Echt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor mij is een normale vaatwasser al te klein... geen idee wat we fout doen, maar ik heb dagen dat 'ie drie keer per dag aan gaat![]()
jubileum trouwdag toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Ook niet mijn soort pizzaEn ik ben dol op pizza
Morgen bruiloft van de buren, net bij hun dochter in het hotel geweest waar het feest wordt gehouden (hotel is van hun dochter en schoonzoon). De tafel gefotografeerd en het programma doorgesproken voor morgen, zodat we weten wat ze graag willen qua foto'sHet wordt een lange dag...
Hier moet ie om de 2 dagen aan. Ik vind hem zo kutkrap. Hihi, kutkrap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jaren een vaatwasser van 45cm gehad. Dat ging prima er ging genoeg in.
We doen nu samen de afwas.. ik HAAT hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zou nu al blij zijn met eentje van 45 cmGelukkig doet meneerroos meestal afwassen.
Meestal is dat juist fijn toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier moet ie om de 2 dagen aan. Ik vind hem zo kutkrap. Hihi, kutkrap.
Nu snap ik ook waarom jouw post nooit aankomtquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Qwea het volgende:
Was mooi dom btw, we hebben een keuken nu in 3d op papier. Alleen met verkeerde kleur, en blijkbaar de verkeerde maat aan 1 kant. Hij kon mijn handschrift niet lezen.. ik had 2,00 genoteerd, hij heeft er 2,80 in gezien
Stoere boy.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
normaal eet ik het liefst 365 dagen pizza maar die ziet er gewoon "minder" uit.
Maar je merkt dinsdag welals de wervelstorm Toek en MPG over de tafels raast.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom jouw post nooit aankomt
heb laatste x met MPG samen zowel bij sp3c als mono lopen jatten en nog wat bij mijn mam en greysje weggehaald. Die twee lieten gewoon meer dan de helft staan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoere boy.Ik heb met MPG toet gedeeld en met jou buffet gegeten... En geen hapje tekort gekomen.
50 jarig huwelijk jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
jubileum trouwdag toch?
Veel plezier en succes morgen.
QFT!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
EN IK HEB GEEN VAATWASSER DUS MENSEN DIE ER WEL EENTJE HEBBEN MOETEN NIET KLAGEN.![]()
Zo. Dus.
IK HEB ER GEEN MEER DUS RECHT OM TE KLAGEN.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
EN IK HEB GEEN VAATWASSER DUS MENSEN DIE ER WEL EENTJE HEBBEN MOETEN NIET KLAGEN.![]()
Zo. Dus.
Ik ook. Ik ben echt zoooooooo blij met de vaatwasserquote:
Babyboomquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef teirnon het volgende:
Ik heb er ook geen, heb net de afwas gedaan. Ik vind het niet eens zo vervelend, muziekje aan en als het klaar is staat het zo lekker opgeruimd.
Ik moet eigenlijk strijken vanavond maar er is niks op TV.Ik kijk altijd TV als ik strijk, anders is het zo ontieglijk saai, maar nu is er niks om te kijken.
In en uitruimen vind ik idd ook niet echt een probleem.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben echt zoooooooo blij met de vaatwasserIn- en uitruimen doe ik met plezier
DAN HAD JE HEM MAAR NIET STUK MOETEN MAKENquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB ER GEEN MEER DUS RECHT OM TE KLAGEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |