Ook lekker met dit weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Pastapipos het volgende:
Die hoodieSmaak large in de kleur orange. En dat voor maar 99 euro
Ik train sinds het begin op deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Zal iig een stuk stabieler staan dan de sportschoenen die ik eerder altijd aan had
Is te zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik train sinds het begin op deze.
[ afbeelding ]
"Zero Catabolism" limited edition van Panzer & Maus, 59.99 euro.
Midget club?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet nodig G, ben nog maar 1 keer een langere chick tegengekomen in de club
Klinkt als een schoonmaakster die de pik op jou heeft. Heb je haar slecht behandeld ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Snakey het volgende:
De schoonmaakster heeft de vloeren met iets schoongemaakt waardoor het spiegelglad is in huis.![]()
Ik heb al drie stuks servies gebroken doordat ik 1x uitgleed en viel, en 2 keer uitgleed.
Nee. Gewoon, een beetje misbruikt. Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef skudkind het volgende:
[..]
Klinkt als een schoonmaakster die de pik op jou heeft. Heb je haar slecht behandeld ofzo?
Mag zij dat opruimen of is ze alweer foetsie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Snakey het volgende:
De schoonmaakster heeft de vloeren met iets schoongemaakt waardoor het spiegelglad is in huis.![]()
Ik heb al drie stuks servies gebroken doordat ik 1x uitgleed en viel, en 2 keer uitgleed.
Ze is al weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag zij dat opruimen of is ze alweer foetsie?
intredasting!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ranges-3-20-320.html
^^ misschien wel vaker langsgeweest, maar leuk om te zien hoe mensen eruit zien in vergelijking met wat ze eten in een week (en hoeveel ze waarschijnlijk bewegen)
Bij BB'ers zal de hele tafel wel vol staan met rijst, kipfilet en kwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |