Die is vies vriendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die Veer is echt nice inderdaad
Die Mercedes is ook best een chick geloof ik, maar niet goed kunnen zien. Zag echt 10 seconden tijdens het zappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door StraatSoldaat op 07-05-2013 22:20:37 ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck al die namen bij take me out. Gewoon pics or gtfo
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goodnight sweet prince.
Zou haar wel raken hoor, ze heeft wel wat geils, dat gezicht.
Ja misschien. Ik hoor dat serieus van iedereen om me heenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?
Mercedes is niet dik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
Mijn moeder is tenminste geen fietspadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
als kanker een geluid hadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
Net bij maak 't of kraak 't. Keihard pompuh jonguh. Hell to the yes, broers.
Zoals Koningin Beatrix () zou zeggen: Deze is echt fucking hard.
Jij haat altijd op mijn muziek jonge, waz met jou?quote:
maar wie is Mercedes?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat ik die post al had gequote
ik vind die wel lkkre lichaamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als het moet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moest even opzoeken wie het was; nooit jersey shore gekekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar trouwens wel echt hard geven:
[ afbeelding ]
Heb alleen wel een paar kuurtjes nodig voordat ze mij uberhaupt ziet staan..
Je wilt toch geen vriendin waarvan als je de naam in google intypt gelijk een foto ziet waar ze met haar benen gespreid zitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Hhahaha die Mercedes is gym chick? Zij is dit toch of niet?
https://www.facebook.com/MercedesKhani
Staat ook op haar FB: "Nu kom ik weer op RTL5, #takemeout. Kijken jullie meeeeee! :-D xxxx"
Zij is toch nice man, hoe kan je haar smerig vinden?
Ja die zou ik sowieso ook raken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je wilt toch geen vriendin waarvan als je de naam in google intypt gelijk een foto ziet waar ze met haar benen gespreid zit
Dan heb ik nog liever de hoer van Ribery
Wtf ja, wheheheheh. Lijkt net zo'n mooiboy Iraniër hierquote:
Is ook zo. Of superheilig of superslutty.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
lol altijd als die arab chicks bad gaan gaan ze gelijk die superslutty way man
Ik vraag me altijd af hoe ze eruit zien zonder die laag make upquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
lol altijd als die arab chicks bad gaan gaan ze gelijk die superslutty way man
Net als Nederlandse trollen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze eruit zien zonder die laag make up
En super hypocriet. Achter gesloten deuren gaan de hoofddoekjes af en zuigen ze iedereen af.*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is ook zo. Of superheilig of superslutty.![]()
De meerderheid dan.
Een ssj2 gohan voor jouquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck deze shit man, wie zijn al die mensen?
Dragonball Z talk only
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah die zwarte rokken grefo's ook hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En super hypocriet. Achter gesloten deuren gaan de hoofddoekjes af en zuigen ze iedereen af.*
*Bron: Gesprek met Adil.
Ja precies ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is ook zo. Of superheilig of superslutty.![]()
De meerderheid dan.
Ik ook.. vraag me ook wel eens af of ze ooit echt make-up loos zijn of dat ze gewoon toch met een soort basislaag van foundation al gaan slapenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een ssj2 gohan voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Natuurlijk wil ik niet generaliseren maar het klopt gewoon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies ditmaar natuurlijk niet allemaal altijd #altijdnuancerennooitgeneraliseren
[..]
Ik ook.. vraag me ook wel eens af of ze ooit echt make-up loos zijn of dat ze gewoon toch met een soort basislaag van foundation al gaan slapen
Hoe zit het nou met die make up danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik niet generaliseren maar het klopt gewoon.
kwam er vanavond ook nog een tegen; van een afstandje zag ze er echt knap uit maar toen ze dichterbij kwam zag je het plamuur duidelijk zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whehe ik kijk wel eens van die Arabische soapseries en sommige zien er echt uit als drag queens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die make up dan
Shit is aan sowieso. Kankerhardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
natuurlijk wil k niet oordele ma jy bent gwn een rasistquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik niet generaliseren maar het klopt gewoon.
Mijn nicht liep vroeger rond met 20 kilo make up op. Zonder make up zag ze eruit als een lijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die make up dan
ik mag dat want ik ben ook mocroquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
natuurlijk wil k niet oordele ma jy bent gwn een rasist
waarom mogen mocro's turke dan discrimineren?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een ssj2 gohan voor jouHard gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BEASTMODE
Dit zocht ik al tijdenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
Goede bulk meals.quote:
quote:
marokkanen zijn stuurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb het over Marokkanen, niet over Turken.
fetisj vanaf 4:53quote:
echt hea, ze neemt het rustigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze genieten er wel van. Dat dan weer wel.
Ous op tv?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand Ous al gespot op de tv? Ben wel eens benieuwd naar zijn fysiek nu.
Ja hij was laatst voor opnames bij een gameshow waarbij hij iets gewonnen had.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ous bij Lingo?Wist niet dat Marokkanen konden spellen
Het halve publiek was hun portemonnee kwijt ook is de zilvere bal nooit meer teruggevondenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ous bij Lingo?Wist niet dat Marokkanen konden spellen
OJA JOHquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
O.us spreekt beter Nederlands dan de meeste Nederlanders.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het halve publiek was hun portemonnee kwijt ook is de zilvere bal nooit meer teruggevonden
Marokkaans zijn is geen rasquote:
No worries.quote:
Lol wtf, wel zonde vanuit mijn oogpunt maargoed ze zal het zo willen. Die mannen die hierop geilen zijn meestal fucking skinny volgens mij.quote:
sapstengel_spiegel.jpegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef esv7 het volgende:
[..]
Lol wtf, wel zonde vanuit mijn oogpunt maargoed ze zal het zo willen. Die mannen die hierop geilen zijn meestal fucking skinny volgens mij.
Vanwaar de bijzondere interesse?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand Ous al gespot op de tv? Ben wel eens benieuwd naar zijn fysiek nu.
Komt omdat je een lekkertje bent. (no homo) (ok btj homo)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ging even douchen en deze hele SC gaat opeens over mij.
Of Frank Yang, lekker trainen met een fles drank.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef Pastapipos het volgende:
Jersey shoooore
Lekker drinken voor het trainen
Ja tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja hij was laatst voor opnames bij een gameshow waarbij hij iets gewonnen had.
jy ben anders ook wel lkkr :$ (50/50 homo) doe nie zo vleiend :$ :$ #shyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Komt omdat je een lekkertje bent. (no homo) (ok btj homo)
Oh nee, de grote vakantieshow was het volgens mij!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Bij welke gameshow het was is voor mij een weet en voor jullie een raadsel.
Nee joh, ik maak ook weleens fouten her en der.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
O.us spreekt beter Nederlands dan de meeste Nederlanders.
Srs?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef esv7 het volgende:
[..]
Of Frank Yang, lekker trainen met een fles drank.
Dacht je serieus dat ik mij vrijwillig zou laten vertonen op SBS6?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh nee, de grote vakantieshow was het volgens mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |