ooh vroeger ging die altijd naar spangen over west kruiskade maar nu vanaf willemsplein naar de woudesteinquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep richting willemsplein altijd
Dikke fun
van de zaak?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:46 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb nu tog s klasse dus ik ga niet meer in die tram
Lekker bij zonsop/ondergang pullups pakken danquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Snakey het volgende:
Ik had effe niet nagedacht over de zon met mijn pull up bar. 32 graden en pull ups is niet zo´n goede combinatie...
Voor 1 uur, wanneer de zon op het terras staat, en na half negen met zonsondergang inderdaad inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lekker bij zonsop/ondergang pullups pakken dan
http://members.casema.nl/herwinfranken/arcticheat/sport.htmquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Snakey het volgende:
Ik had effe niet nagedacht over de zon met mijn pull up bar. 32 graden en pull ups is niet zo´n goede combinatie...
Mwa, voor maar 4% winst vind het niet zo erg om in de zon te hangen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://members.casema.nl/herwinfranken/arcticheat/sport.htm
vit D, yeahquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, voor maar 4% winst vind het niet zo erg om in de zon te hangen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, laten we er ook plaatjes van pokemon en bobby's world in doen.Johhny Bravo is de enige acceptabele cartoon hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, laten we er ook plaatjes van pokemon en bobby's world in doen.Mensen die geen jeugd gehad hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
so notquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Johhny Bravo is de enige acceptabele cartoon hier
Lekker voorbeeld; iemand die nooit benen traintquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Johhny Bravo is de enige acceptabele cartoon hier
Had ik dit maar gelezen voordat ik gegeten had, had m'n cut behoorlijk geholpen omdat ik meteen geen honger meer zou hebben van walging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ach,'t is maar hoe je jezelf ziet, toch?
Ik vraag me altijd af wat er mis is met die mannen die dat mooi vinden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zelfs Sapstengel heeft vergeleken die mensen nog smaak
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
Gezond slank:
"Lijstje gisteren was heeeeel erg erg. Per ongeluk 2 gefrituurde tortillas, 2 gefrituurde kippenvleugels en een gefrituurde en gepaneerde kipfilet besteld en opgegeten.
Rest van de dag was wel oke, maar alles bij elkaar toch zeker 3000 kcal binnengekregen. Wel 1,5 uur gesport."![]()
Per ongeluk
6 dingen per ongeluk bestellen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
Gezond slank:
"Lijstje gisteren was heeeeel erg erg. Per ongeluk 2 gefrituurde tortillas, 2 gefrituurde kippenvleugels en een gefrituurde en gepaneerde kipfilet besteld en opgegeten.
Rest van de dag was wel oke, maar alles bij elkaar toch zeker 3000 kcal binnengekregen. Wel 1,5 uur gesport."![]()
Per ongeluk
Ik dacht dat mijn kamer een puinhoop wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe pattas, oh zo fresh
quote:
Ik ga stuk hier, "per ongeluk".quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
Gezond slank:
Per ongeluk
Je moet haar gewoon laten opruimen, deed ik ook altijd met mijn vorige vriendin. Als ik dat aan mijn huidige vraag krijg ik een klapquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet nog opruimen, mn vriendin komt morgen pas weer[ afbeelding ]
Maar de rest van de dag was wel oké en je hebt toch anderhalf uur gesport?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren per ongeluk een groot quarter pounder menu en een sixpack bier gehad in de cut
Ja ik heb m'n auto in de gewassen, en in de polish + wax gezet. Was ook wel ongeveer 2 uur beweging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maar de rest van de dag was wel oké en je hebt toch anderhalf uur gesport?
mmm geil als ze wordt geforcefeeded en dat ijs loopt over haar kinquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Dat vriendje van haar mogen ze wel opsluiten trouwens, da's nou een echte feeder. (zie video)
Ze doet wel altijd de afwas, dan vind ik het niet meer dan normaal dat ik mijn kamer iig een beetje opruimquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon laten opruimen, deed ik ook altijd met mijn vorige vriendin. Als ik dat aan mijn huidige vraag krijg ik een klap
SPT / [Fitness] (#23) - Dik zijn is een keuze!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:18 schreef kaasplankje het volgende:
heb me gisteren ingeschreven bij F4F maar kan niet op me eigen rekening door schuldsanering enzo wete julie wanneer deze word afgeschreven?
Turkse chick toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon laten opruimen, deed ik ook altijd met mijn vorige vriendin. Als ik dat aan mijn huidige vraag krijg ik een klap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |