Er zijn wel meer mensen die het plezierig zouden vinden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel plezier wil ik je ook niet geven.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Als iemand mij bewijs kan leveren dat JR geen troll is ga ik gelijk man bijt hond tippen voor een nieuw tragikomedie documentaire dingetje wat zij als geen ander kunnen
je moet gewoon beetje langs gaan bij bedrijven waar je wilt werken en gewoon vragen of ze mensen zoeken. charmes in de strijd gooien.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Als iemand mij bewijs kan leveren dat JR geen troll is ga ik gelijk man bijt hond tippen voor een nieuw tragikomedie documentaire dingetje wat zij als geen ander kunnen
danny@fok.nlquote:
Oké.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die het plezierig zouden vinden.
Einde bericht.
Niet zo generaliseren knutje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk is dit ineens dat korpsballen "wel aardige lui" zijn in de VBL-sc. Gadverdamme man. Gore niet douchende hockey homo's![]()
Gaat helemaal de verkeerde kant op hier.
Ja ik weet niet wat voor werk ik wil doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon beetje langs gaan bij bedrijven waar je wilt werken en gewoon vragen of ze mensen zoeken. charmes in de strijd gooien.
beter dan die mensen die alleen op internet zoeken
Hele supermarkten staan vol met vakkenvullers die het als bijbaantje doen idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Elke beperkte 12-jarige kan werk vinden, al is het in een supermarkt ofzo.
Gewoon iets wat geld oplevert.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat voor werk ik wil doen
Daar ga ik liever niet werken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Elke beperkte 12-jarige kan werk vinden, al is het in een supermarkt ofzo.
WIE ZEI DAT?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk is dit ineens dat korpsballen "wel aardige lui" zijn in de VBL-sc. Gadverdamme man. Gore niet douchende hockey homo's![]()
Gaat helemaal de verkeerde kant op hier.
Gewoon voor filiaalmanager gaan joh, gewoon kankeren en roepen dat hij de huidige terug mag gaan waar die vandaan kwam met zijn abonnement op Voetbal Internationalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele supermarkten staan vol met vakkenvullers die het als bijbaantje doen idd.
Waar woon je irgendwo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee in een supermarkt. Nee lijkt me gewoon heel saai werk.
Ik heb net voor 200 pietermannen wielerkleding besteld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, m'n bazige Back to the Future-poster is binnen
Serieus, na alles wat ik al gelezen heb hier..quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net voor 200 pietermannen wielerkleding besteld.
Dure hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |