Dat was die gast die geen FOK!ker was en ongevraagd bij het feest kwam als ik het me goed herinner. Wij waren toen samen de 2e ronde BBQ aan het doen op de 2 jr meetquote:
Zo te zien hebben we hem dronken gevoerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was die gast die geen FOK!ker was en ongevraagd bij het feest kwam als ik het me goed herinner. Wij waren toen samen de 2e ronde BBQ aan het doen op de 2 jr meet
plaatsen, nuquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de catagorie "leukste" herinner ik me ook nog een foto van een bubbelbad met daarin Scandalous, jerney en SEMTEX.
Ik heb die dus niet, maar ik hoopte met die post SEMTEX te verleiden tot het plaatsen van [voornoemde foto].quote:
Isa met Wousje?quote:
het is een andere Sjoerd maar onze spring in 't veld is vader geworden van een klein mannetje !!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Speaking of Sjoerd, is die al vader?
Of is dat een andere JM?
Oh, dan weet ik denk ik al welke.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:34 schreef just me het volgende:
[..]
het is een andere Sjoerd maar onze spring in 't veld is vader geworden van een klein mannetje !!
Vorkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat deze L&S? (vork+kim).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |