Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
k ken het gebied niet dus ik geloof het gelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zit de tweets bij nu.nl in de gaten te houden, daar werd het zojuist vermeld dat het moeijlijk doordringbaar is
Liveblog RTV Utrecht.quote:20.30 Omroep L1 meldt dat de politie spullen onderzoekt die aan de rand van het Bunderbos zijn gevonden.
Ja, gebeurt nooit wat daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Olga het volgende:
De ramptoeristen zijn er wel in vele getalen aanwezig zo te lezen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
Op twitter bij nu.nl:
marcsatijn
Politie heeft aanwijzingen dat de kinderen zich in het bos bevinden. Dit betekent dat er weinig goede hoop is. #Bunderbos
had via vervolg topic gedaan.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 @ 19:36 schreef Lucash88 het volgende:
Hoor net dat ze dood gevonden zijn.. TriestRIP
om 19:36 al? lijkt me nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Op de FP een reactie dat de kinder gevonden zijn; dood.
[..]
-nvm-quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Op de FP een reactie dat de kinder gevonden zijn; dood.
[..]
Ik ken het gebied wel en kan dit bevestigen. Veel dichte bebossing en steile hellingen, en na de regen waarschijnlijk veel modder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef Olga het volgende:
[..]
k ken het gebied niet dus ik geloof het gelijk
zou best kunnen, die vader is misschien niet helemaal naar het allermoeilijkste plekje gelopen met die 2 jochies...quote:
ik bedoel meer dat de post die geciteerd wordt om 19:36 uur geplaatst is, dat is 1,5 uur geleden en dan zou politie wel gestopt zijn met zoeken en hebben gemeld dat ze gevonden zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou best kunnen, die vader is misschien niet helemaal naar het allermoeilijkste plekje gelopen met die 2 jochies...
Precies, gewoon een grappenmaker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat de post die geciteerd wordt om 19:36 uur geplaatst is, dat is 1,5 uur geleden en dan zou politie wel gestopt zijn met zoeken en hebben gemeld dat ze gevonden zijn.
Dat is volgens mij onzin, anders waren ze om 20:00 uur echt niet met groot materieel gaan zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat de post die geciteerd wordt om 19:36 uur geplaatst is, dat is 1,5 uur geleden en dan zou politie wel gestopt zijn met zoeken en hebben gemeld dat ze gevonden zijn.
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo ziek om zulke dingen te plaatsenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wel walgelijk om daar grappen over te maken
dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is volgens mij onzin, anders waren ze om 20:00 uur echt niet met groot materieel gaan zoeken
of iemand dacht het gehoord te hebben, plaatst het op twitter, wordt een paar keer geretweet, etc. en zo help je een leugen onbedoeld de wereld in; hoeft niet per se met zieke mensen te maken te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo ziek om zulke dingen te plaatsen
ah zo, ja dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja ok kan ook maar zulke dingen plaats je toch niet zonder dat je daar zelf duidelijkheid over hebt of zeg dan "dat je hebt gehoord of daar of daar gelezen dat ze dood zijn" of iets in die trant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
of iemand dacht het gehoord te hebben, plaatst het op twitter, wordt een paar keer geretweet, etc. en zo help je een leugen onbedoeld de wereld in; hoeft niet per se met zieke mensen te maken te hebben.
Afgelopen weekend goed weer geweest dus ook veel wandelaars geweest, kan vanalles zijn...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah zo, ja dat klopt niet helemaal.
Las ook dat er spullen aan de rand van het bos zijn gevonden.
'Dat zal je leren'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stel dat hij hun meegenomen heeft in de dood. Waarom liet hij geen briefje achter? Hoe kan hij de moeder in zulke onzekerheid laten verkeren?
Hoe?
Die zullen toch al de hele tijd daar aanwezig zijn op zoek naar sporen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
Heb van een kennis gehoord die daar woont dat de jongens gevonden zijn, en de Nfi ter plaatse is..
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef J0ycie88 het volgende:
En het verhaal dat de partner van vader een lange tijd niet bereikbaar was snap ik ook niet helemaal.. Als politie doe je er toch alles aan om in contact te komen?
Mijn inziens niet, als de politie je zoekt in dit geval denk ik niet dat ze wachten tot iemand vanzelf reageert of het zo een beetje op zijn beloop laten. Als dat wel zo is, vind ik dat een schande..quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?
kom eerst met bewijzen voordat je afgaat op wat geruchten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Lijkenwagen is ook al gezien, volgens de kennis.
Dat je op je werk je telefoon niet kunt opnemen kan ik begrijpen, maar dat je dan compleet onbereikbaar zou zijn gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?
Geloof er niks van, dat is wel erg snel. Als ze een lichaam zouden vinden doen ze eerst sporenonderzoek, wat vaak al een hele tijd duurt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om voorbarig conclusies te trekken ofzo, ik zeg alleen wat die kennis zegt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef webb2012 het volgende:
[..]
kom eerst met bewijzen voordat je afgaat op wat geruchten.
je kennis is de enige die dat roept, op Twitter vind ik er niks over dus het lijkt me niet helemaal juistquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om voorbarig conclusies te trekken ofzo, ik zeg alleen wat die kennis zegt.
Zie edit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef webb2012 het volgende:
[..]
kom eerst met bewijzen voordat je afgaat op wat geruchten.
twitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 08-05-2013 om 21:20:58Politie: In Elsloo gevonden schoentje niet van Ruben of Julian uit Zeist. http://t.co/lLSPgUdKt4 reageer retweet
Ja. Bedankt voor je zinvolle bijdrage.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef k_man het volgende:
Waren 300 posts met 'oh wat erg, ik hoop dat ze nog leven' niet voldoende? In dit topic staat ook weer niks zinnigs.
Graag gedaan hoor. Jij ook bedankt voor je attente berichtje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Bedankt voor je zinvolle bijdrage.
Nou, natuurlijk ook doordat hij daar vlakbij nog getankt heeft en de jongens er bij in de auto zaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Gezicht het volgende:
L1:
Zoektocht nog in volle gang. Weten niet wat de zoektocht tot nu toe heeft opgeleverd.
Spullen gevonden in bos, onbekend of dit iets met de zaak te maken heeft.
Hele zoektocht in Bunderbos aan de hand van 1 tip van iemand die iets 'gezien' zou hebben.
als ie ze zomaar uit de auto had gezet waren ze inmiddels wel terecht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Stel je voor zeg, dat ze daar ook niks vinden. Dan zit je als moeder zijnde toch echt helemaal met je handen in het haar.
Dan kan die kerel wel overal in NL of het grensgebied de jongens uit de auto hebben gezet, en wat verder...?
Tjongejonge. Nou dat was wel een ingelaste uitzending waard...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Gezicht het volgende:
L1:
Zoektocht nog in volle gang. Weten niet wat de zoektocht tot nu toe heeft opgeleverd.
Hele zoektocht in Bunderbos aan de hand van 1 tip van iemand die iets 'gezien' zou hebben.
Waar moet je zoeken dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ga niet zitten kijken, zoek potverdorrie mee..
Ja, leuk. Allemaal ondeskundigen die door potentiele sporen stampen. Prima idee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
ik snap ook niet waarom ze zo laat beginnen..
Dat is ook wel, maar ik vind het zo stom dat je daar op zo'n heuvel maar zit te zitten.. Thuis kun je het ook volgen. Ik hou niet zo van ramptoeristen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar moet je zoeken dan?
De politie laat niemand in het terrein denk ik, en zo wel dan zoeken ze toch nog een keer waar anderen al gezocht hebben.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n tip van iemand als FusionFreak gekomen is...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Gezicht het volgende:
L1:
Berg? Ik zie geen berg. Hebben we die in Nederland?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Op die berg ging ik vroeger vaker sleeën.
Interessant zeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Op die berg ging ik vroeger vaker sleeën.
Was geen ingelaste uitzending, standaarduitzending van L1Laat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjongejonge. Nou dat was wel een ingelaste uitzending waard...![]()
Het is natuurlijk allemaal heel vervelend en verontrustend, maar op deze manier word je er eerder een beetje lacherig van.
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
jahquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Berg? Ik zie geen berg. Hebben we die in Nederland?
o, dan is het mijn fout geweest om te roepen extra uitzendingquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Was geen ingelaste uitzending, standaarduitzending van L1Laat.
De mensen die daar op de heuvel zitten toe te kijken.quote:
Hoeveel heb je ervoor gekregen van L1?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o, dan is het mijn fout geweest om te roepen extra uitzending
ik las het in 1 keer haha
500 euro, en natuurlijk een luxe overnachting in een 5 sterren restaurant voor 1 weekquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor gekregen van L1?
Is een dijk van het Julianakanaal maar vroeger was het voor mij een berg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
maar op de foto is idd geen berg maar een heuveltje
Geen helicopters te zien/horen hier...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:47 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik hoor net van een kennis van een vriend van me dat Regillio Tuur ook mee zoekt met nachtkijkers in een Apache.
Silence mode.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Geen helicopters te zien/horen hier...
lees even door de regels doorquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Geen helicopters te zien/horen hier...
Ah zo.quote:
Ramptoeristenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik snap niet wat die mensen daar allemaal hopen te zien?
Normaal gesproken gebeurt er geen zak hier in Elsloo, dit is een groot spektakel dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik snap niet wat die mensen daar allemaal hopen te zien?
voor je het weet zie je iets wat je eigenlijk niet had willen zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Normaal gesproken gebeurt er geen zak hier in Elsloo, dit is een groot spektakel dus.
Daar zou ik niet direct van uitgaan, mensen komen er net zo makkelijk naartoe om te kijken, ook mensen die er niet wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Normaal gesproken gebeurt er geen zak hier in Elsloo, dit is een groot spektakel dus.
Zit dat niet in de inburgeringscursus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef Gezicht het volgende:
Ah zo.Ik heb geen idee wie/wat Regilio Tuur is
Ik woon 100 meter van het bos af en ben zelf nog niet gaan kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou ik niet direct van uitgaan, mensen komen er net zo makkelijk naartoe om te kijken, ook mensen die er niet wonen.
Hier in dit topic ben je net zo goed ramptoerist. Je volgt het hele gebeuren uit interesse. Zolang je de hulpdiensten daar niet in de weg loopt maakt het weinig uit of je daar nou fysiek gaat kijken of urenlang in topics gaat lopen kwetteren en speculeren. De meeste hier zouden ook wel even een kijkje gaan nemen lijkt me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is ook wel, maar ik vind het zo stom dat je daar op zo'n heuvel maar zit te zitten.. Thuis kun je het ook volgen. Ik hou niet zo van ramptoeristen.
stond volgens mij op de telegraaf, de enige die dat ook meldquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Wilskracht het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen is een concrete afscheidsboodschap van de vader aangetroffen. De politie wil dat niet bevestigen. “Wij hebben een tip binnengekregen op grond waarvan we nu zoeken.”
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wordt vermeld dat zoektocht gestaakt wordt ?
Ja dus,
tot op heden niks gevonden, morgen gaan ze verder met zoeken
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ja dus,
toch wel, ivm invallende duisternis en aard van de omgeving.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.
hoezo niet? je ziet niks meer in een donker bosquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.
Ze hebben een schoen gevonden aan het rand van het bos.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ja dus,
maar dan zie je toch een heel stuk minder dan met gewoon daglicht, en vooral subtiele veranderingen als voetstappen enzo mis je dan denk ik...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef TLC het volgende:
Dat vat ik ook niet helemaal dat ze stoppen omdat het te donker, ze kunnen toch met nachtkijkers of zo werken ?
is al vermeld dat de spullen die zijn gevonden niet van de kinderen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ze hebben een schoen gevonden aan het rand van het bos.
Ik hoop dat mijn vrees niet bewaarwoord wordt maar ik vrees het ergste
Ze zullen de grond wel goed moeten bekijken waar gegraven is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef TLC het volgende:
Dat vat ik ook niet helemaal dat ze stoppen omdat het te donker, ze kunnen toch met nachtkijkers of zo werken ?
Raar als er overal gemeld word dat ze staken?twitter:BerithHVNL twitterde op woensdag 08-05-2013 om 22:01:46Politie heeft net besloten vannacht door te gaan met zoeken in het Bunderbos. Tot nu toe geen aanwijzingen. #hvnl#zoektocht#vermissing reageer retweet
Dat niet alleen, het is buiten de paden ook vrij lastig lopen in het donker, en al afgezien van het risico dat mensen daardoor vallen, is het risico dat je daardoor eventuele sporen mist of vernietigt veel groter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze zullen de grond wel goed moeten bekijken waar gegraven is.
Dat lukt beter bij daglicht.
Blijkbaar zijn ze van gedachte veranderdquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef webb2012 het volgende:
Raar als er overal gemeld word dat ze staken?twitter:BerithHVNL twitterde op woensdag 08-05-2013 om 22:01:46Politie heeft net besloten vannacht door te gaan met zoeken in het Bunderbos. Tot nu toe geen aanwijzingen. #hvnl#zoektocht#vermissing reageer retweet
Bronquote:Julian en Ruben groot op schermen België en Duitsland
8-5-13 - 22:08 bron: Amber Alert
Informatiescherm in Dortmund van Initiative Vermisste Kinder © Amber Alert.
Nadat afgelopen nacht een Amber Alert uitgegeven werd om de vermissing van Julian en Ruben uit Zeist zijn de twee broers ook groot te zien op reclameschermen in Duitsland en België. De oproep om uit te kijken naar de twee jongens van 9 en 7 jaar oud staat onder meer op schermen in het Duitse Noordrijn-Westfalen en Belgisch Limburg.
Led's do it scherm bij het gemeentehuis in Lanaken, België © Amber Alert.
Het Amber Alert werd ook in Duitsland en België uitgegeven omdat de vader van jongens nog gesignaleerd was in het Limburgse Neerbeek. Deze plaats ligt vlakbij de grens van zowel België als Duitsland.
Onlangs ging AMBER Alert Europe van start. Dit is een Europees initiatief dat streeft naar een web van AMBER Alert-systemen in Europa. Dit AMBER Alert voor Julian en Ruben is het eerste dat ook over de grens overal te zien is, van reclameschermen tot Apps, Facebookpagina's en op TV en radio.
Misschien hebben ze pas laat de tip gekregen aan de hand waarvan ze nu op zoek zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Messina het volgende:
Superhandig dan om rond 20:00 uur te beginnen.
Politieutrecht meld ook dat er gestaakt wordt met zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze van gedachte veranderd
Omdat ze niet eerder aanleiding hadden om daar te zoeken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zoeken ze dan in vredesnaam niet overdag? Als het nu te donker is...
ja wat denk je nou zelf, dat ze vanochtend om 07:00 al een tip hebben gehad maar dat ze dachten van "ajoh we moeten nog flitsen, we moeten nog foutparkeerders wegslepen, we hebben het ZOOO DRUK, die jochies wachten wel even tot vanavond!!"?! ze hebben daar echt wel hun redenen voor hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Messina het volgende:
Superhandig dan om rond 20:00 uur te beginnen.
Ze moesten sowieso wachten op die speciale legereenheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zoeken ze dan in vredesnaam niet overdag? Als het nu te donker is...
Ik denk het ook ja..... je moet het ook maar kunnen, 2 jongens doodmaken en verstoppen (?).quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik denk dat hij ze heeft omgebracht, voordat hij de hand aan zichzelf sloeg.
Als hij wilde dat ze zouden blijven leven had hij ze wel bij de moeder of familie gebracht. Als hij ze zomaar aan hun lot had overgelaten waren ze nu vast al terecht omdat ze heel wrs zouden aanbellen bij iemand met het verhaal dat ze zijn achtergelaten.
Die zijn er toch allang!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze moesten sowieso wachten op die speciale legereenheid.
die rijden max 80 op de snelweg, dus hebben ruim 2u nodig gehad om er te komen volgens mij
die zijn er vanaf 20:00quote:
Vanwege de duisternis en de dichte bebossing kan er 's nachts niet verder gezocht worden. Ook schijnwerpers kunnen het gebied niet voldoende bijlichten. Dat kon in het bosgebied bij Doorn wel. Militairen en agenten doorzochten dat bos in de nacht van dinsdag op woensdag, nadat daar het lichaam van de vader was gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Raar dat er gestaakt wordt, gisteren zochten ze wel tot lang na zonsondergang .
hee dat is wel een goede vraag ja, over die auto heb ik niets gehoord verderquote:
ja is gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
hee dat is wel een goede vraag ja, over die auto heb ik niets gehoord verder
Je bent je ook bewust van het feit dat er maar een beperkt aantal experts op het gebied van dit soort zoektochten is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Het was toch al even bekend dat ze daar gingen zoeken?
die auto is terug gevonden in doorn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als die auto niet gevonden is... hoe kom je af van een auto?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
samequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zit me serieus af te vragen wat die vader in Limburg te zoeken had.
Ze zouden op vakantie naar België gaan dacht ik, misschien dat ze op de terugreis waren?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien wist hij van gekkigheid niet wat te doen, je weet ook niet in wat voor persoonlijke situatie hij zat. Aangezien ze bij Jeugdzorg liepen kan het zo zijn dat hij wellicht met de kids de grens over wilde, maar zich later bedacht heeft?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ze zouden op vakantie naar België gaan dacht ik, misschien dat ze op de terugreis waren?
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
Zo ff journaal op 3 kijken, daarin komt uitleg waarom ze stoppen e.d.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Misschien wist hij van gekkigheid niet wat te doen, je weet ook niet in wat voor persoonlijke situatie hij zat. Aangezien ze bij Jeugdzorg liepen kan het zo zijn dat hij wellicht met de kids de grens over wilde, maar zich later bedacht heeft?
Zo kun je uiteraard van alles bedenken, maar laten we het onderzoek maar afwachten
wist niet dat ze op vakantie gingen excuses dus voor mijn beredenering;)quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.
Ja, of hij was het al een tijdje van plan ofzo, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.
dat is nog het meest vreemde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
2 zou wel een bijzondere wending zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is nog het meest vreemde.
Hij haalt zn kinderen op voor een korte vakantie.
Rijdt naar limburg, vervolgens weer terug naar Doorn om zelfmoord te plegen.
Het is allemaal wel heel raar. Kan vanalles gebeurd zijn mogelijke scenarios:
- Kinderen afgegeven aan kenissen of familie. Vervolgens naar Doorn rijden voor zelfmoord om daar te laten zoeken en af te leiden van de plek waar ze zitten.
- Er is iets met de kinderen gebeurd, een ongeluk ofzo, niet overleefd. Vader overstuur terug, durft niet te vertellen en pleegt zelfmoord
- Vader rijdt naar willekeurige plek, beroofd de kinderen van hun leven, rijdt terug naar Doorn voor zelfmoord. Met als zelfde reden om de politie enzo eerst op een verkeerde plek te laten zoeken.
Het feit dat hij (schijnbaar) zijn 2 kinderen dumpt in Limburg en zelfmoord pleegt in Doorn snap ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, of hij was het al een tijdje van plan ofzo, dat kan natuurlijk ook.
het zijn dan ook zo maar 3 willekeurige scenarios die bij mij voorbijschietenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
2 zou wel een bijzondere wending zijn
Nouja die kinderen zijn nog niet gevonden he, misschien zijn die ook wel in Doorn ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het feit dat hij (schijnbaar) zijn 2 kinderen dumpt in Limburg en zelfmoord pleegt in Doorn snap ik niet.
Bij optie 1 zouden die kennissen en familie toch al wel gereageerd hebben denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is nog het meest vreemde.
Hij haalt zn kinderen op voor een korte vakantie.
Rijdt naar limburg, vervolgens weer terug naar Doorn om zelfmoord te plegen.
Het is allemaal wel heel raar. Kan vanalles gebeurd zijn mogelijke scenarios:
- Kinderen afgegeven aan kenissen of familie. Vervolgens naar Doorn rijden voor zelfmoord om daar te laten zoeken en af te leiden van de plek waar ze zitten.
- Er is iets met de kinderen gebeurd, een ongeluk ofzo, niet overleefd. Vader overstuur terug, durft niet te vertellen en pleegt zelfmoord
- Vader rijdt naar willekeurige plek, beroofd de kinderen van hun leven, rijdt terug naar Doorn voor zelfmoord. Met als zelfde reden om de politie enzo eerst op een verkeerde plek te laten zoeken.
Wedden dat die pomp gewoon op de TomTom staat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ik weet het greys. Ze zijn alle 3 miss wat ver gezocht.
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is. Die pomp staat volgend een buurtbewoner ook nergens aan gegeven.
Weer een vreemde puzzelstukje in deze zaak
Niet op TomTom te vinden. Wel gewoon online.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wedden dat die pomp gewoon op de TomTom staat.
Onbemand en achteraf, echt zo'n tankstationnetje die hij al wist te vindenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is.
Nou, ik kan er gewoon heen navigeren (TomTom) inclusief telefoonnummer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet op TomTom te vinden. Wel gewoon online.
De ontstane suggestie gaat zelfs de die-hard BMWer te furrrquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is. Die pomp staat volgend een buurtbewoner ook nergens aan gegeven.
Die van mij vond 'm niet vanmiddag, maar dan zal ik wel wat fout hebben gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, ik kan er gewoon heen navigeren (TomTom) inclusief telefoonnummer.
Ja aliensquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Nog 1 optie man laten kinderen achter.
Iemand neemt de zorg voor de kinderen op zich maar wil de kinderen voor zichzelf houden. (ontvoerd)
nee een vrouw die geen kinderen kan krijgen.quote:
Ja of de man pleegt zelfmoord, laat de kinderen in de auto achter zodat ze wel gevonden worden, maar net toevallig komt er een pedofiel langs die de kinderen ziet en meeneemt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Nog 1 optie man laten kinderen achter.
Iemand neemt de zorg voor de kinderen op zich maar wil de kinderen voor zichzelf houden. (ontvoerd)
Een ongeluk werd ook genoemd ligt ook niet voor de hand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja of de man pleegt zelfmoord, laat de kinderen in de auto achter zodat ze wel gevonden worden, maar net toevallig komt er een pedofiel langs die de kinderen ziet en meeneemt.
en zo kun je nog wel tien miljard dingen bedenken
Of dat de man in het bos een kloon is die in het geheim door de overheid is gemaakt; deze kinderen zijn de eigenlijke nazaten van Willem van Oranje maar de AIVD wil dit in de doofpot doen, daarom geven ze nu deze man de schuld terwijl hij in werkelijkheid met kids naar een ver land is ontvoerd om daar voor eeuwig opgesloten te wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
Niemand die oppert dat de kids een huis voor zichzelf hebben gekocht?
quote:Schoentje gevonden bij Bunderbos
Aan de rand van het Bunderbos, vlak buiten het zoekgebied van de politie, is woensdagavond een schoentje gevonden.
De kans bestaat dat het afkomstig is van een van de twee vermiste broertjes Julian en Ruben uit Zeist. Dat wordt nog door de politie onderzocht. Het schoentje werd aan het begin van de zoakactie ontdekt.
De twee jongens zijn sinds maandag vermist. Maandagavond waren ze met hun vader nog in Neerbeek, dinsdagochtend pleegde de man in Doorn zelfmoord. Sindsdien ontbreekt van de jongens ieder spoor.
Aanleiding voor de zoektocht is een tip die binnenkwam naar aanleiding van de media-aandacht voor de vermissing.
Bron: http://www.l1.nl/nieuws/214429-schoentje-gevonden-bij-bunderbos
Onwaarschijnlijk. Geen enkele bank durft zich daar aan te wagen. Zulke jonge kids kunnen nooit een tof stabiel inkomen hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
Och, met de huizenprijzen van tegenwoordig koop je voor vijf weken zakgeld, drie knikkers en een paar dropjes al een heel leuk huis.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Geen enkele bank durft zich daar aan te wagen. Zulke jonge kids kunnen nooit een tof stabiel inkomen hebben.
Ah, niet meegekregen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was al bevestigd dat dat niet van een van die jochies was.
Een paar deuren verderop, laat het hier gewoon ontopic blijvenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Of dat de man in het bos een kloon is die in het geheim door de overheid is gemaakt; deze kinderen zijn de eigenlijke nazaten van Willem van Oranje maar de AIVD wil dit in de doofpot doen, daarom geven ze nu deze man de schuld terwijl hij in werkelijkheid met kids naar een ver land is ontvoerd om daar voor eeuwig opgesloten te wordenWAAR IS BNW ALS JE HET NODIG HEBT!
Omdat ze nog de zoekteams bij elkaar moesten krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
Waarom beginnen ze elke keer pas om 20:00 met zoeken. Uurtje voor dat het donker is?
Wat een amateurs zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat ze nog de zoekteams bij elkaar moesten krijgen.
Want die staan altijd overal op elke straathoek klaar? Ze hadden de avond ervoor ook al in Doorn gezocht, en hadden dus een stukje te reizen. Bovendien kwam de melding niet eerder.quote:
Lijkt me toch dat je dat wel mag verwachten van fulltime profs. Melding kwam rond half 2 in de middag, Ze begonnen pas 20:00 met zoeken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want die staan altijd overal op elke straathoek klaar? Ze hadden de avond ervoor ook al in Doorn gezocht, bovendien kwam de melding niet eerder.
Ben 6 jaar lang iedere dag langs die pomp gefietst, de weg waar die op ligt wordt al ongeveer een half jaar aan gewerkt en is idd lastig te bereiken en op de snelweg niet aangegeven... Hoe het met navigatie zit weet ik niet, maar ik weet wel dat, als je vanuit het noorden komt en nog vóórdat je over de fly-over bij Kerensheide gaat (richting de pomp in Neerbeek dus) meer dan genoeg tankstations op de snelweg liggen/aangegeven zijn....quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
ze kunnen ook achtergelaten zijn in een vakantiewoning met een grote hoeveelheid nintendo en chips en cola. Zou dan wel even kunnen duren voordat jongetjes van die leeftijd gaan piepen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
als je snode plannen hebt zou het kiezen voor een onbemande, rustige en onbekende pomp geen toeval kunnen zijn iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 04:11 schreef Marrije het volgende:
Hoe hij daar is uitgekomen, door van tevoren of terplekke op zn iphone onbemande pompen op te zoeken via google?
ik zou me even verdiepen in de zoekteams die ze gebruiken. Het zijn niet zo maar zoekteams. Maar teams die onder leiding staan van een speciale eenheid van het leger. Een eenheid die gespecialiseerd is in de kleinste oneffenheid vinden in een terrein. Bv een voetafdruk.quote:
Of hij wilde gewoon goedkoop tanken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je snode plannen hebt zou het kiezen voor een onbemande, rustige en onbekende pomp geen toeval kunnen zijn idd
Of het was iemand die gewoon de goedkoopste pomp in een regio zoekt, directlease heeft daar een geweldige app voor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je snode plannen hebt zou het kiezen voor een onbemande, rustige en onbekende pomp geen toeval kunnen zijn idd
Exactquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het was iemand die gewoon de goedkoopste pomp in een regio zoekt, directlease heeft daar een geweldige app voor.
Geven navigatiesystemen eigenlijk omleidingen aan? Het is nogal een klus om van de Tinq naar Elsloo te rijden als de Mauritslaan open ligt en je de omgeving verder niet kent. Als hij er nooit eerder is geweest, is het een ongewone keuze (de A2 nemen, tanken bij Vossendal en dan de afrit pakken en het bos in lijkt logischer).quote:Op donderdag 9 mei 2013 03:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ben 6 jaar lang iedere dag langs die pomp gefietst, de weg waar die op ligt wordt al ongeveer een half jaar aan gewerkt
Dat is het rare, ja, genoeg andere opties die gemakkelijker bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
als de prijsverschillen nog kloppen met die van maandag dan zijn de 2 groene stippen links zelfs nog goedkoper.
dat vroeg ik me ook af. Als ze een afscheidsbrief hebben gevonden alee, maar die hadden ze dinsdagochtend toch nog niet (en of dat nu wel zo is is ook nog niet bevestigd).quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:17 schreef Probability het volgende:
Hoe weten ze eigenlijk dat het zelfmoord is?
Ja, misschien hebben die kinderen hun vader wel vermoord en gedaan alsof het zelfmoord was en zijn het land uit gevlucht! (hadden weer die al?)quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:17 schreef Probability het volgende:
Hoe weten ze eigenlijk dat het zelfmoord is?
Nee, je kunt gewoon tanken met je pinpas. En hij heeft ook betaald met zn pinpas bij die pomp.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:24 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Dat is het rare, ja, genoeg andere opties die gemakkelijker bereikbaar zijn.
Of heb je voor Tinq een speciaal pasje nodig en ben je dus gebonden aan Tinqs?
Als het waar is dat die man grote gokschulden had dan kan het wel eens zo zijn dat iemand geld kwam ophalen. Dat kan uit de hand gelopen zijn of wat dan ook, mischien opgehangen door wat andere mannen. Maar eerst die broertjes uit de weg geruimd. Maar dat is niet logisch inderdaad, die vader is alleen met de zoontjes in de auto bij die pomp gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, misschien hebben die kinderen hun vader wel vermoord en gedaan alsof het zelfmoord was en zijn het land uit gevlucht! (hadden weer die al?)
Ff serieus, vader heeft zich opgehangen. En ik hoop dat die kinderen snel gevonden worden, heb een knop in mijn maag voor die arme moeder.
Ah, dank je. Ik vroeg me af of het per se een Tinq moest zijn. Het bizarre is namelijk dat de bewuste Tinq vanaf dinsdagmorgen alleen nog via een omleiding bereikbaar was vanwege werkzaamheden, dus misschien hebben er op maandagavond al hekken en zo gestaan. Je moet dus je best doen er te komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je kunt gewoon tanken met je pinpas. En hij heeft ook betaald met zn pinpas bij die pomp.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:30 schreef Marrije het volgende:
Dat kan uit de hand gelopen zijn of wat dan ook, mischien opgehangen door wat andere mannen.
stond gisteren in een reactie op het nieuwsbericht op nu.nlquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:42 schreef Leandra het volgende:
Waar komen die grote gokschulden ineens vandaan?
Waar heb je vandaan dat hij gokschulden had?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het waar is dat die man grote gokschulden had dan kan het wel eens zo zijn dat iemand geld kwam ophalen. Dat kan uit de hand gelopen zijn of wat dan ook, mischien opgehangen door wat andere mannen. Maar eerst die broertjes uit de weg geruimd. Maar dat is niet logisch inderdaad, die vader is alleen met de zoontjes in de auto bij die pomp gezien.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zei, als het waar is....quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef Copycat het volgende:
Reacties op nu.nl ... Altijd betrouwbaar. Wordt Demmink er daar al mee in verband gebracht?
Als hij door anderen zou zijn opgehangen zou men daar achter zijn hoor, denk je dat ze geen onderzoek doen als ze iemand aan een boom hangend vinden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja wat ver gezocht he
Maar je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat.
Dan hebben die kinderen nu vast ook al iets gezien op tv, of een deur of raam open gedaan om er uit te gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:47 schreef Leandra het volgende:
Hij zal z'n kinderen toch niet in een vakantiehuisje hebben ondergebracht en vervolgens teruggegaan zijn naar Doorn voor een afspraak (die uit de hand liep)?
precies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als hij door anderen zou zijn opgehangen zou men daar achter zijn hoor, denk je dat ze geen onderzoek doen als ze iemand aan een boom hangend vinden?
Ze moeten alle andere scenario's uitsluiten voor je van zelfmoord kunt spreken.
precies en zo hebben we al een topic volquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:48 schreef Copycat het volgende:
Als het waar is, kan hij misschien ook wel zijn kinderen hebben verkocht en door schuldgevoel overmand zichzelf van het leven hebben beroofd ...
in vakantieshuisjes wordt ook gezocht in die omgeving (las ik gisteren op de twitter van politie utrecht)quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:47 schreef Leandra het volgende:
Hij zal z'n kinderen toch niet in een vakantiehuisje hebben ondergebracht en vervolgens teruggegaan zijn naar Doorn voor een afspraak (die uit de hand liep)?
Zullen ze vast al naar hebben gekeken. Denk toch dat als er veel meer brandstof zou zijn verreden dat ze zich ook op andere plaatsen zouden concentreren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:07 schreef Leandra het volgende:
Hoe ver zou hij na het tanken nog kunnen hebben gereden? Zowel op basis van de tijdstippen als op basis van het aantal liter wat er nog in z'n tank zit (mits volgetankt)?
Alsof geld nu iets uit maakt.... Al steken ze er miljoenen in, mij zal het geen fuck schelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vraag me af wat ze gaan doen als ze ook hier niks vinden...
Dan kunnen ze overal wel zijn... Zouden ze dan nog zo'n grote zoekactie op touw zetten? Dit kost natuurlijk ook handen vol geld.
Als er van andere plaatsen geen tips zijn gekomen dan hebben ze geen reden om op een bepaalde locatie te zoeken.... als er tussen het tanken en Doorn nog 500 km is gereden dan kunnen ze wel in Noord-Frankrijk zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zullen ze vast al naar hebben gekeken. Denk toch dat als er veel meer brandstof zou zijn verreden dat ze zich ook op andere plaatsen zouden concentreren.
Pff ja... Of de Ardennen, Luxemburg, Duitsland....quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er van andere plaatsen geen tips zijn gekomen dan hebben ze geen reden om op een bepaalde locatie te zoeken.... als er tussen het tanken en Doorn nog 500 km is gereden dan kunnen ze wel in Noord-Frankrijk zijn
Ik neem aan dat dit sarcastisch is bedoeld?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef roos94 het volgende:
Waar zijn al die paragnosten nou? Die gasten van het zesde zintuig? Ze voelen toch alles aan en weten alles, waarom helpen ze dan nooit als het erop aankomt maar pas als de persoon overleden is?
Ik had al wel een reactie verwacht eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef roos94 het volgende:
Waar zijn al die paragnosten nou? Die gasten van het zesde zintuig? Ze voelen toch alles aan en weten alles, waarom helpen ze dan nooit als het erop aankomt maar pas als de persoon overleden is?
nee, tenzij ze nog nieuwe beelden vinden (videaobeelden waar de auto bijvoorbeeld op gezien is)quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er van andere plaatsen geen tips zijn gekomen dan hebben ze geen reden om op een bepaalde locatie te zoeken.... als er tussen het tanken en Doorn nog 500 km is gereden dan kunnen ze wel in Noord-Frankrijk zijn
de vader is ergens maandagnacht/dinsdagochted vroeg wel weer richting Doorn gereden. Denk eerder dat er meer landinwaarts moet worden gezocht. Ik weet niet hoe lang het rijden was en wat de tijd van overlijden was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Pff ja... Of de Ardennen, Luxemburg, Duitsland....
Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid, de familie moet door een hel gaan nu zeg.
Ik las dat de Politie de reis van de vader blijft uitzoeken om zo ook andere locaties te kunnen achterhalenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
de vader is ergens maandagnacht/dinsdagochted vroeg wel weer richting Doorn gereden. Denk eerder dat er meer landinwaarts moet worden gezocht. Ik weet niet hoe lang het rijden was en wat de tijd van overlijden was.
Neerbeek - Doorn is zo'n 175 km.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
de vader is ergens maandagnacht/dinsdagochted vroeg wel weer richting Doorn gereden. Denk eerder dat er meer landinwaarts moet worden gezocht. Ik weet niet hoe lang het rijden was en wat de tijd van overlijden was.
Ja, maar misschien dat het meer tijd kost als je dat van andere landen ook moet opvragen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Neem aan dat ze dan meer camerabeelden van de auto moeten vinden, op snelwegen wordt toch ook veel gefilmd?
Ik heb er weinig verstand van, maar je zou verwachten dat dat toch heel snel kan... Dit soort dingen zijn zo geautomatiseerd dat dat gewoon zou moeten lukken. Elk uur is een uur teveel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar misschien dat het meer tijd kost als je dat van andere landen ook moet opvragen?
Ja, maar er is een verschil tussen wat kan en wat mag, zeker als er privacygevoelige zaken meespelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van, maar je zou verwachten dat dat toch heel snel kan... Dit soort dingen zijn zo geautomatiseerd dat dat gewoon zou moeten lukken. Elk uur is een uur teveel.
quote:11.14 Speciale militairen bij zoektocht gebruiken opsporingstechnieken naar bermbommen uit Afghanistan. Letten op afwijkingen in begroeiing.
10.50 Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: In dit gebied is niemand terug te vinden.
Of dat ook geldt voor camerabeelden van snelwegen betwijfel ik, maar het zou inderdaad kunnen. Ik ken al die regels nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen wat kan en wat mag, zeker als er privacygevoelige zaken meespelen.
Aldus de Telegraafquote:Het Amber Alert dat in de nacht van dinsdag op woensdag en woensdagmorgen voor de kinderen werd uitgestuurd, wordt vandaag ingetrokken. Het alarmeringssysteem, dat erop is gericht om zoveel mogelijk mensen bij een vermissing op de uitkijk te zetten, heeft zijn werk gedaan . Miljoenen Nederlanders zijn van de kindervermissing op de hoogte en ook bij Belgen en Duitsers in de grensstreek is de zaak door een Europees Amber Alert bekend.
Mwah, dat is toch een beetje overdreven. Het is nu niet bepaald een enorm ondoordringbaar woud. Zeker zoekteams met ervaring moeten het wel kunnen uitkammen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef Olga het volgende:
10.50 Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: In dit gebied is niemand terug te vinden.
Dat idee begin ik ook te krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Mangostine het volgende:
Maar hoe langer dit duurt, hoe meer ik toch het idee krijg dat ze op de verkeerde plek zoeken...
Ik ben er ook doodsbang voor dat dit me gebeurt... Hoeft niet perse te betekenen dat ik er rekening mee hou...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vreemd, de moeder zegt op facebook dat ze er altijd al bang voor was dat dit zou gebeuren.
Die vader heeft dus echt een hele zieke twist in zijn hoofd gehad om zijn ex bewust met zo'n hel achter te laten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee begin ik ook te krijgen.
Waarbij het verdrietige is dat je dan dus echt niet meer weet waar je wel moet zoeken, dat kan immers overal tussen Luxemburg en Doorn zijn, of tussen Luxemburg en Groningen eigenlijk
Misschien dat daarom het amber alert is ingetrokken? Ze zeggen dat het doel is bereikt, maar dit kan best meespelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Die vader heeft dus echt een hele zieke twist in zijn hoofd gehad om zijn ex bewust met zo'n hel achter te laten.
Ik bedenk me dat als ze weten hoeveel hij heeft getankt, en hoeveel er nog in de tank van de gevonden auto zat. Dan moeten ze in elk geval kunnen berekenen hoeveel km hij ongeveer heeft gereden. Dan komt daar wel een soort van straal uit, dat is dan je zoekgebied.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Als hij ze toch gedood heeft heeft het laten zoeken geen toegevoegde waarde natuurlijk
Nou ja, als het vanuit een rancune is denk ik wel. Ultieme wraak denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Even vanuit een 'kronkel' denkend. Gezien het feit dat hij ze echt laat zoeken naar de jongens heb ik nog een beetje hoop dat hij ze toch niets heeft aangedaan, maar alleen hun moeder heel erg in de zorgen wil duwen. Als hij ze toch gedood heeft heeft het laten zoeken geen toegevoegde waarde natuurlijk... Misschien zitten ze ergens in de ardennen in zo'n berghut opgesloten ofzo...
Dit....quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Even vanuit een 'kronkel' denkend. Gezien het feit dat hij ze echt laat zoeken naar de jongens heb ik nog een beetje hoop dat hij ze toch niets heeft aangedaan, maar alleen hun moeder heel erg in de zorgen wil duwen. Als hij ze toch gedood heeft heeft het laten zoeken geen toegevoegde waarde natuurlijk... Misschien zitten ze ergens in de ardennen in zo'n berghut opgesloten ofzo...
Zat ik ook aan te denken, in een schuurtje oid achtergelaten, zonder tv en ramen die goed open kunnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Tenzij hij het heel goed voorbereid had, en hij het gat niet meer hoefde te graven omdat hij dat al eerder gedaan had.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, in een schuurtje oid achtergelaten, zonder tv en ramen die goed open kunnen.
Want als hij savonds om 22 uur nog heeft getankt, dan wordt het al wat donker... Dan kan ik het me gewoon niet voorstellen dat je twee jongens meeneemt het bos in, ze daar ombrengt (en begraaft??) en dan zelf 175 km verderop aan een boom gaat hangen.
Als het puur en alleen om de prijs gaat kan je beter even via de A76 de grens over huppen en in Maasmechelen tanken, scheelt toch al gauw 15 cent per liter.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Die groene stip in het midden is de Tinq in Neerbeek, het is dus niet de enige goedkope pomp in de omgeving, en als de prijsverschillen nog kloppen met die van maandag dan zijn de 2 groene stippen links zelfs nog goedkoper.
Ja een andere volgorde wordt vrij moeilijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze niet meer levend gevonden worden... Ik hoop het wel natuurlijk maar ik vermoed dat hun vader eerst de kinderen heeft omgebracht (begraven?) en toen een einde aan zijn eigen leven heeft gemaakt.
Dat is 'm dan goed gelukt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij hij het heel goed voorbereid had, en hij het gat niet meer hoefde te graven omdat hij dat al eerder gedaan had.
Maar met zo'n voorbereiding zou je niet verwachten dat hij dan in Limburg zou gaan tanken, tenzij dat een afleidingsmanoeuvre was.
Als je van de afrit af komt om te tanken, is dit station wel logisch gekozen. Maar van daaruit rij je dus ook weer zo de snelweg op, richting Heerlen of België.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Die groene stip in het midden is de Tinq in Neerbeek, het is dus niet de enige goedkope pomp in de omgeving, en als de prijsverschillen nog kloppen met die van maandag dan zijn de 2 groene stippen links zelfs nog goedkoper.
Soms...quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja een andere volgorde wordt vrij moeilijk.
Nee dan zouden ze al wel zijn gevonden denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:24 schreef Doutzen het volgende:
Ik denk eerder dat de kinderen zich in een bungalow/vakantiehuisje bevinden dan in een bos.
Dan waren ze 2 dagen geleden al gevonden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:24 schreef Doutzen het volgende:
Ik denk eerder dat de kinderen zich in een bungalow/vakantiehuisje bevinden dan in een bos.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dan zouden ze al wel zijn gevonden denk ik.
Tja, beneden de grote rivieren, hè, daar hebben ze altijd moeite mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:27 schreef Tocadisco het volgende:
Er is nog niks gevonden in het 'Bulderbos', aldus de NOS.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja een andere volgorde wordt vrij moeilijk.
Foto van vader is niet bekend gemaakt volgens mij dus het zou best wel eens kunnen. Heb al een aantal keren een vakantiehuisje gehuurd zonder mij te legitimeren en cash betalen volstond.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dan zouden ze al wel zijn gevonden denk ik.
Jawel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:31 schreef Doutzen het volgende:
Foto van vader is niet bekend gemaakt volgens mij
link?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:32 schreef senesta het volgende:
Er is wel een foto van vader rond gegaan toch?
Die foto komt niet vaak voorbij als ik google naar die vader. Ik volg het nieuws al dagen en die foto is nieuw voor mij dus ik kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef Messina het volgende:
[..]
NWS / Twee kinderen dode man vermist #2
https://www.google.nl/sea(...)yLUaeNPJTz0gXsg4GgDgquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:36 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Die foto komt niet vaak voorbij als ik google naar die vader. Ik volg het nieuws al dagen en die foto is nieuw voor mij dus ik kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben.
Ik heb die foto zelfs op het NOS journaal gezien hoor. Inclusief foto's van de kinderen en zijn Hyundai Getz.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:36 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Die foto komt niet vaak voorbij als ik google naar die vader. Ik volg het nieuws al dagen en die foto is nieuw voor mij dus ik kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben.
Daar heb ik ook over zitten denken, ik heb ergens gelezen dat hij wellicht vroeger in die buurt gewoond heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Als je van de afrit af komt om te tanken, is dit station wel logisch gekozen. Maar van daaruit rij je dus ook weer zo de snelweg op, richting Heerlen of België.
Ik kan niet volgen waarom hij naar het Bunderbos zou rijden... Of hij zou de omgeving al moeten kennen. Je rijdt er niet rechtstreeks naartoe.
Dat je ex je kinderen ombrengt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er ook doodsbang voor dat dit me gebeurt... Hoeft niet perse te betekenen dat ik er rekening mee hou...
Dat zegt ze toch helemaal niet...quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat je ex je kinderen ombrengt?
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:11 schreef Leandra het volgende:
Overigens is het toch nog redelijk apart dat de kinderen de achternaam van de moeder hebben.
Het is idd mogelijk, maar meestal wordt er toch voor de achternaam van de vader gekozen.
Nee, dat ik m'n kinderen overleef.... Zij zet het ook min of meer algemeen neer, dat ze er altijd bang voor is geweest dat zoiets zou gebeuren. Geen melding van wat dat 'zoiets' dan is...quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat je ex je kinderen ombrengt?
Hij had ze pas opgehaald bij de moeder. De dag voor hij zich heeft verhangen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef senesta het volgende:
Is er ergens ook gezegd vanaf wanneer de kinderen bij hem waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |