SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 12:15:06 ]
altijd topic kapen hier, lijken wel somaliers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wel, GODVERDOMME![]()
Dacht ik er ooit eens een te maken, krijgen je dit.
Zeta is een hoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
altijd topic kapen hier, lijken wel somaliers.
Moet jij niet aan het werk ofzo?quote:
nog een half uur pauze hoezo? U hatin?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moet jij niet aan het werk ofzo?
Nog een half uur? Wil ik ook wel bij tandarts werken dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nog een half uur pauze hoezo? U hatin?
haha superlange pauze ja. Een uur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nog een half uur? Wil ik ook wel bij tandarts werken dan.
haha :p, ik kijk meestal boos want geconcentreerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef Beach het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van Fanta de tandartsassistente.
Geen KFC bij negerts in de US??quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ranges-3-20-320.html
^^ misschien wel vaker langsgeweest, maar leuk om te zien hoe mensen eruit zien in vergelijking met wat ze eten in een week (en hoeveel ze waarschijnlijk bewegen)
Bij BB'ers zal de hele tafel wel vol staan met rijst, kipfilet en kwark
quote:
Oh gelukkig. Bijna mijn wereldbeeld aan gort.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik zie wel twee chicken pieces in de zwarte bak rechts op de voorgrond
Na maanden alleen kip en broccoli was het erg lekker inderdaad.quote:
Broccoli kan ik nooit smaak geven, ik heb dan liever andere kolen. Maar zo'n vette hap is dan wel welkom na een tijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na maanden alleen kip en broccoli was het erg lekker inderdaad.![]()
Geintje, ik eet er ook rijst bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |