SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Susteren
Mortaxx
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
16meter
Knowledge_seeker
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Amenth
GZ1000
Stink-ui
Braddie
Skippy22
IkBenDeBaas
Matip
Wickedmen
Misschien:
Angel-Joy
Meloewa
Thats_meh
RickoKun
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Chai
Marcel-o
Jachtgeweer
Hezdunnah
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
[ Bericht 0% gewijzigd door Ambipur op 08-05-2013 15:26:59 ]
Daar kan ik niets aan doen.quote:
juist wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen.
Dus: ik ga alleen naar de pre-meet als ik samen met CY ga treinen. Ik kom niet naar de meet.
Dat was niet goed geregeld en volgens mij waren er ook geen 'centrale organisatoren' zoals CY en madelief dat nu zijn.quote:
Nu komen er 4 manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was niet goed geregeld en volgens mij waren er ook geen 'centrale organisatoren' zoals CY en madelief dat niet zijn.
Toch nog 4 die tenminste van hun zolder af durven te komen.quote:
Naar de pre-meet. Ik ga ook naar de echte meet. Er komen ook 4 vrouw ongeveer toch? Nou dat zijn toch al 8 mensen totaal.quote:
Kesefkesef en ik komen met onze driewieler en Gucci we zorgen wel voor je.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik 16 ben en rest allemaal 18+
En Vera komt ook niet meer, neem aan dat Meloewa ook niet komt.
Meer is niet altijd beter, ik vraag me meer af wat voor volk er komt dan hoeveel. Een lamonnetje wordt het sowieso niet.quote:
idemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef gervanderhom het volgende:
Nee inderdaad, ik kom dus ook niet.. wat denken jullie wel?
4 wijven ? Best veel nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar de pre-meet. Ik ga ook naar de echte meet. Er komen ook 4 vrouw ongeveer toch? Nou dat zijn toch al 8 mensen totaal.
Word dus Double teamen die wijvenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef gervanderhom het volgende:
Nee inderdaad, ik kom dus ook niet.. wat denken jullie wel?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Kesefkesef en ik komen met onze driewieler en Gucci we zorgen wel voor je.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kom je ook pharkus ? Zat zuipen en dan samen naar de rode brug![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Toch nog 4 die tenminste van hun zolder af durven te komen.
quote:
Daar haken er drie van af en blijft Chai over. Of je het daarvoor moet doen laat ik in het midden. Er zit wel gaten in natuurlijk.quote:
Neequote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Droomman graag. It might be you, hotshot.
etc.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cool: Gaat je geen zak aan. Jij gaat dus echt weer op negeerstand, met je achterlijke vragen.
Ik zal in KPD een evaluatie verslag tikken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:43 schreef Cactus1 het volgende:
Krijgen we ook een goed klaagtopic over de meet na die tijd? Dat hoort eigenlijk wel als je een echte KLB'er ben natuurlijk
Met gedetailleerde foto's graag, want daar mag datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zal in KPD een evaluatie verslag tikken.
Als ik de enige ben die komt, zal ik daar wel even over klagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:43 schreef Cactus1 het volgende:
Krijgen we ook een goed klaagtopic over de meet na die tijd? Dat hoort eigenlijk wel als je een echte KLB'er ben natuurlijk
Ik pak madeliefffquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie wilt met mij fanta-stick of Dqod poltergeisten die nacht?
Ga toch zelf joh, lekker gek!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met gedetailleerde foto's graag, want daar mag dat
Dat was toch vanaf het begin duidelijk, een aantal mensen hier vindt het gewoon leuk om te fantaseren denk ikquote:
Ze zijn niet bang voor je, denk ikquote:
Dus nu komt skippy ook weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
K ben niet zo snel bang hoor, ik ben er gewoon bij
Fout.quote:
Prachtig voorbeeldje dat je er geen reet van begrijpt kennelijk.quote:
hardquote:
Nou nou. Niet zo negatief Fanta.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Als skippy in het echt zo'n engerd is ga ik hem castreren met een kapotgeslagen fles.
Fanta is echt marriage material (srs)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Als skippy in het echt zo'n engerd is ga ik hem castreren met een kapotgeslagen fles.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta is echt marriage material (srs)
Nice, is voyeurisme toegestaan icm onzedelijk de hand aan mezelf slaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Niet brutaal worden frenk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fout.
[..]
Prachtig voorbeeldje dat je er geen reet van begrijpt kennelijk.
Niet zoveel snoepen van datgene wat je snoept :$quote:
Wat ziet mijn oog dan in de OP? Ik wilde bijna komen maar met al die klonen durf ik het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zoveel snoepen van datgene wat je snoept :$
Oh lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ziet mijn oog dan in de OP? Ik wilde bijna komen maar met al die klonen durf ik het niet.
Nee, ambi snapt gewoon niet goed hoe ze zichzelf uit de OP moet halen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ziet mijn oog dan in de OP? Ik wilde bijna komen maar met al die klonen durf ik het niet.
Ze wil het gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ambi snapt gewoon niet goed hoe ze zichzelf uit de OP moet halen.
Wij gaan sowieso even elkaar betasten in een hoekje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nog maar een paar daagjes, vind het nu toch wel spannend worden
never too beroerd om een TT aan te passen hoorquote:
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso even elkaar betasten in een hoekje.
Ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nog maar een paar daagjes, vind het nu toch wel spannend worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kom je ook pharkus ? Zat zuipen en dan samen naar de rode brug![]()
Dan kan ik je nu al teleurstellen, die komen nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef wickedmen het volgende:
Ik kom ook!
Er gaat niks boven 18 jarige autistische meisjes.
Zijn er dan wel vrouwelijke wezens?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kan ik je nu al teleurstellen, die komen niet
jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij wil ook komen he, geef maar toe.
zal ik je leren rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2013 23:14:12 ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal ik je leren rijden![]()
Ja doe, maar niet te haht gaan want dan kan ik je niet bijhouden met mijn bitchbikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
Gaat waarschijnlijk dus wel de laatste trein terug worden.. Anders ben ik 's ochtends vroeg 3+ uur aan het reizen
Nou ja, so be it
Overijsselquote:
Wel goed dat ook de minder bekende KLB'ers gewoon langskomen. Veel foto's maken hè!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
En nja, ook niet echt zin om een hotel te gaan boeken ofzo dus.. Mja
Verder ben ik gewoon van de partij, alleen dus wsl niet bij de afterparty
Je kunt wel bij mij slapen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
Jij bent toch wel capabel genoeg om een slaapplek te hosselen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
In 1 van de kleinere steden/dorpen dan zeker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
Ja.quote:
Nee, de meet heeft al plaatsgevonden. Dit is slechts een dekmantel tegen pottenkijkers.quote:
Komt haan ook nog steeds definitief?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef Piye het volgende:
[..]
In 1 van de kleinere steden/dorpen dan zeker?
[..]
Ja.
Jep. En jij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Komt haan ook nog steeds definitief?
Ben haske bekend op bepaalde plekken in KLBquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel goed dat ook de minder bekende KLB'ers gewoon langskomen. Veel foto's maken hè!
quote:
Mits ik me vertrouwd genoeg voelquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij bent toch wel capabel genoeg om een slaapplek te hosselen?
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef Piye het volgende:
[..]
In 1 van de kleinere steden/dorpen dan zeker?
[..]
Ja.
Goeie woordkeuze :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, de meet heeft al plaatsgevonden. Dit is slechts een dekmantel tegen pottenkijkers.
Het blijft een groot vraagteken tot het einde, ook wie er nou echt gaan komen enzo. Maar even langshoppen op het fietsje moet waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.quote:
Kan ik eindelijk mijn langgekoesterde droom waar maken om te proberen haan onder de tafel te drinkenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn langgekoesterde droom waar maken om te proberen haan onder de tafel te drinken
Done.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef CristinaYang het volgende:
Kan iemand even de OP updaten? Wickedmen erin en Verlengmijnsnoer eruit enzeuh
Als jij komt wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef skippy22 het volgende:
Aankomend weekend zal het wel rustig zijn in de stad.
Goh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen merk ik.
Wat een verassing.
Als jij gaat moeten we wel alvast de zedenpolitie inschakelen. Heb je al aan de reclassering gevraagd of je überhaupt mag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef skippy22 het volgende:
Aankomend weekend zal het wel rustig zijn in de stad.
Wrm zedenpolitie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als jij gaat moeten we wel alvast de zedenpolitie inschakelen. Heb je al aan de reclassering gevraagd of je überhaupt mag?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wrm zedenpolitie?Eindelijk actie, gekkkkk.
Ambi, nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wrm zedenpolitie?Eindelijk actie, gekkkkk.
Ik heb geen penis helaas.quote:
We weten het al hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga trouwens alleen een hapje eten. De meet trekt me niet. Teveel aan jonkies.
Hoe harder je ontkent, hoe meer je het eigenlijk wilt.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe harder je ontkent, hoe meer je het eigenlijk wilt.
Het liefst wordt ze vandaag nog compleet aan stukken getrokken door een willekeurige zolderkamerautist. Maar ja, die zijn buiten zulke meets om natuurlijk verdomd lastig te vinden, vandaar.
quote:
Dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe harder je ontkent, hoe meer je het eigenlijk wilt.
Het liefst wordt ze vandaag nog compleet aan stukken getrokken door een willekeurige zolderkamerautist. Maar ja, die zijn buiten zulke meets om natuurlijk verdomd lastig te vinden, vandaar.
En dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij wil ambi vooral heel graag lezen "alsjeblieft kom nou gewoon".
Nee.quote:
De mensen die gaan eten komen ook naar meet , dus kun je daar verder kletsen met zequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga trouwens alleen een hapje eten. De meet trekt me niet. Teveel aan jonkies.
quote:
Wil je Dima niet even ontmaagden? Is waarschijnlijk zo gebeurd.quote:
Turken hebben kleintjes. Nee dank je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil je Dima niet even ontmaagden? Is waarschijnlijk zo gebeurd.
Ben meer benieuwd naar wie dat topic gaat durven openen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:07 schreef Zapato het volgende:
Ik ben echt ernstig benieuwd naar het day-aftertopic.
Mooi toch, voel je er niks van.quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag~!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
De mensen die gaan eten komen ook naar meet , dus kun je daar verder kletsen met ze
Dat zou voor mij ook echt de enige reden zijn om te komen. Hoe dat dan in echt gaat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef Susteren het volgende:
Allemaal mensen grote bek hier, en vast in RL niks durven te zeggen
Ja, 16-jarige hockeyjongetjes zijn best intimiderend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef Susteren het volgende:
Allemaal mensen grote bek hier, en vast in RL niks durven te zeggen
Komen zal je zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef Ambipur het volgende:
ik voel me ziek worden. Al kots ik de boel onder, kom ik alsnog
Geen sport doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, 16-jarige hockeyjongetjes zijn best intimiderend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Geen sport doen
Denken dat Hugh niet sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doet hij danquote:
Waterpolo met meisjes.quote:
quote:
Aiiquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij bokst en hij leeft praktisch in de sportschool. Hij kan mij bankdrukken
Ik heb nu medicatie 10 stuksquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als jij gaat moeten we wel alvast de zedenpolitie inschakelen. Heb je al aan de reclassering gevraagd of je überhaupt mag?
Gefeliciteerdquote:
quote:
Thanx. Nee k kom alleen naar de meet toequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Kom jij trouwens mee eten?
Deze stoere praat.quote:
Zo'n panzermaus-opmerking dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze stoere praat.Maar huilen wanneer cockzilla aan het sparren is met je baarmoeder.
Dima, wat heb je toch altijd bazenopmerkingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze stoere praat.Maar huilen wanneer cockzilla aan het sparren is met je baarmoeder.
je weet waar zijn hand geweest is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Dima, wat heb je toch altijd bazenopmerkingen.Ik verheug me erop jou zaterdag de hand te schudden.
Wijselijk ge-edit.quote:
Laat je eerst ontmaagden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan ik niet maken.quote:
Doe in DMquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kan ik niet maken.Ma boy verraden.
Nou ja. Grote bek als je qua hosselniveau bij skippy22 staat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Begint een beetje afgezaagd te worden dit. Heb je niks beters?
Skippy22 is wel paar levels hoger dan mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja. Grote bek als je qua hosselniveau bij skippy22 staat.
Wil jij vrijdag wel normaal doen ajb? Hugh en Fanta zie ik bitchen, als jij maar lief doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom loopt alles uiteindelijk uit op haten op Ambi
Omdat ze onaardig doet tegen m'n boy Dima. Ambi weet dat ik niks tegen d'r heb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom loopt alles uiteindelijk uit op haten op Ambi
PS als je ontmaagd wil worden en het lukt niet, probeer dan eens De Ontknaapservicequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Skippy22 is wel paar levels hoger dan mij.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
PS als je ontmaagd wil worden en het lukt niet, probeer dan eens De Ontknaapservice
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is zaterdag en ik ben vet lief.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil jij vrijdag wel normaal doen ajb? Hugh en Fanta zie ik bitchen, als jij maar lief doet.
Ik sta onvoorwaardelijk aan jouw kant, je bent tenslotte m'n FOK! BFFquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil jij vrijdag wel normaal doen ajb? Hugh en Fanta zie ik bitchen, als jij maar lief doet.
HAHAHA. Had niks moeten zeggen, he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Damn.... stond ze vrijdag bijna alleen bij het etentje. Wat doe je...
Je gaat de meesten van ons helemaal niet irl zien.quote:
Ok, en dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef Ambipur het volgende:
Dima.. Ik zal achter jouw identiteit komen. Wacht mr
Zo duur? Welke mongool doet dit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
PS als je ontmaagd wil worden en het lukt niet, probeer dan eens De Ontknaapservice
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]hard, maar ik schat skippy wel iets lager in.
[..]
Het is zaterdag en ik ben vet lief.
Ben al jarig geweest.quote:
Goedkoper om een normale escort te nemen inderdaad. Slim marketingtrucje wel. En de red light district is natuurlijk nog veel goedkoper.quote:
Mag ik toekijken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me eraan herinneren, je krijgt nog een verjaardscadeautje van me
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me eraan herinneren, je krijgt nog een verjaardscadeautje van me
Nee ik ga heus niet aan een colaatje heel de avond me verschuilen achter een krant met een gat er in.quote:
Jij bent m'n vrouwlijke variant! Alleen dan nog gekker en irritanter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij bent m'n vrouwlijke variant! Alleen dan nog gekker en irritanter.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan.
Ga alleen maar geen paringsdansje doen want ik weet niet of de wereld er klaar voor is als daar iets uitkomt.
Jawel joh, en dan koppelen we dat kind aan de baby van Hugh en mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan.
Ga alleen maar geen paringsdansje doen want ik weet niet of de wereld er klaar voor is als daar iets uitkomt.
Ik wil geen familie van skippy worden. Rot op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel joh, en dan koppelen we dat kind aan de baby van Hugh en mij.
Wat ben je onaardig vandaagquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wil geen familie van skippy worden. Rot op.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wil geen familie van skippy worden. Rot op.
Kijk, zo gaat het nu nog.quote:
Imagine wat voor raar kind dat dan moet worden, mocht 'ie ooit op FOK! belanden.quote:
Denk het ook, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Kijk, zo gaat het nu nog.
Maar als jullie dadelijk 30 jaar bij elkaar zijn Hugh, slaap je met zo'n opmerking gewoon op de bank hoor.
Hij krijgt nog wel op z'n donder, hij weet het zelf alleen nog niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Kijk, zo gaat het nu nog.
Maar als jullie dadelijk 30 jaar bij elkaar zijn Hugh, slaap je met zo'n opmerking gewoon op de bank hoor.
Bazenpost.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
We kunnen samen hotelletje pakken? (mijn grens gaat tot lepeltje-lepeltje)quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
Verder dan vaginale vocht gaat er niet uitkomen Frank. En niet dankzij Skippy.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan.
Ik heb in ~1 uur tijd 0.8L volle melk gedronken en 0.6L water en ben nu gewoon misselijk en dankzij post ging ik bijna nekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verder dan vaginale vocht gaat er niet uitkomen Frank. En niet dankzij Skippy.
In het verleden was er wel een filmje ook van een fok meet op de dansvloer,maar die kan ik helaas niet meer vinden op youtube,dat filmpje werd ook afgekraakt op youtubequote:
Niet overal slakkensporen achterlaten, bahquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verder dan vaginale vocht gaat er niet uitkomen Frank. En niet dankzij Skippy.
Ik raad haar een butt plug in te brengen met zo'n extra lange ponytail, wordt automatisch die vloer gedweild als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niet overal slakkensporen achterlaten, bah
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik raad haar een butt plug in te brengen met zo'n extra lange ponytail, wordt automatisch die vloer gedweild als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb wel een topic gevonden met echte meetpics.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef Wessell het volgende:
[..]
In het verleden was er wel een filmje ook van een fok meet op de dansvloer,maar die kan ik helaas niet meer vinden op youtube,dat filmpje werd ook afgekraakt op youtube
ik ga checken! dank je!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb wel een topic gevonden met echte meetpics.
Ohmygattie, weet niet of ik nog wel komquote:Op [url=http://forum.fok.
nl/topic/1968237/9/25#126246974]donderdag 9 mei 2013 00:22[/url] schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohmygattie, weet niet of ik nog wel kom
Alleen voor ons tweetjes dushi.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
Kont er nog 1 na as. zaterdag? Zaterdag moet ik werken...
Haha. Maar serieus? Komt er nog wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Alleen voor ons tweetjes dushi.
Hoe moet iemand dat weten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha. Maar serieus? Komt er nog wat?
Kon toch dat er al wat over afgesproken wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe moet iemand dat weten?Als je deze mist, heb je pech denk ik. Gewoon je eigen meet organiseren dan.
Ja dit eigenlijk. Naar mijn weten is dit ook de eerste KLBmeet die plaatsvindt (SCmeets niet meegerekend) en het kan net zo goed de laatste zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe moet iemand dat weten?Als je deze mist, heb je pech denk ik. Gewoon je eigen meet organiseren dan.
Zondag weet je als het goed is meer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kon toch dat er al wat over afgesproken was
Er zou nog een zomer meet plaats vinden in holly, is afgelopen jaar niet door gegaan heleaas. Het lijkt me echt tof om met jou daar stappen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha. Maar serieus? Komt er nog wat?
Waar woonde jij nou ook alweer? Want ik kan er oprecht met m'n hoofd niet bij waarom je half Nederland door zou reizen voor hollywood.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er zou nog een zomer meet plaats vinden in holly, is afgelopen jaar niet door gegaan heleaas. Het lijkt me echt tof om met jou daar stappen.
Okquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er zou nog een zomer meet plaats vinden in holly, is afgelopen jaar niet door gegaan heleaas. Het lijkt me echt tof om met jou daar stappen.
Als jullie eters maar weten dat je alsnog naar de meet moet komen als het etentje ongemakkelijk blijktquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik eet ook wel mee, Zeg me waar het is CY
Hard op om gelachenquote:Op donderdag 9 mei 2013 05:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als jullie eters maar weten dat je alsnog naar de meet moet komen als het etentje ongemakkelijk blijkt![]()
Dit belooft echt nog leuk te wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
donderdag 5 augustus 2010 @ 12:27 • 84
speknek
Terugdenkend aan de 2-jaar meet moest ik zo ineens denken aan die hardrocker die met Gellarboy in de stacaravan eindigde voor seks, maar dat mocht toen niemand weten omdat ie een vriendin had en hetero was ofzo, en ik kon niet op de naam komen. Toch weer leuk om de andere topics door te lezen.
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Gellarboy het volgende:
Heeft nog iemand die foto dat ik Flipneus in z'n bek spuit?
Wat een baas die Gellargayboy
quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
speknek
Terugdenkend aan de 2-jaar meet moest ik zo ineens denken aan die hardrocker die met Gellarboy in de stacaravan eindigde voor seks, maar dat mocht toen niemand weten omdat ie een vriendin had en hetero was ofzo, en ik kon niet op de naam komen. Toch weer leuk om de andere topics door te lezen.
quote:
Niks ban, ik kom ze persoonlijk thuis opzoeken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:53 schreef madeliefff het volgende:
De mensen die zich opgeven als 'aanwezig ' voor de meet maar niet komen opdagen krijgen een ban van pharkus
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks ban, ik kom ze persoonlijk thuis opzoeken.
Prima, ik zet alvast een HJ koud.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks ban, ik kom ze persoonlijk thuis opzoeken.
holyshit en ik maar denken dat die man niet for reals is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
speknek
quote:
Wtf!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Zie hier, de oorsprong van aids!quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
speknek
quote:
Haha, Gellarboy regelt die piemels.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
speknek
quote:
Super reeks.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Waardeloos zonder namenquote:
Ik helemaal rechts. Nog voor mijn cut.quote:
Wat dacht jij dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Beter worden er bij deze meet geen foto's gemaakt.
Naja, ik ga na zaterdag toch onder een kloon verder wss.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan.
Ze maken altijd foto's van elkaar en die belanden in een of andere obscure galerij die binnen twee dagen publiek is en binnen diezelfde twee dagen heeft iedereen spijt dat er ooit foto's gemaakt zijn.
Toch heb ik het idee dat KLB'ers minder erg zijn (terwijl ik eerst juist dacht dat KLB'ers het ergst waren), in ieder geval aan de hand van de foto's die ik heb gezien van een aantal KLB'ers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef -supergirl- het volgende:
Wow wat een autisten allemaal op die foto's. Mijn beeld dat ik van fokkers heb klopt dus wel degelijk.
Ik weet in ieder geval niet meer wat ik moet denkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat KLB'ers minder erg zijn (terwijl ik eerst juist dacht dat KLB'ers het ergst waren), in ieder geval aan de hand van de foto's die ik heb gezien van een aantal KLB'ers.
Slimme mannen hoeven niet gelijk lelijke mannen te zijn. Maar helaas lijkt dat vooroordeel wel te kloppenquote:
Heey.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Slimme mannen hoeven niet gelijk lelijke mannen te zijn. Maar helaas lijkt dat vooroordeel wel te kloppen
Haha.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naja, ik ga na zaterdag toch onder een kloon verder wss.![]()
Wordt er ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha.Ergens voelt het alsof straks alsnog maar 4 of 5 mensen komen opdagen.
Ik denk dat mensen eerder geneigd zijn om daadwerkelijk te komen wanneer er een NO PHOTOS policy gehanteerd wordt.
Dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Piye het volgende:
Ook al zou het natuurlijk vooral resulteren in "wat doet die sexy boy tussen al die autisten?".
Niet in mijn geval in ieder geval. Ik weet niet of ik slim of achjterlijk ben, maar kankerlekker wel sowieso.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Slimme mannen hoeven niet gelijk lelijke mannen te zijn. Maar helaas lijkt dat vooroordeel wel te kloppen
Alleen degene linksonder vind ik (alleen het hoofd kijken, als je de kleren meerekent ziet het er alsnog niet uit).quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze zien er toch redelijk normaal uit?
Daar kun je redelijk over twisten!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze zien er toch redelijk normaal uit?
Kankerlekker sowieso.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.
[..]
Niet in mijn geval in ieder geval. Ik weet niet of ik slim of achjterlijk ben, maar kankerlekker wel sowieso.
Dat kan iedereen wel zeggen. Picsquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.
[..]
Niet in mijn geval in ieder geval. Ik weet niet of ik slim of achjterlijk ben, maar kankerlekker wel sowieso.
Ik wil wel foto uitwisselen hoor, ik stuur altijd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel zeggen. Pics
Jij komt ook?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
stuur maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil wel foto uitwisselen hoor, ik stuur altijd.
Oke danquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zullen we nu kenbaar maken dat jij en ik dezelfde kloon zijn?
Cool. Vanaf zondag is deze niet meer in gebruikquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke danmaar dat betekent wel dat we niet meer beide accounts kunnen gebruiken
we moeten nog wel zeggen dat we een kloon zijn van......................quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cool. Vanaf zondag is deze niet meer in gebruik
Mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
we moeten nog wel zeggen dat we een kloon zijn van......................
Doen we zondag. Nadat we de meet hebben gehad en foto's en zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
we moeten nog wel zeggen dat we een kloon zijn van......................
De post boven je zegt genoeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan het bevestigen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |