Heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DAN HAD JE HEM MAAR NIET STUK MOETEN MAKEN
Je kan die centjes van mobiel bellen terugkrijgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Laysa het volgende:
Kutupckutupckutupckutupc![]()
Zo....Inet en foon vielen weg...ik wachten.... resetten...wachten... resetten enz enz enz....toch maar na een uur gebeld met mobiel....wachten...wachten..wachten...
Ja nee geen idee...wat vervelend mevrouw...dat kan dus 1o werkdagen duren voordat u en een nieuw modem heeft en de monteur langs kan komen![]()
Ik uitleggen wat mijn situatie is en toen kon dinsdag dus ineens de monteur komen...echt wtf dinsdag pas....en hopelijk waren de spullen dan ook binnen![]()
afijn 3 kwartier met mobiel gebeld...dag geld....
echt super chagie.....bel ik moeders via mobiel....springt dat modem weer ineens aan![]()
![]()
Ik laat de afspraak maar nog even staan, maar wat ongelukkig kan je zijn zonder internet en het vooruitzicht van zo lang niet bereikbaar kunnen zijn terwijl je nu alles moet regelen via internet.
Dawast
Ik las iets andersquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Qwea het volgende:
Hmm, een hele limoen door je smoothie is teveel
Ik heb er ook geen, in een sociale woning kennen ze dat niet denk ik plus er is geen plaats.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
EN IK HEB GEEN VAATWASSER DUS MENSEN DIE ER WEL EENTJE HEBBEN MOETEN NIET KLAGEN.![]()
Zo. Dus.
Echt?.....ff goed kijken wat het dan heeft gekost als ik de rekening krijg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan die centjes van mobiel bellen terugkrijgen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Laysa het volgende:
Kutupckutupckutupckutupc![]()
Zo....Inet en foon vielen weg...ik wachten.... resetten...wachten... resetten enz enz enz....toch maar na een uur gebeld met mobiel....wachten...wachten..wachten...
Ja nee geen idee...wat vervelend mevrouw...dat kan dus 1o werkdagen duren voordat u en een nieuw modem heeft en de monteur langs kan komen![]()
Ik uitleggen wat mijn situatie is en toen kon dinsdag dus ineens de monteur komen...echt wtf dinsdag pas....en hopelijk waren de spullen dan ook binnen![]()
afijn 3 kwartier met mobiel gebeld...dag geld....
echt super chagie.....bel ik moeders via mobiel....springt dat modem weer ineens aan![]()
![]()
Ik laat de afspraak maar nog even staan, maar wat ongelukkig kan je zijn zonder internet en het vooruitzicht van zo lang niet bereikbaar kunnen zijn terwijl je nu alles moet regelen via internet.
Dawast
Wat las jij?quote:
uhu. Gewoon ff KS bellen en aangeven. Geloof dat je daar een formulier of een briefje oid voor moet invullen, klah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?.....ff goed kijken wat het dan heeft gekost als ik de rekening krijg.
thanxquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu. Gewoon ff KS bellen en aangeven. Geloof dat je daar een formulier of een briefje oid voor moet invullen, klah.
Enige wat je dan ff moet hebben is een kopie van specificatie. Maar goed, die zijn meestal graties.quote:
"Een hele limoen" en de rest vulde mijn hoofd aanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat las jij?
En ik heb het bloedheet van de zurigheidMo kwam binnen, ik zo "hier, proef es. Jij zeikt altijd dat ie zo zuur is met yoghurt...." Nou, die kop
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
"Een hele limoen" en de rest vulde mijn hoofd aan
Was niet zo moeilijk hoor; ging vanzelfquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef Oognip het volgende:
Elies heeft een open huwelijk he, ben wel benieuwd hoe ze dat voor elkaar gekregen heeftIk krijg het niet voor elkaar
ja met Rossiquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:39 schreef Qwea het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Dexamethason eigenlijk?
Ik liet het vroeger ook altijd staan. Totdat alles op was, en dan moest ik, en dan was ik bloody chago, want dan was het gelijk keiveul.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:40 schreef Laysa het volgende:
ik vind afwassen niet zo'n drama...5 minuutjes en dan gewoon laten drogen.
Vroegervroeger liet ik het dagen staan....nu doe ik soms weleens 2 x per dag de afwas
![]()
Eigenlijk toen ik in 2008 gescheiden ben, kreeg ik ineens een schoonmaak manie....ik stofzuig 3 a 4 x per week en dweil 2 x ofzo
Ik weet niet of dat anders is dan voor een hond. Maar dronk rossi veel en ook veel plassen? Was rossi er ook onrustig door?quote:
Hoe is het eigenlijk met je UPC-aansluiting de laatste tijd?quote:
*herkent*quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik liet het vroeger ook altijd staan. Totdat alles op was, en dan moest ik, en dan was ik bloody chago, want dan was het gelijk keiveul.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je UPC-aansluiting de laatste tijd?
En toch stuur je Bette eerst naar hier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk hoor; ging vanzelf
Wil je iets wat niet mag
Hier gaat dat niet vanzelf. En ja dat wil ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je iets wat niet mag
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je UPC-aansluiting de laatste tijd?
Of een kat echt veel drinkt is moeilijk te zien voor ons. Maar dat idee had ik niet eigenlijk. En onrustig ook niet echt. Nu heeft ros het vrij snel gekregen volgens mij maar naar mijn idee werd hij eerder suffer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat anders is dan voor een hond. Maar dronk rossi veel en ook veel plassen? Was rossi er ook onrustig door?
Waaaaaarom wil je een open relatie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hier gaat dat niet vanzelf. En ja dat wil ik
Ja ja, met mij kan je lachenquote:
Had ros een stootkuur of gewoon een wat langere behandeling? En injectie of pillen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of een kat echt veel drinkt is moeilijk te zien voor ons. Maar dat idee had ik niet eigenlijk. En onrustig ook niet echt. Nu heeft ros het vrij snel gekregen volgens mij maar naar mijn idee werd hij eerder suffer.
Pillen en hij heeft het lang gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had ros een stootkuur of gewoon een wat langere behandeling? En injectie of pillen?
nah ik wil nog steeds wel die nwe aansluiting dus dat bel ik niet af....die monteur bel ik maandag wel afquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, met mij kan je lachen
Laat ze de tyfus genieten met hun kutaansluiting
In je dromen. Echt, never, nooit, nietquote:
Da's mooi lastig danquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Oognip het volgende:
Hier gaat dat niet vanzelf. En ja dat wil ik
Is dat echt serieus? Of mag ik dat niet vragenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je iets wat niet mag
Oke.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Pillen en hij heeft het lang gehad.
Gewoon lekker laten komen! Nieuwe modem en alles weer even nagekeken; kan nooit kwaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef Laysa het volgende:
nah ik wil nog steeds wel die nwe aansluiting dus dat bel ik niet af....die monteur bel ik maandag wel af
Kom je wel achter!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In je dromen. Echt, never, nooit, niet
Tuurlijk mag je dat vragen, want dat is leuk voor het topicquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat echt serieus? Of mag ik dat niet vragen
Ik weet het niet, maar ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet je toch?
Je weet wat een open relatie is? Dan weet je dus ook waarom
Ruilen van partner?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In je dromen. Echt, never, nooit, niet
[..]
Da's mooi lastig dan
Ik wil het niet, maar kan en mag alles...
Het leven is oneerlijk
Ja, tuurlijk weet ik wat een open relatie is. Ik zou dat echt never kunnen handelen of willen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet je toch?
Je weet wat een open relatie is? Dan weet je dus ook waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |