Pics van je billen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Agentperry het volgende:
Vandaag nieuw deadlift pr, chicks mirin mijn billen.
Ben een keer 3 weken bij familie( begrafenis dit dat) in Turkije geweest en ik miste die grauwe, stinkende stad wat Rotterdam heet elke dag. Ik sprak geen woord Turks en je kon er heel de dag geen reet doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Haar familie heeft een huis daar dus verblijf is gratis. Alleen die hele familie praat Turks waardoor ik daar eigenlijk niks te doen heb en heb een hekel aan als mensen in een andere taal over je praten waar je bij bent.
Waarom kan ik niet op Nederlandse vrouwen vallen
Fanta uit Rotterdam?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben een keer 3 weken bij familie( begrafenis dit dat) in Turkije geweest en ik miste die grauwe, stinkende stad wat Rotterdam heet elke dag. Ik sprak geen woord Turks en je kon er heel de dag geen reet doen.
Ja mattiequote:
iig goed ingeburgerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja mattie
Maar sowieso Turken, elk jaar naar Turkije alsof er geen andere landen te zien zijn.
dacht ik dus ook..quote:
jij.quote:
Dit ziet eruit als een programma dat ik wil gaan volgen. Hoe heet het en waar komt het?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi jongens wat vinden jullie van mijn v-neck? Ik ben diegene met die hont.
The Valleys, seizoen 1 is al uit, bazenserie want wat zijn die mensen fucked up zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een programma dat ik wil gaan volgen. Hoe heet het en waar komt het?
DL'etje gezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
The Valleys, seizoen 1 is al uit, bazenserie want wat zijn die mensen fucked up zeg.
Seizoen 2 start vanaf vandaag.
Is die shit ook in NL te koop?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
dit moet ik gezien hebben, minstens paar afleveringenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
het staat al de foto, ze hoort in de ZOOquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als het moet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oefff, oud gewordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar trouwens wel echt hard geven:
[ afbeelding ]
Heb alleen wel een paar kuurtjes nodig voordat ze mij uberhaupt ziet staan..
Ze heeft iets weg van Rihannaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als het moet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ook op vechtsport gaan, deze bitch klapt je gewoon als je even niet opneemt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar trouwens wel echt hard geven:
[ afbeelding ]
Heb alleen wel een paar kuurtjes nodig voordat ze mij uberhaupt ziet staan..
Die vreet je er wel weer aan als je aan de sarma en kisir zit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op hoe snel mijn negerreet van het squatten is verdwenen in de cut. Is het eerste wat ging
Hahah een van de mooiere meiden idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jullie moeten is take me out kijken
die Farrieda
Hoe moet ik dat weten ik ben niet zo van de rassenleer.quote:
Ik zou alleen die Veer en Farrieda geven maar volgens mij krijgen die er ook betaalt om te staan of staan ze er alleen voor de publiciteit. Zitten echt vieze vrouwen tussenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah een van de mooiere meiden idd.
Vele zijn ook speciaal gecast, die hebben dan zon profiel waar ze voor allerlei activiteiten voor tv benaderd kunnen worden. Show wordt in twee dagen opgenomen, 5 afleveringen per dag. En die hele date is zo nep als wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou alleen die Veer en Farrieda geven maar volgens mij krijgen die er ook betaalt om te staan of staan ze er alleen voor de publiciteit. Zitten echt vieze vrouwen tussen
Allemaal haters, alleen Jan kooiemans is fake..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef seto het volgende:
WAT
is take me out nep?
mijn wereld stort in elkaar
Ja die Veer is echt nice inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou alleen die Veer en Farrieda geven maar volgens mij krijgen die er ook betaalt om te staan of staan ze er alleen voor de publiciteit. Zitten echt vieze vrouwen tussen
Mijn leven is een leugenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef seto het volgende:
WAT
is take me out nep?
mijn wereld stort in elkaar
Die is vies vriendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die Veer is echt nice inderdaad
Die Mercedes is ook best een chick geloof ik, maar niet goed kunnen zien. Zag echt 10 seconden tijdens het zappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door StraatSoldaat op 07-05-2013 22:20:37 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |