Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
k ken het gebied niet dus ik geloof het gelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zit de tweets bij nu.nl in de gaten te houden, daar werd het zojuist vermeld dat het moeijlijk doordringbaar is
Liveblog RTV Utrecht.quote:20.30 Omroep L1 meldt dat de politie spullen onderzoekt die aan de rand van het Bunderbos zijn gevonden.
Ja, gebeurt nooit wat daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Olga het volgende:
De ramptoeristen zijn er wel in vele getalen aanwezig zo te lezen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
Op twitter bij nu.nl:
marcsatijn
Politie heeft aanwijzingen dat de kinderen zich in het bos bevinden. Dit betekent dat er weinig goede hoop is. #Bunderbos
had via vervolg topic gedaan.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 @ 19:36 schreef Lucash88 het volgende:
Hoor net dat ze dood gevonden zijn.. TriestRIP
om 19:36 al? lijkt me nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Op de FP een reactie dat de kinder gevonden zijn; dood.
[..]
-nvm-quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Op de FP een reactie dat de kinder gevonden zijn; dood.
[..]
Ik ken het gebied wel en kan dit bevestigen. Veel dichte bebossing en steile hellingen, en na de regen waarschijnlijk veel modder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef Olga het volgende:
[..]
k ken het gebied niet dus ik geloof het gelijk
zou best kunnen, die vader is misschien niet helemaal naar het allermoeilijkste plekje gelopen met die 2 jochies...quote:
ik bedoel meer dat de post die geciteerd wordt om 19:36 uur geplaatst is, dat is 1,5 uur geleden en dan zou politie wel gestopt zijn met zoeken en hebben gemeld dat ze gevonden zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou best kunnen, die vader is misschien niet helemaal naar het allermoeilijkste plekje gelopen met die 2 jochies...
Precies, gewoon een grappenmaker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat de post die geciteerd wordt om 19:36 uur geplaatst is, dat is 1,5 uur geleden en dan zou politie wel gestopt zijn met zoeken en hebben gemeld dat ze gevonden zijn.
Dat is volgens mij onzin, anders waren ze om 20:00 uur echt niet met groot materieel gaan zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat de post die geciteerd wordt om 19:36 uur geplaatst is, dat is 1,5 uur geleden en dan zou politie wel gestopt zijn met zoeken en hebben gemeld dat ze gevonden zijn.
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo ziek om zulke dingen te plaatsenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wel walgelijk om daar grappen over te maken
dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is volgens mij onzin, anders waren ze om 20:00 uur echt niet met groot materieel gaan zoeken
of iemand dacht het gehoord te hebben, plaatst het op twitter, wordt een paar keer geretweet, etc. en zo help je een leugen onbedoeld de wereld in; hoeft niet per se met zieke mensen te maken te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo ziek om zulke dingen te plaatsen
ah zo, ja dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja ok kan ook maar zulke dingen plaats je toch niet zonder dat je daar zelf duidelijkheid over hebt of zeg dan "dat je hebt gehoord of daar of daar gelezen dat ze dood zijn" of iets in die trant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
of iemand dacht het gehoord te hebben, plaatst het op twitter, wordt een paar keer geretweet, etc. en zo help je een leugen onbedoeld de wereld in; hoeft niet per se met zieke mensen te maken te hebben.
Afgelopen weekend goed weer geweest dus ook veel wandelaars geweest, kan vanalles zijn...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah zo, ja dat klopt niet helemaal.
Las ook dat er spullen aan de rand van het bos zijn gevonden.
'Dat zal je leren'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stel dat hij hun meegenomen heeft in de dood. Waarom liet hij geen briefje achter? Hoe kan hij de moeder in zulke onzekerheid laten verkeren?
Hoe?
Die zullen toch al de hele tijd daar aanwezig zijn op zoek naar sporen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
Heb van een kennis gehoord die daar woont dat de jongens gevonden zijn, en de Nfi ter plaatse is..
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef J0ycie88 het volgende:
En het verhaal dat de partner van vader een lange tijd niet bereikbaar was snap ik ook niet helemaal.. Als politie doe je er toch alles aan om in contact te komen?
Mijn inziens niet, als de politie je zoekt in dit geval denk ik niet dat ze wachten tot iemand vanzelf reageert of het zo een beetje op zijn beloop laten. Als dat wel zo is, vind ik dat een schande..quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?
kom eerst met bewijzen voordat je afgaat op wat geruchten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Lijkenwagen is ook al gezien, volgens de kennis.
Dat je op je werk je telefoon niet kunt opnemen kan ik begrijpen, maar dat je dan compleet onbereikbaar zou zijn gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?
Geloof er niks van, dat is wel erg snel. Als ze een lichaam zouden vinden doen ze eerst sporenonderzoek, wat vaak al een hele tijd duurt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om voorbarig conclusies te trekken ofzo, ik zeg alleen wat die kennis zegt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef webb2012 het volgende:
[..]
kom eerst met bewijzen voordat je afgaat op wat geruchten.
je kennis is de enige die dat roept, op Twitter vind ik er niks over dus het lijkt me niet helemaal juistquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om voorbarig conclusies te trekken ofzo, ik zeg alleen wat die kennis zegt.
Zie edit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef webb2012 het volgende:
[..]
kom eerst met bewijzen voordat je afgaat op wat geruchten.
twitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 08-05-2013 om 21:20:58Politie: In Elsloo gevonden schoentje niet van Ruben of Julian uit Zeist. http://t.co/lLSPgUdKt4 reageer retweet
Ja. Bedankt voor je zinvolle bijdrage.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef k_man het volgende:
Waren 300 posts met 'oh wat erg, ik hoop dat ze nog leven' niet voldoende? In dit topic staat ook weer niks zinnigs.
Graag gedaan hoor. Jij ook bedankt voor je attente berichtje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Bedankt voor je zinvolle bijdrage.
Nou, natuurlijk ook doordat hij daar vlakbij nog getankt heeft en de jongens er bij in de auto zaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Gezicht het volgende:
L1:
Zoektocht nog in volle gang. Weten niet wat de zoektocht tot nu toe heeft opgeleverd.
Spullen gevonden in bos, onbekend of dit iets met de zaak te maken heeft.
Hele zoektocht in Bunderbos aan de hand van 1 tip van iemand die iets 'gezien' zou hebben.
als ie ze zomaar uit de auto had gezet waren ze inmiddels wel terecht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Stel je voor zeg, dat ze daar ook niks vinden. Dan zit je als moeder zijnde toch echt helemaal met je handen in het haar.
Dan kan die kerel wel overal in NL of het grensgebied de jongens uit de auto hebben gezet, en wat verder...?
Tjongejonge. Nou dat was wel een ingelaste uitzending waard...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Gezicht het volgende:
L1:
Zoektocht nog in volle gang. Weten niet wat de zoektocht tot nu toe heeft opgeleverd.
Hele zoektocht in Bunderbos aan de hand van 1 tip van iemand die iets 'gezien' zou hebben.
Waar moet je zoeken dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ga niet zitten kijken, zoek potverdorrie mee..
Ja, leuk. Allemaal ondeskundigen die door potentiele sporen stampen. Prima idee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
ik snap ook niet waarom ze zo laat beginnen..
Dat is ook wel, maar ik vind het zo stom dat je daar op zo'n heuvel maar zit te zitten.. Thuis kun je het ook volgen. Ik hou niet zo van ramptoeristen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar moet je zoeken dan?
De politie laat niemand in het terrein denk ik, en zo wel dan zoeken ze toch nog een keer waar anderen al gezocht hebben.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n tip van iemand als FusionFreak gekomen is...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Gezicht het volgende:
L1:
Berg? Ik zie geen berg. Hebben we die in Nederland?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Op die berg ging ik vroeger vaker sleeën.
Interessant zeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Op die berg ging ik vroeger vaker sleeën.
Was geen ingelaste uitzending, standaarduitzending van L1Laat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjongejonge. Nou dat was wel een ingelaste uitzending waard...![]()
Het is natuurlijk allemaal heel vervelend en verontrustend, maar op deze manier word je er eerder een beetje lacherig van.
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
jahquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Berg? Ik zie geen berg. Hebben we die in Nederland?
o, dan is het mijn fout geweest om te roepen extra uitzendingquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Was geen ingelaste uitzending, standaarduitzending van L1Laat.
De mensen die daar op de heuvel zitten toe te kijken.quote:
Hoeveel heb je ervoor gekregen van L1?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o, dan is het mijn fout geweest om te roepen extra uitzending
ik las het in 1 keer haha
500 euro, en natuurlijk een luxe overnachting in een 5 sterren restaurant voor 1 weekquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor gekregen van L1?
Is een dijk van het Julianakanaal maar vroeger was het voor mij een berg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
maar op de foto is idd geen berg maar een heuveltje
Geen helicopters te zien/horen hier...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:47 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik hoor net van een kennis van een vriend van me dat Regillio Tuur ook mee zoekt met nachtkijkers in een Apache.
Silence mode.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Geen helicopters te zien/horen hier...
lees even door de regels doorquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Geen helicopters te zien/horen hier...
Ah zo.quote:
Ramptoeristenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik snap niet wat die mensen daar allemaal hopen te zien?
Normaal gesproken gebeurt er geen zak hier in Elsloo, dit is een groot spektakel dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik snap niet wat die mensen daar allemaal hopen te zien?
voor je het weet zie je iets wat je eigenlijk niet had willen zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Normaal gesproken gebeurt er geen zak hier in Elsloo, dit is een groot spektakel dus.
Daar zou ik niet direct van uitgaan, mensen komen er net zo makkelijk naartoe om te kijken, ook mensen die er niet wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Normaal gesproken gebeurt er geen zak hier in Elsloo, dit is een groot spektakel dus.
Zit dat niet in de inburgeringscursus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef Gezicht het volgende:
Ah zo.Ik heb geen idee wie/wat Regilio Tuur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |