Kan JR eindelijk Harry Potter kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat zo lekker regenen als ik naar buiten kijk. Einde bericht
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan JR eindelijk Harry Potter kijken
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan JR eindelijk Harry Potter kijken
geef mij maar weer de schuldquote:
Mijn broer woont nog thuis en wordt dit jaar 30quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die na hun 20ste nog thuis wonen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer woont nog thuis en wordt dit jaar 30
ik zag vandaag iemand van +- 30 die bij het IT bedrijf hier boven werkt... die gozer werd serieus door zn moeder met de auto naar zn werk gebrachtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de joden... ALTIJD DE JODENquote:
Godsjezusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zijn leven. Kan me er niet druk om maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier staat er witlofschotel op het menu.
Ik ook niet hoor. Laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is zijn leven. Kan me er niet druk om maken.
Misschien moet je een meisje voor hem regelen, kan ie eindelijk het huis uit, heb je meteen 2 kamersquote:
En je ouders vinden dat oke of is er een gegronde rede voor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch kansloos man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is zijn leven. Kan me er niet druk om maken.
ach, t zal niet moeilijk te evenaren zijnquote:
voor 550pm heb je een rijtjes huisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Norakiaan het volgende:
Ga echt niet voor 500 euro op een kamertje zitten.
Nou met meisjes is hij niet zo gelukkig. Een ex bedreigde hem met de dood, en de andere keer had hij een 18 jarig verwaarloosd meisje die uit haar huis getrapt was die hier woonde. En dan hoorde ik ze zondagochtend neukenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je een meisje voor hem regelen, kan ie eindelijk het huis uit, heb je meteen 2 kamers
Waar ga je studeren? Alleen Amsterdam, Utrecht en Groningen zijn belachelijk duur.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Norakiaan het volgende:
Ga echt niet voor 500 euro op een kamertje zitten.
Welke moet je nog kijken? Ik heb een paar maanden terug de laatste 4 delen gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké ik wacht tot ik de eerste druppels op mijn raam zie en dan zet ik HP aan.
Nee, als VBL-sc'er is DonRaja je voorbeeld. Vergeet je broer, handen uit de mouwen en zorgen dat op je 21ste die Volvo X70 op de oprit staat. Anders kan je het wel vergeten ventje.quote:
Hij heeft niet echt werk enzo. En hij had verslaving enzo. Was vorig jaar naar afkickkliniek. Mijn vader maakt er wel telkens opmerkingen over. Maarja die zeikt sowieso veelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je ouders vinden dat oke of is er een gegronde rede voor?
Studie is 7km verderop dus...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sjaakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar ga je studeren? Alleen Amsterdam, Utrecht en Groningen zijn belachelijk duur.
rotterdamquote:
Ik zie het mij nog doen ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, t zal niet moeilijk te evenaren zijnlaat staan te overtreffen
Ik denk dat ik dan allang op straat ligquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt werk enzo. En hij had verslaving enzo. Was vorig jaar naar afkickkliniek. Mijn vader maakt er wel telkens opmerkingen over. Maarja die zeikt sowieso veel
Groningen geen idee maar in Amsterdam of Utrecht kost een kamer echt geen 550 per maandquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar ga je studeren? Alleen Amsterdam, Utrecht en Groningen zijn belachelijk duur.
Ik heb ze wel allemaal gezien al hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke moet je nog kijken? Ik heb een paar maanden terug de laatste 4 delen gezien.
Dat is al over 2 jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, als VBL-sc'er is DonRaja je voorbeeld. Vergeet je broer, handen uit de mouwen en zorgen dat op je 21ste die Volvo X70 op de oprit staat. Anders kan je het wel vergeten ventje.
ze hoeft niet mooi te zijn...makkie!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het mij nog doen ookTenzij ik een vriendin en goed werk vind
Amsterdam is moeilijk iets te vinden en het is duur man. Groningen is echt helemaal belachelijk. Als je daar een beetje normaal wil betalen moet of lid zijn, of in Haren ofzo gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Groningen geen idee maar in Amsterdam of Utrecht kost een kamer echt geen 550 per maand
Ik denk ook dat ik en mijn broer hier blijven wonen tot mijn ouders het bejaardentehuis in gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan allang op straat lig
Wie wil er nu nog in Haren gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Amsterdam is moeilijk iets te vinden en het is duur man. Groningen is echt helemaal belachelijk. Als je daar een beetje normaal wil betalen moet of lid zijn, of in Haren ofzo gaan wonen.
Daar mag je ook wel van uit gaan jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Tyron het volgende:
nouja de openbare keuken is wel
de rest is top en schoon
In Amsterdam moet je wat geluk hebben, anders kan je lang wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Amsterdam is moeilijk iets te vinden en het is duur man. Groningen is echt helemaal belachelijk. Als je daar een beetje normaal wil betalen moet of lid zijn, of in Haren ofzo gaan wonen.
Keurig stadje wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil er nu nog in Haren gaan wonen.
Nee. Een normaal huis zou ik prima in kunnen leven. Of een flatje desnoods. Als ik maar privacy hebquote:
Ik ook. Zou echt gek worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mij dus ook. Ben gesteld op mijn privacy.
gewoon studiootje toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Een normaal huis zou ik prima in kunnen leven. Of een flatje desnoods. Als ik maar privacy heb
Maatje van me heeft een jaar gezocht, betaald nu 500 in een mooi studentenhuis aan de rand van oost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Amsterdam moet je wat geluk hebben, anders kan je lang wachten.
Meeste die ik ken zitten in de Bijlmer in zo'n containerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een jaar gezocht, betaald nu 500 in een mooi studentenhuis aan de rand van oost.
Daar zou ik dood niet in gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Meeste die ik ken zitten in de Bijlmer in zo'n container
Chinezen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar van binnen valt het best mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar zou ik dood niet in gevonden willen worden.
Meer vrijheid dan in een kamer. Eigen keuken, toilet en douche. En je kan je afsluiten van de rest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Daar zou ik dood niet in gevonden willen worden.
Utrecht en Amsterdam is alleen duur voor lamlullen die niet moeite namen zich in te schrijven bij studentenhuisvestingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een jaar gezocht, betaald nu 500 in een mooi studentenhuis aan de rand van oost.
Heb je foto's van hoe dat eruitziet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ehm, je woont op kamers zelfstandig, het is niet zo dat je met zn allen iets doet ofzo, ik zie bijna niemand hier en toch wonen er 8 manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mij dus ook. Ben gesteld op mijn privacy.
Kun je beter antikraak gaan wonen in Bullewijk ofzo, daar hebben ze veel van die oude kantoorpanden wat prima appartementjes zijn geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar van binnen valt het best mee.
Stel je niet zo aan kutautist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Meer vrijheid dan in een kamer. Eigen keuken, toilet en douche. En je kan je afsluiten van de rest.
Snap dat antikraak nooit zo goed. Kennis van m'n ouders woonde antikraak dikke villa voor amper geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun je beter antikraak gaan wonen in Bullewijk ofzo, daar hebben ze veel van die oude kantoorpanden wat prima appartementjes zijn geworden.
Denk dat meeste mensen afknappen op eenzijdige opzegtermijn van 14 dagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap dat antikraak nooit zo goed. Kennis van m'n ouders woonde antikraak dikke villa voor amper geld.
waarom doet niet iedereen dat?
Sommigen vinden het echt geweldig inderdaad. Zelf ben ik wat sceptisch over zo'n vereniging.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me die in Groningen studeert is lid bij Vindicat en woont ook in een clubhuis. Veel shit samendoen met je huisgenoten is ook echt wel tof (mits gezellige huisgenoten natuurlijk)
Je moet beetje geluk hebben met het vinden volgens mij, zit veel troep tussen en je kan ook op elk moment je huis uitgekicked wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap dat antikraak nooit zo goed. Kennis van m'n ouders woonde antikraak dikke villa voor amper geld.
waarom doet niet iedereen dat?
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je foto's van hoe dat eruitziet?
Ik ga weleens zuipen met die corpsballen. Na een aantal uur is het wel leuk geweest want dan besef je dat de meeste van die gasten gewoon dikke kneuzen met een veel te grote muil zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Sommigen vinden het echt geweldig inderdaad. Zelf ben ik wat sceptisch over zo'n vereniging.
Corpsballenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga weleens zuipen met die corpsballen. Na een aantal uur is het wel leuk geweest want dan besef je dat de meeste van die gasten gewoon dikke kneuzen met een veel te grote muil zijn.
ben je wel uit huisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever wel. Anders loop ik de hele tijd kotsend door het huis.
Toen ze begonnen over wat me ouders deden en het denigrerend werd was ik snel weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga weleens zuipen met die corpsballen. Na een aantal uur is het wel leuk geweest want dan besef je dat de meeste van die gasten gewoon dikke kneuzen met een veel te grote muil zijn.
In het begin kon je dan ook nog wel eens een paar stenen door het raam verwachten, zeker in Amsterdam. Dat valt gelukkig wel mee nuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet beetje geluk hebben met het vinden volgens mij, zit veel troep tussen en je kan ook op elk moment je huis uitgekicked worden
Over het algemeen valt het wel mee hoor. Alleen er zijn er een aantal die wel voldoen aan het stereotype.quote:
Kan best zo zijn hoor ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over het algemeen valt het wel mee hoor. Alleen er zijn er een aantal die wel voldoen aan het stereotype.
Ja valt wel mee. Aardige lui meestal welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over het algemeen valt het wel mee hoor. Alleen er zijn er een aantal die wel voldoen aan het stereotype.
#swagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best zo zijn hoor ja.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het geld er niet eens voor.
word admin bij fok, die schijnen flink te verdienen las ik laatstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smoesjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga werken dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
reservoir dogs, budget edition?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best zo zijn hoor ja.
[ afbeelding ]
Gebeurde bij mij ook. Gewoon aan z'n das pakken en hem met zijn freshe kapseltje onder de kraan houden, werd erg gewaardeerd door de overige huisgenotenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Toen ze begonnen over wat me ouders deden en het denigrerend werd was ik snel weg.
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
word admin bij fok, die schijnen flink te verdienen las ik laatst
Ja, dat is ook een optie. Ik had het snel gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gebeurde bij mij ook. Gewoon aan z'n das pakken en hem met zijn freshe kapseltje onder de kraan houden, werd erg gewaardeerd door de overige huisgenoten
tis niet mijn type mensen maar meeste die ik via via ken zijn wel oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk is dit ineens dat korpsballen "wel aardige lui" zijn in de VBL-sc. Gadverdamme man. Gore niet douchende hockey homo's![]()
Gaat helemaal de verkeerde kant op hier.
Zoveel plezier wil ik je ook niet geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nergens, je kan wel uitloggen. Dat is ook een gangbare optie.
Godverquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Zoek je werk, loop een Pool achterna.
Er zijn wel meer mensen die het plezierig zouden vinden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel plezier wil ik je ook niet geven.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Als iemand mij bewijs kan leveren dat JR geen troll is ga ik gelijk man bijt hond tippen voor een nieuw tragikomedie documentaire dingetje wat zij als geen ander kunnen
je moet gewoon beetje langs gaan bij bedrijven waar je wilt werken en gewoon vragen of ze mensen zoeken. charmes in de strijd gooien.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Als iemand mij bewijs kan leveren dat JR geen troll is ga ik gelijk man bijt hond tippen voor een nieuw tragikomedie documentaire dingetje wat zij als geen ander kunnen
danny@fok.nlquote:
Oké.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die het plezierig zouden vinden.
Einde bericht.
Niet zo generaliseren knutje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk is dit ineens dat korpsballen "wel aardige lui" zijn in de VBL-sc. Gadverdamme man. Gore niet douchende hockey homo's![]()
Ja ik weet niet wat voor werk ik wil doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon beetje langs gaan bij bedrijven waar je wilt werken en gewoon vragen of ze mensen zoeken. charmes in de strijd gooien.
beter dan die mensen die alleen op internet zoeken
Hele supermarkten staan vol met vakkenvullers die het als bijbaantje doen idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Elke beperkte 12-jarige kan werk vinden, al is het in een supermarkt ofzo.
Gewoon iets wat geld oplevert.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat voor werk ik wil doen
Daar ga ik liever niet werken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Elke beperkte 12-jarige kan werk vinden, al is het in een supermarkt ofzo.
WIE ZEI DAT?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon voor filiaalmanager gaan joh, gewoon kankeren en roepen dat hij de huidige terug mag gaan waar die vandaan kwam met zijn abonnement op Voetbal Internationalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele supermarkten staan vol met vakkenvullers die het als bijbaantje doen idd.
Waar woon je irgendwo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee in een supermarkt. Nee lijkt me gewoon heel saai werk.
Ik heb net voor 200 pietermannen wielerkleding besteld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, m'n bazige Back to the Future-poster is binnen
Serieus, na alles wat ik al gelezen heb hier..quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net voor 200 pietermannen wielerkleding besteld.
Dure hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga bij Klaas Puul werken.quote:
Hulp levert niks op. Niet die psychologen enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Serieus, na alles wat ik al gelezen heb hier..
Als je echt niet aan het kutten bent ga hulp zoeken man. Als aankloppen bij instantie te grote stap is kan ik anoniem, veilig op je zolder, ook wel wat voor je regelen. Je weet vast nog wel de pm knop te vinden
Al eens geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hulp levert niks op. Niet die psychologen enzo.
Is echt kaka ja. Je moet zorgzame vriendin zoeken die je wilt redden enzo. beste wat helptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hulp levert niks op. Niet die psychologen enzo.
Vaak genoeg dat soort mensen gehoord op school al enzo. Dat helpt mij echt niet hoor, al die doorzichtige praatjes.quote:
Ja vraag meteen onmogelijke dingen van mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is echt kaka ja. Je moet zorgzame vriendin zoeken die je wilt redden enzo. beste wat helpt
Laatste 2 volstaat ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vraag meteen onmogelijke dingen van me
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Jimbo het volgende:
hebben jullie gister schaken op een kameel zien zitten trouwens ?bij harrie vermegen
Lekker simpel weerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak genoeg dat soort mensen gehoord op school al enzo. Dat helpt mij echt niet hoor, al die doorzichtige praatjes.
Ja maar daarvoor moet ik eerst een drempel overquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso als je zelfvertrouwen tekort komt help trainen wel
baasquote:
Dat haal ik niet eens man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker simpel weerAls je beetje consequent bent hoop ik dat je chemo ook weigert als er op je 40ste teelbalkanker wordt geconstateerd.
Probleem ligt dus bij jezelf, kutten op anderen heeft geen nut, oorzaak ben je zelf, dus die moet je zelf oplossen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor moet ik eerst een drempel over
Psychologen helpen alleen voor mensen die daar positief tegenover staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker simpel weerAls je beetje consequent bent hoop ik dat je chemo ook weigert als er op je 40ste teelbalkanker wordt geconstateerd.
Niet waarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Psychologen helpen alleen voor mensen die daar positief tegenover staan.
Kut ik op anderen dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probleem ligt dus bij jezelf, kutten op anderen heeft geen nut, oorzaak ben je zelf, dus die moet je zelf oplossen.
Nee. Harry Vermegen is net als Cruijff. Een seniel die moet opgesloten worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Jimbo het volgende:
hebben jullie gister schaken op een kameel zien zitten trouwens ?bij harrie vermegen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je ziet mijn staafmixer wel goed zitten. Of ik een broek met een spons wilde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk niet vrouw. Je moet mijn fallus wel zien. Daar is het uiteindelijk allemaal om te doen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Je hebt er vast een onderzoek naar gedaan dan. Kan je ff linkje sturen?quote:
Alleen praktijkervaring.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt er vast een onderzoek naar gedaan dan. Kan je ff linkje sturen?
Tegenovergestelde is namelijk al wel ontelbare keren onderzocht en bewezen.
Dat bedoelde ik niet eens, maar nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ziet mijn staafmixer wel goed zitten. Of ik een broek met een spons wilde?![]()
Natuurlijk niet vrouw. Je moet mijn fallus wel zien. Daar is het uiteindelijk allemaal om te doen.
Ja omdat ik er niks mee kan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zegt dat de schoolpsychologen geen nut heeft, dat ligt aan jou niet aan hen
Geen Pics?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens, maar nu je het zegt![]()
![]()
![]()
![]()
Oké, bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Die jr-style man![]()
Stereotype fokker__________!
Je kon in die fase met die specifieke behandeling niets dus. Iemand met depressie of border-line behandelen is geen one trick pony. Alsof jij, JRstyle93, als allereerste drankje ooit koffie kreeg aangeboden, dat net zo smerig vond als je nu doet en daarom maar besluit alle 9325925 andere dranken ook niet te proberen.quote:
http://werkenbijdefensie.nl/vacatures/havoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een goede opleiding kon vinden voor me zou ik dat doen ja.
Wat voor dingen interesseren je in het 'normale leven' zoal? Wat vind jij zelf goede eigenschappen van jezelf? In welke vakken op de middelbare was je goed en welke vakken interesseerden je erg?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een goede opleiding kon vinden voor me zou ik dat doen ja.
Ach die mensen gaan toch alleen maar praten over je jeugd enzo. Daarbij kost het ook nog eens extra geld enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kon in die fase met die specifieke behandeling niets dus. Iemand met depressie of border-line behandelen is geen one trick pony. Alsof jij, JRstyle93, als allereerste drankje ooit koffie kreeg aangeboden, dat net zo smerig vond als je nu doet en daarom maar besluit alle 9325925 andere dranken ook niet te proberen.
Voor geen goud.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://werkenbijdefensie.nl/vacatures/havo
Ik weet natuurlijk niet wat er speelde of speelt maar zoals al in post naar JR gezegd, als ene behandeling niet werkt is er nog zoveel andere zooi die je kan proberen.quote:
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je ouders vonden het goed dat je daarna mooi niks ging doen?
apart
Voor mijn gezondheid maakt mij geen geld uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die mensen gaan toch alleen maar praten over je jeugd enzo. Daarbij kost het ook nog eens extra geld enzo.
Je moet er wel voor open staan vind ik, anders gaan die praatjes toch zo langs je heen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat er speelde of speelt maar zoals al in post naar JR gezegd, als ene behandeling niet werkt is er nog zoveel andere zooi die je kan proberen.
Statement "dat je er in moet geloven" is sowieso gelul.
Als jij niet over je jeugd wil praten dan praat je niet over je jeugdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die mensen gaan toch alleen maar praten over je jeugd enzo. Daarbij kost het ook nog eens extra geld enzo.
En het is bij lange na niet 1 behandeling geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat er speelde of speelt maar zoals al in post naar JR gezegd, als ene behandeling niet werkt is er nog zoveel andere zooi die je kan proberen.
Statement "dat je er in moet geloven" is sowieso gelul.
Nou ik stond het hoogste met wiskunde in mijn examenjaar. Maar ik zal niet zeggen dat ik er goed in ben. Voor de rest had ik hoogstens wat interesse in geschiedenis ofzo. En tekenen dan, maar alleen praktijk en met mijn eigen fantasie. Met tekenen valt voor de rest niet zo heel veel te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat voor dingen interesseren je in het 'normale leven' zoal? Wat vind jij zelf goede eigenschappen van jezelf? In welke vakken op de middelbare was je goed en welke vakken interesseerden je erg?
Welk profiel had je? EM met wiskunde a?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik stond het hoogste met wiskunde in mijn examenjaar. Maar ik zal niet zeggen dat ik er goed in ben. Voor de rest had ik hoogstens wat interesse in geschiedenis ofzo. En tekenen dan, maar alleen praktijk en met mijn eigen fantasie. Met tekenen valt voor de rest niet zo heel veel te doen.
Daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor mijn gezondheid maakt mij geen geld uit
Welk aanbod voor nop? Dat ik je moet DM'en?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij niet over je jeugd wil praten dan praat je niet over je jeugdEn ik doe je net een aanbod voor nop + dat je ziektekosten verzekering waarschijnlijk ook nog wel betaalt wordt door je pa dus waar heb je het over
Flikker. Beetje naar wielrenbroekjes kijken.quote:
Is toch al lang niet meer alleen "praatjes".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet er wel voor open staan vind ik, anders gaan die praatjes toch zo langs je heen.
Ja. Dus was de makkelijkste wiskunde. Wiskunde B snap ik geen reet van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Welk profiel had je? EM met wiskunde a?
Of neem aids.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga of studeren, of crack gebruiken. Dan komt het altijd goed.
Jij koopt zequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker. Beetje naar wielrenbroekjes kijken.
EMDR hielp wel nu je het zegt, maar ik wist niet dat dat door een psycholoog werd gedaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch al lang niet meer alleen "praatjes".Vrijwel altijd combi van medicatie + sessies. Of groepstherapie, thuisoefeningen, EMDR enz enz.
Zit nu eenmaal in me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, JR. Als jij jezelf constant de put in praat gaat het er nooit van komen man
Wat interesseert je verder erg? Je zegt dat je geschiedenis interessant vind, wat vind je bijvoorbeeld van sociologie ofzo dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Dus was de makkelijkste wiskunde. Wiskunde B snap ik geen reet van.
Niks voor mij. Dan raak ik nog depressiever denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef Norakiaan het volgende:
Meld je aan bij het leger. Beetje mentaliteit in die donder van je. Krijg je gelijk eergevoel.
Dat ken ik niet echt ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat interesseert je verder erg? Je zegt dat je geschiedenis interessant vind, wat vind je bijvoorbeeld van sociologie ofzo dan?
Zuip je eens goed lam. Doe ik ook af en toe als ik weer eens te zwaarmoedig word.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks voor mij. Dan raak ik nog depressiever denk ik.
Ik kan je een ding zeggen, ga morgen een afspraak maken met iemand als jij je daadwerkelijk depressief voelt. Mijn beste vriend is om de paar jaar zwaar depressief (kan dan echt helemaal niks) en die liep er eerst ook er gewoon mee rond. Dat wil je echt niet man, die ging er bijna aan onderdoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks voor mij. Dan raak ik nog depressiever denk ik.
Jawel. Mijn pa met steken onder water. En dat hij het sneu vind enzo en dat ik naar buiten moet enzo. Maar dan denk ik, wat moet ik buiten doen.quote:
Zoek er wat over op dan. Je hbo opleiding bepaald slechts in geringe mate wat je in de toekomst gaat doen.quote:
ben je psycholoog?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch al lang niet meer alleen "praatjes".Vrijwel altijd combi van medicatie + sessies. Of groepstherapie, thuisoefeningen, EMDR enz enz.
Laten we het over Lange_Lans en zijn wielren(gay)kleding van 200 euro hebben..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Tyron het volgende:
oh het gaat weer over jr en zijn zielig leventje
Ook wel iets voor jouquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef Norakiaan het volgende:
Meld je aan bij het leger. Beetje mentaliteit in die donder van je. Krijg je gelijk eergevoel.
Dat kan op een andere manier leuk zijn dan jij nu doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we het over Lange_Lans en zijn wielren(gay)kleding van 200 euro hebben..
Ik ben ook al jaren depressief hoor. Ik weet niet of het zwaar is maarja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan je een ding zeggen, ga morgen een afspraak maken met iemand als jij je daadwerkelijk depressief voelt. Mijn beste vriend is om de paar jaar zwaar depressief (kan dan echt helemaal niks) en die liep er eerst ook er gewoon mee rond. Dat wil je echt niet man, die ging er bijna aan onderdoor.
Waarom onderneem je dan geen actiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook al jaren depressief hoor. Ik weet niet of het zwaar is maarja.
Je weet pas je er slecht aan toe was wanneer je het aan gaat pakken. Trust me, zoek hulp. Ook al is het een eenmalig consult ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook al jaren depressief hoor. Ik weet niet of het zwaar is maarja.
Ja misschien wel. Maarja ff zoeken dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet pas je er slecht aan toe was wanneer je het aan gaat pakken. Trust me, zoek hulp. Ook al is het een eenmalig consult ofzo.
Het is een grapje, Lange_Lans neemt het ook niet serieus..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan op een andere manier leuk zijn dan jij nu doet.
rustig aanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie kunnen het nu over iets anders hebben, ik ben weg
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een grapje, Lange_Lans neemt het ook niet serieus..
tenzij hij nu zijn order gecanceld heeft
zeg nou maar niks, ik heb hem ook geprobeerd te helpen maar volgens mij vindt hij het wel best dat hij depressief is, wat dus betekent dat hij niet depressief is maar gewoon een zielig leventje leid dat hijzelf niet wil veranderenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet pas je er slecht aan toe was wanneer je het aan gaat pakken. Trust me, zoek hulp. Ook al is het een eenmalig consult ofzo.
Da's bullshit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Tyron het volgende:
maar volgens mij vindt hij het wel best dat hij depressief is, wat dus betekent dat hij niet depressief is
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg nou maar niks, ik heb hem ook geprobeerd te helpen maar volgens mij vindt hij het wel best dat hij depressief is, wat dus betekent dat hij niet depressief is maar gewoon een zielig leventje leid dat hijzelf niet wil veranderen
Dat noem je helpen? Sukkel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Tyron het volgende:
ik heb een uur lang met hem via de DM gesproken om vervolgens gebackfired te worden in een zielig discussietje hier op fok!quote:
JR-Style-93 zelf gezien? Die is echt nergens positief over. Hij blijft zich maar negatief houden, zo kom je nooit verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja... en als dat niet lukt stel je je maar zo op?
de enige die er wat aan kan doen is hijzelfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja... en als dat niet lukt stel je je maar zo op?
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
de enige die er wat aan kan doen is hijzelf
Lul niet zo slap Tyronquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg nou maar niks, ik heb hem ook geprobeerd te helpen maar volgens mij vindt hij het wel best dat hij depressief is, wat dus betekent dat hij niet depressief is maar gewoon een zielig leventje leid dat hijzelf niet wil veranderen
Gebackfired worden in een zielig discussietje? Vertel.... Ben je helemaal voor lul gezet ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb een uur lang met hem via de DM gesproken om vervolgens gebackfired te worden in een zielig discussietje hier op fok!
nee die gast mag lekker opdonderen met zn armzalig leventje
Weet je wel hoe vervelend dat is?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gebackfired worden in een zielig discussietje? Vertel.... Ben je helemaal voor lul gezet ja?
Wat denk je dat depressief zijn betekent?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR-Style-93 zelf gezien? Die is echt nergens positief over. Hij blijft zich maar negatief houden, zo kom je nooit verder.
Dat is dus een depressiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR-Style-93 zelf gezien? Die is echt nergens positief over. Hij blijft zich maar negatief houden, zo kom je nooit verder.
Verkeerde SC vriendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:12 schreef Norakiaan het volgende:
We zijn er om elkaar te helpen mensen. Niet om elkaar af te branden.
nee, maar ik kwam een tijdje op hier voor die gozer en om dan vervolgens de meerderheid te kiezen en tegen mij te gaan, tja zelfs ik pik dat niet ookal interesseert t me eigenlijk niet zoveelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gebackfired worden in een zielig discussietje? Vertel.... Ben je helemaal voor lul gezet ja?
Hij kan prima voor zichzelf opkomen, het is geen kind.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee, maar ik kwam een tijdje op hier voor die gozer en om dan vervolgens de meerderheid te kiezen en tegen mij te gaan, tja zelfs ik pik dat niet ookal interesseert t me eigenlijk niet zoveel
Gecanceled ja. Fiets ook meteen op MP gepleurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een grapje, Lange_Lans neemt het ook niet serieus..
tenzij hij nu zijn order gecanceld heeft
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gecanceled ja. Fiets ook meteen op MP gepleurd.
we hebben sinds kort thema maanden in de SCquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Tyron het volgende:
Heb je iig geld voor het nieuwe thuisshirt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gecanceled ja. Fiets ook meteen op MP gepleurd.
nouja hij gedraagt zich wel als een kind, met een probleem rond lopen en er zelf niks aan doen maar wel alles afzeiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij kan prima voor zichzelf opkomen, het is geen kind.
Hij laat je vallen ja?![]()
heel FOK! bestaat uit getroll, dus rot alsjeblieft op met je onzin.
Het NSB in hem moet eruit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu we toch bezig zijn met hulpverlenen, weten we al wat voor aandoeningen GGMM allemaal heeft?
gewoon je ding doen manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
het boeit me verder niet zoveel, maar ik ga geen internetpsycholoogje uithangen en vertel hem lekker wat ik vind, zoals ik altijd hier doe
Juist de kenmerken van een depressie geef jij als reden waarom geen depressie maar aanstellerijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja hij gedraagt zich wel als een kind, met een probleem rond lopen en er zelf niks aan doen maar wel alles afzeiken.
het boeit me verder niet zoveel, maar ik ga geen internetpsycholoogje uithangen en vertel hem lekker wat ik vind, zoals ik altijd hier doe
Neen. Oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Norakiaan het volgende:
Jullie ook allemaal krassen op je mobiel? Wat kan ik me daar aan ergeren zeg.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Norakiaan het volgende:
Ik alleen aangekoekte coke. Misschien vult dat de krassen wel op, daar moet ik eens op gaan letten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Norakiaan het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik alleen aangekoekte coke. Misschien vult dat de krassen wel op, daar moet ik eens op gaan letten.
GGMM loopt altijd weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wordt dus samen met Davy op strafkamp.
Davy bellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Thema van Mei is dus hulpverlenen.
Wat zou jij doen als je [insertuser] aangeschoten met flinke wonden in speeltuin aan zou treffen?
Zakken legen en schoenen pakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Thema van Mei is dus hulpverlenen.
Wat zou jij doen als je [insertuser] aangeschoten met flinke wonden in speeltuin aan zou treffen?
Gewoon net zo'n regime als Bradley Manning. Dat hem leren, die GGMM, beetje de nsb'er spelen op internetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM loopt altijd weg.
Dwangbuis voor hem
Ook elke week 20 minuutjes met Bubba, beetje vrienden van de potten zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon net zo'n regime als Bradley Manning. Dat hem leren, die GGMM, beetje de nsb'er spelen op internet
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook elke week 20 minuutjes met Bubba, beetje vrienden van de potten zijn
Uhm ja... jij hebt hem geprobeerd te helpen.. aan deze post is inderdaad te zien hoeveel verstand je er van hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja hij gedraagt zich wel als een kind, met een probleem rond lopen en er zelf niks aan doen maar wel alles afzeiken.
Gaat wel iets verder imoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef Norakiaan het volgende:
Die kerel van net weet gewoon niet wat-ie moet met zijn leven. Hebben er zo veel. Schaar mezelf er ook onder momenteel.
ik heb hem idd geprobeerd te helpen, maar ik zie snel wanneer iemand niet geholpen wilt wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhm ja... jij hebt hem geprobeerd te helpen.. aan deze post is inderdaad te zien hoeveel verstand je er van hebt.
Goed bezig man, vooral je DM van net.
Op een forum.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb hem idd geprobeerd te helpen, maar ik zie snel wanneer iemand niet geholpen wilt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |