SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 12:15:06 ]
altijd topic kapen hier, lijken wel somaliers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wel, GODVERDOMME![]()
Dacht ik er ooit eens een te maken, krijgen je dit.
Zeta is een hoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
altijd topic kapen hier, lijken wel somaliers.
Moet jij niet aan het werk ofzo?quote:
nog een half uur pauze hoezo? U hatin?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moet jij niet aan het werk ofzo?
Nog een half uur? Wil ik ook wel bij tandarts werken dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nog een half uur pauze hoezo? U hatin?
haha superlange pauze ja. Een uur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nog een half uur? Wil ik ook wel bij tandarts werken dan.
haha :p, ik kijk meestal boos want geconcentreerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef Beach het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van Fanta de tandartsassistente.
Geen KFC bij negerts in de US??quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ranges-3-20-320.html
^^ misschien wel vaker langsgeweest, maar leuk om te zien hoe mensen eruit zien in vergelijking met wat ze eten in een week (en hoeveel ze waarschijnlijk bewegen)
Bij BB'ers zal de hele tafel wel vol staan met rijst, kipfilet en kwark
quote:
Oh gelukkig. Bijna mijn wereldbeeld aan gort.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik zie wel twee chicken pieces in de zwarte bak rechts op de voorgrond
Na maanden alleen kip en broccoli was het erg lekker inderdaad.quote:
Broccoli kan ik nooit smaak geven, ik heb dan liever andere kolen. Maar zo'n vette hap is dan wel welkom na een tijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na maanden alleen kip en broccoli was het erg lekker inderdaad.![]()
Geintje, ik eet er ook rijst bij...
Blancheren en dan roerbakken met kruiden naar keuze. Geloof me, bodybuilders kunnen zelfs poep lekker laten smaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Broccoli kan ik nooit smaak geven, ik heb dan liever andere kolen. Maar zo'n vette hap is dan wel welkom na een tijd
Oh dat is wel een idee jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Blancheren en dan roerbakken met kruiden naar keuze. Geloof me, bodybuilders kunnen zelfs poep lekker laten smaken.
Stomen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef fathank het volgende:
Ik eet nooit gekookte groenten. Sterker nog ik heb geeneens een pan waarin ik ze kan koken.
Ik stoom alles, groenten dan. Daar heb ik zo'n speciale (electrische) stoompan voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef fathank het volgende:
Ik eet nooit gekookte groenten. Sterker nog ik heb geeneens een pan waarin ik ze kan koken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal, geen omkijken naar en een goedkoop alternatief voor een stoompan.
Ik heb wel een zooi kookboeken voor proteine rijk voer, maar dat is over het algemeen niet lekker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee javan de week maar eens proberen dan. En dat geloof ik zo, constant gegrilde kip met een "saaie groente" is ook niet je-van-het, is er niet ergens een kookboek voor zuks?
Ah nee, daar zoek ik niet naar inderdaad, wel eens geprobeerd toen ik intensief sportte, maar lekker was anders inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb wel een zooi kookboeken voor proteine rijk voer, maar dat is over het algemeen niet lekker.
Ik leef trouwens niet op kip en broccoli heur.Ik eet van alles, zolang het maar in m'n marco's past.
Deze familie, 12 flessen x 2L Coca Cola per week?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
^^ misschien wel vaker langsgeweest, maar leuk om te zien hoe mensen eruit zien in vergelijking met wat ze eten in een week (en hoeveel ze waarschijnlijk bewegen)
Kijk eens naar die bolle toet van dat kereltje in het rode shirt. Das de dader.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze familie, 12 flessen x 2L Coca Cola per week?
[ afbeelding ]
The fuuuuck.
quote:De Amerikaanse modeketen Abercrombie & Fitch is beschuldigd van het doelbewust uitsluiten van klanten met een grotere maat.
Foto: AFP
Het merk kiest voor deze aanpak, omdat ze zich alleen nog zou willen identificeren met aantrekkelijke slanke mensen.
Directeur Mike Jeffries zegt volgens Daily Mail tegen Business Insider dat hij alleen nog maar dunne en mooie mensen in de winkels wil: "Wij richten ons op de 'cool kids'. De aantrekkelijke, typische Amerikaan met een goede instelling en heel veel vrienden."
"Veel mensen horen niet thuis in onze kleding, en dat gaat ze ook niet meer lukken. Zijn we exclusief? Absoluut", aldus Jeffries.
Gespierd
Om het merk alleen voor 'mooie mensen' te behouden gaat de dameskleding tot maat L. Kleding voor heren gaat tot maat XXL. De grotere herenmaten zijn niet bedoeld voor vollere mannen, maar voor gespierde sporters. Met deze kleine diversiteit in maten lopen ze een groot deel van de mogelijke doelgroep mis.
Ruim 67 procent van de Amerikanen die in de leeftijdscategorie van de doelgroep het merk valt heeft namelijk maat 44.
Seks
In 2012 kwam het merk in het nieuws omdat werknemers zware oefeningen zouden moeten doen om er zo afgetraind en mooi mogelijk uit te zien. Jeffries gaf als reden voor deze harde aanpak dat seks en wasbordjes nu eenmaal verkopen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef LompeHork het volgende:
Ik gebruik zo'n stoommandje:die heb ik ook! Je kunt ook een metalen uitschuifbaar stoommandje kopen bij de Xenos of Blokker, 4 EUR. Ik hou van gestoomd voedsel, en bewaart de micronutrienten goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal, geen omkijken naar en een goedkoop alternatief voor een stoompan.Confidence through competence
Je mist een grote groep. Hoewel ik de marketing wel een soort van begrijp. Je wil dan graag in dat soort kleding gezien worden want je bent cool, slank, je hebt heel veel vrienden, je bent gespiert, enz. Tja, het zal best verkopen.quote:
Goddallemachtigquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuuuuck.
Ah dat is een goede, zal er eens naar kijken. Bij voorkeur stoom ik alles, smaak blijft zo ook wat beter dan dat je het wokt of (kapot)kookt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
die heb ik ook! Je kunt ook een metalen uitschuifbaar stoommandje kopen bij de Xenos of Blokker, 4 EUR. Ik hou van gestoomd voedsel, en bewaart de micronutrienten goed.
en dat terwijl de rest er niet echt slecht uit ziet qua voedsel! Kun je nagaan, zijn mensen die daadwerkelijk gezond eten, maar vervolgens sloten fructose naar binnen kiepen, krijg je alsnog diabetes laterquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuuuuck.
Ook als je veel sport en geen overgewicht hebt? Ja toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en dat terwijl de rest er niet echt slecht uit ziet qua voedsel! Kun je nagaan, zijn mensen die daadwerkelijk gezond eten, maar vervolgens sloten fructose naar binnen kiepen, krijg je alsnog diabetes later
das lastig te zeggen, hangt van het verloop af. Minder grote kans dan mensen die niet sporten en overgewicht hebben,maar meer kans dan mensen die veel sporten, geen overgewicht hebben én geen sloten fructose naar binnen kiepen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ook als je veel sport en geen overgewicht hebt? Ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef 16meter het volgende:
jatog
bij deadlift moet je de stang niet neerlegge zei een instructeur tegen me
lekker de spanning dr op houwe!!!
tevens maakt t veel te veel lawaai als je die stang op de grond laat knalle!!Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ook een mm boven de grond weer omhoog trekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het maar binnen hun macro's past.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuuuuck.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef LompeHork het volgende:
Ik gebruik zo'n stoommandje:Waarvandaan en hoe werkt t?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal, geen omkijken naar en een goedkoop alternatief voor een stoompan."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
moet er echt niet aan denken man SNAP CITYquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ook een mm boven de grond weer omhoog trek
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
moet er echt niet aan denken man SNAP CITY
plus het 1e explosieve deel van de lift vind ik ook het leukst (dus vanaf de grond aan die stang roppen)
Ik heb hem gehaald in een toko, maar ze zijn volgens mij ook te krijgen op de zwarte markt in Beverwijk. Je zou het ook je lokale Chinese restaurant kunnen vragen, die hebben ze ook wel.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
moet er echt niet aan denken man SNAP CITY
plus het 1e explosieve deel van de lift vind ik ook het leukst (dus vanaf de grond aan die stang roppen)
Het mag dan ook geen deadlift heten als de bar niet terug op de grond komt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
En boven de grond zweven en weer terug zijn Romanian Deadlifts en dat zijn pussy crossfit deadlifts.
Ik heb deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald in een toko, maar ze zijn volgens mij ook te krijgen op de zwarte markt in Beverwijk. Je zou het ook je lokale Chinese restaurant kunnen vragen, die hebben ze ook wel.
Wat ik doe: Pan met kokend water, daar een rekje op en daar het mandje op, de stoom trekt er dan in, water gewoon laten koken. Je kunt het ook in een wok zetten eventueel, maar vind ik persoonlijk wat gammel.
Schoonmaken kan heel makkelijk, dingen die blijven plakken (vleespasteitjes en dat soort) moet je gewoon stomen, maar dan met een blad van een Chinese kool er onder, dat laat de stoom wel door maar zorgt er voor dat het makkelijker schoonmaken is. Verder gewoon ontzettend heet water en een grove borstel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Die mandjes heb ik ook, maar ik vand het schoonmaken zo'n gedoe met al die randjes enzo.
Alles, ALLES hoor je me?, wat niet in de vaatwasser past of kan gaat niet op het vuur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schoonmaken kan heel makkelijk, dingen die blijven plakken (vleespasteitjes en dat soort) moet je gewoon stomen, maar dan met een blad van een Chinese kool er onder, dat laat de stoom wel door maar zorgt er voor dat het makkelijker schoonmaken is. Verder gewoon ontzettend heet water en een grove borstel.
Oh dat is ook wel ideaal ja, ik dacht dat die dingen veel groter waren, maar dat formaat valt wel mee, past zo te zien ook gewoon voldoende in, nice!
* LompeHork online shoppen gaat voor elektrische stomer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alles, ALLES hoor je me?, wat niet in de vaatwasser past of kan gaat niet op het vuur.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork online shoppen gaat voor elektrische stomer.
Fuck die shit, waarom doe ik moeilijk?
Dit dus. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alles, ALLES hoor je me?, wat niet in de vaatwasser past of kan gaat niet op het vuur.
Wat een deceptie, ik maar denken dat ik aan het deadliften was. Zullen vast een paar kilo's bij op kunnen nu ik hem dood mag leggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Het mag dan ook geen deadlift heten als de bar niet terug op de grond komt.
Is juist zwaarder om hem weer van de grond af te krijgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat een deceptie, ik maar denken dat ik aan het deadliften was. Zullen vast een paar kilo's bij op kunnen nu ik hem dood mag leggen
Niks want meer dan de helft van de vrouwen hoef ik niet naakt te zijn, maak daar maar gerust 90% vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef CarbonC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)at_naakt_zijn__.html
En wat doen we daaraan???
En hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niks want meer dan de helft van de vrouwen hoef ik niet naakt te zijn, maak daar maar gerust 90% van
Dat zal tegenvallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat een deceptie, ik maar denken dat ik aan het deadliften was. Zullen vast een paar kilo's bij op kunnen nu ik hem dood mag leggen
Echte schoonheid is maar voor een beperkt aantal vrouwen weggelegd daar ben je nou eenmaal mee geboren of nietquote:
"Een kwart zou wat minder onzeker zijn als hun partner wat dikker was."quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef CarbonC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)at_naakt_zijn__.html
En wat doen we daaraan???
A. niet meer in de spiegel kijken.
B. aan het werk om het lichaam weer in vorm te krijgen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
altijd topic kapen hier, lijken wel somaliers.
Misschien zegt het iets over de B&F klanten??quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)l-zip-hoodie-orange/
Wie gaat daar nou in lopen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een manlet dus hij heeft schoenen met plateau zolen gekocht.
Ik zou er bijna 1 kopen voor het geval we daadwerkelijk ooit een BB meet hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien zegt het iets over de B&F klanten??
hmmkequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met deze schoenen 1,96, u mirin?
Niet nodig G, ben nog maar 1 keer een langere chick tegengekomen in de clubquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon de clubs hitten op je manlet-liftingshoes toch.
Ik vind t wel een mooie kleur om te zien, vooral als t zo fel is. Maar niet geschikt om te dragen of wat dan ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef ChesterPerry het volgende:
oranje is ook wel de meest verschrikkelijke kleur die er is
Ook lekker met dit weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Pastapipos het volgende:
Die hoodieSmaak large in de kleur orange. En dat voor maar 99 euro
Ik train sinds het begin op deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Zal iig een stuk stabieler staan dan de sportschoenen die ik eerder altijd aan had
Is te zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik train sinds het begin op deze.
[ afbeelding ]
"Zero Catabolism" limited edition van Panzer & Maus, 59.99 euro.
Midget club?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet nodig G, ben nog maar 1 keer een langere chick tegengekomen in de club
Klinkt als een schoonmaakster die de pik op jou heeft. Heb je haar slecht behandeld ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Snakey het volgende:
De schoonmaakster heeft de vloeren met iets schoongemaakt waardoor het spiegelglad is in huis.![]()
Ik heb al drie stuks servies gebroken doordat ik 1x uitgleed en viel, en 2 keer uitgleed.
Nee. Gewoon, een beetje misbruikt. Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef skudkind het volgende:
[..]
Klinkt als een schoonmaakster die de pik op jou heeft. Heb je haar slecht behandeld ofzo?
Mag zij dat opruimen of is ze alweer foetsie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Snakey het volgende:
De schoonmaakster heeft de vloeren met iets schoongemaakt waardoor het spiegelglad is in huis.![]()
Ik heb al drie stuks servies gebroken doordat ik 1x uitgleed en viel, en 2 keer uitgleed.
Ze is al weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag zij dat opruimen of is ze alweer foetsie?
intredasting!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Sick wat je in sommige landen kan kopen voor relatief weinig geldquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Een goed experiment had daar zelfgemaakte hamburgers en friet naast gezet als controlgroep. Mits ook voorverpakt 'hamburgerbroodje', zelfde resultaat, dunkt mij.quote:
True true.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een goed experiment had daar zelfgemaakte hamburgers en friet naast gezet als controlgroep. Mits ook voorverpakt 'hamburgerbroodje', zelfde resultaat, dunkt mij.
Of om je vriendin melk te laten drinken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:04 schreef Snakey het volgende:
Dit is trouwens dé manier om anderen van je melk af te houden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of om je vriendin melk te laten drinken.
Voor dat geld heb je ook een GASP.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:22 schreef mtchel112 het volgende:
Spuuglelijk fleece vest voor 100 euook echt fleece, van die anwb kleding
http://www.bbmisc.com/for(...)He-Hates-Fat-Chicks-(Article)quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyle/3417465/abercrombie-bant-dikke-mensen-winkels.html
90 kilo bench, squat, DL? Gewoon een stapel plates aangeraakt? Of je vriendin?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:51 schreef Agentperry het volgende:
Vandaag 90 kilo voor het eerst aangetikt, leuke mijlpaal. Ben aan het twijfelen over een kleine cut nog voor de zomer(zit rond de 14%) maar denk dat ik gewoon nog meer massa wil pakken. Ben 1.90.
Gezien de context, gaat het om zijn bodyweight......quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
90 kilo bench, squat, DL? Gewoon een stapel plates aangeraakt? Of je vriendin?
Wat een baas die manquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyle/3417465/abercrombie-bant-dikke-mensen-winkels.html
http://www.nu.nl/man/2758(...)rs-met-push-ups.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
http://www.bbmisc.com/for(...)He-Hates-Fat-Chicks-(Article)
Ist kaputt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/man/2758(...)rs-met-push-ups.html
Godver, wat een bazenwinkel. Ik vond het eerst maar een paupermerk maar ik heb nu in ieder geval wel respect voor de bedrijfsvoeringquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Klikken, niet pastenquote:
huh, het is woequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef ChesterPerry het volgende:
cardio erook weer opzitten voor deze week
ben je van diaz afgestapt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:08 schreef ChesterPerry het volgende:
heeft iedereen hier hetzelfde verrotte schema?
Dit, fietsenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef ChesterPerry het volgende:
Je laat je toch gvd niet natregenensws fietsen
watquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef Snakey het volgende:
Body weight shrugs.![]()
http://www.exrx.net/Weigh(...)InvertedShrugPB.html
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze moet wel wat dichter bij een scheermes gaan staan though...
Deadlifts gedaan tijdens een tropische regenstorm, naast de roldeuren die open zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Door een tropische regenstorm naar huis toe fietsen![]()
Dat is het enige weer waar ik echt mijn shirt voor zou willen uittrekken, ik voelde me net als Andy uit de shawshank redemption toen hij ontsnapt was.
Mensen die regenschuw zijn en gaan schuilen
gwn kkhart beuke tog lkkre 115km vandaag gedaan in teh regenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef ChesterPerry het volgende:
Je laat je toch gvd niet natregenensws fietsen
Gast, ze wilde gewoon na jou squatten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vrouwen trainen echt veel meer hun benen dan mannen is mij opgevallen. Was de enige man in het beengedeelte, twijfelde nog of ik de hip abductor moest gebruiken![]()
Werd wel weer gestalkt door een chimi
Het valt me echt op dat je veel zeurt over van alles. Je testniveau is veel te laag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vrouwen trainen echt veel meer hun benen dan mannen is mij opgevallen. Was de enige man in het beengedeelte, twijfelde nog of ik de hip abductor moest gebruiken![]()
Werd wel weer gestalkt door een chimi
Vandaag 27km gefietst ik voel de aderen nu op mijn benen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Seam het volgende:
vandaag ook maar even gefietst. Lekker wat plaatselijk vet verbrand, ik wil namelijk niet zo'n dikke benen.
Ik was niet eens in het squatrek. Ze nam elke keer het apparaat voor me en elke keer als ik aan het rusten was staarde ze me aan. Creepy as fuck broquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gast, ze wilde gewoon na jou squatten.
Het leven van een hosselaar is zwaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het valt me echt op dat je veel zeurt over van alles. Je testniveau is veel te laag.
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik was niet eens in het squatrek. Ze nam elke keer het apparaat voor me en elke keer als ik aan het rusten was staarde ze me aan. Creepy as fuck bro
[..]
Het leven van een hosselaar is zwaar.
10 hele pushups? Moet verdomme niet erger worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cookies & Cream is juist een van de meest neutrale smaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef robuust89 het volgende:
Net een variety pack van b&f binnen gehad, is alles zo zoet als cookies and Cream?
meng je met water?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cookies & Cream is juist een van de meest neutrale smaken.
Je moet met je benen aan een stang hangen, op de kop zegma en dan iets zwaars aan je tepel klemmen... Dan reverze je het hangen de andere kant op... Hangen gewoon tegengaan met hangen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
trouwens klein vraagje he, ik train momenteel bij een 2 gyms maar 1tje heeft geen benchpress wel incline maar geen normale liggende zeg maar, nu wil ik me borst hard maken anders gaat het hangen, met welke oefeningen kan ik dit nog meer trainen?
Met incline bench press...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
trouwens klein vraagje he, ik train momenteel bij een 2 gyms maar 1tje heeft geen benchpress wel incline maar geen normale liggende zeg maar, nu wil ik me borst hard maken anders gaat het hangen, met welke oefeningen kan ik dit nog meer trainen?
meeste is erg zoet inderdaad. Cassis valt verrassend enorm mee, een van de minder zoete smaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef robuust89 het volgende:
Net een variety pack van b&f binnen gehad, is alles zo zoet als cookies and Cream?
Met een natte vinger over je tepels wrijvenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
nu wil ik me borst hard maken anders gaat het hangen, met welke oefeningen kan ik dit nog meer trainen?
jojo, wat is nou het verschil tussen incline en normale benchpress eigenlijk, zelfde spiergroep of?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Met incline bench press...
Of doe een dumbell press op een normale bank. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Soms. Eerder standaard met volle melk, nu met halfvol of soms met water als ik niet zoveel kcals meer mag hebben die dag.quote:
bronie pleasequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jojo, wat is nou het verschil tussen incline en normale benchpress eigenlijk, zelfde spiergroep of?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met een natte vinger over je tepels wrijven
basic fit is openquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Shit de gym waar ik zit in Roffa is gesloten vandaag. Dat wordt ghetto work-out.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:34 schreef Kerol het volgende:
dus ik help mn moeder en zusje met afvallen, mn zusje gaf al snel op (reden=examens dus stress = eten................)
maar had uitgebreid plan voor mn moeder gemaakt, maar ze wil wel in het weekend blijven genietennou oke ik zei dat dat niet echt kan tenzij je door de week erg veel mindert zodat je gemiddeld op 500 onder onderhoud komt.
veel werk voor gedaan, kom ik gister beneden zie ik dat ze snel een krant op iets legt, en ze doet alsof er niets is, dus ik kijk: ja hoor een zak katja snoep van 500 gram (1800 cal)
EN IK VAL MAAR NIET AF![]()
![]()
![]()
![]()
ik help nooit iemand weer
come at me die in roffa heeft squatrek alles. Zal wel rustig zijn wsnt iedereen denkt dat het gesloten is.quote:
Lolz, mijn mutti is vanaf oktober afgelopen jaar 7 kilo kwijt zonder eetpatroon aan te passen. Alleen 3x in de week sporten. Ze wil er nog 2 kilo af hebben, maar die gaan niet lukken zonder vreten aan te passen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:34 schreef Kerol het volgende:
dus ik help mn moeder en zusje met afvallen, mn zusje gaf al snel op (reden=examens dus stress = eten................)
maar had uitgebreid plan voor mn moeder gemaakt, maar ze wil wel in het weekend blijven genietennou oke ik zei dat dat niet echt kan tenzij je door de week erg veel mindert zodat je gemiddeld op 500 onder onderhoud komt.
veel werk voor gedaan, kom ik gister beneden zie ik dat ze snel een krant op iets legt, en ze doet alsof er niets is, dus ik kijk: ja hoor een zak katja snoep van 500 gram (1800 cal)
EN IK VAL MAAR NIET AF![]()
![]()
![]()
![]()
ik help nooit iemand weer
Waar doe je die ghetto workout?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Shit de gym waar ik zit in Roffa is gesloten vandaag. Dat wordt ghetto work-out.
Full planche push ups, jwz...quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke dat is dan weer gay, hoe train je je borst??
Hier in spanje hebben ze er speciale parkjes voor. Daar staan van die stalen workout aparaten die op BW werken. Ik reed vorige week langs 1 in Malaga, waren een paar flinke gasten lekker in de zon hun workout aan het doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Parkje toch. Squats met je chick op je rug
Ook van die apparaten waar je op kan gaan zitten en dan je BW kan liften alsof je pull downs doet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
ja dat zie je ook wel in frankrijk zoon parcours de santé
Ja het is dan meestal een heel rondje, er staan verschillende toestellen met palen en stangen, sommigen zijn een beetje onzin. Geen apparaten maar meer een soort klimrekken en touwen waaraan je kan optrekken enzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook van die apparaten waar je op kan gaan zitten en dan je BW kan liften alsof je pull downs doet?
Ah okee. Die staan hier ook wel, maar dit zijn echt buitengyms met allerlei apparaten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja het is dan meestal een heel rondje, er staan verschillende toestellen met palen en stangen, sommigen zijn een beetje onzin. Geen apparaten maar meer een soort klimrekken en touwen waaraan je kan optrekken enzo.
Ja dat heb ik ook wel eens gezien maar staat het dan gewoon lekker weg te roesten en doet iedereen die er traint zelf een beetje onderhoud enzo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee. Die staan hier ook wel, maar dit zijn echt buitengyms met allerlei apparaten.
Volgens mij doet de gemeente het onderhoud hier. Ze worden na iedere winter weer opgelapt dus het ziet er altijd goed uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gezien maar staat het dan gewoon lekker weg te roesten en doet iedereen die er traint zelf een beetje onderhoud enzo?
edit ah zo
En ze doen vervolgens niks?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die heb je op een aantal plekken in Deventer ook, staan vaak vrouwen met hoofddoekjes op.
carnisselande rotterdam heb je er ook 1 en ergens bij hoogvlietquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
ja dat zie je ook wel in frankrijk zoon parcours de santé
Snel en langzaam neuken. Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef Ethanolic het volgende:
Heerlijke intervaltraining gehad met m'n chick
Precies. Crosstrainersquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Snel en langzaam neuken. Doe ik ook altijd.
Nicequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik mag daar niet komen heb wijkverbod
moet je ook van die kinderen afblijven voortaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik mag daar niet komen heb wijkverbod
sweet papi chuloquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Snel en langzaam neuken. Doe ik ook altijd.
lijn 7 cker altijd gezellig diequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben bij centraal station wachten op de kaolo tram
Dat wordt jankenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef Ethanolic het volgende:
En voor ManagetheAnger nog even een derde post YOLO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
als je 12 bent, wel jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet sowieso in de OP
ooh vroeger ging die altijd naar spangen over west kruiskade maar nu vanaf willemsplein naar de woudesteinquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep richting willemsplein altijd
Dikke fun
van de zaak?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:46 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb nu tog s klasse dus ik ga niet meer in die tram
Lekker bij zonsop/ondergang pullups pakken danquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Snakey het volgende:
Ik had effe niet nagedacht over de zon met mijn pull up bar. 32 graden en pull ups is niet zo´n goede combinatie...
Voor 1 uur, wanneer de zon op het terras staat, en na half negen met zonsondergang inderdaad inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lekker bij zonsop/ondergang pullups pakken dan
http://members.casema.nl/herwinfranken/arcticheat/sport.htmquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Snakey het volgende:
Ik had effe niet nagedacht over de zon met mijn pull up bar. 32 graden en pull ups is niet zo´n goede combinatie...
Mwa, voor maar 4% winst vind het niet zo erg om in de zon te hangen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://members.casema.nl/herwinfranken/arcticheat/sport.htm
vit D, yeahquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, voor maar 4% winst vind het niet zo erg om in de zon te hangen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, laten we er ook plaatjes van pokemon en bobby's world in doen.Johhny Bravo is de enige acceptabele cartoon hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, laten we er ook plaatjes van pokemon en bobby's world in doen.Mensen die geen jeugd gehad hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
so notquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Johhny Bravo is de enige acceptabele cartoon hier
Lekker voorbeeld; iemand die nooit benen traintquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Johhny Bravo is de enige acceptabele cartoon hier
Had ik dit maar gelezen voordat ik gegeten had, had m'n cut behoorlijk geholpen omdat ik meteen geen honger meer zou hebben van walging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ach,'t is maar hoe je jezelf ziet, toch?
Ik vraag me altijd af wat er mis is met die mannen die dat mooi vinden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zelfs Sapstengel heeft vergeleken die mensen nog smaak
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
Gezond slank:
"Lijstje gisteren was heeeeel erg erg. Per ongeluk 2 gefrituurde tortillas, 2 gefrituurde kippenvleugels en een gefrituurde en gepaneerde kipfilet besteld en opgegeten.
Rest van de dag was wel oke, maar alles bij elkaar toch zeker 3000 kcal binnengekregen. Wel 1,5 uur gesport."![]()
Per ongeluk
6 dingen per ongeluk bestellen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
Gezond slank:
"Lijstje gisteren was heeeeel erg erg. Per ongeluk 2 gefrituurde tortillas, 2 gefrituurde kippenvleugels en een gefrituurde en gepaneerde kipfilet besteld en opgegeten.
Rest van de dag was wel oke, maar alles bij elkaar toch zeker 3000 kcal binnengekregen. Wel 1,5 uur gesport."![]()
Per ongeluk
Ik dacht dat mijn kamer een puinhoop wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe pattas, oh zo fresh
quote:
Ik ga stuk hier, "per ongeluk".quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
Gezond slank:
Per ongeluk
Je moet haar gewoon laten opruimen, deed ik ook altijd met mijn vorige vriendin. Als ik dat aan mijn huidige vraag krijg ik een klapquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet nog opruimen, mn vriendin komt morgen pas weer[ afbeelding ]
Maar de rest van de dag was wel oké en je hebt toch anderhalf uur gesport?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren per ongeluk een groot quarter pounder menu en een sixpack bier gehad in de cut
Ja ik heb m'n auto in de gewassen, en in de polish + wax gezet. Was ook wel ongeveer 2 uur beweging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maar de rest van de dag was wel oké en je hebt toch anderhalf uur gesport?
mmm geil als ze wordt geforcefeeded en dat ijs loopt over haar kinquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Dat vriendje van haar mogen ze wel opsluiten trouwens, da's nou een echte feeder. (zie video)
Ze doet wel altijd de afwas, dan vind ik het niet meer dan normaal dat ik mijn kamer iig een beetje opruimquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon laten opruimen, deed ik ook altijd met mijn vorige vriendin. Als ik dat aan mijn huidige vraag krijg ik een klap
SPT / [Fitness] (#23) - Dik zijn is een keuze!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:18 schreef kaasplankje het volgende:
heb me gisteren ingeschreven bij F4F maar kan niet op me eigen rekening door schuldsanering enzo wete julie wanneer deze word afgeschreven?
Turkse chick toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon laten opruimen, deed ik ook altijd met mijn vorige vriendin. Als ik dat aan mijn huidige vraag krijg ik een klap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |