Slimme mannen hoeven niet gelijk lelijke mannen te zijn. Maar helaas lijkt dat vooroordeel wel te kloppenquote:
Heey.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Slimme mannen hoeven niet gelijk lelijke mannen te zijn. Maar helaas lijkt dat vooroordeel wel te kloppen
Haha.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naja, ik ga na zaterdag toch onder een kloon verder wss.![]()
Wordt er ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha.Ergens voelt het alsof straks alsnog maar 4 of 5 mensen komen opdagen.
Ik denk dat mensen eerder geneigd zijn om daadwerkelijk te komen wanneer er een NO PHOTOS policy gehanteerd wordt.
Dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Piye het volgende:
Ook al zou het natuurlijk vooral resulteren in "wat doet die sexy boy tussen al die autisten?".
Niet in mijn geval in ieder geval. Ik weet niet of ik slim of achjterlijk ben, maar kankerlekker wel sowieso.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Slimme mannen hoeven niet gelijk lelijke mannen te zijn. Maar helaas lijkt dat vooroordeel wel te kloppen
Alleen degene linksonder vind ik (alleen het hoofd kijken, als je de kleren meerekent ziet het er alsnog niet uit).quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze zien er toch redelijk normaal uit?
Daar kun je redelijk over twisten!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze zien er toch redelijk normaal uit?
Kankerlekker sowieso.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.
[..]
Niet in mijn geval in ieder geval. Ik weet niet of ik slim of achjterlijk ben, maar kankerlekker wel sowieso.
Dat kan iedereen wel zeggen. Picsquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.
[..]
Niet in mijn geval in ieder geval. Ik weet niet of ik slim of achjterlijk ben, maar kankerlekker wel sowieso.
Ik wil wel foto uitwisselen hoor, ik stuur altijd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel zeggen. Pics
Jij komt ook?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
stuur maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil wel foto uitwisselen hoor, ik stuur altijd.
Oke danquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zullen we nu kenbaar maken dat jij en ik dezelfde kloon zijn?
Cool. Vanaf zondag is deze niet meer in gebruikquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke danmaar dat betekent wel dat we niet meer beide accounts kunnen gebruiken
we moeten nog wel zeggen dat we een kloon zijn van......................quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cool. Vanaf zondag is deze niet meer in gebruik
Mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
we moeten nog wel zeggen dat we een kloon zijn van......................
Doen we zondag. Nadat we de meet hebben gehad en foto's en zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
we moeten nog wel zeggen dat we een kloon zijn van......................
De post boven je zegt genoeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |