tegen de muur aan (1 pers) en een kindermatras (zijn normale matras) bij de bank. Bij beide een waterbak... kan hij kiezen of hij bij ons wilt lekker (bank) of lekker alleen bij de muur / bij mij als ik achter mijn pc zit.
[ afbeelding ]
Waar gaat meneer liggen? Overal, maar niet op het zeil, of zijn matrasgewoon op het laminaat
Je kan 300x zeggen dat het niet mag, hij heeft geen oren
Maar hij heeft geen koortsquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat wijst toch wel weer op dat hij het warm heeft denk ik
Hijgen lees ik veel in combinatie met pijn maar hijgen en rode tong meestal een teken van oververhitting.
Misschien is hij wat gespannen door de pijn. Ik weet dat Elco altijd een rode/blauwe tong en rode oren had als we bij de dierenarts waren, puur door de zenuwen
Bel de DA dan gewoon, je zoveel zorgen maken is toch ook niet fijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen koorts![]()
Niet goed te zien, wel wat :
[ afbeelding ]
Mo vind hem ook rood/roder/donkerder / raar
Ik vind hem rood.quote:
zijn er geen dierenartsen van wacht bij jullie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem rood.
En mijn eigen DA (de nieuwe) heeft geen dienst. Hij maakt verder wel een blije indruk.
Staat het toevallig bij de bijwerkingen of zo? Nou ja, als hij verder een blije indruk maakt, zou ik niet naar de dokter rennen nu hoor...quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem rood.
En mijn eigen DA (de nieuwe) heeft geen dienst. Hij maakt verder wel een blije indruk.
+1quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Staat het toevallig bij de bijwerkingen of zo? Nou ja, als hij verder een blije indruk maakt, zou ik niet naar de dokter rennen nu hoor...
Goed bezigquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef Toekito het volgende:
Zo ff 40 min gelopen van werk naar huis met collegageen zin om met dit weer de metro te nemen.
jij ook goed bezigquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goed bezig
D. en ik hebben vanmiddag geluncht in de stad, lopend naar toe en terug gegaan. In totaal 1 uur en 10 minuten lopenDaarna ijsje gegeten met mama_mia en vanavond zou ik shoarma gaan eten. Gaat mooi niet door, brood it is
Is dat lopen toch niet voor niks geweest.
Nopes. Had ik al gekeken. Bel morgen wel ff, dan hebben ze weer dienst.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Staat het toevallig bij de bijwerkingen of zo? Nou ja, als hij verder een blije indruk maakt, zou ik niet naar de dokter rennen nu hoor...
Pardon? Ik denk dat je toch echt even 100x na moet gaan denken alvorens je wilt gaan impliceren dat ik slecht zorg en risico's neem met mijn hond. Want dan kun je de schijt krijgen. Blijf lekker in je lurk modus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Q, ik snap alleen niet dat jij, als Boe zo beroerd is nog fijn blijkbaar bij een keukenboer gaat hangen.....(of ik mis weer eens iets)
No way dat ik mijn hond ook maar een seconde alleen laat als ze beroerd is.
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
Verschil moet er zijn
[ link | afbeelding ]
Rust kan ook heel goed zijn voor een dier. Die van mij zijn blij als ik even niet om ze heen hang als ze ziek zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Q, ik snap alleen niet dat jij, als Boe zo beroerd is nog fijn blijkbaar bij een keukenboer gaat hangen.....(of ik mis weer eens iets)
No way dat ik mijn hond ook maar een seconde alleen laat als ze beroerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |