Ja hij was laatst voor opnames bij een gameshow waarbij hij iets gewonnen had.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ous bij Lingo?Wist niet dat Marokkanen konden spellen
Het halve publiek was hun portemonnee kwijt ook is de zilvere bal nooit meer teruggevondenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ous bij Lingo?Wist niet dat Marokkanen konden spellen
OJA JOHquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
O.us spreekt beter Nederlands dan de meeste Nederlanders.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het halve publiek was hun portemonnee kwijt ook is de zilvere bal nooit meer teruggevonden
Marokkaans zijn is geen rasquote:
No worries.quote:
Lol wtf, wel zonde vanuit mijn oogpunt maargoed ze zal het zo willen. Die mannen die hierop geilen zijn meestal fucking skinny volgens mij.quote:
sapstengel_spiegel.jpegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef esv7 het volgende:
[..]
Lol wtf, wel zonde vanuit mijn oogpunt maargoed ze zal het zo willen. Die mannen die hierop geilen zijn meestal fucking skinny volgens mij.
Vanwaar de bijzondere interesse?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand Ous al gespot op de tv? Ben wel eens benieuwd naar zijn fysiek nu.
Komt omdat je een lekkertje bent. (no homo) (ok btj homo)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ging even douchen en deze hele SC gaat opeens over mij.
Of Frank Yang, lekker trainen met een fles drank.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef Pastapipos het volgende:
Jersey shoooore
Lekker drinken voor het trainen
Ja tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja hij was laatst voor opnames bij een gameshow waarbij hij iets gewonnen had.
jy ben anders ook wel lkkr :$ (50/50 homo) doe nie zo vleiend :$ :$ #shyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Komt omdat je een lekkertje bent. (no homo) (ok btj homo)
Oh nee, de grote vakantieshow was het volgens mij!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Bij welke gameshow het was is voor mij een weet en voor jullie een raadsel.
Nee joh, ik maak ook weleens fouten her en der.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
O.us spreekt beter Nederlands dan de meeste Nederlanders.
Srs?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef esv7 het volgende:
[..]
Of Frank Yang, lekker trainen met een fles drank.
Dacht je serieus dat ik mij vrijwillig zou laten vertonen op SBS6?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh nee, de grote vakantieshow was het volgens mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |