Dat is al over 2 jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, als VBL-sc'er is DonRaja je voorbeeld. Vergeet je broer, handen uit de mouwen en zorgen dat op je 21ste die Volvo X70 op de oprit staat. Anders kan je het wel vergeten ventje.
ze hoeft niet mooi te zijn...makkie!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het mij nog doen ookTenzij ik een vriendin en goed werk vind
Amsterdam is moeilijk iets te vinden en het is duur man. Groningen is echt helemaal belachelijk. Als je daar een beetje normaal wil betalen moet of lid zijn, of in Haren ofzo gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Groningen geen idee maar in Amsterdam of Utrecht kost een kamer echt geen 550 per maand
Ik denk ook dat ik en mijn broer hier blijven wonen tot mijn ouders het bejaardentehuis in gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan allang op straat lig
Wie wil er nu nog in Haren gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Amsterdam is moeilijk iets te vinden en het is duur man. Groningen is echt helemaal belachelijk. Als je daar een beetje normaal wil betalen moet of lid zijn, of in Haren ofzo gaan wonen.
Daar mag je ook wel van uit gaan jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Tyron het volgende:
nouja de openbare keuken is wel
de rest is top en schoon
In Amsterdam moet je wat geluk hebben, anders kan je lang wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Amsterdam is moeilijk iets te vinden en het is duur man. Groningen is echt helemaal belachelijk. Als je daar een beetje normaal wil betalen moet of lid zijn, of in Haren ofzo gaan wonen.
Keurig stadje wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil er nu nog in Haren gaan wonen.
Nee. Een normaal huis zou ik prima in kunnen leven. Of een flatje desnoods. Als ik maar privacy hebquote:
Ik ook. Zou echt gek worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mij dus ook. Ben gesteld op mijn privacy.
gewoon studiootje toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Een normaal huis zou ik prima in kunnen leven. Of een flatje desnoods. Als ik maar privacy heb
Maatje van me heeft een jaar gezocht, betaald nu 500 in een mooi studentenhuis aan de rand van oost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Amsterdam moet je wat geluk hebben, anders kan je lang wachten.
Meeste die ik ken zitten in de Bijlmer in zo'n containerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een jaar gezocht, betaald nu 500 in een mooi studentenhuis aan de rand van oost.
Daar zou ik dood niet in gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Meeste die ik ken zitten in de Bijlmer in zo'n container
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |