Dit, fietsenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef ChesterPerry het volgende:
Je laat je toch gvd niet natregenensws fietsen
watquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef Snakey het volgende:
Body weight shrugs.![]()
http://www.exrx.net/Weigh(...)InvertedShrugPB.html
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze moet wel wat dichter bij een scheermes gaan staan though...
Deadlifts gedaan tijdens een tropische regenstorm, naast de roldeuren die open zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Door een tropische regenstorm naar huis toe fietsen![]()
Dat is het enige weer waar ik echt mijn shirt voor zou willen uittrekken, ik voelde me net als Andy uit de shawshank redemption toen hij ontsnapt was.
Mensen die regenschuw zijn en gaan schuilen
gwn kkhart beuke tog lkkre 115km vandaag gedaan in teh regenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef ChesterPerry het volgende:
Je laat je toch gvd niet natregenensws fietsen
Gast, ze wilde gewoon na jou squatten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vrouwen trainen echt veel meer hun benen dan mannen is mij opgevallen. Was de enige man in het beengedeelte, twijfelde nog of ik de hip abductor moest gebruiken![]()
Werd wel weer gestalkt door een chimi
Het valt me echt op dat je veel zeurt over van alles. Je testniveau is veel te laag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vrouwen trainen echt veel meer hun benen dan mannen is mij opgevallen. Was de enige man in het beengedeelte, twijfelde nog of ik de hip abductor moest gebruiken![]()
Werd wel weer gestalkt door een chimi
Vandaag 27km gefietst ik voel de aderen nu op mijn benen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Seam het volgende:
vandaag ook maar even gefietst. Lekker wat plaatselijk vet verbrand, ik wil namelijk niet zo'n dikke benen.
Ik was niet eens in het squatrek. Ze nam elke keer het apparaat voor me en elke keer als ik aan het rusten was staarde ze me aan. Creepy as fuck broquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gast, ze wilde gewoon na jou squatten.
Het leven van een hosselaar is zwaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het valt me echt op dat je veel zeurt over van alles. Je testniveau is veel te laag.
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik was niet eens in het squatrek. Ze nam elke keer het apparaat voor me en elke keer als ik aan het rusten was staarde ze me aan. Creepy as fuck bro
[..]
Het leven van een hosselaar is zwaar.
10 hele pushups? Moet verdomme niet erger worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/man/2758(...)rs-met-push-ups.html
Cookies & Cream is juist een van de meest neutrale smaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef robuust89 het volgende:
Net een variety pack van b&f binnen gehad, is alles zo zoet als cookies and Cream?
meng je met water?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cookies & Cream is juist een van de meest neutrale smaken.
Je moet met je benen aan een stang hangen, op de kop zegma en dan iets zwaars aan je tepel klemmen... Dan reverze je het hangen de andere kant op... Hangen gewoon tegengaan met hangen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
trouwens klein vraagje he, ik train momenteel bij een 2 gyms maar 1tje heeft geen benchpress wel incline maar geen normale liggende zeg maar, nu wil ik me borst hard maken anders gaat het hangen, met welke oefeningen kan ik dit nog meer trainen?
Met incline bench press...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
trouwens klein vraagje he, ik train momenteel bij een 2 gyms maar 1tje heeft geen benchpress wel incline maar geen normale liggende zeg maar, nu wil ik me borst hard maken anders gaat het hangen, met welke oefeningen kan ik dit nog meer trainen?
meeste is erg zoet inderdaad. Cassis valt verrassend enorm mee, een van de minder zoete smaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef robuust89 het volgende:
Net een variety pack van b&f binnen gehad, is alles zo zoet als cookies and Cream?
Met een natte vinger over je tepels wrijvenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
nu wil ik me borst hard maken anders gaat het hangen, met welke oefeningen kan ik dit nog meer trainen?
jojo, wat is nou het verschil tussen incline en normale benchpress eigenlijk, zelfde spiergroep of?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Met incline bench press...
Of doe een dumbell press op een normale bank. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Soms. Eerder standaard met volle melk, nu met halfvol of soms met water als ik niet zoveel kcals meer mag hebben die dag.quote:
bronie pleasequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jojo, wat is nou het verschil tussen incline en normale benchpress eigenlijk, zelfde spiergroep of?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met een natte vinger over je tepels wrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |