SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 07-05-2013 19:39:37 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Haar familie heeft een huis daar dus verblijf is gratis. Alleen die hele familie praat Turks waardoor ik daar eigenlijk niks te doen heb en heb een hekel aan als mensen in een andere taal over je praten waar je bij bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jij bent echt gek gozer, betaald zei? dan sowieso doen
Hoe weet je dat mensen over je praten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Haar familie heeft een huis daar dus verblijf is gratis. Alleen die hele familie praat Turks waardoor ik daar eigenlijk niks te doen heb en heb een hekel aan als mensen in een andere taal over je praten waar je bij bent.
Waarom kan ik niet op Nederlandse vrouwen vallen
is ook gewoon een chick hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:08 schreef THEFXR het volgende:
beach, waar is je leuke asian chick ava?, je hebt nu een breedbek kikker
omdat zij je voorsteld aan haar familie gaan ze ook over trouwen praten enzo, don't do it, matequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Haar familie heeft een huis daar dus verblijf is gratis. Alleen die hele familie praat Turks waardoor ik daar eigenlijk niks te doen heb en heb een hekel aan als mensen in een andere taal over je praten waar je bij bent.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom een lelijke, why oh why, wat is er met je de hand, heb je een depressie?
spoedcursus turkish abiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou er best mee willen trouwen op basis van uiterlijk is echt een 9/10 alleen heb ik haar nog niet zonder make-up gezien en dat gebruiken turkse vrouwen nogal veelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat zij je voorsteld aan haar familie gaan ze ook over trouwen praten enzo, don't do it, mate
Dat merk je aan hun ogenquote:
doe ik ook, gwn vol turks praten over die vieze tatta's, heb sgijt aan ze ik kijk ze ook expres zo lacherig aan zodat ze het merkenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou er best mee willen trouwen op basis van uiterlijk is echt een 9/10 alleen heb ik haar nog niet zonder make-up gezien en dat gebruiken turkse vrouwen nogal veel
[..]
Dat merk je aan hun ogen
Ze heeft ook een broer die constant met mij wil sparren
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
doe ik ook, gwn vol turks praten over die vieze tatta's, heb sgijt aan ze ik kijk ze ook expres zo lacherig aan zodat ze het merken
lkkr voor ze je ziet ze gewoon balen haha enkeltalige skkls
Wat maakt het uit al ze denken dat je over ze praat, je kan ook gewoon naar huis gaan en over iemand praten in het Nederlands, dan krijgt hij het ook niet mee. Je moet wel heel onzeker zijn wil je struikelen over mensen die in een andere taal praten, of dat nou echt over jou gaat of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]ik snap wel dat je het vervelend vindt. Ik haat het als mijn moeder in het openbaar Arabisch tegen me praat. Ze heeft het gewoon over algemene onderwerpen maar andere mensen denken juist dat ze het over hen heeft. Ik antwoord expres heel luid en duidelijk in het Nederlands zodat ze geen zorgen hoeven te maken.
[..]![]()
Boeiendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, je kiest ook net een verrotte ava uit, zeg
Komt gewoon door Chael.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent al sinds het weekend rebels en tegendraads, hopen dat je anale pms snel over is
had je op sonnen ingezet?quote:
Daniel Cormier...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er is nl maar 1 black Fedor en dat is Jones
Is een tag, geen blog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Montelly het volgende:
http://www.tumblr.com/tagged/glutes
check haar blog dan
yummiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Montelly het volgende:
http://www.tumblr.com/tagged/glutes
check haar blogtag dan
beest die nelson, dat is toch die nelson?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste shoot voor de Romeinse LARP-meeting.
Pics van je billen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Agentperry het volgende:
Vandaag nieuw deadlift pr, chicks mirin mijn billen.
Ben een keer 3 weken bij familie( begrafenis dit dat) in Turkije geweest en ik miste die grauwe, stinkende stad wat Rotterdam heet elke dag. Ik sprak geen woord Turks en je kon er heel de dag geen reet doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Fanta uit Rotterdam?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben een keer 3 weken bij familie( begrafenis dit dat) in Turkije geweest en ik miste die grauwe, stinkende stad wat Rotterdam heet elke dag. Ik sprak geen woord Turks en je kon er heel de dag geen reet doen.
Ja mattiequote:
iig goed ingeburgerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja mattie
Maar sowieso Turken, elk jaar naar Turkije alsof er geen andere landen te zien zijn.
dacht ik dus ook..quote:
jij.quote:
Dit ziet eruit als een programma dat ik wil gaan volgen. Hoe heet het en waar komt het?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi jongens wat vinden jullie van mijn v-neck? Ik ben diegene met die hont.
The Valleys, seizoen 1 is al uit, bazenserie want wat zijn die mensen fucked up zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een programma dat ik wil gaan volgen. Hoe heet het en waar komt het?
DL'etje gezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
The Valleys, seizoen 1 is al uit, bazenserie want wat zijn die mensen fucked up zeg.
Seizoen 2 start vanaf vandaag.
Is die shit ook in NL te koop?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
dit moet ik gezien hebben, minstens paar afleveringenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
het staat al de foto, ze hoort in de ZOOquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als het moet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oefff, oud gewordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar trouwens wel echt hard geven:
[ afbeelding ]
Heb alleen wel een paar kuurtjes nodig voordat ze mij uberhaupt ziet staan..
Ze heeft iets weg van Rihannaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als het moet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ook op vechtsport gaan, deze bitch klapt je gewoon als je even niet opneemt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Die vreet je er wel weer aan als je aan de sarma en kisir zit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op hoe snel mijn negerreet van het squatten is verdwenen in de cut. Is het eerste wat ging
Hahah een van de mooiere meiden idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jullie moeten is take me out kijken
die Farrieda
Hoe moet ik dat weten ik ben niet zo van de rassenleer.quote:
Ik zou alleen die Veer en Farrieda geven maar volgens mij krijgen die er ook betaalt om te staan of staan ze er alleen voor de publiciteit. Zitten echt vieze vrouwen tussenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah een van de mooiere meiden idd.
Vele zijn ook speciaal gecast, die hebben dan zon profiel waar ze voor allerlei activiteiten voor tv benaderd kunnen worden. Show wordt in twee dagen opgenomen, 5 afleveringen per dag. En die hele date is zo nep als wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou alleen die Veer en Farrieda geven maar volgens mij krijgen die er ook betaalt om te staan of staan ze er alleen voor de publiciteit. Zitten echt vieze vrouwen tussen
Allemaal haters, alleen Jan kooiemans is fake..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef seto het volgende:
WAT
is take me out nep?
mijn wereld stort in elkaar
Ja die Veer is echt nice inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou alleen die Veer en Farrieda geven maar volgens mij krijgen die er ook betaalt om te staan of staan ze er alleen voor de publiciteit. Zitten echt vieze vrouwen tussen
Mijn leven is een leugenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef seto het volgende:
WAT
is take me out nep?
mijn wereld stort in elkaar
Die is vies vriendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die Veer is echt nice inderdaad
Die Mercedes is ook best een chick geloof ik, maar niet goed kunnen zien. Zag echt 10 seconden tijdens het zappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door StraatSoldaat op 07-05-2013 22:20:37 ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck al die namen bij take me out. Gewoon pics or gtfo
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goodnight sweet prince.
Zou haar wel raken hoor, ze heeft wel wat geils, dat gezicht.
Ja misschien. Ik hoor dat serieus van iedereen om me heenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?
Mercedes is niet dik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
Mijn moeder is tenminste geen fietspadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
als kanker een geluid hadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
Net bij maak 't of kraak 't. Keihard pompuh jonguh. Hell to the yes, broers.
Zoals Koningin Beatrix () zou zeggen: Deze is echt fucking hard.
Jij haat altijd op mijn muziek jonge, waz met jou?quote:
maar wie is Mercedes?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat ik die post al had gequote
ik vind die wel lkkre lichaamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als het moet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moest even opzoeken wie het was; nooit jersey shore gekekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je wilt toch geen vriendin waarvan als je de naam in google intypt gelijk een foto ziet waar ze met haar benen gespreid zitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Hhahaha die Mercedes is gym chick? Zij is dit toch of niet?
https://www.facebook.com/MercedesKhani
Staat ook op haar FB: "Nu kom ik weer op RTL5, #takemeout. Kijken jullie meeeeee! :-D xxxx"
Zij is toch nice man, hoe kan je haar smerig vinden?
Ja die zou ik sowieso ook raken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je wilt toch geen vriendin waarvan als je de naam in google intypt gelijk een foto ziet waar ze met haar benen gespreid zit
Dan heb ik nog liever de hoer van Ribery
Wtf ja, wheheheheh. Lijkt net zo'n mooiboy Iraniër hierquote:
Is ook zo. Of superheilig of superslutty.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
lol altijd als die arab chicks bad gaan gaan ze gelijk die superslutty way man
Ik vraag me altijd af hoe ze eruit zien zonder die laag make upquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
lol altijd als die arab chicks bad gaan gaan ze gelijk die superslutty way man
Net als Nederlandse trollen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze eruit zien zonder die laag make up
En super hypocriet. Achter gesloten deuren gaan de hoofddoekjes af en zuigen ze iedereen af.*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is ook zo. Of superheilig of superslutty.![]()
De meerderheid dan.
Een ssj2 gohan voor jouquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck deze shit man, wie zijn al die mensen?
Dragonball Z talk only
[ afbeelding ]
Mjah die zwarte rokken grefo's ook hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En super hypocriet. Achter gesloten deuren gaan de hoofddoekjes af en zuigen ze iedereen af.*
*Bron: Gesprek met Adil.
Ja precies ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is ook zo. Of superheilig of superslutty.![]()
De meerderheid dan.
Ik ook.. vraag me ook wel eens af of ze ooit echt make-up loos zijn of dat ze gewoon toch met een soort basislaag van foundation al gaan slapenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een ssj2 gohan voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Natuurlijk wil ik niet generaliseren maar het klopt gewoon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies ditmaar natuurlijk niet allemaal altijd #altijdnuancerennooitgeneraliseren
[..]
Ik ook.. vraag me ook wel eens af of ze ooit echt make-up loos zijn of dat ze gewoon toch met een soort basislaag van foundation al gaan slapen
Hoe zit het nou met die make up danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik niet generaliseren maar het klopt gewoon.
kwam er vanavond ook nog een tegen; van een afstandje zag ze er echt knap uit maar toen ze dichterbij kwam zag je het plamuur duidelijk zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whehe ik kijk wel eens van die Arabische soapseries en sommige zien er echt uit als drag queens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die make up dan
Shit is aan sowieso. Kankerhardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
natuurlijk wil k niet oordele ma jy bent gwn een rasistquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik niet generaliseren maar het klopt gewoon.
Mijn nicht liep vroeger rond met 20 kilo make up op. Zonder make up zag ze eruit als een lijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die make up dan
ik mag dat want ik ben ook mocroquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
natuurlijk wil k niet oordele ma jy bent gwn een rasist
waarom mogen mocro's turke dan discrimineren?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een ssj2 gohan voor jouHard gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BEASTMODE
Dit zocht ik al tijdenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
Goede bulk meals.quote:
quote:
marokkanen zijn stuurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb het over Marokkanen, niet over Turken.
fetisj vanaf 4:53quote:
echt hea, ze neemt het rustigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze genieten er wel van. Dat dan weer wel.
Ous op tv?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand Ous al gespot op de tv? Ben wel eens benieuwd naar zijn fysiek nu.
Ja hij was laatst voor opnames bij een gameshow waarbij hij iets gewonnen had.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ous bij Lingo?Wist niet dat Marokkanen konden spellen
Het halve publiek was hun portemonnee kwijt ook is de zilvere bal nooit meer teruggevondenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ous bij Lingo?Wist niet dat Marokkanen konden spellen
OJA JOHquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
O.us spreekt beter Nederlands dan de meeste Nederlanders.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het halve publiek was hun portemonnee kwijt ook is de zilvere bal nooit meer teruggevonden
Marokkaans zijn is geen rasquote:
No worries.quote:
Lol wtf, wel zonde vanuit mijn oogpunt maargoed ze zal het zo willen. Die mannen die hierop geilen zijn meestal fucking skinny volgens mij.quote:
sapstengel_spiegel.jpegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef esv7 het volgende:
[..]
Lol wtf, wel zonde vanuit mijn oogpunt maargoed ze zal het zo willen. Die mannen die hierop geilen zijn meestal fucking skinny volgens mij.
Vanwaar de bijzondere interesse?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand Ous al gespot op de tv? Ben wel eens benieuwd naar zijn fysiek nu.
Komt omdat je een lekkertje bent. (no homo) (ok btj homo)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ging even douchen en deze hele SC gaat opeens over mij.
Of Frank Yang, lekker trainen met een fles drank.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef Pastapipos het volgende:
Jersey shoooore
Lekker drinken voor het trainen
Ja tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja hij was laatst voor opnames bij een gameshow waarbij hij iets gewonnen had.
jy ben anders ook wel lkkr :$ (50/50 homo) doe nie zo vleiend :$ :$ #shyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Komt omdat je een lekkertje bent. (no homo) (ok btj homo)
Oh nee, de grote vakantieshow was het volgens mij!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Bij welke gameshow het was is voor mij een weet en voor jullie een raadsel.
Nee joh, ik maak ook weleens fouten her en der.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
O.us spreekt beter Nederlands dan de meeste Nederlanders.
Srs?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef esv7 het volgende:
[..]
Of Frank Yang, lekker trainen met een fles drank.
Dacht je serieus dat ik mij vrijwillig zou laten vertonen op SBS6?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh nee, de grote vakantieshow was het volgens mij!
Je hebt geen 'ewaa ewaa psssst' accentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, ik maak ook weleens fouten her en der.
Ja weet ik veel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik mij vrijwillig zou laten vertonen op SBS6?
Dat is gewoon het resultaat van een groot gebrek aan (een goede) opvoeding.quote:
ze3hma voorbeeldmocroquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het resultaat van een groot gebrek aan (een goede) opvoeding.
Kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het resultaat van een groot gebrek aan (een goede) opvoeding.
Kijk verder niet veel filmpjes van hem, hij is wel zwaar gestoord. Hij heeft wel een behoorlinke progressie gemaakt als je de eerste filmpjes vergelijkt met zijn latere.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die Frank Yang is echt een aandachtshoer. Die zou iemand nog pijpen als hij er meer views door kreeg
Ik heb gewoon geen woordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:00 schreef Montelly het volgende:
Net even aflevering 1 gekeken..geniaal weer![]()
[ afbeelding ]
hij heeft echt het hoofd van cro copquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Elke keer een semi als ik dit fysiek zie
[ afbeelding ]
nohomo
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef esv7 het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F#/watch?v=LAl95iEcJl4
Mjah, Oostblok genetics.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hij heeft echt het hoofd van cro cop
Mijn papa is vrachtwagenchauffer jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zouden powerlifters ook groupies hebben? Als ik de sterkste man kijk zien ze er bijna allemaal uit als vrachtwagenchauffeurs
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zouden powerlifters ook groupies hebben? Als ik de sterkste man kijk zien ze er bijna allemaal uit als vrachtwagenchauffeurs
Haha dacht vandaag nog dat het best wel tof is voor een tijdje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vergeet niet om ook minimaal 70 a 80 uur te werken in de weekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dacht vandaag nog dat het best wel tof is voor een tijdje.
Piratenzender op, pak Javaanse jongens tembaco in de borstzak van je houthakkershemd en dan lekker gehaktballen eten bij het tankstation.
Lekker s'nachts rukken in je vrachtwagen die geparkeerd staat bij een tankstation op een 10 jaar oude playboy en dan een paar uur later overvallen worden door een bende oostblokkersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dacht vandaag nog dat het best wel tof is voor een tijdje.
Piratenzender op, pak Javaanse jongens tembaco in de borstzak van je houthakkershemd en dan lekker gehaktballen eten bij het tankstation.
Chicks mirren doorgaans niet op DLs. Ze checken wel altijd squats en cable flys dood hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Chicks mirren al als ik 160kg DL. Laat staan zo'n beer due 450+kg tilt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lekker s'nachts rukken in je vrachtwagen die geparkeerd staat bij een tankstation op een 10 jaar oude playboy en dan een paar uur later overvallen worden door een bende oostblokkers
Dat zijn wel de nadelen inderdaad. Dat van mij was een geromantiseerde weergave.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vergeet niet om ook minimaal 70 a 80 uur te werken in de week
Sowieso gasten die vrouwen gaan versieren in de gymquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stond vandaag trouwens een meisje in het squatrek te squatten, komen er gelijk van die gladjakkers naar toe om haar advies te geven terwijl ze zelf onder de 100kg squatten![]()
Aan haar gezicht te zien was ze ook niet echt blij met het advies
Hij is wel skinny op dat filmpje, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef esv7 het volgende:
[..]
Of Frank Yang, lekker trainen met een fles drank.
Pull ups, chin ups, dips.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chicks mirren doorgaans niet op DLs. Ze checken wel altijd squats en cable flys dood hier.
Ja is volgens mij een oud filmpje, Daarmee vergeleken is die flink buff nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Push. het volgende:
[..]
Hij is wel skinny op dat filmpje, of ligt dat aan mij?
What the fuck doe je hier nog?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef G.R.S. het volgende:
9 uur geleden had ik al klaar moeten zijn met m'n afstudeervoorstel.
ik wil geen grap maken over je afkomst verder hoor maarreehhhquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef G.R.S. het volgende:
9 uur geleden had ik al klaar moeten zijn met m'n afstudeervoorstel.
Ik moet het volgende week vrijdag inleveren maar wil het eind deze week af hebben. Ik heb wat pre workout gedronken dus ik blijf nog een tijdje wakkerquote:
Komt dat niet omdat hij scheef voor de foto staat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
rare traps die rechter 1 is veel groter dan andere :s
wat dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik wil geen grap maken over je afkomst verder hoor maarreehhh
Deze chick pompt zich vol mt creatinequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik moet het volgende week vrijdag inleveren maar wil het eind deze week af hebben. Ik heb wat pre workout gedronken dus ik blijf nog een tijdje wakker
Het is toch ergens goed voor he!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze chick pompt zich vol mt creatine
Heb ik soms ook last vanquote:
Goed voorbeeld van gebruikers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 04:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van gebruikers.
Snelle gains, paar jaartjes en dan slaat de veroudering in als een bom.
pull ups, push ups, squatten zie ik nooit iemand doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chicks mirren doorgaans niet op DLs. Ze checken wel altijd squats en cable flys dood hier.
gister nog 3*fail wide grip pullups gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 07:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
pull ups, push ups, squatten zie ik nooit iemand doen.
3*0 dus hihaho ;pquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gister nog 3*fail wide grip pullups gedaan![]()
0% vet. Hoeveel eiwitten en hoeveel suiker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef Montelly het volgende:
Eten jullie deze ranzige shit weleens?
[ afbeelding ]
Niet te pruimen die smaak
Nee sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen nog tips voor goed cut voedsel? Wordt een beetje zat van die kip en kip met rijst elke dag :S
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aestheticsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
ja te weinig tiet en teveel bicepsequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aesthetics
vooral die rechter en die gast in het midden, lelijke verhoudingen
goede genetics zijn niet te koop
Had ik vanochtend voordat ik wegging al bekekenquote:
Awesome female body.quote:
Yeah, vind het er ook niet uit zien. Zonde, zal vast heel wat werk en geld in zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aesthetics
vooral die rechter en die gast in het midden, lelijke verhoudingen
goede genetics zijn niet te koop
Je lichaam zal dan nog moeten wennen aan het uitvoeren van de beweging. Wanneer de spieren bekend raken met een bepaald beweging zal je een zwaarder gewicht kunnen tillen. Dit is ook de reden dat je in het begin altijd goede gains maakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Had ik vanochtend voordat ik wegging al bekeken(ja echt Dave Tate ook)
Ja ik geef het niet op sowiesoquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je lichaam zal dan nog moeten wennen aan het uitvoeren van de beweging. Wanneer de spieren bekend raken met een bepaald beweging zal je een zwaarder gewicht kunnen tillen. Dit is ook de reden dat je in het begin altijd goede gains maakt.
Ik sta er ook bij mezelf altijd van verbaasd hoe weinig je weegt na een gelukte cut.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee sorry.
Oke, mijn cut ging gewoon prima op pasta salades, rijst/kip, volkorenbrood met pindakaas.
Weeg nu echter nog maar 78kg
hoeveel reps doe je? Ik zit nu op 6x40quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
3e keer op rij dat ik niet alle reps van m'n benchpress kan doen
en het is maar 42,5 kilo
5x5quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoeveel reps doe je? Ik zit nu op 6x40
Nou dat zal toch niet met 43 kilo..dat is dus een stang plus 23 kilo, niks dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
ik niet alle reps van m'n benchpress kan doen
en het is maar 42,5 kilo
Was het maar een typo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nou dat zal toch niet met 43 kilo..dat is dus een stang plus 23 kilo, niks dus.
Typo? Zal wel 93 kilo wezen.
Je denkt verkeerd. Als je het niet kan benchen is het niet 'maar' 42.5kilo. Je moet niet kijken naar wat anderen benchen want als je 100 kilo benched is dat 'maar' 100 kilo ten opzichte van iemand die 160 kilo benched.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
3e keer op rij dat ik niet alle reps van m'n benchpress kan doen
en het is maar 42,5 kilo
Ow. Maar ben je man of vrouw?quote:
ff quoten voor waarheidquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je denkt verkeerd. Als je het niet kan benchen is het niet 'maar' 42.5kilo. Je moet niet kijken naar wat anderen benchen want als je 100 kilo benched is dat 'maar' 100 kilo ten opzichte van iemand die 160 kilo benched.
Gewoon even deloaden, techniek goed bekijken en weer opbouwen. Niet teveel over het gewicht nadenken.
Goed cut voedsel bestaat niet, goede cut macro's en kcals wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen nog tips voor goed cut voedsel? Wordt een beetje zat van die kip en kip met rijst elke dag :S
Waarom zijn chinups superieur?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wide-grip pullups zijn kut. Realiseer me sinds kort pas weer hoe superieur chinups zijn.
We're all gonna make it.quote:
Ik kijk ook niet naar wat anderen doen, het gaat me puur om dat het mij niet lukt dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je denkt verkeerd. Als je het niet kan benchen is het niet 'maar' 42.5kilo. Je moet niet kijken naar wat anderen benchen want als je 100 kilo benched is dat 'maar' 100 kilo ten opzichte van iemand die 160 kilo benched.
Gewoon even deloaden, techniek goed bekijken en weer opbouwen. Niet teveel over het gewicht nadenken.
Man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow. Maar ben je man of vrouw?
Plus wat snake hierboven zegt.
Dat betwijfel ik, anders zou je het geen 'maar' 42.5 kilo noemen. Maar dat maakt niet uit. Deloaden, techniek, opbouwen. Dat moeten we allemaal, op elk gewicht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet naar wat anderen doen, het gaat me puur om dat het mij niet lukt dus.
Hmm ik snap waarom je dat denktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, anders zou je het geen 'maar' 42.5 kilo noemen. Maar dat maakt niet uit. Deloaden, techniek, opbouwen. Dat moeten we allemaal, op elk gewicht.
Pfff, zigeuners in onze gym zijn er dol op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)l-zip-hoodie-orange/
Wie gaat daar nou in lopen
Dat vest doet me inderdaad aan een woonwagenkamp denken. en nog 99 euro ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pfff, zigeuners in onze gym zijn er dol op.![]()
Maar die schreeuwen als ze 50 kilo deadliften, of 7.5 kilo curlen, dus die zijn vrij hersenloos...
lkkr wijde grip om op wijdte te traine togquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wide-grip pullups zijn kut. Realiseer me sinds kort pas weer hoe superieur chinups zijn.
Ze lopen echt in dat soort kleding hier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat vest doet me inderdaad aan een woonwagenkamp denken. en nog 99 euro ook
is al vaker gepost, maar nogmaals:quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zijn chinups superieur?
Wide Grip Pull Ups zien er sowieso veel toffer uit. Chin-ups zijn een beetje de meisjesvariant.
Kortom; chin-ups hebben een grotere ROM en stimuleren je lats meer.quote:The Myth of Wide-grip Superiority
One myth that has held back the development of lats the world over is the persistent idea that using a wide grip on chins and pulldowns is the best way to build wider lats. This myth probably has its origins in the fact that using a wide grip on any vertical pulling motion will selectively recruit the smaller upper back muscles like the teres major and minor, the upper portion of the traps, and the rhomboids.
When a bodybuilder feels these smaller muscle groups at the top of the back working, he often assumes he is making his lats wider. But the lats actually originate under the armpits and insert near the waist. Using a wide grip does not provide anywhere near a full range of motion for them. A narrower grip, in contrast, allows both a better stretch and a more complete contraction. If you donâ??t believe me, pantomime two types of pulldowns right now as you read this, doing your best to contract the lats as hard as possible: a wide-grip pulldown and a narrow, underhand grip. I guarantee you that you will feel a more powerful contraction of the lats with the narrow underhand grip.
In my early career, I experimented with various types of grips, and I found that using a closer grip with the hands either parallel (facing each other) or fully supinated (underhand) actually provided the best contraction and most complete range of motion for the lats. Throughout my Mr. Olympia reign, I never did a single set of wide-grip chins or lat pulldowns. My two choices for vertical pulling were always a narrow underhand grip for lat pulldowns, which I would go up to 400 pounds on, and the Hammer Strength Iso-lateral pulldown machine.
A final reason to consider using a narrow grip beyond the issue of range of motion is the fact that it puts the biceps in a stronger position. Since the biceps are far smaller and weaker than the lats, putting them in a position where they are guaranteed to fail before the lats are properly stimulated, as in any wide-grip vertical pull, will cause you to shortchange your potential growth.
je bent het eens met wat snake zegt maar miep zelf ook dat 43 kg een stang is plus maar 23 kgquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow. Maar ben je man of vrouw?
Plus wat snake hierboven zegt.
ik ben van mening dat je qua kracht en mentaal veel meer kan met een spotter, vraag het anders aan iemand heb ik ook een keer gedaan.quote:
stang 20 + schijfjes kg23= kg43quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
je bent het eens met wat snake zegt maar miep zelf ook dat 43 kg een stang is plus maar 23 kg.
ach ze hebben toch geld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat vest doet me inderdaad aan een woonwagenkamp denken. en nog 99 euro ook
Er loopt hier altijd rond die veel bencht en het ziet er netjes uit bij diegene, zal die wel vragen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik ben van mening dat je qua kracht en mentaal veel meer kan met een spotter, vraag het anders aan iemand heb ik ook een keer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |