SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 12:15:06 ]
altijd topic kapen hier, lijken wel somaliers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wel, GODVERDOMME![]()
Dacht ik er ooit eens een te maken, krijgen je dit.
Zeta is een hoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
altijd topic kapen hier, lijken wel somaliers.
Moet jij niet aan het werk ofzo?quote:
nog een half uur pauze hoezo? U hatin?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moet jij niet aan het werk ofzo?
Nog een half uur? Wil ik ook wel bij tandarts werken dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nog een half uur pauze hoezo? U hatin?
haha superlange pauze ja. Een uur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nog een half uur? Wil ik ook wel bij tandarts werken dan.
haha :p, ik kijk meestal boos want geconcentreerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef Beach het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van Fanta de tandartsassistente.
Geen KFC bij negerts in de US??quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ranges-3-20-320.html
^^ misschien wel vaker langsgeweest, maar leuk om te zien hoe mensen eruit zien in vergelijking met wat ze eten in een week (en hoeveel ze waarschijnlijk bewegen)
Bij BB'ers zal de hele tafel wel vol staan met rijst, kipfilet en kwark
quote:
Oh gelukkig. Bijna mijn wereldbeeld aan gort.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik zie wel twee chicken pieces in de zwarte bak rechts op de voorgrond
Na maanden alleen kip en broccoli was het erg lekker inderdaad.quote:
Broccoli kan ik nooit smaak geven, ik heb dan liever andere kolen. Maar zo'n vette hap is dan wel welkom na een tijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na maanden alleen kip en broccoli was het erg lekker inderdaad.![]()
Geintje, ik eet er ook rijst bij...
Blancheren en dan roerbakken met kruiden naar keuze. Geloof me, bodybuilders kunnen zelfs poep lekker laten smaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Broccoli kan ik nooit smaak geven, ik heb dan liever andere kolen. Maar zo'n vette hap is dan wel welkom na een tijd
Oh dat is wel een idee jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Blancheren en dan roerbakken met kruiden naar keuze. Geloof me, bodybuilders kunnen zelfs poep lekker laten smaken.
Stomen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef fathank het volgende:
Ik eet nooit gekookte groenten. Sterker nog ik heb geeneens een pan waarin ik ze kan koken.
Ik stoom alles, groenten dan. Daar heb ik zo'n speciale (electrische) stoompan voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef fathank het volgende:
Ik eet nooit gekookte groenten. Sterker nog ik heb geeneens een pan waarin ik ze kan koken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal, geen omkijken naar en een goedkoop alternatief voor een stoompan.
Ik heb wel een zooi kookboeken voor proteine rijk voer, maar dat is over het algemeen niet lekker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee javan de week maar eens proberen dan. En dat geloof ik zo, constant gegrilde kip met een "saaie groente" is ook niet je-van-het, is er niet ergens een kookboek voor zuks?
Ah nee, daar zoek ik niet naar inderdaad, wel eens geprobeerd toen ik intensief sportte, maar lekker was anders inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb wel een zooi kookboeken voor proteine rijk voer, maar dat is over het algemeen niet lekker.
Ik leef trouwens niet op kip en broccoli heur.Ik eet van alles, zolang het maar in m'n marco's past.
Deze familie, 12 flessen x 2L Coca Cola per week?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ranges-3-20-320.html
^^ misschien wel vaker langsgeweest, maar leuk om te zien hoe mensen eruit zien in vergelijking met wat ze eten in een week (en hoeveel ze waarschijnlijk bewegen)
Bij BB'ers zal de hele tafel wel vol staan met rijst, kipfilet en kwark
Kijk eens naar die bolle toet van dat kereltje in het rode shirt. Das de dader.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze familie, 12 flessen x 2L Coca Cola per week?
[ afbeelding ]
The fuuuuck.
quote:De Amerikaanse modeketen Abercrombie & Fitch is beschuldigd van het doelbewust uitsluiten van klanten met een grotere maat.
Foto: AFP
Het merk kiest voor deze aanpak, omdat ze zich alleen nog zou willen identificeren met aantrekkelijke slanke mensen.
Directeur Mike Jeffries zegt volgens Daily Mail tegen Business Insider dat hij alleen nog maar dunne en mooie mensen in de winkels wil: "Wij richten ons op de 'cool kids'. De aantrekkelijke, typische Amerikaan met een goede instelling en heel veel vrienden."
"Veel mensen horen niet thuis in onze kleding, en dat gaat ze ook niet meer lukken. Zijn we exclusief? Absoluut", aldus Jeffries.
Gespierd
Om het merk alleen voor 'mooie mensen' te behouden gaat de dameskleding tot maat L. Kleding voor heren gaat tot maat XXL. De grotere herenmaten zijn niet bedoeld voor vollere mannen, maar voor gespierde sporters. Met deze kleine diversiteit in maten lopen ze een groot deel van de mogelijke doelgroep mis.
Ruim 67 procent van de Amerikanen die in de leeftijdscategorie van de doelgroep het merk valt heeft namelijk maat 44.
Seks
In 2012 kwam het merk in het nieuws omdat werknemers zware oefeningen zouden moeten doen om er zo afgetraind en mooi mogelijk uit te zien. Jeffries gaf als reden voor deze harde aanpak dat seks en wasbordjes nu eenmaal verkopen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef LompeHork het volgende:
Ik gebruik zo'n stoommandje:die heb ik ook! Je kunt ook een metalen uitschuifbaar stoommandje kopen bij de Xenos of Blokker, 4 EUR. Ik hou van gestoomd voedsel, en bewaart de micronutrienten goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal, geen omkijken naar en een goedkoop alternatief voor een stoompan.Confidence through competence
Je mist een grote groep. Hoewel ik de marketing wel een soort van begrijp. Je wil dan graag in dat soort kleding gezien worden want je bent cool, slank, je hebt heel veel vrienden, je bent gespiert, enz. Tja, het zal best verkopen.quote:
Goddallemachtigquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuuuuck.
Ah dat is een goede, zal er eens naar kijken. Bij voorkeur stoom ik alles, smaak blijft zo ook wat beter dan dat je het wokt of (kapot)kookt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
die heb ik ook! Je kunt ook een metalen uitschuifbaar stoommandje kopen bij de Xenos of Blokker, 4 EUR. Ik hou van gestoomd voedsel, en bewaart de micronutrienten goed.
en dat terwijl de rest er niet echt slecht uit ziet qua voedsel! Kun je nagaan, zijn mensen die daadwerkelijk gezond eten, maar vervolgens sloten fructose naar binnen kiepen, krijg je alsnog diabetes laterquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuuuuck.
Ook als je veel sport en geen overgewicht hebt? Ja toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en dat terwijl de rest er niet echt slecht uit ziet qua voedsel! Kun je nagaan, zijn mensen die daadwerkelijk gezond eten, maar vervolgens sloten fructose naar binnen kiepen, krijg je alsnog diabetes later
das lastig te zeggen, hangt van het verloop af. Minder grote kans dan mensen die niet sporten en overgewicht hebben,maar meer kans dan mensen die veel sporten, geen overgewicht hebben én geen sloten fructose naar binnen kiepen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ook als je veel sport en geen overgewicht hebt? Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |