Ik woon 100 meter van het bos af en ben zelf nog niet gaan kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou ik niet direct van uitgaan, mensen komen er net zo makkelijk naartoe om te kijken, ook mensen die er niet wonen.
Hier in dit topic ben je net zo goed ramptoerist. Je volgt het hele gebeuren uit interesse. Zolang je de hulpdiensten daar niet in de weg loopt maakt het weinig uit of je daar nou fysiek gaat kijken of urenlang in topics gaat lopen kwetteren en speculeren. De meeste hier zouden ook wel even een kijkje gaan nemen lijkt me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is ook wel, maar ik vind het zo stom dat je daar op zo'n heuvel maar zit te zitten.. Thuis kun je het ook volgen. Ik hou niet zo van ramptoeristen.
stond volgens mij op de telegraaf, de enige die dat ook meldquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Wilskracht het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen is een concrete afscheidsboodschap van de vader aangetroffen. De politie wil dat niet bevestigen. “Wij hebben een tip binnengekregen op grond waarvan we nu zoeken.”
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wordt vermeld dat zoektocht gestaakt wordt ?
Ja dus,
tot op heden niks gevonden, morgen gaan ze verder met zoeken
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ja dus,
toch wel, ivm invallende duisternis en aard van de omgeving.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.
hoezo niet? je ziet niks meer in een donker bosquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.
Ze hebben een schoen gevonden aan het rand van het bos.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ja dus,
maar dan zie je toch een heel stuk minder dan met gewoon daglicht, en vooral subtiele veranderingen als voetstappen enzo mis je dan denk ik...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef TLC het volgende:
Dat vat ik ook niet helemaal dat ze stoppen omdat het te donker, ze kunnen toch met nachtkijkers of zo werken ?
is al vermeld dat de spullen die zijn gevonden niet van de kinderen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ze hebben een schoen gevonden aan het rand van het bos.
Ik hoop dat mijn vrees niet bewaarwoord wordt maar ik vrees het ergste
Ze zullen de grond wel goed moeten bekijken waar gegraven is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef TLC het volgende:
Dat vat ik ook niet helemaal dat ze stoppen omdat het te donker, ze kunnen toch met nachtkijkers of zo werken ?
Raar als er overal gemeld word dat ze staken?twitter:BerithHVNL twitterde op woensdag 08-05-2013 om 22:01:46Politie heeft net besloten vannacht door te gaan met zoeken in het Bunderbos. Tot nu toe geen aanwijzingen. #hvnl#zoektocht#vermissing reageer retweet
Dat niet alleen, het is buiten de paden ook vrij lastig lopen in het donker, en al afgezien van het risico dat mensen daardoor vallen, is het risico dat je daardoor eventuele sporen mist of vernietigt veel groter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze zullen de grond wel goed moeten bekijken waar gegraven is.
Dat lukt beter bij daglicht.
Blijkbaar zijn ze van gedachte veranderdquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef webb2012 het volgende:
Raar als er overal gemeld word dat ze staken?twitter:BerithHVNL twitterde op woensdag 08-05-2013 om 22:01:46Politie heeft net besloten vannacht door te gaan met zoeken in het Bunderbos. Tot nu toe geen aanwijzingen. #hvnl#zoektocht#vermissing reageer retweet
Bronquote:Julian en Ruben groot op schermen België en Duitsland
8-5-13 - 22:08 bron: Amber Alert
Informatiescherm in Dortmund van Initiative Vermisste Kinder © Amber Alert.
Nadat afgelopen nacht een Amber Alert uitgegeven werd om de vermissing van Julian en Ruben uit Zeist zijn de twee broers ook groot te zien op reclameschermen in Duitsland en België. De oproep om uit te kijken naar de twee jongens van 9 en 7 jaar oud staat onder meer op schermen in het Duitse Noordrijn-Westfalen en Belgisch Limburg.
Led's do it scherm bij het gemeentehuis in Lanaken, België © Amber Alert.
Het Amber Alert werd ook in Duitsland en België uitgegeven omdat de vader van jongens nog gesignaleerd was in het Limburgse Neerbeek. Deze plaats ligt vlakbij de grens van zowel België als Duitsland.
Onlangs ging AMBER Alert Europe van start. Dit is een Europees initiatief dat streeft naar een web van AMBER Alert-systemen in Europa. Dit AMBER Alert voor Julian en Ruben is het eerste dat ook over de grens overal te zien is, van reclameschermen tot Apps, Facebookpagina's en op TV en radio.
Misschien hebben ze pas laat de tip gekregen aan de hand waarvan ze nu op zoek zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Messina het volgende:
Superhandig dan om rond 20:00 uur te beginnen.
Politieutrecht meld ook dat er gestaakt wordt met zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze van gedachte veranderd
Omdat ze niet eerder aanleiding hadden om daar te zoeken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zoeken ze dan in vredesnaam niet overdag? Als het nu te donker is...
ja wat denk je nou zelf, dat ze vanochtend om 07:00 al een tip hebben gehad maar dat ze dachten van "ajoh we moeten nog flitsen, we moeten nog foutparkeerders wegslepen, we hebben het ZOOO DRUK, die jochies wachten wel even tot vanavond!!"?! ze hebben daar echt wel hun redenen voor hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Messina het volgende:
Superhandig dan om rond 20:00 uur te beginnen.
Ze moesten sowieso wachten op die speciale legereenheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zoeken ze dan in vredesnaam niet overdag? Als het nu te donker is...
Ik denk het ook ja..... je moet het ook maar kunnen, 2 jongens doodmaken en verstoppen (?).quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik denk dat hij ze heeft omgebracht, voordat hij de hand aan zichzelf sloeg.
Als hij wilde dat ze zouden blijven leven had hij ze wel bij de moeder of familie gebracht. Als hij ze zomaar aan hun lot had overgelaten waren ze nu vast al terecht omdat ze heel wrs zouden aanbellen bij iemand met het verhaal dat ze zijn achtergelaten.
Die zijn er toch allang!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze moesten sowieso wachten op die speciale legereenheid.
die rijden max 80 op de snelweg, dus hebben ruim 2u nodig gehad om er te komen volgens mij
die zijn er vanaf 20:00quote:
Vanwege de duisternis en de dichte bebossing kan er 's nachts niet verder gezocht worden. Ook schijnwerpers kunnen het gebied niet voldoende bijlichten. Dat kon in het bosgebied bij Doorn wel. Militairen en agenten doorzochten dat bos in de nacht van dinsdag op woensdag, nadat daar het lichaam van de vader was gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Raar dat er gestaakt wordt, gisteren zochten ze wel tot lang na zonsondergang .
hee dat is wel een goede vraag ja, over die auto heb ik niets gehoord verderquote:
ja is gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
hee dat is wel een goede vraag ja, over die auto heb ik niets gehoord verder
Je bent je ook bewust van het feit dat er maar een beperkt aantal experts op het gebied van dit soort zoektochten is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Het was toch al even bekend dat ze daar gingen zoeken?
die auto is terug gevonden in doorn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als die auto niet gevonden is... hoe kom je af van een auto?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
samequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zit me serieus af te vragen wat die vader in Limburg te zoeken had.
Ze zouden op vakantie naar België gaan dacht ik, misschien dat ze op de terugreis waren?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien wist hij van gekkigheid niet wat te doen, je weet ook niet in wat voor persoonlijke situatie hij zat. Aangezien ze bij Jeugdzorg liepen kan het zo zijn dat hij wellicht met de kids de grens over wilde, maar zich later bedacht heeft?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ze zouden op vakantie naar België gaan dacht ik, misschien dat ze op de terugreis waren?
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
Zo ff journaal op 3 kijken, daarin komt uitleg waarom ze stoppen e.d.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Misschien wist hij van gekkigheid niet wat te doen, je weet ook niet in wat voor persoonlijke situatie hij zat. Aangezien ze bij Jeugdzorg liepen kan het zo zijn dat hij wellicht met de kids de grens over wilde, maar zich later bedacht heeft?
Zo kun je uiteraard van alles bedenken, maar laten we het onderzoek maar afwachten
wist niet dat ze op vakantie gingen excuses dus voor mijn beredenering;)quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.
Ja, of hij was het al een tijdje van plan ofzo, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.
dat is nog het meest vreemde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
2 zou wel een bijzondere wending zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is nog het meest vreemde.
Hij haalt zn kinderen op voor een korte vakantie.
Rijdt naar limburg, vervolgens weer terug naar Doorn om zelfmoord te plegen.
Het is allemaal wel heel raar. Kan vanalles gebeurd zijn mogelijke scenarios:
- Kinderen afgegeven aan kenissen of familie. Vervolgens naar Doorn rijden voor zelfmoord om daar te laten zoeken en af te leiden van de plek waar ze zitten.
- Er is iets met de kinderen gebeurd, een ongeluk ofzo, niet overleefd. Vader overstuur terug, durft niet te vertellen en pleegt zelfmoord
- Vader rijdt naar willekeurige plek, beroofd de kinderen van hun leven, rijdt terug naar Doorn voor zelfmoord. Met als zelfde reden om de politie enzo eerst op een verkeerde plek te laten zoeken.
Het feit dat hij (schijnbaar) zijn 2 kinderen dumpt in Limburg en zelfmoord pleegt in Doorn snap ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, of hij was het al een tijdje van plan ofzo, dat kan natuurlijk ook.
het zijn dan ook zo maar 3 willekeurige scenarios die bij mij voorbijschietenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
2 zou wel een bijzondere wending zijn
Nouja die kinderen zijn nog niet gevonden he, misschien zijn die ook wel in Doorn ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het feit dat hij (schijnbaar) zijn 2 kinderen dumpt in Limburg en zelfmoord pleegt in Doorn snap ik niet.
Bij optie 1 zouden die kennissen en familie toch al wel gereageerd hebben denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is nog het meest vreemde.
Hij haalt zn kinderen op voor een korte vakantie.
Rijdt naar limburg, vervolgens weer terug naar Doorn om zelfmoord te plegen.
Het is allemaal wel heel raar. Kan vanalles gebeurd zijn mogelijke scenarios:
- Kinderen afgegeven aan kenissen of familie. Vervolgens naar Doorn rijden voor zelfmoord om daar te laten zoeken en af te leiden van de plek waar ze zitten.
- Er is iets met de kinderen gebeurd, een ongeluk ofzo, niet overleefd. Vader overstuur terug, durft niet te vertellen en pleegt zelfmoord
- Vader rijdt naar willekeurige plek, beroofd de kinderen van hun leven, rijdt terug naar Doorn voor zelfmoord. Met als zelfde reden om de politie enzo eerst op een verkeerde plek te laten zoeken.
Wedden dat die pomp gewoon op de TomTom staat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ik weet het greys. Ze zijn alle 3 miss wat ver gezocht.
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is. Die pomp staat volgend een buurtbewoner ook nergens aan gegeven.
Weer een vreemde puzzelstukje in deze zaak
Niet op TomTom te vinden. Wel gewoon online.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wedden dat die pomp gewoon op de TomTom staat.
Onbemand en achteraf, echt zo'n tankstationnetje die hij al wist te vindenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is.
Nou, ik kan er gewoon heen navigeren (TomTom) inclusief telefoonnummer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet op TomTom te vinden. Wel gewoon online.
De ontstane suggestie gaat zelfs de die-hard BMWer te furrrquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is. Die pomp staat volgend een buurtbewoner ook nergens aan gegeven.
Die van mij vond 'm niet vanmiddag, maar dan zal ik wel wat fout hebben gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, ik kan er gewoon heen navigeren (TomTom) inclusief telefoonnummer.
Ja aliensquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Nog 1 optie man laten kinderen achter.
Iemand neemt de zorg voor de kinderen op zich maar wil de kinderen voor zichzelf houden. (ontvoerd)
nee een vrouw die geen kinderen kan krijgen.quote:
Ja of de man pleegt zelfmoord, laat de kinderen in de auto achter zodat ze wel gevonden worden, maar net toevallig komt er een pedofiel langs die de kinderen ziet en meeneemt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Nog 1 optie man laten kinderen achter.
Iemand neemt de zorg voor de kinderen op zich maar wil de kinderen voor zichzelf houden. (ontvoerd)
Een ongeluk werd ook genoemd ligt ook niet voor de hand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja of de man pleegt zelfmoord, laat de kinderen in de auto achter zodat ze wel gevonden worden, maar net toevallig komt er een pedofiel langs die de kinderen ziet en meeneemt.
en zo kun je nog wel tien miljard dingen bedenken
Of dat de man in het bos een kloon is die in het geheim door de overheid is gemaakt; deze kinderen zijn de eigenlijke nazaten van Willem van Oranje maar de AIVD wil dit in de doofpot doen, daarom geven ze nu deze man de schuld terwijl hij in werkelijkheid met kids naar een ver land is ontvoerd om daar voor eeuwig opgesloten te wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
Niemand die oppert dat de kids een huis voor zichzelf hebben gekocht?
quote:Schoentje gevonden bij Bunderbos
Aan de rand van het Bunderbos, vlak buiten het zoekgebied van de politie, is woensdagavond een schoentje gevonden.
De kans bestaat dat het afkomstig is van een van de twee vermiste broertjes Julian en Ruben uit Zeist. Dat wordt nog door de politie onderzocht. Het schoentje werd aan het begin van de zoakactie ontdekt.
De twee jongens zijn sinds maandag vermist. Maandagavond waren ze met hun vader nog in Neerbeek, dinsdagochtend pleegde de man in Doorn zelfmoord. Sindsdien ontbreekt van de jongens ieder spoor.
Aanleiding voor de zoektocht is een tip die binnenkwam naar aanleiding van de media-aandacht voor de vermissing.
Bron: http://www.l1.nl/nieuws/214429-schoentje-gevonden-bij-bunderbos
Onwaarschijnlijk. Geen enkele bank durft zich daar aan te wagen. Zulke jonge kids kunnen nooit een tof stabiel inkomen hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
Och, met de huizenprijzen van tegenwoordig koop je voor vijf weken zakgeld, drie knikkers en een paar dropjes al een heel leuk huis.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Geen enkele bank durft zich daar aan te wagen. Zulke jonge kids kunnen nooit een tof stabiel inkomen hebben.
Ah, niet meegekregen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was al bevestigd dat dat niet van een van die jochies was.
Een paar deuren verderop, laat het hier gewoon ontopic blijvenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Of dat de man in het bos een kloon is die in het geheim door de overheid is gemaakt; deze kinderen zijn de eigenlijke nazaten van Willem van Oranje maar de AIVD wil dit in de doofpot doen, daarom geven ze nu deze man de schuld terwijl hij in werkelijkheid met kids naar een ver land is ontvoerd om daar voor eeuwig opgesloten te wordenWAAR IS BNW ALS JE HET NODIG HEBT!
Omdat ze nog de zoekteams bij elkaar moesten krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
Waarom beginnen ze elke keer pas om 20:00 met zoeken. Uurtje voor dat het donker is?
Wat een amateurs zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat ze nog de zoekteams bij elkaar moesten krijgen.
Want die staan altijd overal op elke straathoek klaar? Ze hadden de avond ervoor ook al in Doorn gezocht, en hadden dus een stukje te reizen. Bovendien kwam de melding niet eerder.quote:
Lijkt me toch dat je dat wel mag verwachten van fulltime profs. Melding kwam rond half 2 in de middag, Ze begonnen pas 20:00 met zoeken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want die staan altijd overal op elke straathoek klaar? Ze hadden de avond ervoor ook al in Doorn gezocht, bovendien kwam de melding niet eerder.
Ben 6 jaar lang iedere dag langs die pomp gefietst, de weg waar die op ligt wordt al ongeveer een half jaar aan gewerkt en is idd lastig te bereiken en op de snelweg niet aangegeven... Hoe het met navigatie zit weet ik niet, maar ik weet wel dat, als je vanuit het noorden komt en nog vóórdat je over de fly-over bij Kerensheide gaat (richting de pomp in Neerbeek dus) meer dan genoeg tankstations op de snelweg liggen/aangegeven zijn....quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
ze kunnen ook achtergelaten zijn in een vakantiewoning met een grote hoeveelheid nintendo en chips en cola. Zou dan wel even kunnen duren voordat jongetjes van die leeftijd gaan piepen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
als je snode plannen hebt zou het kiezen voor een onbemande, rustige en onbekende pomp geen toeval kunnen zijn iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 04:11 schreef Marrije het volgende:
Hoe hij daar is uitgekomen, door van tevoren of terplekke op zn iphone onbemande pompen op te zoeken via google?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |