Zo is dat; we zijn het eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Toekito het volgende:
Pfffffffffffffff
Ik denk dat men eerst in NL tegen de armoede moet vechten alvorens ze hoeren met subsidie gaan regelen voor bepaalde mensen.
Wat sneu!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
nijnsel van pg is overledendie ene die laatst geplet leek op de foto (en nee ze is niet geplet ofzo hoor
)
Ahwquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
nijnsel van pg is overledendie ene die laatst geplet leek op de foto (en nee ze is niet geplet ofzo hoor
)
Hoe bedoel je? Gewoon zijn brokken? Want dat heeft hij gewoon gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou je hem geen voer kunnen geven dat z'n maag wat tot rust brengt? Desnoods een paar dagen hetzelfde?
Ja maar hij had ook spareribs oid gehad toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Gewoon zijn brokken? Want dat heeft hij gewoon gehad.
ja zeker omdat t t vriendinnetje was van de vlaam van wie achterpoot is geamputeerd dus kan niet zomaar ander konijn bijquote:
Oehquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kheb nog een flessie Pienjoooo Colaada
Als dat me niet warm krijgt
Ja, datquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij had ook spareribs oid gehad toch?
Misschien beter een dagje of twee alleen zijn gewone voer, om te kijken of het borrelen wat minder wordt. Kan best zijn dat ie er altijd goed tegen kon, maar misschien is hij nu wat verzwakt en kan hij dan minder goed tegen die kruiden, eventueel in combinatie met de medicijnen
Ahwquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zeker omdat t t vriendinnetje was van de vlaam van wie achterpoot is geamputeerd dus kan niet zomaar ander konijn bijdie is ook helemaal van de wap
en nee m_d, plots, lag dood in de ren
Ja dat zou idd kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij had ook spareribs oid gehad toch?
Misschien beter een dagje of twee alleen zijn gewone voer, om te kijken of het borrelen wat minder wordt. Kan best zijn dat ie er altijd goed tegen kon, maar misschien is hij nu wat verzwakt en kan hij dan minder goed tegen die kruiden, eventueel in combinatie met de medicijnen
Snap ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zou idd kunnen.
Ik ben gewoon zoooooooooo bezorgd om hem.
Achquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
)
Vind ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:
baloe's buik is wat opgezet en hij ruft + borrelende maag.
In godsnaam, kan hij gewoon weer beter worden???
Ik persoonlijk vind van nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is seksuele bevrediging een basisbehoefte en een recht van ieder mens? Indien ja: als iemand daar zelf niet voor kan zorgen, moet de gemeenschap dat dan oplossen in de vorm van financiële middelen om het betaald te verkrijgen?
Ik vind ook echt van niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef indaha het volgende:
Ik persoonlijk vind van nieten volgens mij is dat ook niet de bedoeling van een PGB.
Dat ga ik idd doen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik
Maar doe effe rustig in elk geval morgen met extra hapjes. Je weet nooit of ie sneller last van maag en darmen krijgt als bij-effect van de medicijnen. Dus dan maar even een dagje of twee alleen zijn normale voer.
Ik overweeg hetquote:
Welke partijen willen dit dan? Want heb het ff gemist verder geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overweeg het
Ik hoop eigenlijk dat er zich nog iemand meldt die vindt dat het wél vergoed zou moeten worden. Want dan kan hij / zij mij misschien uitleggen wáárom. Ik kan het namelijk niet bedenken
Geen idee. Zag er net zijdelings iets van langskomen op TV, maar dat waren volgens mij gewoon mensen die dat graag wilden en patiëntenverenigingen (oid).quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Toekito het volgende:
Welke partijen willen dit dan? Want heb het ff gemist verder geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |