Als de zuurkool daar om kwart voor 5 op tafel staat is het al een latertjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de eetgewoonten bij Stijn thuis dan?
wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de zuurkool daar om kwart voor 5 op tafel staat is het al een latertje
Dafuqquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moeten die mensen niet werken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:
Nu je het weet ga je het zienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DafuqDat krijg je toch niet weg zo vroeg
Ik eet het liefst eigenlijk rond 7 uur/half 8
Stijn is nu al aan het avondeten zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Nu je het weet ga je het zien
Vroeg ik me ook af. Toen ik nog bij ouders woonde kregen mijn ouders het met haasten en vliegen voor elkaar om rond half 7 eten op tafel te hebben staanquote:
waarom ging jij dan niet koken, luie flikkertquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Toen ik nog bij ouders woonde kregen mijn ouders het met haasten en vliegen voor elkaar om rond half 7 eten op tafel te hebben staan
Mijn vader wil soms ook nog wel eens vroeg eten als hij vrij is. Rond half 6 ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Toen ik nog bij ouders woonde kregen mijn ouders het met haasten en vliegen voor elkaar om rond half 7 eten op tafel te hebben staan
Kan niet kokenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom ging jij dan niet koken, luie flikkert
bedankt voor deze samenvatting van de laatste 20bovenstaande post.quote:
dan leer ja datquote:
Kon en kan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon bedoel je? of kan je het nog steeds niet?
Uit huis gaan is eng man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan leer ja dat
ga je dalijk als je uit huis ben zeker ook alleen maar pizza en shoarma vreten ?bollie
Vriendin kookt of ik eet bij schoonoudersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Jimbo het volgende:
ga je dalijk als je uit huis ben zeker ook alleen maar pizza en shoarma vreten ?bollie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |