Wat voor dingen interesseren je in het 'normale leven' zoal? Wat vind jij zelf goede eigenschappen van jezelf? In welke vakken op de middelbare was je goed en welke vakken interesseerden je erg?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een goede opleiding kon vinden voor me zou ik dat doen ja.
Ach die mensen gaan toch alleen maar praten over je jeugd enzo. Daarbij kost het ook nog eens extra geld enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kon in die fase met die specifieke behandeling niets dus. Iemand met depressie of border-line behandelen is geen one trick pony. Alsof jij, JRstyle93, als allereerste drankje ooit koffie kreeg aangeboden, dat net zo smerig vond als je nu doet en daarom maar besluit alle 9325925 andere dranken ook niet te proberen.
Voor geen goud.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://werkenbijdefensie.nl/vacatures/havo
Ik weet natuurlijk niet wat er speelde of speelt maar zoals al in post naar JR gezegd, als ene behandeling niet werkt is er nog zoveel andere zooi die je kan proberen.quote:
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je ouders vonden het goed dat je daarna mooi niks ging doen?
apart
Voor mijn gezondheid maakt mij geen geld uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die mensen gaan toch alleen maar praten over je jeugd enzo. Daarbij kost het ook nog eens extra geld enzo.
Je moet er wel voor open staan vind ik, anders gaan die praatjes toch zo langs je heen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat er speelde of speelt maar zoals al in post naar JR gezegd, als ene behandeling niet werkt is er nog zoveel andere zooi die je kan proberen.
Statement "dat je er in moet geloven" is sowieso gelul.
Als jij niet over je jeugd wil praten dan praat je niet over je jeugdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die mensen gaan toch alleen maar praten over je jeugd enzo. Daarbij kost het ook nog eens extra geld enzo.
En het is bij lange na niet 1 behandeling geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat er speelde of speelt maar zoals al in post naar JR gezegd, als ene behandeling niet werkt is er nog zoveel andere zooi die je kan proberen.
Statement "dat je er in moet geloven" is sowieso gelul.
Nou ik stond het hoogste met wiskunde in mijn examenjaar. Maar ik zal niet zeggen dat ik er goed in ben. Voor de rest had ik hoogstens wat interesse in geschiedenis ofzo. En tekenen dan, maar alleen praktijk en met mijn eigen fantasie. Met tekenen valt voor de rest niet zo heel veel te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat voor dingen interesseren je in het 'normale leven' zoal? Wat vind jij zelf goede eigenschappen van jezelf? In welke vakken op de middelbare was je goed en welke vakken interesseerden je erg?
Welk profiel had je? EM met wiskunde a?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik stond het hoogste met wiskunde in mijn examenjaar. Maar ik zal niet zeggen dat ik er goed in ben. Voor de rest had ik hoogstens wat interesse in geschiedenis ofzo. En tekenen dan, maar alleen praktijk en met mijn eigen fantasie. Met tekenen valt voor de rest niet zo heel veel te doen.
Daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor mijn gezondheid maakt mij geen geld uit
Welk aanbod voor nop? Dat ik je moet DM'en?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij niet over je jeugd wil praten dan praat je niet over je jeugdEn ik doe je net een aanbod voor nop + dat je ziektekosten verzekering waarschijnlijk ook nog wel betaalt wordt door je pa dus waar heb je het over
Flikker. Beetje naar wielrenbroekjes kijken.quote:
Is toch al lang niet meer alleen "praatjes".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet er wel voor open staan vind ik, anders gaan die praatjes toch zo langs je heen.
Ja. Dus was de makkelijkste wiskunde. Wiskunde B snap ik geen reet van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Welk profiel had je? EM met wiskunde a?
Of neem aids.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga of studeren, of crack gebruiken. Dan komt het altijd goed.
Jij koopt zequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker. Beetje naar wielrenbroekjes kijken.
EMDR hielp wel nu je het zegt, maar ik wist niet dat dat door een psycholoog werd gedaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch al lang niet meer alleen "praatjes".Vrijwel altijd combi van medicatie + sessies. Of groepstherapie, thuisoefeningen, EMDR enz enz.
Zit nu eenmaal in me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, JR. Als jij jezelf constant de put in praat gaat het er nooit van komen man
Wat interesseert je verder erg? Je zegt dat je geschiedenis interessant vind, wat vind je bijvoorbeeld van sociologie ofzo dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Dus was de makkelijkste wiskunde. Wiskunde B snap ik geen reet van.
Niks voor mij. Dan raak ik nog depressiever denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef Norakiaan het volgende:
Meld je aan bij het leger. Beetje mentaliteit in die donder van je. Krijg je gelijk eergevoel.
Dat ken ik niet echt ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat interesseert je verder erg? Je zegt dat je geschiedenis interessant vind, wat vind je bijvoorbeeld van sociologie ofzo dan?
Zuip je eens goed lam. Doe ik ook af en toe als ik weer eens te zwaarmoedig word.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks voor mij. Dan raak ik nog depressiever denk ik.
Ik kan je een ding zeggen, ga morgen een afspraak maken met iemand als jij je daadwerkelijk depressief voelt. Mijn beste vriend is om de paar jaar zwaar depressief (kan dan echt helemaal niks) en die liep er eerst ook er gewoon mee rond. Dat wil je echt niet man, die ging er bijna aan onderdoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks voor mij. Dan raak ik nog depressiever denk ik.
Jawel. Mijn pa met steken onder water. En dat hij het sneu vind enzo en dat ik naar buiten moet enzo. Maar dan denk ik, wat moet ik buiten doen.quote:
Zoek er wat over op dan. Je hbo opleiding bepaald slechts in geringe mate wat je in de toekomst gaat doen.quote:
ben je psycholoog?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch al lang niet meer alleen "praatjes".Vrijwel altijd combi van medicatie + sessies. Of groepstherapie, thuisoefeningen, EMDR enz enz.
Laten we het over Lange_Lans en zijn wielren(gay)kleding van 200 euro hebben..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Tyron het volgende:
oh het gaat weer over jr en zijn zielig leventje
Ook wel iets voor jouquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef Norakiaan het volgende:
Meld je aan bij het leger. Beetje mentaliteit in die donder van je. Krijg je gelijk eergevoel.
Dat kan op een andere manier leuk zijn dan jij nu doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we het over Lange_Lans en zijn wielren(gay)kleding van 200 euro hebben..
Ik ben ook al jaren depressief hoor. Ik weet niet of het zwaar is maarja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan je een ding zeggen, ga morgen een afspraak maken met iemand als jij je daadwerkelijk depressief voelt. Mijn beste vriend is om de paar jaar zwaar depressief (kan dan echt helemaal niks) en die liep er eerst ook er gewoon mee rond. Dat wil je echt niet man, die ging er bijna aan onderdoor.
Waarom onderneem je dan geen actiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook al jaren depressief hoor. Ik weet niet of het zwaar is maarja.
Je weet pas je er slecht aan toe was wanneer je het aan gaat pakken. Trust me, zoek hulp. Ook al is het een eenmalig consult ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook al jaren depressief hoor. Ik weet niet of het zwaar is maarja.
Ja misschien wel. Maarja ff zoeken dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet pas je er slecht aan toe was wanneer je het aan gaat pakken. Trust me, zoek hulp. Ook al is het een eenmalig consult ofzo.
Het is een grapje, Lange_Lans neemt het ook niet serieus..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan op een andere manier leuk zijn dan jij nu doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |