3*0 dus hihaho ;pquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gister nog 3*fail wide grip pullups gedaan![]()
0% vet. Hoeveel eiwitten en hoeveel suiker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef Montelly het volgende:
Eten jullie deze ranzige shit weleens?
[ afbeelding ]
Niet te pruimen die smaak
Nee sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen nog tips voor goed cut voedsel? Wordt een beetje zat van die kip en kip met rijst elke dag :S
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aestheticsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
rare traps die rechter 1 is veel groter dan andere :s
ja te weinig tiet en teveel bicepsequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aesthetics
vooral die rechter en die gast in het midden, lelijke verhoudingen
goede genetics zijn niet te koop
Had ik vanochtend voordat ik wegging al bekekenquote:
Awesome female body.quote:
Yeah, vind het er ook niet uit zien. Zonde, zal vast heel wat werk en geld in zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
daar sta je dan met je kuur fysiek zonder aesthetics
vooral die rechter en die gast in het midden, lelijke verhoudingen
goede genetics zijn niet te koop
Je lichaam zal dan nog moeten wennen aan het uitvoeren van de beweging. Wanneer de spieren bekend raken met een bepaald beweging zal je een zwaarder gewicht kunnen tillen. Dit is ook de reden dat je in het begin altijd goede gains maakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Had ik vanochtend voordat ik wegging al bekeken(ja echt Dave Tate ook)
Ja ik geef het niet op sowiesoquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je lichaam zal dan nog moeten wennen aan het uitvoeren van de beweging. Wanneer de spieren bekend raken met een bepaald beweging zal je een zwaarder gewicht kunnen tillen. Dit is ook de reden dat je in het begin altijd goede gains maakt.
Ik sta er ook bij mezelf altijd van verbaasd hoe weinig je weegt na een gelukte cut.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee sorry.
Oke, mijn cut ging gewoon prima op pasta salades, rijst/kip, volkorenbrood met pindakaas.
Weeg nu echter nog maar 78kg
hoeveel reps doe je? Ik zit nu op 6x40quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
3e keer op rij dat ik niet alle reps van m'n benchpress kan doen
en het is maar 42,5 kilo
5x5quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoeveel reps doe je? Ik zit nu op 6x40
Nou dat zal toch niet met 43 kilo..dat is dus een stang plus 23 kilo, niks dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
ik niet alle reps van m'n benchpress kan doen
en het is maar 42,5 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |