Daar mag je ook wel van uit gaan jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Tyron het volgende:
nouja de openbare keuken is wel
de rest is top en schoon
In Amsterdam moet je wat geluk hebben, anders kan je lang wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Amsterdam is moeilijk iets te vinden en het is duur man. Groningen is echt helemaal belachelijk. Als je daar een beetje normaal wil betalen moet of lid zijn, of in Haren ofzo gaan wonen.
Keurig stadje wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil er nu nog in Haren gaan wonen.
Nee. Een normaal huis zou ik prima in kunnen leven. Of een flatje desnoods. Als ik maar privacy hebquote:
Ik ook. Zou echt gek worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mij dus ook. Ben gesteld op mijn privacy.
gewoon studiootje toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Een normaal huis zou ik prima in kunnen leven. Of een flatje desnoods. Als ik maar privacy heb
Maatje van me heeft een jaar gezocht, betaald nu 500 in een mooi studentenhuis aan de rand van oost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Amsterdam moet je wat geluk hebben, anders kan je lang wachten.
Meeste die ik ken zitten in de Bijlmer in zo'n containerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een jaar gezocht, betaald nu 500 in een mooi studentenhuis aan de rand van oost.
Daar zou ik dood niet in gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Meeste die ik ken zitten in de Bijlmer in zo'n container
Chinezen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar van binnen valt het best mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar zou ik dood niet in gevonden willen worden.
Meer vrijheid dan in een kamer. Eigen keuken, toilet en douche. En je kan je afsluiten van de rest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Daar zou ik dood niet in gevonden willen worden.
Utrecht en Amsterdam is alleen duur voor lamlullen die niet moeite namen zich in te schrijven bij studentenhuisvestingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een jaar gezocht, betaald nu 500 in een mooi studentenhuis aan de rand van oost.
Heb je foto's van hoe dat eruitziet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ehm, je woont op kamers zelfstandig, het is niet zo dat je met zn allen iets doet ofzo, ik zie bijna niemand hier en toch wonen er 8 manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mij dus ook. Ben gesteld op mijn privacy.
Kun je beter antikraak gaan wonen in Bullewijk ofzo, daar hebben ze veel van die oude kantoorpanden wat prima appartementjes zijn geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar van binnen valt het best mee.
Stel je niet zo aan kutautist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Meer vrijheid dan in een kamer. Eigen keuken, toilet en douche. En je kan je afsluiten van de rest.
Snap dat antikraak nooit zo goed. Kennis van m'n ouders woonde antikraak dikke villa voor amper geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun je beter antikraak gaan wonen in Bullewijk ofzo, daar hebben ze veel van die oude kantoorpanden wat prima appartementjes zijn geworden.
Denk dat meeste mensen afknappen op eenzijdige opzegtermijn van 14 dagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap dat antikraak nooit zo goed. Kennis van m'n ouders woonde antikraak dikke villa voor amper geld.
waarom doet niet iedereen dat?
Sommigen vinden het echt geweldig inderdaad. Zelf ben ik wat sceptisch over zo'n vereniging.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me die in Groningen studeert is lid bij Vindicat en woont ook in een clubhuis. Veel shit samendoen met je huisgenoten is ook echt wel tof (mits gezellige huisgenoten natuurlijk)
Je moet beetje geluk hebben met het vinden volgens mij, zit veel troep tussen en je kan ook op elk moment je huis uitgekicked wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap dat antikraak nooit zo goed. Kennis van m'n ouders woonde antikraak dikke villa voor amper geld.
waarom doet niet iedereen dat?
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je foto's van hoe dat eruitziet?
Ik ga weleens zuipen met die corpsballen. Na een aantal uur is het wel leuk geweest want dan besef je dat de meeste van die gasten gewoon dikke kneuzen met een veel te grote muil zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Sommigen vinden het echt geweldig inderdaad. Zelf ben ik wat sceptisch over zo'n vereniging.
Corpsballenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga weleens zuipen met die corpsballen. Na een aantal uur is het wel leuk geweest want dan besef je dat de meeste van die gasten gewoon dikke kneuzen met een veel te grote muil zijn.
ben je wel uit huisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever wel. Anders loop ik de hele tijd kotsend door het huis.
Toen ze begonnen over wat me ouders deden en het denigrerend werd was ik snel weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga weleens zuipen met die corpsballen. Na een aantal uur is het wel leuk geweest want dan besef je dat de meeste van die gasten gewoon dikke kneuzen met een veel te grote muil zijn.
In het begin kon je dan ook nog wel eens een paar stenen door het raam verwachten, zeker in Amsterdam. Dat valt gelukkig wel mee nuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet beetje geluk hebben met het vinden volgens mij, zit veel troep tussen en je kan ook op elk moment je huis uitgekicked worden
Over het algemeen valt het wel mee hoor. Alleen er zijn er een aantal die wel voldoen aan het stereotype.quote:
Kan best zo zijn hoor ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over het algemeen valt het wel mee hoor. Alleen er zijn er een aantal die wel voldoen aan het stereotype.
Ja valt wel mee. Aardige lui meestal welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over het algemeen valt het wel mee hoor. Alleen er zijn er een aantal die wel voldoen aan het stereotype.
#swagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best zo zijn hoor ja.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het geld er niet eens voor.
word admin bij fok, die schijnen flink te verdienen las ik laatstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smoesjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga werken dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
reservoir dogs, budget edition?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best zo zijn hoor ja.
[ afbeelding ]
Gebeurde bij mij ook. Gewoon aan z'n das pakken en hem met zijn freshe kapseltje onder de kraan houden, werd erg gewaardeerd door de overige huisgenotenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Toen ze begonnen over wat me ouders deden en het denigrerend werd was ik snel weg.
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
word admin bij fok, die schijnen flink te verdienen las ik laatst
Ja, dat is ook een optie. Ik had het snel gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gebeurde bij mij ook. Gewoon aan z'n das pakken en hem met zijn freshe kapseltje onder de kraan houden, werd erg gewaardeerd door de overige huisgenoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |