Vergeet niet om ook minimaal 70 a 80 uur te werken in de weekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dacht vandaag nog dat het best wel tof is voor een tijdje.
Piratenzender op, pak Javaanse jongens tembaco in de borstzak van je houthakkershemd en dan lekker gehaktballen eten bij het tankstation.
Lekker s'nachts rukken in je vrachtwagen die geparkeerd staat bij een tankstation op een 10 jaar oude playboy en dan een paar uur later overvallen worden door een bende oostblokkersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dacht vandaag nog dat het best wel tof is voor een tijdje.
Piratenzender op, pak Javaanse jongens tembaco in de borstzak van je houthakkershemd en dan lekker gehaktballen eten bij het tankstation.
Chicks mirren doorgaans niet op DLs. Ze checken wel altijd squats en cable flys dood hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Chicks mirren al als ik 160kg DL. Laat staan zo'n beer due 450+kg tilt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lekker s'nachts rukken in je vrachtwagen die geparkeerd staat bij een tankstation op een 10 jaar oude playboy en dan een paar uur later overvallen worden door een bende oostblokkers
Dat zijn wel de nadelen inderdaad. Dat van mij was een geromantiseerde weergave.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vergeet niet om ook minimaal 70 a 80 uur te werken in de week
Sowieso gasten die vrouwen gaan versieren in de gymquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stond vandaag trouwens een meisje in het squatrek te squatten, komen er gelijk van die gladjakkers naar toe om haar advies te geven terwijl ze zelf onder de 100kg squatten![]()
Aan haar gezicht te zien was ze ook niet echt blij met het advies
Hij is wel skinny op dat filmpje, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef esv7 het volgende:
[..]
Of Frank Yang, lekker trainen met een fles drank.
Pull ups, chin ups, dips.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chicks mirren doorgaans niet op DLs. Ze checken wel altijd squats en cable flys dood hier.
Ja is volgens mij een oud filmpje, Daarmee vergeleken is die flink buff nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Push. het volgende:
[..]
Hij is wel skinny op dat filmpje, of ligt dat aan mij?
What the fuck doe je hier nog?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef G.R.S. het volgende:
9 uur geleden had ik al klaar moeten zijn met m'n afstudeervoorstel.
ik wil geen grap maken over je afkomst verder hoor maarreehhhquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef G.R.S. het volgende:
9 uur geleden had ik al klaar moeten zijn met m'n afstudeervoorstel.
Ik moet het volgende week vrijdag inleveren maar wil het eind deze week af hebben. Ik heb wat pre workout gedronken dus ik blijf nog een tijdje wakkerquote:
Komt dat niet omdat hij scheef voor de foto staat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
rare traps die rechter 1 is veel groter dan andere :s
wat dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik wil geen grap maken over je afkomst verder hoor maarreehhh
Deze chick pompt zich vol mt creatinequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik moet het volgende week vrijdag inleveren maar wil het eind deze week af hebben. Ik heb wat pre workout gedronken dus ik blijf nog een tijdje wakker
Het is toch ergens goed voor he!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze chick pompt zich vol mt creatine
Heb ik soms ook last vanquote:
Goed voorbeeld van gebruikers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
rare traps die rechter 1 is veel groter dan andere :s
quote:Op woensdag 8 mei 2013 04:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van gebruikers.
Snelle gains, paar jaartjes en dan slaat de veroudering in als een bom.
pull ups, push ups, squatten zie ik nooit iemand doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chicks mirren doorgaans niet op DLs. Ze checken wel altijd squats en cable flys dood hier.
gister nog 3*fail wide grip pullups gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 07:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
pull ups, push ups, squatten zie ik nooit iemand doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |