Je hebt geen 'ewaa ewaa psssst' accentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, ik maak ook weleens fouten her en der.

Ja weet ik veel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik mij vrijwillig zou laten vertonen op SBS6?

Dat is gewoon het resultaat van een groot gebrek aan (een goede) opvoeding.quote:

ze3hma voorbeeldmocroquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het resultaat van een groot gebrek aan (een goede) opvoeding.

Kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het resultaat van een groot gebrek aan (een goede) opvoeding.

Kijk verder niet veel filmpjes van hem, hij is wel zwaar gestoord. Hij heeft wel een behoorlinke progressie gemaakt als je de eerste filmpjes vergelijkt met zijn latere.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die Frank Yang is echt een aandachtshoer. Die zou iemand nog pijpen als hij er meer views door kreeg

Ik heb gewoon geen woordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:00 schreef Montelly het volgende:
Net even aflevering 1 gekeken..geniaal weer![]()
[ afbeelding ]

hij heeft echt het hoofd van cro copquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Elke keer een semi als ik dit fysiek zie
[ afbeelding ]
nohomo

quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef esv7 het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F#/watch?v=LAl95iEcJl4

Mjah, Oostblok genetics.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hij heeft echt het hoofd van cro cop

Mijn papa is vrachtwagenchauffer jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zouden powerlifters ook groupies hebben? Als ik de sterkste man kijk zien ze er bijna allemaal uit als vrachtwagenchauffeurs

Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zouden powerlifters ook groupies hebben? Als ik de sterkste man kijk zien ze er bijna allemaal uit als vrachtwagenchauffeurs

Haha dacht vandaag nog dat het best wel tof is voor een tijdje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |