actionquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:15 schreef Qwea het volgende:
Zo. Huiskamer omgebouwd met een stuk zeil, dan heeft Baloe wel grip. Kleedjes en laken gewassen, matras schoongemaakt en hangt buiten, morgen ff zo'n matras was hoes beschermer ding (weet IEMAND hoe die heet en waar ik die kan kopen? Heb er al 1, van Non gehad ooit, maar moet nog 1. Is gewoon te wassen, die zoek ik.) en vannacht maar op de bank bij Baloe slapen zodat hij me kan wakker maken als hij moet plassen.Ik ben moe.
Die hebben die matten? Wegwerp of wasbaar? Weet je waar ze liggen? Ga morgen gelijk kijkenquote:
Hema verkoopt waterdichte moltonhoezen, speciaal voor bedplassenquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die hebben die matten? Wegwerp of wasbaar? Weet je waar ze liggen? Ga morgen gelijk kijken
Zag het! Thnxquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hema verkoopt waterdichte moltonhoezen, speciaal voor bedplassen
Alkmaar (Langeweg en Stationsstraat) is vanmiddag open
Eerst maar kijken bij de Action, daar zijn ze goedkoper (en als je meerdere filialen in de buurt hebt en eentje heeft ze niet, dan kan de ander ze nog wel hebben: niet elk filiaal heeft ze). Kusje voor de Boequote:
Will do!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eerst maar kijken bij de Action, daar zijn ze goedkoper (en als je meerdere filialen in de buurt hebt en eentje heeft ze niet, dan kan de ander ze nog wel hebben: niet elk filiaal heeft ze). Kusje voor de Boe
Die Tilburgers ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ergens in '99 speelde het ook. Een meneer uit Tilburg wilde het toen. En ook toen was ik erg verbaasd
Omdat iedereen eindelijk een dagje vrij heeft en met jouw werkgever kan bellen over z'n probleempjesquote:
Eerst nog ontbijtenquote:
Brunchquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat iedereen eindelijk een dagje vrij heeft en met jouw werkgever kan bellen over z'n probleempjes
[..]
Eerst nog ontbijten
Ik heb eigenlijk nergens trek in. En ik baal, want we zouden lekker naar Duiven, rondje Ikea en Makro en zo. Maar zonder linkerspiegel rijden is gevaarlijk (en levert een dikke boete op), dus ik voel me nogal aan huis gekluisterd (slaat nergens op, magoequote:
wat is er gebeurd met je linkerspiegel want volgens mij mis ik ietsquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nergens trek in. En ik baal, want we zouden lekker naar Duiven, rondje Ikea en Makro en zo. Maar zonder linkerspiegel rijden is gevaarlijk (en levert een dikke boete op), dus ik voel me nogal aan huis gekluisterd (slaat nergens op, magoe)
Er is gisteravond een opa tegenop geklapt die het begrip 'eigen weghelft' niet meer begreepquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met je linkerspiegel want volgens mij mis ik iets
aw da's erger dan ik dachtquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is gisteravond een opa tegenop geklapt die het begrip 'eigen weghelft' niet meer begreep
Ja dan snap ik wel dat je baalt. Wel kut.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nergens trek in. En ik baal, want we zouden lekker naar Duiven, rondje Ikea en Makro en zo. Maar zonder linkerspiegel rijden is gevaarlijk (en levert een dikke boete op), dus ik voel me nogal aan huis gekluisterd (slaat nergens op, magoe)
Alleen tegen de spiegel dus he, het had veel erger kunnen zijn. Bij het invullen van het schadeformulier bleek ook dat hij niet zo goed is met schrijven (lees: hij kon het niet...)....quote:
Ja, dat gaat hier dus niet, alles zit dichtquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat je baalt. Wel kut.
Ik ga zo naar de action, even voor Beer en voor Oognip. Dan ff filet american bij de AH halen en Mo wilde vanmiddag ff snel naar een keukenwinkelt in Schagen.
Nope. Mo wil niet bij Ikea kijken. We hebben kastjes boven van Ikea. Flikkert van ellende in elkaar. Plus dat je dan helemaal naar Haarlem moet als er wat is / omgeruild moet worden. En Ikea heeft geen whirlpool apparaten en de meest vage matenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen tegen de spiegel dus he, het had veel erger kunnen zijn. Bij het invullen van het schadeformulier bleek ook dat hij niet zo goed is met schrijven (lees: hij kon het niet...)....
[..]
Ja, dat gaat hier dus niet, alles zit dichtMisschien de meubelboulevard nog, maar ja, ik heb niks nodig
Heb je ook al bij Ikea gekeken voor een keuken??
maar is hij der helemaal af of niet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen tegen de spiegel dus he, het had veel erger kunnen zijn. Bij het invullen van het schadeformulier bleek ook dat hij niet zo goed is met schrijven (lees: hij kon het niet...)....
Nee, dat niet, maar de behuizing is wel helemaal beschadigd, dus hij moet wel helemaal nieuw.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar is hij der helemaal af of niet?
hier zijn de meeste winkels dicht
Ikea eigen merk is toch whirlpool? Dat hebben ze mij tenminste wijs gemaakt altijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Mo wil niet bij Ikea kijken. We hebben kastjes boven van Ikea. Flikkert van ellende in elkaar. Plus dat je dan helemaal naar Haarlem moet als er wat is / omgeruild moet worden. En Ikea heeft geen whirlpool apparaten en de meest vage maten
Dunnow?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar de behuizing is wel helemaal beschadigd, dus hij moet wel helemaal nieuw.
[..]
Ikea eigen merk is toch whirlpool? Dat hebben ze mij tenminste wijs gemaakt altijd
Ik ga even tegen de baas praten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op hun site noemen ze ook Whirlpool (en Electrolux)
Ikea heeft juist wel whirlpool apparaten of is dat eruit? Bij mij stond whirlpool by Ikea op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Mo wil niet bij Ikea kijken. We hebben kastjes boven van Ikea. Flikkert van ellende in elkaar. Plus dat je dan helemaal naar Haarlem moet als er wat is / omgeruild moet worden. En Ikea heeft geen whirlpool apparaten en de meest vage maten
He bah. En op een hoge temperatuur en lang programma zetten dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
een van de katten heeft over wit schoon wasgoed geplast
Maar gauw in de wasmachine met hoop biotex wit en wasmiddel gegooid
ja zolang het niet over mij is wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
He bah. En op een hoge temperatuur en lang programma zetten dan komt het wel goed.
Ik heb het even gehad. Mag ik even klagen?
Heb het even op 40 graden gezet, aangezien het allemaal kleding is wat op 30 graden moet..quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
He bah. En op een hoge temperatuur en lang programma zetten dan komt het wel goed.
Uiteraardquote:Ik heb het even gehad. Mag ik even klagen?
speak it out !!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad. Mag ik even klagen?
Waarom zou je? Hij sloopt haar huisquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
(en mijn moeder dan lief zegt mag niet en ik vervolgens op mag treden omdat hij niet naar haar luistert )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |