Die is vies vriendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die Veer is echt nice inderdaad
Die Mercedes is ook best een chick geloof ik, maar niet goed kunnen zien. Zag echt 10 seconden tijdens het zappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door StraatSoldaat op 07-05-2013 22:20:37 ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck al die namen bij take me out. Gewoon pics or gtfo
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goodnight sweet prince.
Zou haar wel raken hoor, ze heeft wel wat geils, dat gezicht.
Ja misschien. Ik hoor dat serieus van iedereen om me heenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben je als kind een keer verkeerd terecht gekomen dat je nu zo'n aparte smaak in vrouwen hebt?
Mercedes is niet dik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
hij heeft een x je ma gehad en sindsdien kan hij geen genoeg meer krijgen van dikkerdjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
Mijn moeder is tenminste geen fietspadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
als kanker een geluid hadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
Net bij maak 't of kraak 't. Keihard pompuh jonguh. Hell to the yes, broers.
Zoals Koningin Beatrix () zou zeggen: Deze is echt fucking hard.
Jij haat altijd op mijn muziek jonge, waz met jou?quote:
maar wie is Mercedes?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat ik die post al had gequote
ik vind die wel lkkre lichaamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als het moet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |