Mag ik toekijken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me eraan herinneren, je krijgt nog een verjaardscadeautje van me
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me eraan herinneren, je krijgt nog een verjaardscadeautje van me
Nee ik ga heus niet aan een colaatje heel de avond me verschuilen achter een krant met een gat er in.quote:
Jij bent m'n vrouwlijke variant! Alleen dan nog gekker en irritanter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja. Grote bek als je qua hosselniveau bij skippy22 staat.
Nou kijk eens aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij bent m'n vrouwlijke variant! Alleen dan nog gekker en irritanter.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan.
Ga alleen maar geen paringsdansje doen want ik weet niet of de wereld er klaar voor is als daar iets uitkomt.
Jawel joh, en dan koppelen we dat kind aan de baby van Hugh en mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan.
Ga alleen maar geen paringsdansje doen want ik weet niet of de wereld er klaar voor is als daar iets uitkomt.
Ik wil geen familie van skippy worden. Rot op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel joh, en dan koppelen we dat kind aan de baby van Hugh en mij.
Wat ben je onaardig vandaagquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wil geen familie van skippy worden. Rot op.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wil geen familie van skippy worden. Rot op.
Kijk, zo gaat het nu nog.quote:
Imagine wat voor raar kind dat dan moet worden, mocht 'ie ooit op FOK! belanden.quote:
Denk het ook, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Kijk, zo gaat het nu nog.
Maar als jullie dadelijk 30 jaar bij elkaar zijn Hugh, slaap je met zo'n opmerking gewoon op de bank hoor.
Hij krijgt nog wel op z'n donder, hij weet het zelf alleen nog niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Kijk, zo gaat het nu nog.
Maar als jullie dadelijk 30 jaar bij elkaar zijn Hugh, slaap je met zo'n opmerking gewoon op de bank hoor.
Bazenpost.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze stoere praat.Maar huilen wanneer cockzilla aan het sparren is met je baarmoeder.
We kunnen samen hotelletje pakken? (mijn grens gaat tot lepeltje-lepeltje)quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
En nja, ook niet echt zin om een hotel te gaan boeken ofzo dus.. Mja
Verder ben ik gewoon van de partij, alleen dus wsl niet bij de afterparty
Verder dan vaginale vocht gaat er niet uitkomen Frank. En niet dankzij Skippy.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan.
Ik heb in ~1 uur tijd 0.8L volle melk gedronken en 0.6L water en ben nu gewoon misselijk en dankzij post ging ik bijna nekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verder dan vaginale vocht gaat er niet uitkomen Frank. En niet dankzij Skippy.
In het verleden was er wel een filmje ook van een fok meet op de dansvloer,maar die kan ik helaas niet meer vinden op youtube,dat filmpje werd ook afgekraakt op youtubequote:
Niet overal slakkensporen achterlaten, bahquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verder dan vaginale vocht gaat er niet uitkomen Frank. En niet dankzij Skippy.
Ik raad haar een butt plug in te brengen met zo'n extra lange ponytail, wordt automatisch die vloer gedweild als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niet overal slakkensporen achterlaten, bah
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik raad haar een butt plug in te brengen met zo'n extra lange ponytail, wordt automatisch die vloer gedweild als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb wel een topic gevonden met echte meetpics.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef Wessell het volgende:
[..]
In het verleden was er wel een filmje ook van een fok meet op de dansvloer,maar die kan ik helaas niet meer vinden op youtube,dat filmpje werd ook afgekraakt op youtube
ik ga checken! dank je!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb wel een topic gevonden met echte meetpics.
Ohmygattie, weet niet of ik nog wel komquote:Op [url=http://forum.fok.
nl/topic/1968237/9/25#126246974]donderdag 9 mei 2013 00:22[/url] schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb wel een topic gevonden met echte meetpics.
Snap ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohmygattie, weet niet of ik nog wel kom
Alleen voor ons tweetjes dushi.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
Kont er nog 1 na as. zaterdag? Zaterdag moet ik werken...
Haha. Maar serieus? Komt er nog wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Alleen voor ons tweetjes dushi.
Hoe moet iemand dat weten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha. Maar serieus? Komt er nog wat?
Kon toch dat er al wat over afgesproken wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe moet iemand dat weten?Als je deze mist, heb je pech denk ik. Gewoon je eigen meet organiseren dan.
Ja dit eigenlijk. Naar mijn weten is dit ook de eerste KLBmeet die plaatsvindt (SCmeets niet meegerekend) en het kan net zo goed de laatste zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe moet iemand dat weten?Als je deze mist, heb je pech denk ik. Gewoon je eigen meet organiseren dan.
Zondag weet je als het goed is meer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kon toch dat er al wat over afgesproken was
Er zou nog een zomer meet plaats vinden in holly, is afgelopen jaar niet door gegaan heleaas. Het lijkt me echt tof om met jou daar stappen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha. Maar serieus? Komt er nog wat?
Waar woonde jij nou ook alweer? Want ik kan er oprecht met m'n hoofd niet bij waarom je half Nederland door zou reizen voor hollywood.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er zou nog een zomer meet plaats vinden in holly, is afgelopen jaar niet door gegaan heleaas. Het lijkt me echt tof om met jou daar stappen.
Okquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er zou nog een zomer meet plaats vinden in holly, is afgelopen jaar niet door gegaan heleaas. Het lijkt me echt tof om met jou daar stappen.
Als jullie eters maar weten dat je alsnog naar de meet moet komen als het etentje ongemakkelijk blijktquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik eet ook wel mee, Zeg me waar het is CY
Hard op om gelachenquote:Op donderdag 9 mei 2013 05:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als jullie eters maar weten dat je alsnog naar de meet moet komen als het etentje ongemakkelijk blijkt![]()
Dit belooft echt nog leuk te wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
donderdag 5 augustus 2010 @ 12:27 • 84
speknek
Terugdenkend aan de 2-jaar meet moest ik zo ineens denken aan die hardrocker die met Gellarboy in de stacaravan eindigde voor seks, maar dat mocht toen niemand weten omdat ie een vriendin had en hetero was ofzo, en ik kon niet op de naam komen. Toch weer leuk om de andere topics door te lezen.
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Gellarboy het volgende:
Heeft nog iemand die foto dat ik Flipneus in z'n bek spuit?
Wat een baas die Gellargayboy
quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
donderdag 5 augustus 2010 @ 12:27 • 84
speknek
Terugdenkend aan de 2-jaar meet moest ik zo ineens denken aan die hardrocker die met Gellarboy in de stacaravan eindigde voor seks, maar dat mocht toen niemand weten omdat ie een vriendin had en hetero was ofzo, en ik kon niet op de naam komen. Toch weer leuk om de andere topics door te lezen.
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Gellarboy het volgende:
Heeft nog iemand die foto dat ik Flipneus in z'n bek spuit?
Wat een baas die Gellargayboy
Niks ban, ik kom ze persoonlijk thuis opzoeken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:53 schreef madeliefff het volgende:
De mensen die zich opgeven als 'aanwezig ' voor de meet maar niet komen opdagen krijgen een ban van pharkus
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks ban, ik kom ze persoonlijk thuis opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |