Kunnen die wel goed koken dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin kookt of ik eet bij schoonouders
Heb hier ook geen vaste tijd. Ik moet trainen om half 8 en dan is het echt vollebak haasten om rond kwart voor 7 iets op tafel te hebben.. Normale tijd is uur of 8, maar half 10 is ook niet echt uitzonderlijk ofzo..quote:
Achja je leert het op een keer wel anders kan je wel een keer bij je moeder een weekend lang op kookles gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kon en kan.
Kan alleen beetje eenvoudige dingen maken
het is heerlijk.quote:
Zelfs die mislukken bij mijquote:
Tot ze een keer een ander neukt. dan is het kiezen of delen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin kookt of ik eet bij schoonouders
Toen ik op voetbal zat at ik nooit voordat ik ging trainen, altijd lekker in de magnetron bewarenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb hier ook geen vaste tijd. Ik moet trainen om half 8 en dan is het echt vollebak haasten om rond kwart voor 7 iets op tafel te hebben.. Normale tijd is uur of 8, maar half 10 is ook niet echt uitzonderlijk ofzo..
Ach lijkt me ook best relaxed hoor. Geen gezeik enzo. Alleen is duur enzo. En je moet elke dag verzinnen wat je moet gaat etenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is heerlijk.
Ik was graag thuis altijd, 0.0 problemen met mn ouders... maar toch vind ik het heerlijk nu samen met mn meissie een huis te hebben. Hoeveel ik zowel qua persoonlijkheid als gedrag gegroeid / veranderd ben in de laatste paar jaar is bijna schrikbarend.
.... je haalt een magnetronmaaltijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot ze een keer een ander neukt. dan is het kiezen of delen...
ga je voor de vreemdgaande hoer, en heb je wel eten...
of niet vreten maar wel een wijf hebben wat je bedriegt
Beste beslissing ooit gemaakt ja uit huis gaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is heerlijk.
Ik was graag thuis altijd, 0.0 problemen met mn ouders... maar toch vind ik het heerlijk nu samen met mn meissie een huis te hebben. Hoeveel ik zowel qua persoonlijkheid als gedrag gegroeid / veranderd ben in de laatste paar jaar is bijna schrikbarend.
Toen had ik altijd van die ranzige opwarm dingen van Mora. Kroketburger enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik op voetbal zat at ik nooit voordat ik ging trainen, altijd lekker in de magnetron bewaren
Heb je groot huis?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beste beslissing ooit gemaakt ja uit huis gaan.
levenskwaliteit +100
Ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste beslissing ooit gemaakt ja uit huis gaan.
levenskwaliteit +100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |