Maar in hoeverre is dit wel een échte fok meet!? Sommige fokkers zeggen fokkers te herkennen in dit groepje wild dansend, en joelende mensen. Maar bijvoorbeeld deze oudere, kalende man zou ik nou geen typische fokker noemen, er is maar een handje vol fokkers van deze leeftijd.quote:
27 duimpjes omhoog, mensen herkennen zich in het bericht?quote:4 mensen gingen naar een fok meet
thoooOmas 9 maanden geleden 27
Oja? noem eens op dan? he hequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:05 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn wel degelijk oudere FOK!kers TS.
Die met die paardenstaart is Remlof.quote:
Opaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja? noem eens op dan? he he
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die denken dat dat filmpje nep is
quote:
Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bennootjequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Dit is zo zielig
Is dat SSB daar aan de muur?
Trollscience1 4 months ago
Niets om je voor te schamen, volgende keer sta ik daar tegen de muur te lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In de comments staat dat ik ook aanwezig ben
[..]
Ouwe klaas was er zo te zien ook bijquote:
Is het zo erg met je gesteld dat je koelkast begint te flippenquote:
Je moet eens weten hoe moeilijk de koelkast het heeft met dit weer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld dat je koelkast begint te flippen
ontopic: Als dat FOK!kers zijn![]()
![]()
Hey Steven, ben je er weer?quote:
Helaas pindakaasquote:
Datum , do you read it !quote:
JA TE LAAT! STEVEN KOM TERUG!!!!!!!quote:
quote:
Wie is Arne rijkeboer ?quote:
Heb je die "related" video's al eens goed bekekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef VeX- het volgende:
Mensen die denken dat dit echt is zijn pas autistisch.
Nee, maar bedankt dat je me er even op wees.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heb je die "related" video's al eens goed bekeken
Advancedpauperquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt dat je me er even op wees.![]()
Haha, was trouwens dit fok moment ook helemaal vergeten.![]()
AdvancedPower![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |