0% vet. Hoeveel eiwitten en hoeveel suiker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef Montelly het volgende:
Eten jullie deze ranzige shit weleens?
[ afbeelding ]
Niet te pruimen die smaak
Nee sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen nog tips voor goed cut voedsel? Wordt een beetje zat van die kip en kip met rijst elke dag :S
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aestheticsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
rare traps die rechter 1 is veel groter dan andere :s
ja te weinig tiet en teveel bicepsequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aesthetics
vooral die rechter en die gast in het midden, lelijke verhoudingen
goede genetics zijn niet te koop
Had ik vanochtend voordat ik wegging al bekekenquote:
Awesome female body.quote:
Yeah, vind het er ook niet uit zien. Zonde, zal vast heel wat werk en geld in zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aesthetics
vooral die rechter en die gast in het midden, lelijke verhoudingen
goede genetics zijn niet te koop
Je lichaam zal dan nog moeten wennen aan het uitvoeren van de beweging. Wanneer de spieren bekend raken met een bepaald beweging zal je een zwaarder gewicht kunnen tillen. Dit is ook de reden dat je in het begin altijd goede gains maakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Had ik vanochtend voordat ik wegging al bekeken(ja echt Dave Tate ook)
Ja ik geef het niet op sowiesoquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je lichaam zal dan nog moeten wennen aan het uitvoeren van de beweging. Wanneer de spieren bekend raken met een bepaald beweging zal je een zwaarder gewicht kunnen tillen. Dit is ook de reden dat je in het begin altijd goede gains maakt.
Ik sta er ook bij mezelf altijd van verbaasd hoe weinig je weegt na een gelukte cut.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee sorry.
Oke, mijn cut ging gewoon prima op pasta salades, rijst/kip, volkorenbrood met pindakaas.
Weeg nu echter nog maar 78kg
hoeveel reps doe je? Ik zit nu op 6x40quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
3e keer op rij dat ik niet alle reps van m'n benchpress kan doen
en het is maar 42,5 kilo
5x5quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoeveel reps doe je? Ik zit nu op 6x40
Nou dat zal toch niet met 43 kilo..dat is dus een stang plus 23 kilo, niks dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
ik niet alle reps van m'n benchpress kan doen
en het is maar 42,5 kilo
Was het maar een typo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nou dat zal toch niet met 43 kilo..dat is dus een stang plus 23 kilo, niks dus.
Typo? Zal wel 93 kilo wezen.
Je denkt verkeerd. Als je het niet kan benchen is het niet 'maar' 42.5kilo. Je moet niet kijken naar wat anderen benchen want als je 100 kilo benched is dat 'maar' 100 kilo ten opzichte van iemand die 160 kilo benched.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
3e keer op rij dat ik niet alle reps van m'n benchpress kan doen
en het is maar 42,5 kilo
Ow. Maar ben je man of vrouw?quote:
ff quoten voor waarheidquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je denkt verkeerd. Als je het niet kan benchen is het niet 'maar' 42.5kilo. Je moet niet kijken naar wat anderen benchen want als je 100 kilo benched is dat 'maar' 100 kilo ten opzichte van iemand die 160 kilo benched.
Gewoon even deloaden, techniek goed bekijken en weer opbouwen. Niet teveel over het gewicht nadenken.
Goed cut voedsel bestaat niet, goede cut macro's en kcals wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen nog tips voor goed cut voedsel? Wordt een beetje zat van die kip en kip met rijst elke dag :S
Waarom zijn chinups superieur?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wide-grip pullups zijn kut. Realiseer me sinds kort pas weer hoe superieur chinups zijn.
We're all gonna make it.quote:
Ik kijk ook niet naar wat anderen doen, het gaat me puur om dat het mij niet lukt dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je denkt verkeerd. Als je het niet kan benchen is het niet 'maar' 42.5kilo. Je moet niet kijken naar wat anderen benchen want als je 100 kilo benched is dat 'maar' 100 kilo ten opzichte van iemand die 160 kilo benched.
Gewoon even deloaden, techniek goed bekijken en weer opbouwen. Niet teveel over het gewicht nadenken.
Man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow. Maar ben je man of vrouw?
Plus wat snake hierboven zegt.
Dat betwijfel ik, anders zou je het geen 'maar' 42.5 kilo noemen. Maar dat maakt niet uit. Deloaden, techniek, opbouwen. Dat moeten we allemaal, op elk gewicht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet naar wat anderen doen, het gaat me puur om dat het mij niet lukt dus.
Hmm ik snap waarom je dat denktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, anders zou je het geen 'maar' 42.5 kilo noemen. Maar dat maakt niet uit. Deloaden, techniek, opbouwen. Dat moeten we allemaal, op elk gewicht.
Pfff, zigeuners in onze gym zijn er dol op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)l-zip-hoodie-orange/
Wie gaat daar nou in lopen
Dat vest doet me inderdaad aan een woonwagenkamp denken. en nog 99 euro ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pfff, zigeuners in onze gym zijn er dol op.![]()
Maar die schreeuwen als ze 50 kilo deadliften, of 7.5 kilo curlen, dus die zijn vrij hersenloos...
lkkr wijde grip om op wijdte te traine togquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wide-grip pullups zijn kut. Realiseer me sinds kort pas weer hoe superieur chinups zijn.
Ze lopen echt in dat soort kleding hier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat vest doet me inderdaad aan een woonwagenkamp denken. en nog 99 euro ook
is al vaker gepost, maar nogmaals:quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zijn chinups superieur?
Wide Grip Pull Ups zien er sowieso veel toffer uit. Chin-ups zijn een beetje de meisjesvariant.
Kortom; chin-ups hebben een grotere ROM en stimuleren je lats meer.quote:The Myth of Wide-grip Superiority
One myth that has held back the development of lats the world over is the persistent idea that using a wide grip on chins and pulldowns is the best way to build wider lats. This myth probably has its origins in the fact that using a wide grip on any vertical pulling motion will selectively recruit the smaller upper back muscles like the teres major and minor, the upper portion of the traps, and the rhomboids.
When a bodybuilder feels these smaller muscle groups at the top of the back working, he often assumes he is making his lats wider. But the lats actually originate under the armpits and insert near the waist. Using a wide grip does not provide anywhere near a full range of motion for them. A narrower grip, in contrast, allows both a better stretch and a more complete contraction. If you donâ??t believe me, pantomime two types of pulldowns right now as you read this, doing your best to contract the lats as hard as possible: a wide-grip pulldown and a narrow, underhand grip. I guarantee you that you will feel a more powerful contraction of the lats with the narrow underhand grip.
In my early career, I experimented with various types of grips, and I found that using a closer grip with the hands either parallel (facing each other) or fully supinated (underhand) actually provided the best contraction and most complete range of motion for the lats. Throughout my Mr. Olympia reign, I never did a single set of wide-grip chins or lat pulldowns. My two choices for vertical pulling were always a narrow underhand grip for lat pulldowns, which I would go up to 400 pounds on, and the Hammer Strength Iso-lateral pulldown machine.
A final reason to consider using a narrow grip beyond the issue of range of motion is the fact that it puts the biceps in a stronger position. Since the biceps are far smaller and weaker than the lats, putting them in a position where they are guaranteed to fail before the lats are properly stimulated, as in any wide-grip vertical pull, will cause you to shortchange your potential growth.
je bent het eens met wat snake zegt maar miep zelf ook dat 43 kg een stang is plus maar 23 kgquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow. Maar ben je man of vrouw?
Plus wat snake hierboven zegt.
ik ben van mening dat je qua kracht en mentaal veel meer kan met een spotter, vraag het anders aan iemand heb ik ook een keer gedaan.quote:
stang 20 + schijfjes kg23= kg43quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
je bent het eens met wat snake zegt maar miep zelf ook dat 43 kg een stang is plus maar 23 kg.
ach ze hebben toch geld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat vest doet me inderdaad aan een woonwagenkamp denken. en nog 99 euro ook
Er loopt hier altijd rond die veel bencht en het ziet er netjes uit bij diegene, zal die wel vragen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik ben van mening dat je qua kracht en mentaal veel meer kan met een spotter, vraag het anders aan iemand heb ik ook een keer gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |