Ik ook niet hoor. Laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is zijn leven. Kan me er niet druk om maken.
Misschien moet je een meisje voor hem regelen, kan ie eindelijk het huis uit, heb je meteen 2 kamersquote:
En je ouders vinden dat oke of is er een gegronde rede voor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer woont nog thuis en wordt dit jaar 30
Is toch kansloos man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is zijn leven. Kan me er niet druk om maken.
ach, t zal niet moeilijk te evenaren zijnquote:
voor 550pm heb je een rijtjes huisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Norakiaan het volgende:
Ga echt niet voor 500 euro op een kamertje zitten.
Nou met meisjes is hij niet zo gelukkig. Een ex bedreigde hem met de dood, en de andere keer had hij een 18 jarig verwaarloosd meisje die uit haar huis getrapt was die hier woonde. En dan hoorde ik ze zondagochtend neukenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je een meisje voor hem regelen, kan ie eindelijk het huis uit, heb je meteen 2 kamers
Waar ga je studeren? Alleen Amsterdam, Utrecht en Groningen zijn belachelijk duur.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Norakiaan het volgende:
Ga echt niet voor 500 euro op een kamertje zitten.
Welke moet je nog kijken? Ik heb een paar maanden terug de laatste 4 delen gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké ik wacht tot ik de eerste druppels op mijn raam zie en dan zet ik HP aan.
Nee, als VBL-sc'er is DonRaja je voorbeeld. Vergeet je broer, handen uit de mouwen en zorgen dat op je 21ste die Volvo X70 op de oprit staat. Anders kan je het wel vergeten ventje.quote:
Hij heeft niet echt werk enzo. En hij had verslaving enzo. Was vorig jaar naar afkickkliniek. Mijn vader maakt er wel telkens opmerkingen over. Maarja die zeikt sowieso veelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je ouders vinden dat oke of is er een gegronde rede voor?
Studie is 7km verderop dus...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die na hun 20ste nog thuis wonen
Sjaakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar ga je studeren? Alleen Amsterdam, Utrecht en Groningen zijn belachelijk duur.
rotterdamquote:
Ik zie het mij nog doen ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, t zal niet moeilijk te evenaren zijnlaat staan te overtreffen
Ik denk dat ik dan allang op straat ligquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt werk enzo. En hij had verslaving enzo. Was vorig jaar naar afkickkliniek. Mijn vader maakt er wel telkens opmerkingen over. Maarja die zeikt sowieso veel
Groningen geen idee maar in Amsterdam of Utrecht kost een kamer echt geen 550 per maandquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar ga je studeren? Alleen Amsterdam, Utrecht en Groningen zijn belachelijk duur.
Ik heb ze wel allemaal gezien al hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke moet je nog kijken? Ik heb een paar maanden terug de laatste 4 delen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |